Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 365386 razy)

0 użytkowników i 21 Gości przegląda ten wątek.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1200 dnia: Marca 22, 2014, 08:21:37 am »

Czezare

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 19-05-2009
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 1
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1201 dnia: Marca 22, 2014, 13:26:07 pm »
Szanowny Kliencie,

Serdecznie dziękujemy za złożenie zamówienia/rezerwacji nr XXXXXX/2014 na zakup gry Metal Gear Solid V: Ground Zeroes PS4. Niestety problemy z dystrybucją nie pozwolił nam dostarczyć gry na dzień premiery – będzie ona dostępna w naszym magazynie dnia 25.03.2014 r. Jeśli zdecydują się Państwo na zakup gry proponujemy rekompensatę w postaci rabatu w kwocie 40 PLN.
I tak nie mam ps4 więc poczekam :roll:

Który to sklep tak ładnie (bez szydery) postępuje z klientem?


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1202 dnia: Marca 22, 2014, 16:42:45 pm »
Fajna recenzja.

Tak poza tym to wcale się nie zdziwię jak pełna wersja będzie kosztować znacznie więcej niż premierowe giery.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1203 dnia: Marca 22, 2014, 17:55:35 pm »
No, 800zł, będziesz miał jeszcze lepszy powód, żeby jak prawdziwy fan/złodziej(niepotrzebne skreślić) ją ukraść.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1204 dnia: Marca 22, 2014, 18:22:05 pm »
Dam nawet tysiaka dla MGS5:TPP będzie warto. Zresztą taką giere pasuje mieć na wszystkich platformach.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1205 dnia: Marca 22, 2014, 18:22:35 pm »
Zresztą taką giere pasuje mieć na wszystkich platformach.
Dlaczego?

Mejs

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-04-2007
  • Wiadomości: 1 882
  • Reputacja: 49
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1206 dnia: Marca 22, 2014, 18:23:09 pm »
Psychiczny człowiek

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1207 dnia: Marca 22, 2014, 18:23:47 pm »
Zresztą taką giere pasuje mieć na wszystkich platformach.
Dlaczego?
Sylvan też tak robił, przypadek? :troll:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1208 dnia: Marca 22, 2014, 18:30:34 pm »
Zresztą taką giere pasuje mieć na wszystkich platformach.
Dlaczego?
Powiedzmy, że np. dla porównania grafy na każdej z nich, ex misji, pudełka tutaj akurat celuje w wersje PS3 bo pewnie te dwa next geny do tego czasu jak giera wyjdzie dadzą się zmodyfikować, zresztą to giera pod stare konsole dlatego pudełko pasuje mieć z tej wersji może także dla jakiegoś ex bundle packa z np. PS4 itp.

Psychiczny człowiek
Nie.

Zresztą taką giere pasuje mieć na wszystkich platformach.
Dlaczego?
Sylvan też tak robił, przypadek? :troll:

On brał wszystko na legalu.
« Ostatnia zmiana: Marca 22, 2014, 18:39:17 pm wysłana przez Kyokushinman »

el becetol

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1209 dnia: Marca 22, 2014, 18:33:32 pm »
Dam nawet tysiaka dla MGS5:TPP będzie warto.

dwa next geny do tego czasu jak giera wyjdzie dadzą się zmodyfikować

Trzeba było pisać że w cenę gry wliczasz modyfikacje dwóch konsol.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1210 dnia: Marca 22, 2014, 18:43:48 pm »
Powiedzmy, że np. dla porównania grafy na każdej z nich, ex misji, pudełka tutaj akurat celuje w wersje PS3 bo pewnie te dwa next geny do tego czasu jak giera wyjdzie dadzą się zmodyfikować, zresztą to giera pod stare konsole dlatego pudełko pasuje mieć z tej wersji może także dla jakiegoś ex bundle packa z np. PS4 itp.
Tylko to by do mnie przemówiło, tak powiem szczerze.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1211 dnia: Marca 22, 2014, 18:46:14 pm »
Dam nawet tysiaka dla MGS5:TPP będzie warto.

dwa next geny do tego czasu jak giera wyjdzie dadzą się zmodyfikować

Trzeba było pisać że w cenę gry wliczasz modyfikacje dwóch konsol.
Nie, tylko brałem pod uwagę wersje na PS3.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1212 dnia: Marca 22, 2014, 19:17:33 pm »
Mógłbyś podać ustawienia obrazu Bravii dla PS4/X0? Ludzie nie wiedzą jak grać.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1213 dnia: Marca 23, 2014, 13:25:35 pm »
Nie mam jeszcze tych konsol, ale myślę, że ustawienia nie będą się dużo różnić.


