Kiedy przeczytałem o konkursie wiedziałem, że 90% przesłanych filmów będzie wyglądać tak, że zobaczymy kilka scen akcji do szybkiej muzyki bez większego ładu (jak się okazuje nie myliłem się). Wyszedłem od założenia: mamy w końcu III część po opowiedzianych historiach dwóch wybitnych bohaterów. Dlaczego by tego tak nie przedstawić? Zaprojektowałem napisy, wybrałem utwory (z udostępnionych 6 przez organizatora z oficjalnego OSTa do ACIII) - wolniejszy do dawnych bohaterów i odpowiedni fragment z szybszego. Lekki mix tych utworów i 30 sekund miałem wstępnie rozplanowane. Teraz dobrać odpowiednio materiał. Wiedziałem od razu z którego zwiastunu użyć ujęć do Altaira. Po włożeniu zacząłem się zastanawiać... co dalej? Czy brać urywki z gameplaya czy z cinematiców. Mieszając mogłoby wyjść zbyt chaotycznie, a materiał z cinematiców jest zaplanowany pod względem osi akcji przez co lepiej się ogląda. Miałem też problem jakie motywy powinny się znaleźć. I tu zaczął się problem, gdyż jest to 30 sekundowy spot, gdzie nie ma czasu na przedstawienie wszystkich motywów. W końcu zadaniem takiej reklamówki to przyciągnąć widza, aby sprawdził coś więcej na temat gry, albo dla fanów, aby im przypomnieć zbliżającą się premierę. W przypadku Connora użyłem też nieco materiału z gameplaya, ale na szczęście jakość nie odbiega zbytnio od cinematiców (renderowanych zwiastunów). Wiedziałem, że w tych 15 sekundach musi byś wstęp, rozwiniecie i zakończenie - tak też się stało. Zbliżenie na twarz, motyw z przeskokami między ujęciami (mój ulubiony fragment
) i zakończenie z logiem.
Wiem też jak ewentualnie skrócić kilka fragmentów do włożenia przykładowo loga Ubisoftu na początku.