Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 341434 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1680 dnia: Grudnia 22, 2014, 10:26:15 am »
Kompletna bzdura.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1681 dnia: Grudnia 22, 2014, 17:57:06 pm »
Na laptopku ta giera ma początkową wstawkę w prawie 50 klatkach a na moim X360 jest 18-22 do tego jeszcze gra posiada lepsze niebo niż na Xbox One :lol:. Masakra, normalnie Fox Piec Engine.


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1682 dnia: Grudnia 22, 2014, 18:45:49 pm »
No to jeśli to nie będzie działać na konsolach jak należy, to po prostu żal. I GZ już teraz powinien dostać patcha z poprawionymi wizualiami albo możliwością wyboru pomiędzy 30 i 60 fps jak w TLOU Remastered.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 723
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1683 dnia: Grudnia 22, 2014, 22:14:06 pm »
To, że gra wychodzi na inną platformę prawie rok po premierze na sprzęcie docelowym, z reguły oznacza, iż będzie się lepiej prezentowała. Jeśli na dodatek tą platformą jest PC to nawet trzeba się spodziewać, że ta wersja będzie wygladała lepiej. Plus jest w tym wszystkim jeszcze Nvidia - jeśli zieloni chcą promować grę to zawierają umowę. Dają kasę za parę dodatków, które mogłyby często pójść na konkurencyjnym sprzęcie, ale deal to deal (dlatego uważam, że ich feature'y do FC4 czy ACU to głupota). Ja i tak dziwie się, że różnice są takie małe. Niektórzy mówią o dobrej optymalizacji - może i jest dobra dla ludzi o słabszym sprzęcie, ale według mnie KojiPro nie przyłożyło się do swojej pracy. Różnice miedzy poszczególnymi ustawieniami nie są duże.

I GZ już teraz powinien dostać patcha z poprawionymi wizualiami albo możliwością wyboru pomiędzy 30 i 60 fps jak w TLOU Remastered.

Wkurza mnie jak bardzo gracze zrobili się roszczeniowi - powinni, muszą, należy się! GZ wyglada tak jak wyglada od dnia swojej premiery i nie było problemu (nie piszę o tym, czy grafika podoba się czy nie). Nagle pojawia się wersja PC i jest hejt.

Lepiej żeby ewentualne poprawki trafiły do TPP, niż żeby brali się za upgrade GZ.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1684 dnia: Grudnia 22, 2014, 22:20:43 pm »
Wkurza mnie jak bardzo gracze zrobili się roszczeniowi - powinni, muszą, należy się!
Nasz klient nasz Pan. Słyszałeś takie powiedzenie? ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1685 dnia: Grudnia 22, 2014, 22:26:57 pm »
Stare i nieaktualne Windo. ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1686 dnia: Grudnia 22, 2014, 22:35:03 pm »
Lepiej żeby ewentualne poprawki trafiły do TPP, niż żeby brali się za upgrade GZ.

Ale jeśli w TPP pecety słabsze od PS4 nawet na papierze będą miały większy zasięg rysowania obiektów...

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 723
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1687 dnia: Grudnia 22, 2014, 23:15:09 pm »
Nasz klient nasz Pan. Słyszałeś takie powiedzenie? ;)

A takie powiedzenie - w dupach się poprzewracało? ;).

Nie chodzi mi o to, gdzie dev daje rzeczywiście ciała i klient powinien pewnych rzeczy wymagać. Dla mnie jednak często to brzmi jak rozhisteryzowane dziecko. Często ludzie mają stanowisko - mi się należy. A gówno, nie chcesz, nie kupuj. To tak ogólnie o sytuacji która mnie wkur**a ;).

Ja się zgadzam, że w TPP takich rzeczy być nie powinno i mam nadzieje, iż nie będzie. Może to zasługa optymalizacji pod PC, a może najzwyczajniej w świecie (co jest bardziej prawdopodobne) cały silnik został lepiej zoptymalizowany podczas prac nad "główną grą".

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1688 dnia: Grudnia 22, 2014, 23:16:49 pm »
A gówno, nie chcesz, nie kupuj.
Zastanów się, czy dla Ciebie, człowieka który żyje z graczy to dobra sytuacja ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1689 dnia: Grudnia 22, 2014, 23:33:14 pm »
Wkurza mnie jak bardzo gracze zrobili się roszczeniowi - powinni, muszą, należy się!

Nie tylko gracze a generalnie klienci ;) Ludziom czasem odbija. Rozumiem oczekiwanie produktu wysokiej jakości, ale czasem ludziom się wydaje, że wszystko powinni dostać za darmo ;)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 723
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1690 dnia: Grudnia 23, 2014, 09:55:38 am »
Zastanów się, czy dla Ciebie, człowieka który żyje z graczy to dobra sytuacja ;)

Po to robi się dobre gry ;).

