Autor Wątek: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  (Przeczytany 365568 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1440 dnia: Czerwca 19, 2014, 21:02:30 pm »
Zawsze w MGS były jakieś japońskie udziwnienia, więc nic nowego. Najważniejsze, że fabuła i gameplay to rozkurw. A pudła nikt nie wymaga by używać.

Mnie bardzo kręci, że Snake'owi wisi giwerka u boku i pięknie reaguje podczas chodzenia na kucaka. Wszystko wygląda naturalnie, wyskakiwanie z pędzącego jeepa, turlanie, czołganie. Płynnie i miodnie.

Kto pożyczy GZ? :troll:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1441 dnia: Czerwca 19, 2014, 21:22:14 pm »
Ja kupie po wyplacie chyba :p

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1442 dnia: Czerwca 19, 2014, 21:27:37 pm »
To pożyczam wtedy z Peace Walker :troll:

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1443 dnia: Czerwca 20, 2014, 02:38:01 am »
Wszystko spoko, ale wkurwiają mnie te kartony i balony na owce, ja pier**le, Kojima to idiota. Niby wszystko fajne, poważne, a tu nagle ch** z tego.
nom i jeszcze pewnie cały arsenał na plecach  ;)

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1444 dnia: Czerwca 20, 2014, 18:29:31 pm »
Wczorajsze demo w lepszej jakości

na wczorajszym filmiku był jakiś filtr ,który  za dużo żółtego "podawał".
Wracając do wczorajszego pokazu to Troy Baker mocno daje rade jako Ocelot.


Ja  chcę w grze chuste i okularki :!:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1445 dnia: Czerwca 20, 2014, 23:17:38 pm »
Nie razi was "trawa" w tej grze?

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1446 dnia: Czerwca 20, 2014, 23:24:00 pm »
Nie, bo jest w 1080p

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1447 dnia: Czerwca 20, 2014, 23:45:34 pm »

Wierze w silnik FOX Engine.
Mnie razi to doczytywanie trawy czy skał ,ale jeszcze do premiery pewnie "z rok" więc  może dadzą rade.

fani już okładki klepią

el becetol

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1448 dnia: Czerwca 20, 2014, 23:47:16 pm »
Wszystko spoko, ale wkurwiają mnie te kartony i balony na owce, ja pier**le, Kojima to idiota. Niby wszystko fajne, poważne, a tu nagle ch** z tego.

Nie razi was "trawa" w tej grze?

Mnie rażą obie te rzeczy. Do tego doczytywanie się obiektów, migotanie cieni, uproszenia obiektów w oddali jak w BFie na PS3, aliasing jebiący po oczach nawet na rozmydlonym streamie itp. itd.

Ale MGS open world i do tego baza wypadowa do rozbudowy :o Bierę na premierę.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1449 dnia: Czerwca 20, 2014, 23:57:25 pm »
Prawda jest taka ,że przez starą generacje konsol jeszcze pocierpimy jeśli chodzi o tytuły "all platform"
Konami dobrze zrobiło zatrudniając Juliena Mercerona szkoda by się marnował i szukał kasy na indyki.
 

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1450 dnia: Czerwca 21, 2014, 05:54:14 am »
Nie sądzę, żeby stara generacja miała cokolwiek do rzeczy.


wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1451 dnia: Czerwca 21, 2014, 10:05:24 am »
Nie sądzę, żeby stara generacja miała cokolwiek do rzeczy.


http://www.theguardian.com/world/2002/jan/09/afghanistan
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1452 dnia: Czerwca 21, 2014, 13:24:08 pm »
Te balony meteorologiczne (?) co unoszą trupy w powietrze to czysty idiotyzm. Tak debilnego pozbywania się ciał nie widziałem w żadnej grze. I pamietam jak mi tutaj ktoś gadał, że to poważny tytuł o wojnie, walczących dzieciach itp. a gameplay wygląda jak gry z wesołym hydraulikiem.

No i graficzka ładnie poszła w dół :troll:

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1453 dnia: Czerwca 21, 2014, 13:50:13 pm »
Te balony meteorologiczne (?) co unoszą trupy w powietrze to czysty idiotyzm. Tak debilnego pozbywania się ciał nie widziałem w żadnej grze.
http://www.gamespot.com/metal-gear-solid-peace-walker/reviews/
http://uk.ign.com/games/metal-gear-solid-peace-walker/psp-965242

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1454 dnia: Czerwca 21, 2014, 13:51:03 pm »
Master jak zwykle wypowiada sie o czyms o czym nie ma pojecia.