Tutaj porównanie giery na wszystkich platformach.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-metal-gear-solid-ground-zeroes-face-off

Wersja na stare konsole chodzi w 992x720 czyli takiej rozdzielczości jak myślałem coś pośrodku Alan Wake 960x544 a MGS4 1024x768.

Wersja na Xbox 360 ma lepsze cienie i znacznie lepszą animacje natomiast wersja na PS3 ma lepsze filtrowanie tekstur oraz ostrzejszy obraz ale też zęby są bardziej widoczne.

Ten szot co wrzucił fan Ubisoft na poprzedniej przy porównaniu giery to nie pochodził z Xbox One a ze starszych konsol :lol:.

Najlepiej wypada wersja na PS4, ale to chyba oczywiste 1080p robi swoje.

Chociaż na tym filmiku jeśli porównując tylko samo podłoże 1:07-1:28 to PS3 > PS4 :lol:.


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1214 dnia: Marca 23, 2014, 13:30:15 pm »
Wydaje ci się.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1215 dnia: Marca 23, 2014, 18:18:47 pm »
Nawet szybko gość ukończył gre :).
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1216 dnia: Marca 23, 2014, 20:46:09 pm »
Szanowny Kliencie,

Serdecznie dziękujemy za złożenie zamówienia/rezerwacji nr XXXXXX/2014 na zakup gry Metal Gear Solid V: Ground Zeroes PS4. Niestety problemy z dystrybucją nie pozwolił nam dostarczyć gry na dzień premiery – będzie ona dostępna w naszym magazynie dnia 25.03.2014 r. Jeśli zdecydują się Państwo na zakup gry proponujemy rekompensatę w postaci rabatu w kwocie 40 PLN.
I tak nie mam ps4 więc poczekam :roll:

Który to sklep tak ładnie (bez szydery) postępuje z klientem?


euroagd


Harry Gregson-Williams & Ludwig Forsell OST






andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1217 dnia: Marca 24, 2014, 15:45:56 pm »
Nie mam jeszcze tych konsol, ale myślę, że ustawienia nie będą się dużo różnić.


Tutaj porównanie giery na wszystkich platformach.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-metal-gear-solid-ground-zeroes-face-off

Wersja na stare konsole chodzi w 992x720 czyli takiej rozdzielczości jak myślałem coś pośrodku Alan Wake 960x544 a MGS4 1024x768.

Wersja na Xbox 360 ma lepsze cienie i znacznie lepszą animacje natomiast wersja na PS3 ma lepsze filtrowanie tekstur oraz ostrzejszy obraz ale też zęby są bardziej widoczne.

Ten szot co wrzucił fan Ubisoft na poprzedniej przy porównaniu giery to nie pochodził z Xbox One a ze starszych konsol :lol:.

Najlepiej wypada wersja na PS4, ale to chyba oczywiste 1080p robi swoje.

Chociaż na tym filmiku jeśli porównując tylko samo podłoże 1:07-1:28 to PS3 > PS4 :lol:.