Jak najbardziej jest to dobre, w końcu sam jestem graczem i wolę być świadomym konsumentem. Dla mnie to jest normalne, że jak coś się nie podoba to nie kupuje. Ewentualnie godzę się na pewne rzeczy, ale wybór jest wciąż mój.

Nie tylko gracze a generalnie klienci ;) Ludziom czasem odbija. Rozumiem oczekiwanie produktu wysokiej jakości, ale czasem ludziom się wydaje, że wszystko powinni dostać za darmo ;)

W ogóle to jest cecha współczesnego świata, sam czasem tak mam ;).

Ground Zeros jest jakie jest. Gdy wychodziło zachwycało i odstraszało pewnymi rzeczami. Więcej jednak mówiło się o płatnym demie, niż o kwestii wizualnej. A nie, zaraz, były porównania poszczególnych wersji. Pamiętajcie, że obecnie porównujecie dwie wersje, które dzieli wiele miesięcy pracy. KojiPro pracuje nad TPP, robi poprawki, usprawnienia i bardzo prawdopodobne, że odbiło się to na jakości edycji PC. Inna sprawa, czy na pewno konwersję robili ci sami ludzie, a może jakiś podwykonawca (tak jak Qloc robił dmc i teraz dmc HD i DMC4 HD). Jest naprawdę masa niuansów. I jeszcze jeden, ale to już bardziej ja sam sobie wróżę - Japończycy od przesiadki w HD nie radzą sobie najlepiej z grafiką. Ciężko im często wyjść ponad sposób tworzenia gier w SD.

Jak wyjdzie TPP zarówno na konsole i PC i będą znaczne różnice, nawet na słabszych maszynach, wtedy można iść z widłami pod kwaterę Konami. Albo Nvidii, bo to właśnie oni bardzo psują branżę jeśli idzie o technologie.


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1691 dnia: Grudnia 23, 2014, 12:34:23 pm »
Cytuj
Japończycy od przesiadki w HD nie radzą sobie najlepiej z grafiką. Ciężko im często wyjść ponad sposób tworzenia gier w SD.

Jeśli siedem lat tworzenia na PS3 to za mało dla Japońców, aby nauczyć się robić grafikę, to chyba coś z nimi nie halo, tym bardziej, że tym razem dostali PeCeta z plakietką Playstation.

http://www.gamersyde.com/news_our_pc_videos_of_ground_zeroes-16149_en.html

Ściągnąłem filmik z gameplay'em z PC, i muszę przyznać, że mimo iż teoretycznie jest to lepsze wersja z masą dodatkowych efektów, nie podoba mi się jakość obrazu. Depth of field jest zdecydowanie przesadzony, Snejk jest momentami zblurowaną plamą na pierwszym planie, a mocne filtrowanie tekstur sprawia, że obrazek jest nieprzyjazny dla oka, wszędzie widać refleksy walące po oczach i w rezultacie otrzymujemy efekt jakiegoś takiego nieprzyjemnego szumu na całym ekranie.

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1692 dnia: Grudnia 23, 2014, 12:48:40 pm »
W opcjach graficznych można dużo poustawiać i wyłączyć ten efekt rozmazania o którym piszesz.
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1693 dnia: Grudnia 23, 2014, 12:58:51 pm »
Albo Nvidii, bo to właśnie oni bardzo psują branżę jeśli idzie o technologie.
Nie zgadzam się z tym. Nvidia robi właśnie świetną pracę wymyślając nowe technologie. Niestety nie dogadali się z  producentami konsol no to kładą kłody pod nogi swoimi patentami, nie zmienia to faktu, że gdyby nie nvidia to branża pewnie nie wyglądałaby tak jak teraz wygląda i wiele efektów nie ujrzałoby światłą dziennego, a dopiero po pewnym czasie.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1694 dnia: Grudnia 23, 2014, 13:04:51 pm »
W opcjach graficznych można dużo poustawiać i wyłączyć ten efekt rozmazania o którym piszesz.

No właśnie czytałem i słyszałem, że za dużo to nie poustawiasz, głupio to rozwiązali, bo jedno ustawienie odpowiada za kilka efektów i chcesz np zmniejszyć DOF i wyłączasz tym samym AA.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1695 dnia: Grudnia 23, 2014, 13:30:21 pm »
W opcjach graficznych można dużo poustawiać i wyłączyć ten efekt rozmazania o którym piszesz.

No właśnie czytałem i słyszałem, że za dużo to nie poustawiasz, głupio to rozwiązali, bo jedno ustawienie odpowiada za kilka efektów i chcesz np zmniejszyć DOF i wyłączasz tym samym AA.
Ja tam wole jednak ostry obraz bez bluru na wstawkach.