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1455 dnia: Czerwca 21, 2014, 13:51:12 pm »
Nigdy mi żadne śmieszne/głupie motywy w MGSie nie przeszkadzały  (poza romansem Meryl w 4), ale muszę przyznać że te jebane balony to tak głupi pomysł, tak jebiący klimat, że głowa mała. Nie mogłem na to patrzeć w Peace Walkerze i nigdy w życiu nie sądziłem, że to się na duże konsole przeniesie.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1456 dnia: Czerwca 21, 2014, 14:09:22 pm »
Chyba często zapominamy ,że to Metal i Kojima ,ciekawe czy z potworkami z Monster Huntera powalczymy znowu 8)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1457 dnia: Czerwca 21, 2014, 14:11:05 pm »
Master jak zwykle wypowiada sie o czyms o czym nie ma pojecia.
Tak oczywiście, nie mam pojęcia, bo nie wiedziałem że takie balony już były. W tej samej serii. Masz rację, to usprawiedliwia, że Twoja gra życia ma tak durny motyw (i z tego co widać na demie, będzie się z tego korzystać ciągle), a udaję grę dla dorosłych o poważnym klimacie z dojrzałą fabułą. zamiast ludzkiego przenoszenia ciał gdzieś do rogu, jest pójście na łatwiznę i wywalenie ich w przestrzeń kosmiczną za pomocą balona, którego nie widzą przeciwnicy, bo są ślepi na balony, pewno geje.

Na szczęście nie tylko mi nie przypadły do gustu te " smaczki" w gameplay cudownej gry mistrza kojimy.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 21, 2014, 14:12:41 pm wysłana przez Master_666 »

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1458 dnia: Czerwca 21, 2014, 14:30:24 pm »
Master jak zwykle wypowiada sie o czyms o czym nie ma pojecia.
Tak oczywiście, nie mam pojęcia, bo nie wiedziałem że takie balony już były. W tej samej serii. Masz rację, to usprawiedliwia, że Twoja gra życia ma tak durny motyw (i z tego co widać na demie, będzie się z tego korzystać ciągle), a udaję grę dla dorosłych o poważnym klimacie z dojrzałą fabułą. zamiast ludzkiego przenoszenia ciał gdzieś do rogu, jest pójście na łatwiznę i wywalenie ich w przestrzeń kosmiczną za pomocą balona, którego nie widzą przeciwnicy, bo są ślepi na balony, pewno geje.

Na szczęście nie tylko mi nie przypadły do gustu te " smaczki" w gameplay cudownej gry mistrza kojimy.

Master, tak gwoli ścisłości to fulton recovery (tak sie nazywają balony meteorologiczne) nie służy W OGÓLE do pozbywania się ciał martwych kolesi. Fulton recovery to motyw do wysyłania (porywania) przedmiotów i osób do swojej bazy. Tak więc użyć tego fultona można tylko na żywych i uśpionych przeciwnikach, by potem mieć ich w swojej bazie jako zasoby.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fulton_surface-to-air_recovery_system

Cytuj
In popular culture:
In the PSP game Metal Gear Solid: Peace Walker, the STARS is a core gameplay mechanic. Operatives and unconscious enemy soldiers are recovered with the Fulton Recovery System, though in a slightly different fashion. In the game, the inflatable helium balloon lifts the soldier into the air and is then carried out of sight by a helicopter, rather than an MC-130E. This feature is also present in Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Super idiotyczna głupota używana w wojsku od lat 50 zeszłego wieku :troll:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1459 dnia: Czerwca 21, 2014, 14:32:36 pm »
No toc po co mu tlumaczysz, jak on i tak wie lepiej..,

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1460 dnia: Czerwca 21, 2014, 14:38:15 pm »
Może i wie lepiej, no ale jeśli nie to pomogłem zrozumieć Masterowi i Lupiemu, że ta głupota to coś co istnieje w rzeczywistości, więc ich argumenty o tym motywie wykorzystanym w grze są inwalidami.

EDIT:
Nie oczekuje przyznawania się do niewiedzy, ale po plusiku możecie dać :troll:

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1461 dnia: Czerwca 21, 2014, 15:29:34 pm »
No a jak Master nie chce korzystać z balonów meteorologicznych, to zawsze może wezwać śmigłowiec i zanieść zwłoki do niego własnoręcznie. :angel:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1462 dnia: Czerwca 21, 2014, 15:34:53 pm »
Morfi plus. Fulton to zajebisty motyw - przedstawiony w dość zabawny sposób, ale jak najbardziej realistyczny.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1463 dnia: Czerwca 21, 2014, 15:43:13 pm »
Dziękuję Iras, fajny z Ciebie e-kolega :)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1464 dnia: Czerwca 21, 2014, 15:44:06 pm »
Ale sama animacja wygląda wręcz kosmicznie głupio. Niestety do bzdur Kojimy trzeba się przyzwyczaić, albo olać MGSa. Czy to wystarczający powód? Ewidentnie nie.

