Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 361355 razy)

0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #880 dnia: Lutego 05, 2014, 16:09:12 pm »
Przecież to GZ jest skierowane do fanów jak ktoś nie jest fanem to nie kupuje ....proste.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #881 dnia: Lutego 05, 2014, 17:02:28 pm »
Zajebisty argument, że gra jest skierowana do fanów :lol:

Gra jest skierowana do FRAJERÓW. Dużo "fanów" serii może nie interesować co się dzieje z serią, ale ogólnie lubią tą grę. Pójdą do sklepu, zobaczą na półce nowego MGS'a w cenie full edycji i pomyślą - "o jak fajnie! grałem w mgs'a na PS1/2/3 i to była świetna gra na paręnaście godzin! kupuje!". A żółtek tylko zaciera rączki, że kolejnego wydymał.

Porównywanie do GT5:P jest zupełnie nie na miejscu, bo GT5:P oferowała milion razy więcej od tego kaszalota od kojimi.

Mejs

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-04-2007
  • Wiadomości: 1 882
  • Reputacja: 49
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #882 dnia: Lutego 05, 2014, 17:13:20 pm »
Zajebisty argument, że gra jest skierowana do fanów :lol:

Gra jest skierowana do FRAJERÓW. Dużo "fanów" serii może nie interesować co się dzieje z serią, ale ogólnie lubią tą grę. Pójdą do sklepu, zobaczą na półce nowego MGS'a w cenie full edycji i pomyślą - "o jak fajnie! grałem w mgs'a na PS1/2/3 i to była świetna gra na paręnaście godzin! kupuje!". A żółtek tylko zaciera rączki, że kolejnego wydymał.

Porównywanie do GT5:P jest zupełnie nie na miejscu, bo GT5:P oferowała milion razy więcej od tego kaszalota od kojimi.

A grałeś już?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #883 dnia: Lutego 05, 2014, 17:18:58 pm »
Ja jestem fanem serii i sram na to GZ.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #884 dnia: Lutego 05, 2014, 17:35:38 pm »
Zajebisty argument, że gra jest skierowana do fanów :lol:

Gra jest skierowana do FRAJERÓW. Dużo "fanów" serii może nie interesować co się dzieje z serią, ale ogólnie lubią tą grę. Pójdą do sklepu, zobaczą na półce nowego MGS'a w cenie full edycji i pomyślą - "o jak fajnie! grałem w mgs'a na PS1/2/3 i to była świetna gra na paręnaście godzin! kupuje!". A żółtek tylko zaciera rączki, że kolejnego wydymał.

Porównywanie do GT5:P jest zupełnie nie na miejscu, bo GT5:P oferowała milion razy więcej od tego kaszalota od kojimi.

A grałeś już?

Nie muszę, by wiedzieć, że płacenie 200zł za niecałe 2h rozrywki* to czyste frajerstwo. Jeszcze tylko czekam na jakieś potwierdzenie, że misje poboczne są rozbudowane w stylu idź z punktu A do B, to już w ogóle gratulacje kupującym.

**

* jako gra, bo za 200zł to można mieć lepsze "rozrywki"  na godzinę ;)
**nie obchodzi mnie, że na ultimie można kupić za 170
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2014, 17:37:21 pm wysłana przez Master_666 »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #885 dnia: Lutego 05, 2014, 17:52:26 pm »
Zajebisty argument, że gra jest skierowana do fanów :lol:

Gra jest skierowana do FRAJERÓW. Dużo "fanów" serii może nie interesować co się dzieje z serią, ale ogólnie lubią tą grę. Pójdą do sklepu, zobaczą na półce nowego MGS'a w cenie full edycji i pomyślą - "o jak fajnie! grałem w mgs'a na PS1/2/3 i to była świetna gra na paręnaście godzin! kupuje!". A żółtek tylko zaciera rączki, że kolejnego wydymał.

Porównywanie do GT5:P jest zupełnie nie na miejscu, bo GT5:P oferowała milion razy więcej od tego kaszalota od kojimi.
Może inaczej ta giera i taka cena skierowana jest nie do fanów a mega fanów takich np. jak ja. Jakbym nie mial innego sposobu brałbym wersje na PS3 cena wersji cyfrowej 79 zł także nie przesadzaj :lol:. Gra jak dla mnie mowa o prologu moze mi zagwarantować nawet 50 h zabawy dużo wiecej  od pełnej wersji GT5. Liczy sie tylko i wyłącznie gameplay a nie czas gry w tym przypadku. To nie jest jakaś gierka a tytuł ktory może zdetronizować nawet TLOU. Prolog to idealna rzecz jak dla mnie w celu nauki giery. Po czasie z nim spędzonym można odpalać z miejsca poziom Extreme w pełnej wersji. Także porownywanie z demem GT5:P jest nie na miejscu tak samo jak wyzywanie od frajerów fanów serii :lol:. Jak zawsze zresztą chcesz zabłysnąć a jakoś Ci się to ciągle nie udaje.
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2014, 17:57:35 pm wysłana przez Kyokushinman »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #886 dnia: Lutego 05, 2014, 17:58:09 pm »
Także porownywanie z demem GT5:P jest nie na miejscu tak samo jak wyzywanie od frejerów fanów serii .

Ty to zawsze masz coś do powiedzenia piracie. Frajerami nie nazwałem fanów serii, a tych co kupią tą gierkę by wspierać kretyńskie pomysły żółtka, jakimi jest sprzedaż DEMA za wartosć pełnej gry (200zł wersja PS4). Tak, bo otwarty świat, to dzięki temu fani będą ciupać w gierkę 100h. Dziwię się, że tyle osób narzekało na singiel CoD'a, który trwa 4-5h. Przecież fan serii może przechodzić singiel 100 razy, dzięki czemu spędzi 400h cudownej rozrywki. Nie wiem czy w tym GZ będzie multiplayer, ale jeśli nie, to tym bardziej kupno tej gry za cenę startową jest frajerstwem. To nie GT5:P, gdzie można jeździć w kółko po tym samym torze i masterować czasy okrążeń i dalej sprawia duży fan.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #887 dnia: Lutego 05, 2014, 18:01:19 pm »
Także porownywanie z demem GT5:P jest nie na miejscu tak samo jak wyzywanie od frejerów fanów serii .
To nie GT5:P, gdzie można jeździć w kółko po tym samym torze i masterować czasy okrążeń i dalej sprawia duży fan.
W ten sam sposób można przechodzić misje na czas i na różnych poziomach trudności.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #888 dnia: Lutego 05, 2014, 18:05:15 pm »
Cytat: Master_666 w Dzisiaj o 17:58:09
Cytat: Kyokushinman w Dzisiaj o 17:52:26
Także porownywanie z demem GT5:P jest nie na miejscu tak samo jak wyzywanie od frejerów fanów serii .
To nie GT5:P, gdzie można jeździć w kółko po tym samym torze i masterować czasy okrążeń i dalej sprawia duży fan.
W ten sam sposób można przechodzić misje na czas i na różnych poziomach trudności.

No masz racje. W wersji na PS4 możesz przechodzić misję na czas albo snejkiem z teksturami, albo

W GT5:P mozna jeździć jedynie 170 różnymi autami :( Zresztą porównywanie tego jest kretyńskie, bo w Twoim rozumowaniu czas grania w grę  wyścigową wynosi tyle ile zajmuje przejechanie okrążenia na jednej trasie. FOrza5 13 tras, okrążenie powiedzmy 1:30 minuty = 19:30 minut. Gra na 20 minut :(

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #889 dnia: Lutego 05, 2014, 18:09:21 pm »
Ja w to o ile wszystko będzie git będe grał do piątki także demo czasu troche zajmie. Zaznaczam jestem fanem serii jakbym nim nie był to bym pisał to samo co Ty wyżej.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #890 dnia: Lutego 05, 2014, 18:16:18 pm »
Jakbyś był fanem serii, to byś KUPIŁ grę, a nie ściągnął, piracie.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #891 dnia: Lutego 05, 2014, 18:19:32 pm »
A co ma piernik do wiatraka.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #892 dnia: Lutego 05, 2014, 18:21:11 pm »
"Wiatrak może sie spierniczyć"

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #893 dnia: Lutego 05, 2014, 18:52:58 pm »
Troche info na temat piątki.


Lornetka pozwala zaznaczać przeciwników, co można wyłączyć w opcjach
Strażnicy patrolują większe niż dotychczas obszary i są bardziej nieprzewidywalni
Ekwipunek jest teraz dostępny pod d-padem - wciśnięcie zmienia bronie i przedmioty, a przytrzymując przycisk ukazuje się wszystko, co posiadamy
Gdy jesteśmy zauważeni, znacznik na ekranie wypełnia się odpowiednim kolorem w miarę zwiększania się podejrzliwości przeciwnika
Aplikacja na tablety i smartfony służy jako mapa oraz można dzięki niej odsłuchiwać pliki audio, przejrzeć informacje dot. misji i zapewnić sobie taktyczną przewagę
Wyrzucono licznik po wykryciu - gracz musi słuchać komunikatów wymienianych między strażnikami
Slow-motion (Rexlex Mode) ma nie obrażać weteranów i służy bardziej jako przyjemny dodatek niż bezczelne ułatwienie. Aktywować można jedynie z wyciągniętą bronią
Podczas przesłuchiwania strażników, trzymając ich za gardło, wszystkie informacje o amunicji czy tajnych przejściach automatycznie zostają zaznaczone na mapie
W trakcie przesłuchania automatycznie zbierana jest amunicja przesłuchiwanego
Kontrolowanie pojazdów, jak jeepy czy czołgi, ma sprawiać wiele frajdy
Do nowego głosu Snake'a można się przyzwyczaić, a Sutherland wykonuje ponoć świetną robotę, dodając emocjonalnej głębi
Redaktorzy Game Informera przeszli misje fabularne w dwie godziny,  testerzy z Konami powiedzieli, że można na szybko skończyć tytuł w... pięć minut
Dostępne są misje dodatkowe, szczególnie te dzienne pokazują w pełni możliwości Fox Engine na PS4.
Zbierane naszywki XOF rzucane przez Skull Face'a odblokowują misje Deja/Jamais Vu.
Misje Deja Vu zmieniają Camp Omega we wspomnienie terenu Shadow Mosesa, wraz z muzyką, oświetleniem i CODECiem. Po ukończeniu odblokowujemy skina z PSXa - Solid Snake.
W Jamais Vu gracz kontroluje Raidena i stara się pokonać Snatchersów. Nie posiada miecza, lecz jest szybszy od Snake'a.
Pomysł na prolog wypłynął z chęci wydłużenia przywiązania do nowej części....
 
The Phantom Pain:
Kojima chce pokazać koszmar wojny - postaci nie będą wracały z wojny bez draśnięcia, niektórym będzie brakować członków ciała
Śpiączka Big Bossa ma mieć sens, odkryty po przejściu gry
Poziom w Afganistanie ma pokazać niesamowitą odległość rysowania obiektów
Występują zwierzęta, jak owce i kozy
Świat The Phantom Pain to nie jest jedna wielka plansza, a raczej zbiór mniejszych lokacji porozrzucanych po całej Ziemi
Nie wszędzie będzie tylu strażników co z Ground Zeroes, by gracz miał czas odetchnąć
Będzie można rekrutować żołnierzy poprzez Fulton Recovery
Bazy będą bardziej interaktywne. Można chodzić po własnej lub odwiedzać cudze przez sieć
Postęp z Ground Zeroes przeniesie się do The Phantom Pain
 

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #894 dnia: Lutego 05, 2014, 19:11:40 pm »
Świat The Phantom Pain to nie jest jedna wielka plansza, a raczej zbiór mniejszych lokacji porozrzucanych po całej Ziemi

Skąd wiedziałem, że tak będzie?  :lol:  Nie żebym miał z tym szczególny problem, ale znów trzeba było przerabiać ten motyw?  :wall_bash:

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #895 dnia: Lutego 05, 2014, 19:29:29 pm »
Prolog to idealna rzecz jak dla mnie w celu nauki giery.
Po tej wypowiedzi widać, ile potrafi zdziałać dobry marketing. Dokładnie taki argument stosowali reprezentanci Konami w wywiadach dla mediów. WOW.
Nie sądziłem, że ktokolwiek może się na to złapać. Nauka gry?! Niesamowite.

W idealnym świecie nikt nie kupiłby Ground Zeroes, ponieważ wyniki sprzedaży tego demka mogą silnie wpłynąć na rozwój trendów w nowej generacji.
PSN ID: WojtqGO

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #896 dnia: Lutego 05, 2014, 19:32:17 pm »
Grałem sporo w demo MGSa jedynki bardzo mi to pomoglo kiedyś. Mnie nie nabrali i to 79zł to nie tak strasznie dużo jak na demo dla fanów.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #897 dnia: Lutego 05, 2014, 19:35:59 pm »
Grałem sporo w demo MGSa jedynki bardzo mi to pomoglo kiedyś. Mnie nie nabrali i to 79zł to nie tak strasznie dużo jak na demo dla fanów.

Powiedz od razu, że podpierdolisz z torrentów na szrocie, a nie ściemę walisz. I tak nikt nie uwierzy  :mad:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #898 dnia: Lutego 05, 2014, 19:44:52 pm »
Chyba napisałem, że jakby nie inna opcja to na bank brałbym na PS3 za taka cene.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #899 dnia: Lutego 05, 2014, 19:45:04 pm »
Kur*wa, chciałbym z Wami dyskutować, mówić jak to wiadomo  że to demo, że demo przy ZoE to był taki sam skok na kasę, że można się takim czymś bawić dziesiątkami godzin, że to tylko dla fanów i ludzi świadomych że KUPUJĄ DEMO (ja tam się cieszę że nie wciskają mi czegoś pokroju ZoE 1 w komplecie), że misje poboczne, że 200 zł o których mówi Master to frajerstwo, gdy wiadomo że w dniu premiery można mieć za 80 oficjalnie, mógłbym mówić o wielu rzeczach, ale kurwica mnie trafia jak myślę że musiałbym bronić Kiokushimushiego, do tego się nie zniżę, więc na razie rezygnuję z dyskusji  :angel:
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #900 dnia: Lutego 05, 2014, 19:49:17 pm »
do tego się nie zniżę
Kiedyś jak zmądrzejesz bedziesz musiał :troll:.
« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2014, 19:52:10 pm wysłana przez Kyokushinman »

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #901 dnia: Lutego 05, 2014, 19:52:11 pm »
do tego się nie zniżę
Kiedyś będzisz może nawet musiał :idea:.
Właśnie teraz czułem, że powinienem broniąc ideałów, więc.... (.... ....) pas :troll:
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #902 dnia: Lutego 05, 2014, 19:53:45 pm »
Kur*wa, chciałbym z Wami dyskutować, mówić jak to wiadomo  że to demo, że demo przy ZoE to był taki sam skok na kasę, że można się takim czymś bawić dziesiątkami godzin, że to tylko dla fanów i ludzi świadomych że KUPUJĄ DEMO (ja tam się cieszę że nie wciskają mi czegoś pokroju ZoE 1 w komplecie), że misje poboczne, że 200 zł o których mówi Master to frajerstwo, gdy wiadomo że w dniu premiery można mieć za 80 oficjalnie, mógłbym mówić o wielu rzeczach, ale kurwica mnie trafia jak myślę że musiałbym bronić Kiokushimushiego, do tego się nie zniżę, więc na razie rezygnuję z dyskusji  :angel:
Sorki, ale ten post to: :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #903 dnia: Lutego 05, 2014, 21:11:24 pm »
Ponoć ściema z 2h, albo Konami próbuje mamić graczy, by jednak kupili grę:
http://www.onlysp.com/ground-zeroes-being-2-5-hours-is-false-according-to-ayako/

Cytuj
We recently got in touch with Ayako, the personal assistant to Hideo Kojima about the information spreading around that Metal Gear Solid: Ground Zeroes’ main mission can be completed in under 2 hours.

According to Ayako, this information is not correct. When we asked about the game being so short, she told us that the Kotaku article was “false” and not to “believe them.”

We can’t be entirely sure how big Ground  Zeroes really is, but according to Kojima in a previous interview with VG247, there are multiple “open-worlds” in Ground Zeroes. Kojima stated, “there will be larger open worlds, and you can use the helicopter between those open world stages.”

As Kotaku noted from the Game Informe article, there is more than one mission in the game, and there’s also a number of collectibles to find, leaderboards and so on. However, the price of the game isn’t as steep as you may think it is.



Cytuj
Japanese media got their first preview of Ground Zeroes as well, Kojima tweeted this picture of a press member apparently finishing the “main mission”.This could add some extra validation to GameInformer’s claims of the game’s length.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #904 dnia: Lutego 05, 2014, 21:28:46 pm »
No, zobaczymy co tam wymyślą. W GTA5 można grać i 100h bez przejścia pierwszej misji fabularnej.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #905 dnia: Lutego 06, 2014, 07:21:45 am »
Game Informer utrzymuje, że główny wątek ukończyli w 2 godziny. Mieli 4 godziny na to, więc ukończyli go dwa razy (drugie podejście było naturalnie jeszcze krótsze, skipowali wtedy też cut sceny). Misji pobocznych jest 5.
« Ostatnia zmiana: Lutego 06, 2014, 09:43:51 am wysłana przez Zielarz »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #906 dnia: Lutego 06, 2014, 08:23:16 am »
 :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #907 dnia: Lutego 06, 2014, 09:46:35 am »
http://www.ppe.pl/news-26698-glowna_kampania_zaliczana_w_2_godziny__kojima___to_standard_liniowych_gier_.html

Cytuj
Wierzę, że ludzie będą zadowoleni z czasu rozgrywki w Ground Zeroes i nie będą przejmować się samym "Czasem Zaliczenia", który jest standardowy dla liniowych gier".

Żółtemu odpierdoliło. Oby ten szajs się nie sprzedał.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #908 dnia: Lutego 06, 2014, 11:14:45 am »
Heh, z godzinę myślałem co by tu Wam napisać, bo wszyscy pierdolicie i oburzacie się na to wszystko. I prawie wszyscy macie rację w swoich argumentach. Czuje sie rozdarty w tym wszystkim, bo i hejterów pokroju windo rozumiem i zgadzam się, że drogie i troche ch**owo. Z drugiej strony i Xella rozumiem, bo jak będzie miał kase to kupi i będzie ogrywał to demko i nabije w nim z 30h jak go znam. No i będzie się przy tym świetnie pewnie bawił, bo MGSy wciąga nosem i rzadko kiedy długo sie na Kojimę gniewa za głupie  triki. No i co z tego, skoro wszyscy mają swoje subiektywne powody do kupienia bądź i nie. I co najgorsze, wszyscy mają w swoich argumentach racje - w mniejszym lub większym stopniu. Staram się tu uniknąć hipokryzji, bo wiem, że zaraz mi ktoś wypomni, że jak głupi chciałem (i chce nadal) kupić sobie Tomb Rajdera HD, a podważam sens kupna Ground Zeroes. Pewnie sam też kupie to demko, ale nie pozostaje bez wątpliwości, bo i ch**owo, że drogo, i fajnie bo moja dziewczyna jest fanką i bardzo  by to chciała. No i jak tu żyć panie premierze :(

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #909 dnia: Lutego 06, 2014, 11:27:45 am »
Staram się tu uniknąć hipokryzji, bo wiem, że zaraz mi ktoś wypomni, że jak głupi chciałem (i chce nadal) kupić sobie Tomb Rajdera HD, a podważam sens kupna Ground Zeroes.

Nie ma nawet czego porównywać, bo Tomb Raider to mimo wszystko pełnoprawna pozycja.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #910 dnia: Lutego 06, 2014, 11:30:44 am »
Jako fan serii jestem przekonany, że będę się dobrze bawił grając w GZ. Dla mnie problem leży w wycenie. Jest to po prostu skok na kasę. Co gorsze, jeśli się powiedzie, to takich akcji może być więcej (nie to, że zależy to tylko od MGS'a, w końcu różne rzeczy już mają miejsce, w tym DLC). Dlatego, ja się chyba wstrzymam aż cena znacznie spadnie.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #911 dnia: Lutego 06, 2014, 11:33:33 am »
Dokładnie.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #913 dnia: Lutego 07, 2014, 02:59:54 am »
Bedzie w plusie :angel:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #914 dnia: Lutego 07, 2014, 11:02:19 am »
Koji szykuje trailer, który pokazuje różnice pomiędzy poszczególnymi platformami:
http://www.dualshockers.com/2014/02/07/kojima-preparing-a-trailer-for-metal-gear-solid-v-to-show-differences-between-platforms/

Cytuj
Since I’m getting Lots of questions, we Are Making the Trailer Showing the Comparisons.

I’ll provide a comparative video of each version of Ground Zeroes, but it’s difficult to do because it’s hard to see the difference when it comes to broadcasting compressed video on the net. It’s also hard to understand the difference in frame rate. Maybe it’s better if you get a download? You’ll definitely understand the differences when you’ll play the game.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #915 dnia: Lutego 08, 2014, 07:22:24 am »

Mejs

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-04-2007
  • Wiadomości: 1 882
  • Reputacja: 49
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #916 dnia: Lutego 08, 2014, 12:42:17 pm »
Najdroższe wirtualne pole kempingowe ever.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #917 dnia: Lutego 13, 2014, 10:41:22 am »
Cytuj
To finish mgsv in 2 hours is like going out for dinner with charlize theron and take her to mcdonalds.

http://www.dualshockers.com/2014/02/12/metal-gear-solid-v-impressions-filter-from-boot-camp-not-a-two-hour-game-best-stealth-yet/

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #918 dnia: Lutego 13, 2014, 15:25:28 pm »



windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #919 dnia: Lutego 13, 2014, 15:27:30 pm »
Po polskiemu.

http://mgs.gram.pl/wordpress/2014/02/13/pierwsze-opinie-na-temat-metal-gear-solid-v-ground-zeroes-wyplywaja-na-wierzch/

Cytuj
- 2 godziny na skończenie gry? Owszem ale i trzeba dodać, że na liczniku widnieje zaledwie 10% zaliczonej treści

- każdy z żołnierzy posiada indywidualne rysy twarzy. I nic w tym dziwnego, wizerunki modeli to w większości zeskanowane i przeniesione w środowisko gry twarze prawdziwych ludzi więc na ekranie pojawiają się tylko raz. Mimika postaci na silniku „liska” zjada inne dokonania na tym polu w branży

- wykonanie środowiska jest nie tylko szczegółowe, elementy otoczenia wywołują dźwięki, na które trzeba uważać przy ostrożnym skradaniu

- podsłuchiwanie tego co mają do powiedzenia strażnicy potrafi zmienić podejście do misji

- gra chodzi gładko na PlayStation 4, to wizualny majstersztyk. Wersja na Xbox One tylko okej. Niepokoi brak pokazu na systemy z poprzedniej (obecnej) generacji

- prowadzenie historii odbywa się tym razem przez mechanizmy gameplay’owe bez przerywania zabawy wstawkami filmowymi co przekłada się na większą płynność gry

- za to niemały odsetek fabuły jest opowiedziany tak jak w Peace Walkerze przy użyciu taśm z nagraniami konwersacji

- zakończenie jest emocjonalne, na granicy szoku i niedowierzania. Hideo Kojima w swojej szczytowej formie

I ch** im na imię, bo z jednej strony bym cholernie w to zagrał a z drugiej to i tak kpina z ludzi za tą cenę... I to "prowadzenie historii odbywa się tym razem przez mechanizmy gameplay’owe bez przerywania zabawy wstawkami filmowymi co przekłada się na większą płynność gry" trochę również niepokoi, bo co to za mgs bez miliona filmików godzinnych.