Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 361062 razy)

0 użytkowników i 20 Gości przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #200 dnia: Marca 27, 2013, 22:54:24 pm »
Fox engine był tworzony także pod obsługę konsol nowej generacji, więc nie jest wykluczone, że gra wyjdzie i na stare, i na nowe sprzęty.

W każdym razie wygląda pięknie :)

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #201 dnia: Marca 27, 2013, 22:56:30 pm »
Trzeba HD kolekcję kupić i ograć Peace Walkera.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #202 dnia: Marca 27, 2013, 23:01:26 pm »
te haluny to albo wynik tego leku, co mu wstrzyknął ten koleś,
albo..."psycho mantis wannabe" :D

W którymś momencie trailera The Phantom Pain (tego pierwszego) dość wyraźnie widać bodaj sylwetkę Psycho Mantisa, więc można się spodziewać jego obecności.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #203 dnia: Marca 27, 2013, 23:05:20 pm »
Obejrzalem jeszcze raz i kur** musze nadrobić wszystkie mgsy chyba, po kolei. Zajebisty trailer.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #204 dnia: Marca 27, 2013, 23:07:00 pm »
Obejrzalem jeszcze raz i kur** musze nadrobić wszystkie mgsy chyba, po kolei. Zajebisty trailer.
jak nie straszne ci niektóre archaiczne rozwiązania to polecam kolejność:
MGS3, Peace Walker, Metal Gear, Meat Gear 2: Solid Snake,  MGS1, MGS2, MGS4

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #205 dnia: Marca 27, 2013, 23:13:43 pm »
Ja muszę w końcu zagrać w MG i MG2, bo to jednak czarna dziura w fabule, której pobieżne przeczytanie kilku artykułów nie jest w stanie wypełnić.

Czy koleś w płaszczu i kowbojskich butach to Ocelot? Wygląda staro, a powinien być kilka lat młodszy od Big Bossa. Nie daje mi również spokoju ten chudzielec w masce gazowej w połowie trailera. Czyżby to był Mantis? Ech... Kiedy premiera?

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #206 dnia: Marca 27, 2013, 23:15:40 pm »
Cytuj
Ground Zeroes” is a prologue of “MGSV”. 9 years after that event will be “The Phantom Pain”. MGSV is constructed w/ prologue and main game “TPP”. The game play demo I presented today is the opening of “TPP” which is tutorial that starts from crawling.
Z tweeta Kojimy.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #207 dnia: Marca 27, 2013, 23:18:13 pm »
Gameplay wygląda troszkę niedorzecznie. Czemu ten typ nie pomaga bohaterowi, tylko patrzy biernie, jak się ledwo czołgamy za nim? Chyba, że ma to pomóc w szybszym odzyskaniu sprawności przez BB.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #208 dnia: Marca 28, 2013, 06:38:38 am »
Mam nadzieję, że gra wyjdzie jeszcze w tym roku. :grin:

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #209 dnia: Marca 28, 2013, 07:03:59 am »
Blacharz z tego Kojimy.
Mam nadzieje, że skoro grali na PC, to najwyżej będzie czasowy ex dla konsol :D
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #210 dnia: Marca 28, 2013, 07:33:21 am »
Obejrzalem jeszcze raz i kur** musze nadrobić wszystkie mgsy chyba, po kolei. Zajebisty trailer.
jak nie straszne ci niektóre archaiczne rozwiązania to polecam kolejność:
MGS3, Peace Walker, Metal Gear, Meat Gear 2: Solid Snake,  MGS1, MGS2, MGS4

W MG i MG2 raczej nie będę miał siły się bawić i pozostanie mi obejrzenie na yt/poczytanie. Co do kolejności to mi obojętna, narazie na warsztat idzie PO.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #211 dnia: Marca 28, 2013, 08:07:58 am »
Blacharz z tego Kojimy.
Mam nadzieje, że skoro grali na PC, to najwyżej będzie czasowy ex dla konsol :D

Gra na PC w ogóle nie zostanie wydana.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #212 dnia: Marca 28, 2013, 08:31:49 am »
Ale w tym Portable Ops jest zjebane sterowanie...