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1465 dnia: Czerwca 21, 2014, 15:45:42 pm »
Może i wie lepiej, no ale jeśli nie to pomogłem zrozumieć Masterowi i Lupiemu, że ta głupota to coś co istnieje w rzeczywistości, więc ich argumenty o tym motywie wykorzystanym w grze są inwalidami.

EDIT:
Nie oczekuje przyznawania się do niewiedzy, ale po plusiku możecie dać :troll:
Nie oświeciłeś mnie, bo doskonale zdaje sobie sprawę, że to istnieje naprawdę. Dla mnie to wygląda głupio i psuje klimat w grze. Ciężko znowu na forum komuś zrozumieć istnienie pojęć takich jak gust, preferencje, subiektywna ocena :(

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1466 dnia: Czerwca 21, 2014, 15:45:50 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

No i to jest dobra odpowiedź, a nie linki do recenzji gierki z PSP. Nie wiedziałem, że takie baloniki są. Co nie zmienia faktu, że wysyłanie tym każdego truposza/ogłuszonego żołnierza wygląda idiotycznie i jakoś wątpię by agenci CIA wysyłali tymi balonami całe plutony żołnierzy podczas wojny w wietnamie. Gdyby to był smaczek w postaci pojedynczej misji czy coś - spoko sprawa, niezłą ciekawostka o której nie miałem pojęcia. Tylko, że jeśli każdego jednego przeciwnika można wysłać tym balonikiem to wygląda komicznie i niedorzecznie + durne, że przeciwnicy tego nie widzą, że jakiś cudowny balonik unosi się w powietrzu (tak samo ten spadochron co spadł z jakimś pudełkiem na głowę strażnikowi).



100 razy lepsze przedstawienie motywu tego całego "fultona" niż ta parodia w MGSie.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 21, 2014, 15:49:17 pm wysłana przez Master_666 »

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1467 dnia: Czerwca 21, 2014, 16:01:04 pm »
Może i wie lepiej, no ale jeśli nie to pomogłem zrozumieć Masterowi i Lupiemu, że ta głupota to coś co istnieje w rzeczywistości, więc ich argumenty o tym motywie wykorzystanym w grze są inwalidami.

EDIT:
Nie oczekuje przyznawania się do niewiedzy, ale po plusiku możecie dać :troll:
Nie oświeciłeś mnie, bo doskonale zdaje sobie sprawę, że to istnieje naprawdę. Dla mnie to wygląda głupio i psuje klimat w grze. Ciężko znowu na forum komuś zrozumieć istnienie pojęć takich jak gust, preferencje, subiektywna ocena :(

Ej no Lupi jak napisałeś wcześniej że to głupie to wywnioskowałem, że pewnie nie wiesz o co kaman więc myślałem, że wystarczy Ci uświadomić że to nie jest z dupy. No ale skoro to była po prostu manifestacja własnych gustów i poglądów to ok - współczuje Ci że tak masz i nie możesz się w pełni cieszyć tą fajną grą :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1468 dnia: Czerwca 21, 2014, 16:07:09 pm »
Mnie tez to irytuje, ale master oczywiscie wie lepiej ode mnie co mnie wkurza a co nie...

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja: 19
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1469 dnia: Czerwca 21, 2014, 16:13:10 pm »
Master,  taki urok MGSow że mają swoje udziwnienia,  które stały się jej symbolami,  takie jak kartony,  wykrzykniki i znaki zapytania nad głowami,  odchody różnycH zwierząt,  na których można się poslizgnąć itd.  Jeżeli nie jesteś w stanie tego przełknąć to graj sobie w takiego Sprinter Cella.  Widać,  że nie rozumiesz w ogóle tej serii,  jeżeli mówisz,  że to poważna gra o wojnie.  Gameplay zawsze był małą odskocznią od nie łatwiej do zrozumienia i poważnej fabuły,  która porusza wiele tematów na które przeciętny gracz nawet "nie zauważy". A klimatu w tej grze jest na tyle dużo,  że nawet takie detale jak latająca owca nie jest w stanie go naruszyć.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 21, 2014, 16:15:03 pm wysłana przez grzeszczu »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1470 dnia: Czerwca 21, 2014, 16:17:54 pm »
Skąd mam wiedzieć co cię irytuje? Mnie wkurza taki gameplay, bo mimo, że system "fulton" jest wykorzystywany w rzeczywistości to nie w taki sposób jak w MGS, tylko jak przedstawiono w BF4. Wiem, to tylko gra, ale o ile kartonowe pudło jeszcze jakoś przejdzie, tak na widok tych baloników mam taką minę:  :-? Nie wiem gdzie napisałem, ze Ci się ten motyw baloników podoba.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1471 dnia: Czerwca 21, 2014, 19:05:08 pm »
Tak a propos Fulton Recovery System:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1472 dnia: Czerwca 21, 2014, 19:38:32 pm »
Fulton to po prostu system cudownej teleportacji do bazy ludzi/sprzętu z samego środka pola bitwy. Ma mieć w miarę realistyczne podstawy (jak to w MGS), ale że używany na taką skalę realistyczny być nie może, stąd humorystyczna podbudówka. Zamiast "fulton"u mógłby być promień teleportujący (fee!), znikający jeńcy (ble!), magiczne urządzenie Huey'a (też z dupy) czy wywalenie kapitalnej części RPG. W PW było spoko, tutaj wiadomo że nie będzie działał przez sufit. Też dobrze.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1473 dnia: Czerwca 21, 2014, 20:20:02 pm »
A może po prostu... zwłoki/ogłuszeni powinny/i leżeć tam, gdzie je ukryliśmy, zostawiliśmy ;-) Co, brakuje mocy, czy algorytmy nie pozwalają?

