Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 341419 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1560 dnia: Września 18, 2014, 11:40:15 am »
Bluzy okropnie kiczowate
Ten sam fason, co te poniżej:





a te chętnie bym przytulił.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1561 dnia: Września 18, 2014, 11:45:22 am »
Bardziej mi chodziło o te kiczowate grafiki na bluzach (prócz środkowej). Fason bluz jaki jest każdy wie, ciężko coś zmienić.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1562 dnia: Września 18, 2014, 11:47:34 am »
Rozumiem, chciałem się tylko odnieść, że to są różne warianty kolorystyczne tej samej bluzy we współpracy z Pumą.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1563 dnia: Września 18, 2014, 14:00:28 pm »

napisy ang.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 628
  • Reputacja: 252
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1564 dnia: Września 18, 2014, 14:04:34 pm »
Kupiłem to płatne demo. Pff, pograłem z 40 min i odłożyłem na półkę.
Finalny produkt może mnie skusi. Cenię MGS z PSX, bardzo mile spędziłem czas z Snake Eater.
Zresztą mam wszystkie, wydane od czasów trzydziestu dwóch bitów, gry serii MGS.
PP będzie zapewne grą wartą uwagi, ale to demo ma u mnie taki sam status co WD -> graficzny zawód, odrzucające to jakoś.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1565 dnia: Września 20, 2014, 09:25:32 am »
Live Stream Konami

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
wabi się D.D.:grin:

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1566 dnia: Września 20, 2014, 12:58:02 pm »
Tak pacze i pacze i widze, ze ilość głupoty bedzie wieksza niż we wszystkich poprzednich czesciach razem wziętych.  :-?

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1567 dnia: Września 20, 2014, 12:59:27 pm »
Nie prawda Raku, ilość epickości i fajności będzie większa!

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1568 dnia: Września 20, 2014, 14:07:33 pm »
Akurat pies zajebisty.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1569 dnia: Września 20, 2014, 15:52:33 pm »

Yoji :!:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1570 dnia: Września 22, 2014, 08:59:51 am »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1571 dnia: Września 22, 2014, 10:10:16 am »
ta trawa bez cieni piękna xD


Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1572 dnia: Września 22, 2014, 10:42:12 am »
Na tym etapie produkcji, przy takim terenie działania i takich możliwościach to rzeczywiście jest się do czego przyje**ć :roll:

Inna kwestia, to wilczek. Zabijać przeciwników można i setkami, ale jak mi Kojima odstawi tani melodramat z tym psiakiem to będzie wpie**ol.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1573 dnia: Września 22, 2014, 10:50:50 am »
Tak z ciekawości, w jakich grach trawa rzuca cienie? Grach, a nie 50 modach w 2 fps.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1574 dnia: Września 22, 2014, 11:04:37 am »
Akurat jest się do czego przyje**ć, bo ta trawa to jedna wielka tragedia. Wygląda źle (nie rzuca cieni, nie wiem, może wystarczyłoby ją przyciemnić bliżej gleby?), gibie się prawo/lewo jakby chciała pomachać do kamery, a do tego przenika przez Snejka. Tragedia^3. W ogóle minęło dokładnie 10 lat, dwie generacje konsol, a Kojima przeszedł od tego:



do tego:



WTF  :wtf:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1575 dnia: Września 22, 2014, 11:11:28 am »
To teraz porównaj sobie świat, mechanikę oraz obszar działania jednej i drugiej gry.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1576 dnia: Września 22, 2014, 11:25:30 am »
Jeszcze raz: 10 lat, dwie generacje.

A zresztą...

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/1f-B8_rrJu4?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Czy od mistrza Kojimy nie można wymagać przynajmniej poziomu cross-genowej gierki hejtowanego Ubisoftu?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1577 dnia: Września 22, 2014, 11:29:22 am »
Ja się o cienie, bo o samej trawie to już dawno. :

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1578 dnia: Września 22, 2014, 13:01:28 pm »
Inna kwestia, to wilczek. Zabijać przeciwników można i setkami, ale jak mi Kojima odstawi tani melodramat z tym psiakiem to będzie wpie**ol.
Sam go będziesz mógł odstawić, nawet z kompanami:
http://kotaku.com/the-dog-can-die-in-metal-gear-solid-v-1637552552

Cytuj
The latest news out of TGS (via NeoGAF, and a Dengeki interview translated by @JunkerHQNet) is that the dog, called DD (for Diamond Dog), Quiet the Sniper and even Snake's horse, can all suffer permanent in-game deaths. The three form part of a buddy system that lets you pick companions to come with you on missions but all risk being killed if you take them with you.