U tego gościa co wczoraj wrzuciłem filmik to zęby jadły mu wręcz ekran :o.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

el becetol

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1696 dnia: Grudnia 23, 2014, 13:43:36 pm »
Albo Nvidii, bo to właśnie oni bardzo psują branżę jeśli idzie o technologie.
Nie zgadzam się z tym. Nvidia robi właśnie świetną pracę wymyślając nowe technologie. Niestety nie dogadali się z  producentami konsol no to kładą kłody pod nogi swoimi patentami, nie zmienia to faktu, że gdyby nie nvidia to branża pewnie nie wyglądałaby tak jak teraz wygląda i wiele efektów nie ujrzałoby światłą dziennego, a dopiero po pewnym czasie.

Nvidia gówno wymyśliła, co najwyżej wymyśliła nazwy dla efektów używanych od lat i teraz rzucając worki z kasą starają się zablokować te używane od lat efekty (jak lens flare) na konsolach. Rak branży, hamujący od zawsze rozwój technologiczny.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 723
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1697 dnia: Grudnia 23, 2014, 14:20:33 pm »
Nie zgadzam się z tym. Nvidia robi właśnie świetną pracę wymyślając nowe technologie. Niestety nie dogadali się z  producentami konsol no to kładą kłody pod nogi swoimi patentami, nie zmienia to faktu, że gdyby nie nvidia to branża pewnie nie wyglądałaby tak jak teraz wygląda i wiele efektów nie ujrzałoby światłą dziennego, a dopiero po pewnym czasie.

No właśnie, Nvidia została nijako wykluczona (bo chcieli za dużo kasy za swoje usługi) i odsunięta od koryta, więc zaczęła szukać szansy na zarobienie na własną rękę. Jak do tej pory stworzyła sporo niepotrzebnych featurek, które nie są potrzebne/są dostępne ogólnie, ale oni nazwali to inaczej. Nvidia dogaduje się z devami/wydawcami, sypie kasę/daje karty, a w zamian oczekuje czegoś ekstra. Często są to pierdoły, czasem coś co oni stworzyli. Biedny programista potem siedzi i implementuje to specjalnie dla kart Nvidii zamiast przeznaczyć czas na robienie czegoś co rzeczywiście ma sens i jest przeznaczone dla wszystkich graczy. Jak do tej pory spotkałem się raczej z negatywnymi opiniami wśród programistów. Nvidia robi wszystko pod siebie, nie dzieli się technologią (co choć zrozumiałe ma się nijak do rozwoju branży). Sam mam obecnie kartę Nvidii, ale nie podoba mi się ich sposób prowadzenia biznesu.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1698 dnia: Grudnia 23, 2014, 14:23:00 pm »
Ja jestem w stanie wiele zrozumieć, ale za sun shafty w Far Cry 4 na zawsze tylko Ati!  8)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1699 dnia: Grudnia 23, 2014, 14:49:34 pm »
Cytuj
gdyby nie nvidia to branża pewnie nie wyglądałaby tak jak teraz wygląda i wiele efektów nie ujrzałoby światłą dziennego, a dopiero po pewnym czasie.
Gdyby nie nvidia to moze do dziasiaj nie wycieliby sun shaftow z far crya. :roll:
A co do efektów przez nich stworzonych jakoś nie widzę żeby bez nvidii miałoby się coś zminic.
 TXAA=gówno rozmywające obraz, HBAO-tutaj powstało kilka odpowiedników, jest tylko kwestią czasu kiedy powstanie coś lepszego od HBAO+ i to na wszystkich kartach. PCSS takie do konca nowe nie jest i widzialem w jakis papierach sprzed kilku lat. Physx został wykupiony. Co tam jeszcze jest? FXAA który w swoich czasach i tak nie byl lepszy od mlaa.
Takie technologie jak nvidia to i amd(a kiedys ATI) czasami robi/popularyzuje
http://amd-dev.wpengine.netdna-cdn.com/wordpress/media/2012/10/Tatarchuk-POM.pdf
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/amd-pecksfx-technologia-zwiekszy-realizm-ptakow-w-grach.html
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/amd-tressfx-2-0-technologia-gry-analiza.html
« Ostatnia zmiana: Grudnia 23, 2014, 15:17:21 pm wysłana przez Wulfen »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 723
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1700 dnia: Grudnia 23, 2014, 16:14:30 pm »
HB(A)O to w ogóle różnie się sprawdza, pamiętam, że na filmiku, który miał to promować bardziej podobało mi się zwykłe AO niż to coś.

Choć AMD też ma swoje na sumieniu, to oni przynajmniej chętniej udostępniają swoją technologię dla innych. Nie bawią się też za bardzo w specjalne umowy, co najwyżej oferują pomoc (jak do tej pory spotkałem się właśnie z czymś takim). Jak już ktoś puka do drzwi z walizką pełną pieniędzy to jest to właśnie Nvidia ;).