Szkoda, że wersji na Wii U nie zrobili, chętnie bym zobaczył porównanie  :lol:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1218 dnia: Marca 25, 2014, 10:45:20 am »
Ja pograłem dopiero godzinkę, ale idzie mi bardzo ślamazarnie (każdego żołnierza wrzucam na plecy i do helikoptera :P). Graficznie jest bardzo dobrze jak na grę z poprzedniej generacji. Shadery i oświetlenie wypadają świetnie, zwłaszcza jak na poprzednią generację. Szkoda tylko, że next geny dostały za mały upgrade, jest trochę sterylnie. Do tego największy minus - brak ambientowych cieni. Pisałem już o tym kiedyś i niestety tego nie poprawili - obiekty unoszą się w powietrzu, bo brak im AO. Do tego jest za jasno, za mały kontrast cieni, o czym też pisałem wcześniej. Gdyby tylko te dwie rzeczy zmodyfikować byłoby już znacznie lepiej.

O rozgrywce za dużo nie mogę napisać, bo na razie gram po staremu. Mam jednak wrażenie, że sterowanie ma laga. Jest wolne.

EDIT:

Skończyłem główną misję i jestem bardzo rozczarowany. Spodziewałem się, że zakończenie będzie emocjonujące, choć mniej więcej wiedziałem jak to się skończy. Niestety cut-scena urywa się w najgorszym z możliwych momentów. Myślałem, że wszystko zakończy się akcją reanimacyjną znaną z trailera Phantom Pain (najlepiej tuż po słowach "jest w śpiączce"), a tu dupa. Kojima mnie bardzo zawiódł.

Szkoda też, że misje dodatkowe nie są dostępne od początku - preferowałbym najpierw ukończyć wątki poboczne, a dopiero potem główny. Teraz nie mam na nie ciśnienia.

Nowy głos Snake'a jest dla mnie bardzo średni. O ile lubię Kiefera jako aktora, tak do Big Bossa mi nie pasuje. Jedną rzeczą jest to, że przez kilkanaście lat to David Hater był z nim kojarzony i zapadła wyraźnie w pamięci. Dla mnie jednak większym problemem jest sam głos (jak dla mnie mówi normalnie, a powinien go obniżyć, trochę zmodulować - inaczej nie klei mi się z postacią, którą mam na ekranie) oraz gra aktorska (czasem mam wrażenie, że kwestie wypowiadane są niedbale, bez odpowiedniej intonacji). W ogóle głosy innych postaci przywodzą mi na myśl anime w wersji angielskiej.

Jako fan serii na razie jestem bardzo zawiedziony. Obadam później resztę misji, przejdę pewnie raz jeszcze główną, może nieco zmienię zdanie, choć i tak piszę to wszystko na chłodno.
« Ostatnia zmiana: Marca 28, 2014, 09:52:17 am wysłana przez Zielarz »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1219 dnia: Kwietnia 03, 2014, 10:26:35 am »
Wszystkie misje na normal i hard pozaliczane na Range S. Poszło bardzo łatwo i oczywiście mam cholerny żal do Hideo bo wyższego poziomu w tej grze niż hard brak. Mam nadzieje, że się to zmieni w pełnej grze i dadzą jakiś dużo wyższy np. europen extreme bo jak dla mnie to giera nie jest wymagająca. W dzień na hardzie przeciwnicy mają problem z zobaczeniem mnie z 20 metrów jak leże na wprost nich. Powinien być od razu alarm a nie rozglądanie się, że coś tam jest i dopiero po chwili gość idzie sprawdzić czy tam leże czy nie :lol:.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1220 dnia: Kwietnia 03, 2014, 10:39:29 am »
Wyjdzie jakieś 100 jurków za tą grę w całości................  świetnie!

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1221 dnia: Kwietnia 03, 2014, 10:57:10 am »
W Extreme wyliczyli, że za pełnoprawną giere przyjdzie nam zapłacić 25 800zł :naughty:.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1222 dnia: Kwietnia 03, 2014, 10:58:34 am »
Wliczyli w cenę anala z Kojimą??

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1223 dnia: Kwietnia 03, 2014, 11:04:25 am »
Być może. MGS5:GZx200+anal=MGS5TPP.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1224 dnia: Kwietnia 03, 2014, 11:37:11 am »
Wyjdzie jakieś 100 jurków za tą grę w całości................  świetnie!