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #213 dnia: Marca 28, 2013, 08:33:08 am »
Tak było mówione chyba z każdą częścią, a skoro teraz wszystkie nowe konsole to blachy, to port będzie zerowym problemem.
Zawsze więcej kasy dla twórców, a przecież o to tu chodzi.
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #214 dnia: Marca 28, 2013, 08:55:16 am »
Heh... Nawet wam risingowe popłuczyny po MGSie na blachę skasowali, a tu ktoś marzy o piątce? Jak mówię, że nie wyjdzie, to nie wyjdzie. Zresztą na next-geny też nikt tego jeszcze nie zapowiadał i wątpię, żeby gra równolegle ukazała się na konsolach dwóch generacji.

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #215 dnia: Marca 28, 2013, 08:59:10 am »
To po co pokazywali by to na pc, żeby potem wydać grę która wygląda dużo gorzej na stare konsole? Mają nowy super engine, żeby go nie wykorzystać? ;D
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #216 dnia: Marca 28, 2013, 09:02:09 am »
MGS też miał podobno to nigdy na xpudle się nie pojawić  ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #217 dnia: Marca 28, 2013, 09:14:01 am »
To po co pokazywali by to na pc, żeby potem wydać grę która wygląda dużo gorzej na stare konsole? Mają nowy super engine, żeby go nie wykorzystać? ;D

Pokazywali to na PC, bo - co dla niektórych może być niespodzianką - konsolowe gry też są tworzone przy pomocy blaszoków, a na 5 minut gameplayu przypadało kilkadziesiąt minut prezentacji silnika i narzędzi developerskich, więc wybór sprzętu do prezentacji wydaje się oczywisty. Na starych konsolach nic nie będzie wyglądało gorzej. Poszukaj sobie screenów z The Phantom Pain wcześniej w tym temacie. To jest poziom 100% PS3.

Oczywiście pecetowa brać może się dalej łudzić, tylko po co znów się rozczarować?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #218 dnia: Marca 28, 2013, 09:19:18 am »
To po co pokazywali by to na pc, żeby potem wydać grę która wygląda dużo gorzej na stare konsole? Mają nowy super engine, żeby go nie wykorzystać? ;D

Pokazywali to na PC, bo - co dla niektórych może być niespodzianką - konsolowe gry też są tworzone przy pomocy blaszoków, a na 5 minut gameplayu przypadało kilkadziesiąt minut prezentacji silnika i narzędzi developerskich, więc wybór sprzętu do prezentacji wydaje się oczywisty. Na starych konsolach nic nie będzie wyglądało gorzej. Poszukaj sobie screenów z The Phantom Pain wcześniej w tym temacie. To jest poziom 100% PS3.

Oczywiście pecetowa brać może się dalej łudzić, tylko po co znów się rozczarować?
Wpis. Blacharze lepiej niech zapomną o tej grze i zachwycają się nadal Crysisem 3 z 3 godziną kampanią :lol:.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #219 dnia: Marca 28, 2013, 09:24:27 am »


Geometria, rozdzielczość ognia, anizo. Trudno o więcej dowodów, że gra pochodzi z obecnej generacji. Fajny szaderek, naturalne oświetlenie, trochę post-procesu i Kojimy przywiązanie do szczegółów - niewiele trzeba, żeby pojechać blachy.

