Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 364765 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #80 dnia: Września 02, 2012, 14:18:53 pm »
Oby więcej pokazali na TGS. Cholera, przypominają się czasy, kiedy na każde info o nowym MGS'ie wyczekiwało się z wypiekami na twarzy. :(

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #81 dnia: Września 02, 2012, 19:05:41 pm »
Ładne pierdolnięcie pod koniec tej generacji : Halo IV , GTA V, MGS Ground Zeroes.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #82 dnia: Września 02, 2012, 19:31:49 pm »
Ładne pierdolnięcie pod koniec tej generacji : Halo IV , GTA V, MGS Ground Zeroes.
The last of us :angel:

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #83 dnia: Września 02, 2012, 20:11:37 pm »
Ładne pierdolnięcie pod koniec tej generacji : Halo IV , GTA V, MGS Ground Zeroes.
Gears of War: Judgment / The last of us / Hitman


lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #84 dnia: Września 02, 2012, 20:15:21 pm »

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #85 dnia: Września 02, 2012, 20:17:16 pm »
Ja jestem w stanie się założyć o kasę, nawet teraz, że na święta 2013 zobaczymy nowe konsole  :dance:

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #86 dnia: Września 02, 2012, 20:58:57 pm »
Ładne pierdolnięcie pod koniec tej generacji : Halo IV , GTA V, MGS Ground Zeroes.
Gears of War: Judgment / The last of us / Hitman
BF4

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #87 dnia: Września 02, 2012, 21:00:31 pm »
Ładne pierdolnięcie pod koniec tej generacji : Halo IV , GTA V, MGS Ground Zeroes.
Gears of War: Judgment / The last of us / Hitman
BF4
MW4

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #88 dnia: Września 02, 2012, 21:02:13 pm »
Ładne pierdolnięcie pod koniec tej generacji : Halo IV , GTA V, MGS Ground Zeroes.
Gears of War: Judgment / The last of us / Hitman
BF4
MW4

BO 2 najpierw :angel:
Yeahh, me and hate that's an odd couple

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #89 dnia: Września 02, 2012, 22:13:25 pm »
]9 minutowy master shot przechodzący płynnie w gameplay !!
Ale zdajesz sobie sprawę że w grafice takie coś to żaden wyczyn? Połączenie 100 oddzielnych ujęć kamery to klik i już.

Ładne.
Powodzenia z taką grafą na XO, chyba w 800x600. Demko z mocnego piecka a na kosolach będzie w 720p i poucinane efekty oświetlenia i texturki wykastrowane. Kojima może gadać co chce, nigdy nie wykazywał jakiejś szczególnej wiedzy o grafie (jakby go do Cliffiego porównać np), ma od tego ludzi po prostu a sam bajdurzy dla mediów. Z drugiej strony kosmosu tutaj nie ma, nic czego nie widziałem w UE3. Chce zobaczyć jak wygląda wszystko gdy nie ma deszczu, wyczuwam że będzie sporo plastiku i spoconych gości. ;)
Jest progress u japońców z grafą, najpierw Square a teraz konami. Obecną generacje zmulili kompletnie ale teraz zaczynają walczyć, ciesze sie.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #90 dnia: Września 02, 2012, 22:17:16 pm »
Wydaje się jednak, że filmik ma lepszą oprawę, niż sam gameplay i pewnie zastosowano trick "płynnego przejścia".

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #91 dnia: Września 02, 2012, 22:19:43 pm »
To w MGS4 tego przechodzenia w gameplay nie było, że teraz niektórzy majtki przez głowę ściągają?  :roll:

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #92 dnia: Września 03, 2012, 14:51:10 pm »

Owacja na stojąco dla Kojima ...nice

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #93 dnia: Września 04, 2012, 12:13:29 pm »
Kojima podobno wspomniał o tym, że na Foxie powstaje nowy Silent Hill. Mam cichą nadzieję, że jest równoznaczne z tym, iż następnego SH będą robić Japończycy z Konami. Znają swój nowy silnik i może będą chcieli pochwalić się światu jego możliwościami. Oby.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #94 dnia: Września 04, 2012, 17:16:49 pm »
Mnie też jakoś nie je**o na podłogę. Podjarka wchodzi kiedy pomyśleć że duża połać terenu. Po czym zbicie na główce zamartwiając się jak to będzie wyglądało na naszej konsoli.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #95 dnia: Września 06, 2012, 08:12:55 am »
Z tweeta Kojimy:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Więc tak stary nie będzie. :P

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #96 dnia: Września 06, 2012, 10:57:20 am »
Z twarzy podobny do tego doktora z mechanicznymi mackami z filmu Spider Man

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #97 dnia: Września 06, 2012, 14:52:01 pm »
Popuśćmy wodze fantazji  :) odnośnie tego trailera na moje oko to ta  grupa żolnierzy wcale nie należy do oddzialu FOX tylko się podszywa pod niego ktos ma inne zdanie??

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #98 dnia: Września 06, 2012, 14:55:17 pm »
Biorąc pod uwagę, że dowodzi nimi typ ze spaloną twarzą, który bawi się w łowcę głów i poluje na członków FOX, wysoce prawdopodobne.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #99 dnia: Września 06, 2012, 15:23:55 pm »
Akiba nigdy tak broni nie trzymal jak ten gość przy klatce :lol:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #100 dnia: Września 10, 2012, 11:53:42 am »
Cytuj
Metal Gear Solid: Ground Zeroes open world will have loading screens
And a day and night cycle to offer replayability.
[/b]
Stealth adventure Metal Gear Solid: Ground Zeroes will include loading screens as players sneak about its open world map.
Metal Gear Solid creator Hideo Kojima divulged the information to Eurogamer after the game's recent unveiling.
Ground Zeroes will also offer a day and night cycle, something that will boost replayability, Kojima added. Players will see differences throughout the world depending on the time of day, such as changes in enemy troop patterns.
Publisher Konami has this morning zeroed in on a gallery of screenshots snapped from Ground Zeros' first gameplay trailer.
That means you get another chance to gaze at the grizzled face of Snake (or rather, Big Boss). Kojima showed footage of him infiltrating an army base and meeting a mysterious disfigured man. Together, the pair negotiate the release of the young Chico, a child soldier previously seen in Metal Gear Solid: Peace Walker.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #101 dnia: Września 27, 2012, 18:57:30 pm »
http://metalgearsolid.nl/?p=2686
Cytuj
At the Eurogamer Expo 2012, Hideo Kojima showed some Metal Gear Solid Ground Zeroes footage, as well as providing some new info. Here are the new things we learned:

    ‘Here’s to You’ was playing again, so apparently legal issues over the copyright have been settled
    They had to make a lot of visual comprises to be able to create an open world, but not in the lighting
    The day and night cycle will be a 24 hour cycle
    You can return to your base at any time using the helicopter. The helicopter can get shot down though
    After you board your helicopter, you travel in real time
    You can walk around your base, and design it, maybe possible from your smartphone. Designing your base is optional, and will not be required
    Gameplay is stealth, but with more options. You will still be awarded for using stealth, but how you infiltrate the base is up to you
    The story unravels as you go through the game’s mission structure
    The hub system consists of smaller open worlds within a larger universe.
    Peace Walker’s Research & Design element may also return in this game
    ‘It’s hard to compare to anything else out there’

Unlimited

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #102 dnia: Września 28, 2012, 08:57:22 am »
Grafa jak najbardziej do ogarnięcia na PS3, wystarczy popatrzeć na Beyond. Jaram się, bo gra przywodzi na myśl klimat MGS1. :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes (Fox Engine, Open World)
« Odpowiedź #103 dnia: Września 28, 2012, 10:03:14 am »
Cytuj
The story unravels as you go through the game’s mission structure

Nie podoba mi się ten fragment.
Czyli co, bedzie to wygladac mniej wiecej tak?:

Baza>misja1>baza>misja2 itd??

Pierwsze skojarzenie to FFX-2...drugie MGS4. Tylko w MGS4 mielismy akty a nie misje, kilka długich aktów dawało radę, co do pojedyńczych misji to nie jestem do końca przekonany. Boję się o spójność i ciągłość opowiadanej historii.

lupinator

  • Gość
The Phantom Pain
« Odpowiedź #104 dnia: Grudnia 08, 2012, 03:14:26 am »
WOW

lupinator

  • Gość
Odp: The Phantom Pain
« Odpowiedź #105 dnia: Grudnia 08, 2012, 03:17:56 am »


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Phantom Pain
« Odpowiedź #106 dnia: Grudnia 08, 2012, 03:47:57 am »
Serio Lupi? Przecież to jest Metal  :D

lupinator

  • Gość
Odp: The Phantom Pain
« Odpowiedź #107 dnia: Grudnia 08, 2012, 03:51:19 am »
Kurwa też tak myślałem, ale nie no jak?

lupinator

  • Gość
Odp: The Phantom Pain
« Odpowiedź #108 dnia: Grudnia 08, 2012, 03:53:14 am »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Phantom Pain
« Odpowiedź #109 dnia: Grudnia 08, 2012, 03:54:07 am »
http://www.mobydickstudio.se/en/

O studiu nikt nie słyszał, strona założona dwa tygodnie temu, a CEO ma na imię Joakim - przestaw sobie litery.

No i twarz tego brodacza to jest 100% Snake z Ground Zeroes.




Master trolling Kojimy.

el becetol

  • Gość
Odp: The Phantom Pain
« Odpowiedź #110 dnia: Grudnia 08, 2012, 03:55:35 am »
Wpis taktyczny w zamkniętym temacie.

lupinator

  • Gość
Odp: The Phantom Pain
« Odpowiedź #111 dnia: Grudnia 08, 2012, 03:56:12 am »
No to tym bardziej klawo B-)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #112 dnia: Grudnia 08, 2012, 12:17:48 pm »
heh niezły numer, ale imo postacie plasitkowe jakieś się wydają.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #113 dnia: Grudnia 08, 2012, 12:24:19 pm »
CGI feeling musi być ;) mi pasuje w sumie.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #114 dnia: Grudnia 08, 2012, 14:40:28 pm »
Oświetlenie jest wielkim atutem Fox Engine i ten trailer to potwierdza. Nie mogę się doczekać tego co pokażą dalej. Na razie mam masę pytań, bo trailer jest pojechany i mroczny.

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #115 dnia: Grudnia 08, 2012, 15:23:02 pm »
Płonący jegomość to prawdopodobnie VOLGIN :D :D :D :D




No i jeszcze płatek przy "ręce" Snake'a na początku wygląda jakby był z pola na którym zginęła The Boss.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #116 dnia: Grudnia 08, 2012, 15:24:40 pm »
nie rozumiem takich zagrywek

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #117 dnia: Grudnia 08, 2012, 15:28:18 pm »


Mantis? Sorrow? :D

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #118 dnia: Grudnia 08, 2012, 15:32:46 pm »
Najlepsze...





« Ostatnia zmiana: Grudnia 08, 2012, 15:34:52 pm wysłana przez Lupi »

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #119 dnia: Grudnia 08, 2012, 15:34:51 pm »
skoro jest tak jak mówicie i to jest trailer ground zeros które się dzieje przed 4 a po 3, to ja nie pamiętam aby Big boss w 4 miał hak zamiast łapy.