Ja liczę na to, że Konami nie będzie na tyle bezczelnie, że wytnie te demko z pełnej wersji. Jak mi powiedzą, że żeby poznać fabułę w całości to mam kupić grę za 250zł i demo za 120zł to chyba pierdolnę fikołka.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1225 dnia: Kwietnia 03, 2014, 13:51:23 pm »
Zakład, że w jakiś czas po premierze wyjdzie wersja 'Complete"??

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1226 dnia: Kwietnia 03, 2014, 13:54:19 pm »
Na bank.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1227 dnia: Kwietnia 03, 2014, 17:44:27 pm »

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1229 dnia: Kwietnia 07, 2014, 15:31:41 pm »
Cytuj
HIDEO_KOJIMA ‏@HIDEO_KOJIMA_EN  11 godz.
Wanna go see Andrzej Wajda's "Walesa. Czlowiek z nadziei".MGS was influenced by his "Kanal" but my staff didn't get it even thou they see it


el becetol

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1230 dnia: Kwietnia 07, 2014, 15:37:13 pm »
Jak liczy na coś podobnego to się ładnie zdziwi.  :lol:

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1231 dnia: Kwietnia 10, 2014, 16:15:30 pm »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1232 dnia: Kwietnia 10, 2014, 17:53:01 pm »
Mega recenzja, warto obadać, zupełnie jak ja bym tą giere recenzował :). Z wszystkim praktycznie się zgadzam. Brawo dla gości bo widać, że kumaci i prawdziwi fani serii. Tego typu recki w sieci to tylko propsować.


Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1233 dnia: Kwietnia 10, 2014, 18:15:15 pm »
Recenzja dłuższa, niż gra. Rzeczywiście jak Ty.

japAneczka

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 24-08-2011
  • Wiadomości: 89
  • Reputacja: 6
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1234 dnia: Kwietnia 12, 2014, 14:31:42 pm »
Najbardziej zawiodło mnie to, że buty nie zostawiają śladów na błocie :(
Kojima Pro

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1235 dnia: Kwietnia 16, 2014, 14:07:11 pm »
Nowy trailer:



 :troll:

japAneczka

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 24-08-2011
  • Wiadomości: 89
  • Reputacja: 6
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1236 dnia: Kwietnia 16, 2014, 14:19:33 pm »
Haha, świetne :D:D:D Mam nadzieję, że Hideo weźmie sobie to do serca ^^ Szkoda tylko, że GTA nie ma takiej fajnej muzyki :P
Kojima Pro