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 297
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1701 dnia: Grudnia 23, 2014, 16:22:37 pm »
Tak czy inaczej wylezie im to bokiem moim zdaniem.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 628
  • Reputacja: 252
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1702 dnia: Grudnia 27, 2014, 23:36:50 pm »


Reedycję MGS z PSX na silniku V chętnie bym kupił.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1703 dnia: Stycznia 03, 2015, 10:15:12 am »

 :lol:

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1704 dnia: Stycznia 07, 2015, 23:26:35 pm »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1705 dnia: Stycznia 09, 2015, 13:49:48 pm »
Niemal zupełnie nie interesowałem się "światkiem growym" w ciągu mojej nieobecność na forum, także nic nie czytałem/nie oglądałem o Ground Zeroes.
Parę dni temu go skończyłem i cholera! Kojima jest w formie, to demo/prolog/czy jak to nazwać jest bardzo dobre, a jego zakończenie wręcz zajebiste
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
- rewelacyjny podkład i zapowiedź dania głównego.

Jak cały The Phantom Pain będzie na takim poziomie to będzie zdrowa rozpierducha, 10/10 na lewo i prawo. Otwarty teren, swoboda działania, różne ścieżki i sposoby wykonania misji - wszystko na plus. Moim zdaniem nie uda im się utrzymać tego poziomu, w końcu GZ to niewielki fragment terenu do zaprojektowania i mogli go dopracować w najmniejszych szczegółach, ale obym się mylił (bo domyślam się, że The Phantom Pain też ma mieć otwarty świat).

Grałem na PS3 i grafa zajebista, do płynności brak zastrzeżeń. Razi tylko "alpha channel", czyli znane choćby z GT5 półprzeźroczystości na roślinkach znajdujących się na granicy ich widoczności. Na PS4 oprawa musi kosić.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1706 dnia: Stycznia 09, 2015, 14:11:04 pm »
Oprawa nie kosi na ps4 co do reszty jest dobrze ,ale i tak najlepszego(mam taka ndzieje)nie pokazali jeszcze walk z bossami.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1707 dnia: Stycznia 09, 2015, 15:13:45 pm »
Nie pokazali jeszcze walk z bossami.
Oby tylko były bo jak nie to od oceny końcowej można już w tej chwili odjąć 2 oczka.

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1708 dnia: Stycznia 09, 2015, 15:38:14 pm »





wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1709 dnia: Stycznia 09, 2015, 16:16:30 pm »
Jak to jest koniec  Big Bossa
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
to wiadomo kto będzie ostatnim bossem :P

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1710 dnia: Stycznia 20, 2015, 14:00:01 pm »
Kojima wrzuca do sieci takie zdjęcie z TPP, a później tłumaczy się bugiem  :wtf:


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1711 dnia: Stycznia 20, 2015, 15:49:59 pm »

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1712 dnia: Stycznia 20, 2015, 16:04:16 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Łapa z V mnie bardziej kojarzy się z Peace Walkerem niż z MGS5.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1713 dnia: Stycznia 20, 2015, 16:18:52 pm »
Oby on czasami tylko tej giery nie zrypał.
Nadmiar wszystkiego to też niedobrze.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1714 dnia: Stycznia 20, 2015, 16:50:37 pm »
Dawać premierę szybciej, ileż można skrinami się chwalić... i tak już wszystko widzieliśmy w GZ.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1715 dnia: Stycznia 20, 2015, 17:07:48 pm »
Ja już się nastawiłem psychicznie nawet na grudzień 2015.
Także można powiedzieć, że w tej chwili nawet nie czekam.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1716 dnia: Stycznia 20, 2015, 17:13:20 pm »
A ogólnie to czytałem niedawno, że Hayter może jednak pojawić się w MGSV, jako Solid Snake  :angel:

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1717 dnia: Stycznia 20, 2015, 17:14:29 pm »
Ja już się nastawiłem psychicznie nawet na grudzień 2015.
Także można powiedzieć, że w tej chwili nawet nie czekam.
Cecha szczególna obecnej generacji - nie ma co czekać na gry, bo wyjdą dopiero za dwa lata albo i tak przesuną zapowiedzianą premierę  :angel:
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1718 dnia: Stycznia 20, 2015, 19:22:00 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Łapa z V mnie bardziej kojarzy się z Peace Walkerem niż z MGS5.


A mnie się kojarzy z typowym gestem jakie japońce dają na każdej fotce.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1719 dnia: Stycznia 21, 2015, 11:05:08 am »
A ogólnie to czytałem niedawno, że Hayter może jednak pojawić się w MGSV, jako Solid Snake  :angel:
Tak, jeśli to faktycznie miałoby miejsce, to Kojima osiągnął poziom Master Troll, biorąc pod uwagę zdziwienie Hayter'a, że nikt się do niego nie zgłosił aby podkładać głos Snake'a. :lol: