Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 365364 razy)

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1080 dnia: Marca 11, 2014, 11:13:26 am »

To co mnie wciąż najbardziej boli to słabo widoczne cienie w nocy. Jest za jasno, za słaby kontrast. Niby tak być powinno, ale ja bym jednak wszystko przyciemnił i doświetlał lampami i reflektorami, bo jest płasko. W cut-scenach jest już lepiej.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1081 dnia: Marca 11, 2014, 11:13:38 am »
No ja się zastanawiałem, ale kur** przecież to jakaś kpina jest :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1082 dnia: Marca 11, 2014, 11:15:28 am »
To co mnie wciąż najbardziej boli to słabo widoczne cienie w nocy. Jest za jasno, za słaby kontrast. Niby tak być powinno, ale ja bym jednak wszystko przyciemnił i doświetlał lampami i reflektorami, bo jest płasko. W cut-scenach jest już lepiej.

Zmniejszysz gammę i po sprawie. Mnie jednak bardziej boli, jak to w dzień wygląda, bo bez nocnych świateł i mokrych shaderów = poziom PS3.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1083 dnia: Marca 11, 2014, 11:18:06 am »
Screeny słabe. Kiedyś to robiło większe wrażenie. Może PP będzie ładniejszy.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1084 dnia: Marca 11, 2014, 11:18:36 am »
No ja się zastanawiałem, ale kur** przecież to jakaś kpina jest :lol:
Może forumkowa zrzuta w 5 osób? :troll:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1085 dnia: Marca 11, 2014, 11:21:28 am »
Ja obejrzałem na yt. 120 zł zarobione w 30 min :troll:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1086 dnia: Marca 11, 2014, 11:24:13 am »
Hmmm, może nie w 5 ale w 2 i na pudełeczko które się opierdoli po przejściu? ;>

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1087 dnia: Marca 11, 2014, 11:26:30 am »
Zmniejszysz gammę i po sprawie.

To załatwi tylko część problemu. Chwile pobawiłem się w photoshopie i dodałem cienie - jest trochę ciemno, ale jak dla mnie lepiej.

Mnie jednak bardziej boli, jak to w dzień wygląda, bo bez nocnych świateł i mokrych shaderów = poziom PS3.

Bo w sumie to jest PS3 - te same modele, podobne shadery - niestety dopóki nie zostawią PS3 i X360, nie będzie wyraźnego skoku (ten sam problem w przypadku Watch Dogs).

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1088 dnia: Marca 11, 2014, 11:27:35 am »
Przecież to jest gra robiona od podstaw pod X360 i PS3, więc w czym problem? To nie jest uber-nextgen zajebisty WD, a i tak wygląda dobrze. Wersja na PS4 to jedynie wyższa rozdziałka i lepsze efekty. Cudów na kiju bym się nie spodziewał.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1089 dnia: Marca 11, 2014, 11:29:03 am »
To nie jest uber-nextgen zajebisty WD
lol

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1090 dnia: Marca 11, 2014, 11:29:08 am »
Przecież to jest gra robiona od podstaw pod X360 i PS3, więc w czym problem? To nie jest uber-nextgen zajebisty WD, a i tak wygląda dobrze. Wersja na PS4 to jedynie wyższa rozdziałka i lepsze efekty. Cudów na kiju bym się nie spodziewał.

No tak, to wiadomo już od dawna, choć szkoda, że nie wprowadzili pewnych zmian.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1091 dnia: Marca 11, 2014, 11:31:46 am »
Zmniejszysz gammę i po sprawie.

To załatwi tylko część problemu. Chwile pobawiłem się w photoshopie i dodałem cienie - jest trochę ciemno, ale jak dla mnie lepiej.
Włączysz RGB Full i po problemie szoty są raczej z limited RGB.

Przecież to jest gra robiona od podstaw pod X360 i PS3, więc w czym problem? To nie jest uber-nextgen zajebisty WD, a i tak wygląda dobrze. Wersja na PS4 to jedynie wyższa rozdziałka i lepsze efekty. Cudów na kiju bym się nie spodziewał.
Otóż to. Ważne, że na starych wygląda świetnie. Nowa generacja jeśli chce graficznego MGSa to musi poczekać na MGS6.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1092 dnia: Marca 11, 2014, 12:06:09 pm »
Kupujcie, kupujcie! :)

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1093 dnia: Marca 11, 2014, 15:45:02 pm »


« Ostatnia zmiana: Marca 11, 2014, 15:47:17 pm wysłana przez wsciekly_blondyn »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1094 dnia: Marca 12, 2014, 09:06:25 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Ocena Famitsu  9, 9, 10 i 10 = 38/40
Jak na demo mimo, że ten magazyn to już nie to samo co dawniej to jednak sporo.
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2014, 09:11:21 am wysłana przez Kyokushinman »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1095 dnia: Marca 12, 2014, 09:16:12 am »
Niech kojima podzieli grę na 10 takich dem to zarobi więcej.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1096 dnia: Marca 12, 2014, 09:49:38 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
I czemu Sneak'owi nie faluja wlosy po otworzeniu sluzy w helikopterze?

PS. Prosze  :P
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2014, 10:45:44 am wysłana przez bebbop »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1097 dnia: Marca 12, 2014, 10:43:43 am »
Rumor: Ground Zeroes is a glorified $30 demo.
Reality: Ground Zeroes is a $30 game.


http://www.gamespot.com/articles/metal-gear-solid-5-ground-zeroes-rumor-vs-reality/1100-6418111/

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

WEŹŻE TO W SPOILER CZŁOWIEKU  :evil:
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2014, 11:03:11 am wysłana przez Iras »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1098 dnia: Marca 12, 2014, 10:47:48 am »
To teraz Ty Irek schowaj, ale w sumie ja nie wiem co to za spoiler :roll:

svonston

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1099 dnia: Marca 12, 2014, 10:54:52 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1100 dnia: Marca 12, 2014, 10:55:17 am »
Weź to w spoiler.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1101 dnia: Marca 12, 2014, 10:56:07 am »
Lepiej nie bierz w spoiler, bo zespoilujesz ludziom fakt, że w środku jest jakiś spoiler!

svonston

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1102 dnia: Marca 12, 2014, 10:56:21 am »
Weź to w spoiler.
Racja! Weź to w spoiler.

Te, ale w ogóle jaka logika. :lol: Pokazać poiler, żeby schować spoiler. :lol:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1103 dnia: Marca 12, 2014, 10:57:53 am »
Gra pewnie wyjdzie najwcześniej za rok także zapomnicie do tego czasu :troll:.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1104 dnia: Marca 12, 2014, 11:00:08 am »
Te, ale w ogóle jaka logika.  Pokazać poiler, żeby schować spoiler.
No beka właśnie.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1105 dnia: Marca 12, 2014, 16:32:54 pm »
Nawet w miarę gameplay z PS3. Na tą konsole ta giera super wygląda przynajmniej w deszczu i nocy. Jakoś filmiku słaba no ale i tak lepsza niż wcześniej. A i beka z KZ:SF za żałosne wykonanie deszczu w porównaniu z MGS 5 na poprzednią generacje. Szkoda, że nie mam zmodyfikowanego PS3 bo już bym grał :(.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1106 dnia: Marca 12, 2014, 16:52:25 pm »
To potwierdzone, że to z PS3?

Kurde, a ja myślałem, że premiera była wczoraj, a już chciałem kupić!

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1107 dnia: Marca 12, 2014, 17:16:03 pm »
To potwierdzone, że to z PS3?

Kurde, a ja myślałem, że premiera była wczoraj, a już chciałem kupić!
Hej nie ten link miałem wrzucić porąbało mi się za dużo ich przeglądam jednocześnie. Ten wyżej nie wiem z czego jest, ale ten jest raczej z PS3.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Tutaj jeszcze jeden gameplay
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Następny
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2014, 17:50:02 pm wysłana przez Kyokushinman »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1108 dnia: Marca 12, 2014, 17:55:13 pm »
Ciekawi mnie co będzie z kamuflażem w tej części MGS? W części 3 i 4 mieliśmy wysoki nacisk na ten element gry, tutaj tego nie widać i zaserwowano nam bardziej coś na wzór MGS1 i 2. Ale mam nadzieję, że jednak w finalnej grze znajdzie się miejsce na zabawę z kamuflażem.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1109 dnia: Marca 12, 2014, 18:06:24 pm »
Obawiam się, że kamuflaż w tej części zejdzie raczej na dalszy plan.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1110 dnia: Marca 15, 2014, 09:58:27 am »

kapitalnie to wygląda




Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1111 dnia: Marca 15, 2014, 10:29:00 am »
Jeszcze z godzinę i bede grał :).

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1112 dnia: Marca 15, 2014, 11:19:29 am »




I jak tam karateka, mazioki z share?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1113 dnia: Marca 15, 2014, 11:22:31 am »
Nadal obecne, ale dużo lepsze od tych co Madman wrzuca. Dziwne?

Nie miałeś mnie czasami ignorować czy już Ci przeszło i nie masz z kim wojenek toczyć?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1114 dnia: Marca 15, 2014, 11:25:52 am »
Ignorowanie niestety nie działa tak jak powinno i akurat miałem ochotę wpie**olić cię na minę. Udało się.



Nadal obecne

lol

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1115 dnia: Marca 15, 2014, 11:29:43 am »
Wiesz jak mam tv ustawiony tak wiec nie dziw się, że czasami widzę mazioki nawet na dobrej jakości fotce :naughty:.

svonston

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1116 dnia: Marca 15, 2014, 11:30:39 am »
Nie miałeś mnie czasami ignorować czy już Ci przeszło i nie masz z kim wojenek toczyć?
:hihi:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1117 dnia: Marca 15, 2014, 14:49:33 pm »
Przeszedłem demo tak w około 30 minut nie więcej. Grafika jak na starą generacje kopie konkretnie aż tak, że na wstawkach mamy niestety animacje w 10-20 klatkach. Podczas samej rozgrywki animacja trzyma sie w okolicach 20-30 zależy co sie dzieje. Widać, że konsola ma problem z wyświetleniem takiej grafy. Noc w deszczu graficznie kosi większość gier jak chce. Sama postać też graficznie odwalona, teksturki na mokrej nawieszchni prezentują sie bardzo dobrze, gorzej natomiast w dzień, ale i tak lepiej niż w Uncharted 2. Kto ma zamiar grać na starej generacji to w opcjach konsoli radze przestawić na 720p bo ta giera do takiej rozdzielczości jest scalowana i nawet bardzo dobry scaler na Xbox360 nic nie zdziała jak ktoś ma włączone 1080p. Tak sobie twórcy wymyślili, że scalują do 720p. To pierwsza giera w ktorej Xa przestawiłem na 720p. Oświetlanie jest mega, zwłaszcza podczas zachodu słońca czy w nocy od latarek itp. Grywalnosć to najwyższy poziom aż strach pomyśleć co będzie się działo w pełnej wersji. To tyle pierwszych wrażeń z dema. A i jeszcze jedno giera zajmuje 3,41GB na X360 a na PS3 1,94GB.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1118 dnia: Marca 15, 2014, 14:57:41 pm »
Jak  AI przeciwników :?:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1119 dnia: Marca 15, 2014, 15:09:44 pm »
Bez rewelacji przeciwnicy strzelają w ścianę przy której byłem 5 sekund temu, nie widzą z odległości 20 metrów w dzień jak patrze na wprost nich. Coś tam tylko zaglądają, wychylają się i to wszystko. To jak na razie największy błąd tej gry. Szkoda, że to już da się zauważyć grając po raz pierwszy.
« Ostatnia zmiana: Marca 15, 2014, 15:12:22 pm wysłana przez Kyokushinman »