From the Dengeki interview:
Q: If a buddy takes too much damage, do they die?
Kojima: Yes.

Q: You mean they're dead for the rest of that mission? And they return to Mother Base wounded?
Kojima: No, they're dead, period.

Q: Really? They die for real?! So in that stage demo, if Quiet had died, she'd be gone from the rest of the game?
Kojima: That's correct.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1579 dnia: Września 22, 2014, 13:06:36 pm »
Ciekawe jak to się ma do fabuły.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1580 dnia: Września 22, 2014, 13:13:01 pm »
Boję się, że poprzez taką możliwość podmianki kompanów, fabuła będzie mniej skomplikowana, aniżeli gdyby postacie były stałym i pewnym jej elementem. No ale to Kojima.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1581 dnia: Września 22, 2014, 13:14:55 pm »
Dokładnie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1582 dnia: Września 22, 2014, 13:16:19 pm »
Czyli save będzie backupowany często.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1583 dnia: Września 22, 2014, 13:21:36 pm »
Jak gram pierwszy raz to jadę jak leci. Dopiero przy kolejnych przejściach będę się bawił w backupy, load przy śmierci kompana itp.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1584 dnia: Września 22, 2014, 13:26:06 pm »
Gdyby gra miała konstrukcję poprzednich mgsów na konsole stacjonarnych, to spoko, ale wydaje mi się, że będzie to przypominało Peace Walkera. Szkoda będzie po przejściu gry zresetować cały progres bazy, bo na którejś misji randomowy chujek zabił mi kunia  :mad:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1585 dnia: Września 22, 2014, 13:29:36 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Czo ten Kojima :(

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1586 dnia: Września 22, 2014, 13:31:34 pm »
ale wydaje mi się, że będzie to przypominało Peace Walkera
I to mnie kur** najbardziej boli.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 628
  • Reputacja: 252
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1587 dnia: Września 22, 2014, 13:49:17 pm »
Tak z ciekawości, w jakich grach trawa rzuca cienie? Grach, a nie 50 modach w 2 fps.

Daj spokój, kolego. W każdej grze można się do czegoś doszukać. Nawet w Kryzysie Trzecim na maksymalnych ustawieniach. Czasami gra prezentuje się średnio (momentami bardzo dobrze, a czasami zatrważająco kiepsko), ale nadrabia designem (vide Dark Souls). Czasami pod względem technicznym kuleje, jest pusto i nudno, ale artyzmem bije gry z ogromem poligonów na łeb (przykładem niechaj będzie SotC).

Nie zrzucałbym winy za wygląd nowego MGS na fakt, że to tytuł pomostowy. N4S: Rywale też takowym jest, a prezentuje się kapitalnie. Akurat demo MGS V kupiłem jakoś tak w okolicach zakupu inFamous: SS.
Różnica generacji to mało powiedziane.

Jasne, w ostatecznym rozrachunku gra zapewne będzie całkiem dobrze wyglądać, momentami wręcz zjawiskowo (tak było z MGS: SE), jednak nie ma co liczyć na koszący poziom rodem z premiery MGS drugiego, bądź reedycji MGS na GC.

Tyle, że ta gra broni się czymś innym niż grafika.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1588 dnia: Września 22, 2014, 15:58:59 pm »
Cytuj
Z wywiadu, jaki Hideo Kojima udzielił serwisowi Dengeki Online, dowiedzieliśmy się nieco więcej o samej Quiet jak i innych postaciach pobocznych, które będziemy mogli wykorzystać jako partnerów podczas misji. Poniżej możecie zapoznać się ze zbiorem najważniejszych, nowych informacji.
 