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1237 dnia: Kwietnia 18, 2014, 10:52:26 am »
No już trochę mam nabite godzin grania...
tak godzin, bo muszę przyznać że jak na demo to misje poboczne mogą zabierać sporo czasu. Zwłaszcza z początku jak ogarniamy nową mechanikę skradania, która przypomina bardziej skradanie w Far Cry 3 niż w poprzednie MGSy. Jest bardziej realistycznie i trudniej, wrogowie widzą z dość dużego dystansu, a brak radaru, czy jakiegokolwiek wskaźnika, że niedaleko nas znajduje się przeciwnik wymusza bardzo ostrożne granie (no przynajmniej do póki nie obczaimy dróg i rozmieszczenia wrogów). To już nie jest biegnięcie na jana i gdy zobaczymy na radarze, czy "surround indicator'że" że wróg jest w pobliżu zwalniamy, kucamy, czy się czołgamy. Tu dosłownie przy każdym rogu budynku trzeba przykleić się do ściany i wyjrzeć czy nie ma za nim przeciwnika.
Na szczęście w razie wpadki mamy reflex mode. Po filmikach miałem wrażenie, że trochę za łatwo się z tym gra..po zagraniu zmieniam zdanie. RM pasuje do mechaniki gry i nawet przez myśl mi nie przeszło żeby go wyłączyć. Na plus jeszcze to że GZ bardzo wymusza granie bez alarmów..a przynajmniej ja mam takie "ciśnienie". Za pierwszym razem przeszedłem główną misję bez zabić i alarmów...no ale wiązało się to z wczytywaniem checkpointów (z tego co pamiętam to aż 10 razy). No właśnie..i tu dochodzimy do bolączki GZ, brak jakiegoś wskaźnika gdzie jest wróg powoduje że za pierwszym razem człowiek przechodzi misję starożytną metodą prób i błędów.
Przez to Big Boss już nie wydaje się taki Big ani Boss, to już nie jest one man army jak w poprzednich MGSach w których potrafiliśmy zabić całą armię przeciwników.
W tej części zdecydowanie realizm > mechanika poprzednich MGSów.
Szczerze gdyby nie postać BB i osadzenie tej gry w uniwersum MGS to równie dobrze mogło to być nowe IP. Zupełnie inna gra od poprzednich, choćby brak paska życia, czy mała (w porównaniu do poprzednich MGSów) ilość broni którą przy sobie nosimy to pokazują. Jest zdecydowanie inaczej, ale nie znaczy że gorzej.
Fajnie że misje poboczne nie są popierdółkami jak w PW, tylko mają "własny" wątek, tzn główna misja jaka jest to wiadomo, a poboczne misje dodają trochę więcej intrygi i można się dowiedzieć dodatkowych rzeczy o fabule. Ciekaw jestem czy tak będzie w TPP, było by miło jeśli tak, bo już nie klepalibyśmy dodatkowych misji żeby zdobyć nagrody, ale robilibyśmy to z ciekawości.
Z technicznego i gameplayowego punktu widzenia GZ wciąga strasznie, TPP będzie zgarniać naprawdę wysokie oceny....
ale zawartość GZ nie usprawiedliwia jego ceny. Całe szczęście, że kupiłem na spółkę z kuzynem. Za 40 zł naprawdę warto w to zagrać, ale nie za 80. Lepiej poczekać aż spadnie z ceny i kupić używkę. Bo zagrać warto.

japAneczka

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 24-08-2011
  • Wiadomości: 89
  • Reputacja: 6
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1238 dnia: Kwietnia 18, 2014, 11:57:49 am »
Też mam sporo godzin, jak na "demo" bueheheh i może ze 3-4 trofka do wbicia. Wciąga strasznie, ale niestety nie mogę się zgodzić z tym, że skradanie jest konieczne - spróbuj czasem przebiec "na pałę" - uwierz mi, że da się i nikt Cię nie zauważy, szczególnie na lotnisku... To jest dla mnie żenujące, że tak słabe pole widzenia mają przeciwnicy. Co więcej, po co radar z pokazanymi przeciwnikami, skoro możesz wszystkich "zlustrować" z wieżyczek, albo z góry (stare więzienie, obóz). To uważam akurat za plus, że nie mam jak na tacy od razu białych kropek na mapie.
Kojima Pro

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1239 dnia: Kwietnia 18, 2014, 12:04:14 pm »
Też mam sporo godzin, jak na "demo" bueheheh i może ze 3-4 trofka do wbicia. Wciąga strasznie, ale niestety nie mogę się zgodzić z tym, że skradanie jest konieczne - spróbuj czasem przebiec "na pałę" - uwierz mi, że da się i nikt Cię nie zauważy, szczególnie na lotnisku... To jest dla mnie żenujące, że tak słabe pole widzenia mają przeciwnicy. Co więcej, po co radar z pokazanymi przeciwnikami, skoro możesz wszystkich "zlustrować" z wieżyczek, albo z góry (stare więzienie, obóz). To uważam akurat za plus, że nie mam jak na tacy od razu białych kropek na mapie.
Brak radaru mi przeszkadzał z początku, teraz już przywykłem, po prostu byłem w "szoku" jak odmienne jest GZ od poprzednich części. Jedyne co bym zmienił to trochę sterowanie żeby rozglądanie się zza rogu było łatwiejsze (wciśnięty R3 i machanie nim nie jest wygodne).
A co do konieczności skradania..no ja mam jakieś ciśnienie żeby przechodzić cichaczem. Mam wrażenie jakbym np w MGS3 takiego ciśnienia nie miał...ale..może właśnie to tylko wrażenie. ;)
Dziś może trochę popróbuję na jana hehe, trzeba zacząć się trochę bawić.