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #220 dnia: Marca 28, 2013, 09:26:57 am »
Pewnie jeszcze w 1080p będzie działać ; ) wydadzą to i na nowe blachy (konsole), podbiją efekty, rozdziałkę itd. i idioci kupią dwa razy. Tak się robi biznes : )
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #221 dnia: Marca 28, 2013, 09:28:53 am »
Pewnie jeszcze w 1080p będzie działać ; ) wydadzą to i na nowe blachy (konsole), podbiją efekty, rozdziałkę itd. i idioci kupią dwa razy. Tak się robi biznes : )
Taką grę mogę kupić nawet dwa razy.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #222 dnia: Marca 28, 2013, 09:34:40 am »
Czyli jak na razie blacharze cieszą się tylko z MGS 2: SoL, które dostali kilka lat po premierze :(

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #223 dnia: Marca 28, 2013, 09:39:46 am »
Oczywiście pecetowa brać może się dalej łudzić, tylko po co znów się rozczarować?
Blacharze z Tytanami mają gdzieś że na blache to nie wyjdzie bo ich stać na tanią konsole  :lol:

Już teraz Gowy i inne sprzedawali 2x więc na PS4 będą wychodzić gry z PS3 w wersji epic FHD edyszon  ;)


Czyli jak na razie blacharze cieszą się tylko z MGS 2: SoL, które dostali kilka lat po premierze :(
O nawet nie wiedziałem, aż poszukam za ile to - do tej pory pamiętam jak się jarałem demkiem i ile razy je przechodziłem ahhh
« Ostatnia zmiana: Marca 28, 2013, 09:41:33 am wysłana przez Magiq »

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #224 dnia: Marca 28, 2013, 09:45:27 am »
Ja najbardziej liczę na to, że wszystkie multiplatformy będą miały cross platformowy multi, wyje**ne na to kto będzie miał więcej pikseli i cząsteczek na ekranie : ). Dlatego liczę na to, że wszystko będzie wychodzić na ps4, a potem dla $ będzie portowane na PC (co będzie zerowym problemem). Portowane pewnie po jakimś czasie, ale lepiej późno niż wcale.
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #225 dnia: Marca 28, 2013, 09:50:21 am »
Z takich ostatnich to Defiance miało być cross multi ale coś się Sony i M$ nie zgodziło

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Marca 28, 2013, 09:56:46 am wysłana przez Magiq »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #226 dnia: Marca 28, 2013, 09:59:03 am »
Takie tam.


Unlimited

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #227 dnia: Marca 28, 2013, 10:30:25 am »
Cacy. 8)

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #228 dnia: Marca 28, 2013, 10:31:56 am »
czyli ten filmik to poziom 100% ps3? ale grali na kompie... mają być duże przestrzenie i trochę nie chcę mi się wierzyć

Co do trailera wszystko spoko prócz jednorożca. Szkoda że jednak tylko na ps4 ta gra nie wyjdzie. Nieźle napędziło by to sprzedaż i graficznie nie musieliby ciąć.

« Ostatnia zmiana: Marca 28, 2013, 10:34:40 am wysłana przez sieq »

Marins

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #229 dnia: Marca 28, 2013, 17:05:21 pm »
Cała konfa Hideo:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: Phantom Pain
« Odpowiedź #230 dnia: Marca 28, 2013, 17:47:08 pm »
czyli ten filmik to poziom 100% ps3? ale grali na kompie... mają być duże przestrzenie i trochę nie chcę mi się wierzyć

Co do trailera wszystko spoko prócz jednorożca. Szkoda że jednak tylko na ps4 ta gra nie wyjdzie. Nieźle napędziło by to sprzedaż i graficznie nie musieliby ciąć.
Wyjdzie w wersji full hd rok albo 1,5 po premierze konsoli.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Metal Gear Solid: Ground Zeroes
« Odpowiedź #231 dnia: Marca 28, 2013, 18:11:28 pm »
Trailer jak dla mnie świetny, wszystko mi się podoba (może poza rogiem Big Bossa - ciekawe jak to wyjaśnią).