- zarówno koń jak i wilk ( niedawno ujawniony DD), będą mogli ponieść śmierć w trakcie gry. To samo tyczy się wspomnianej Quiet
- kiedy nasi kompani poniosą śmierć nie będzie możliwości ich wskrzeszenia. Śmierć jest w tym wypadku permanentna, ale nie wpłynie to w żaden sposób na główną linię fabularną
- grę będzie można ukończyć bez spotkania się z Quiet czy DD. jeśli jednak się o to postaramy, otworzy się kilka pobocznych ścieżek fabularnych, które pozwolą nam lepiej wsiąknąć w klimat gry i poznać nowe fakty
- na misję będziemy mogli zabrać więcej niż jednego towarzysza. W helikopterze czekają cztery miejsca, w tym jedno dla Snake'a. Oczywiście będzie to tylko opcja. Równie dobrze wszystkie misje będziemy mogli wykonać w pojedynkę
- nowe misje będziemy mogli akceptować bez konieczności powrotu do bazy
- gracz będzie miał okazję stworzyć system odpowiedzialny za modyfikacje pogody, co zapewne wpłynie na sam gameplay
- Ocelot był planowany jako jeden z towarzyszy. Nie wiadomo jeszcze do końca czy nim zostanie
- Snake oraz Kaz mają pałać w grze żądzą zemsty, Ocelot ma być z kolei bardziej neutralny
- Quiet od samego początku miała nas zaskakiwać i epatować nagością (Naked Sniper)
- osoby, które ukończyły Ground Zeroes będą mogły liczyć w MGS V na bardzo fajny prezent
- The Phantom Pain powstaje od 5 lat i jest bliskie ukończenia

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1589 dnia: Września 22, 2014, 16:49:59 pm »
Cytuj
Ocelot był planowany jako jeden z towarzyszy. Nie wiadomo jeszcze do końca czy nim zostanie
No raczej nie bardzo, bo skoro może zginąć to:


Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1590 dnia: Września 22, 2014, 17:18:22 pm »
Tak sie zastanawiam czy na wicie sobie trójki nie zacząc :angel: Ale kur** jeszcze tyle platyn do skończenia  :mad:

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1591 dnia: Września 22, 2014, 18:05:49 pm »
Ja pier**lę! wilk z opaską na oku  :(  Może jeszcze małpa pijąca colę?

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1592 dnia: Września 22, 2014, 21:15:39 pm »
Ja pier**lę! wilk z opaską na oku  :(  Może jeszcze małpa pijąca colę?
nom jeszcze zacznie broń sprzedawać albo kondony  :-?

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1593 dnia: Września 22, 2014, 21:25:09 pm »
Ja pier**lę! wilk z opaską na oku

:troll:

No i to japońska gra, więc:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1594 dnia: Września 22, 2014, 21:56:14 pm »
Ja pier**lę! wilk z opaską na oku
Spoczko, mechaniczna ręka, znikająca lasia-snajper, balony z jeepami. TO MGS W KOŃCU ;)

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1595 dnia: Września 22, 2014, 22:03:10 pm »
Może jeszcze małpa pijąca colę?
To juz bylo w 4.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1596 dnia: Września 22, 2014, 22:25:05 pm »
Tak się tylko czepiam. Przecież nie oczekuję jakiegokolwiek realizmu po serii. Szkoda tylko, że z każdą kolejną odsłoną (2,4) gra mnie od siebie odrzuca tym całym swoim japońskim kiczem.
Już zbyt wiele tego puszczania oczka Hideo.  Marzy mi się gra pokroju SC z takim rozmachem jak MGS.
Znając życie i tak kupię i będę się bawił świetnie(połowicznie)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1597 dnia: Września 23, 2014, 01:12:30 am »
Masa podejrzanie ładnych screenów prosto od Konami:







http://www.vg247.com/2014/09/22/metal-gear-solid-5-tgs-high-resolution-screens/

Nawet trawa wygląda ładnie i jeśli nie są mocno podrasowane, to jak na 1080p i 60 fps jest super.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1598 dnia: Września 24, 2014, 12:00:59 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1599 dnia: Września 24, 2014, 12:17:26 pm »


To teraz porównaj sobie świat, mechanikę oraz obszar działania jednej i drugiej gry.