mraka

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 10-09-2006
  • Wiadomości: 197
  • Reputacja: 0
  • ..psn id1: mraka82 ..psn id2(+ i vita): FuBu_82
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #232 dnia: Marca 28, 2013, 18:35:06 pm »
z tego co piszecie to ground zeroes i phantom pain tworza MGS5 ale mozna wyczytac tez ze niby ground zeroes to odrebna produkcja http://www.ppe.pl/news-21495-MGS_Ground_Zeroes_to_prolog_do_MGS_V.html mieszaja strasznie  :roll: pozatym  cos mi to za ladnie w niektorych monentach wyglada jak na ps3 a za slabo jak na nowa generacje  ;) .. oby jak najszybciej wiecej konkretow i data premiery
« Ostatnia zmiana: Marca 28, 2013, 18:36:38 pm wysłana przez mraka »
- szanuj ziomka swego jak siebie samego -

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #233 dnia: Marca 28, 2013, 20:52:40 pm »
Taki prolog jak Tanker w MGS2 - oficjalnie potwierdzone przez Kojimę.

Trailer jak dla mnie świetny, wszystko mi się podoba (może poza rogiem Big Bossa - ciekawe jak to wyjaśnią).



Aleś oryginalny...


japAneczka

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 24-08-2011
  • Wiadomości: 89
  • Reputacja: 6
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #234 dnia: Marca 28, 2013, 22:53:58 pm »
Tektury, światło, klimat - majstersztyk. Mega, czekam z niecierpliwością. Jak myślicie, kto był trzecią osobą-obserwatorem na szpitalnych łóżkach?
Kojima Pro

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #235 dnia: Marca 29, 2013, 08:45:01 am »
dzięki za link do konferencji

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #236 dnia: Marca 29, 2013, 10:06:12 am »
Tektury, światło, klimat - majstersztyk. Mega, czekam z niecierpliwością. Jak myślicie, kto był trzecią osobą-obserwatorem na szpitalnych łóżkach?
Myślę że ten koleś co nam pomaga po obudzeniu ze śpiączki.

I myślę że tym kolesiem jest..Ocelot.
Nie zdziwiłbym się jak by potem on załatwił Big Bossowi protezę ręki--w PW jeden rusek miał prawie identyczną.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #237 dnia: Marca 29, 2013, 10:26:08 am »
Kojima twierdzi, że tym gościem jest on sam ;). Prawie pewne jest też, że Ground Zeros i Phantom Pain nie będzie na jednej płycie... Proponuje zobaczyć wywiad z Kojimą na Gametrailers, jest tam trochę wyjaśnień, choć ja już nie ufam Kojimie, za wyjątkiem oficjalnych notek prasowych ;P.

http://www.gametrailers.com/videos/84h9k6/metal-gear-solid-v--the-phantom-pain-kojima-interview

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #238 dnia: Marca 29, 2013, 10:31:19 am »
Kojima twierdzi, że tym gościem jest on sam ;). Prawie pewne jest też, że Ground Zeros i Phantom Pain nie będzie na jednej płycie... Proponuje zobaczyć wywiad z Kojimą na Gametrailers, jest tam trochę wyjaśnień, choć ja już nie ufam Kojimie, za wyjątkiem oficjalnych notek prasowych ;P.

http://www.gametrailers.com/videos/84h9k6/metal-gear-solid-v--the-phantom-pain-kojima-interview
Właśnie teraz to oglądam i też miałem wklejać, że to Kojima tam leży.

Ciekaw jestem jak wielkim prologiem będzie Ground Zero, czy taki jak Tanker--tak na 1h grania czy to jakiś większy projekt.

No i ciekaw jestem czy grając w TPP Big Boss będzie mieć jakieś "gadżety" w ręku. W PW koleś miał zapalniczkę..

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #239 dnia: Marca 29, 2013, 10:37:27 am »
Ciekaw jestem jak wielkim prologiem będzie Ground Zero, czy taki jak Tanker--tak na 1h grania czy to jakiś większy projekt.

Z tego co pamiętam z wywiadu, chyba będzie dłuższy. Raczej na kilka godzin.