el becetol

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1474 dnia: Czerwca 21, 2014, 20:35:37 pm »
Problem w tym, że to unoszenie balonem wygląda jak z jakiejś kreskówki Looney Tunes. Mogli jeszcze jakiś komiczny dźwięk dodać jak balon przyspiesza. Np. ten:

Jakby działał chociażby jak w Batmanie to bym się nie dojebał.

Jacek84

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1475 dnia: Czerwca 21, 2014, 20:55:30 pm »
MGS to japońska gra. Hideo Kojima to japończyk. Konami to japońska firma.

To cud, że Metal Gear Rex nie ma 18 penisów i nie steruje nim 8 letnia loli, a wy się o jakieś baloniki martwicie.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1476 dnia: Czerwca 21, 2014, 21:26:37 pm »
MGS to japońska gra. Hideo Kojima to japończyk. Konami to japońska firma.

To cud, że Metal Gear Rex nie ma 18 penisów i nie steruje nim 8 letnia loli, a wy się o jakieś baloniki martwicie.
i tak tego nie zrozumieja ...

+Centylion+

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2006
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 12
  • Nałogowo wpierdalam cebule.
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1477 dnia: Czerwca 21, 2014, 21:38:52 pm »
No ale sukcesu MGS'a między innymi bym upatrywał w tym że jest taki zamerykanizowany, że taki trochę rambo. Oczywiście jak się zagłębić w fabułę i te charakterystyczne szczególiki to wychodzi szydło z worka. Mi się to ogólnie podoba póki proporcje są zachowane i te baloniki to "e tam". Tylko żeby nie było przegięcia jak z MGS 2.
W grach wideo najbardziej realistyczną rzeczą jest niewidzialna ściana.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1478 dnia: Czerwca 21, 2014, 23:46:10 pm »
A może po prostu... zwłoki/ogłuszeni powinny/i leżeć tam, gdzie je ukryliśmy, zostawiliśmy ;-) Co, brakuje mocy, czy algorytmy nie pozwalają?
Gwarantuję, leżą. Do bazy wysyłamy jeńców tylko jeśli chcemy. Trupy nie znikają. W przeciwieństwie do innych gier, gdzie musimy wszystkich wyzabijać wszystkich i tyle. No ale tak, tęsknimy za kolejnym CoDem.

Problem w tym, że to unoszenie balonem wygląda jak z jakiejś kreskówki Looney Tunes. Mogli jeszcze jakiś komiczny dźwięk dodać jak balon przyspiesza.
Nic się nie martw, komiczne dźwięki wydają żołnierze.  8)

Lament że Kojima trzyma się korzeni zamiast robić kolejny korytarzyk z jedną ścieżką do skradania. Bo są opcje, które ludzie wyciskający 100% przetestują, a ja nie lubię, to trzeba je wyciąć. PW można przejść bez rekrutacji żołnierzy (może 2-3 jest obowiązkowych). Pewnie dla purystów uda się też tak w GZ, nie ma o co płakać. Teraz narzekanie że Kojima trzyma się korzeni, potem wszyscy się będą dziwili czemu kolejny MGS jest tak kiepski jak każde nowe FF robione właśnie pod taką zhamerykanizowaną publiczkę, co to japonizmów nie lubi...
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

lupinator

  • Gość
Odp: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
« Odpowiedź #1479 dnia: Czerwca 21, 2014, 23:49:47 pm »
Zaczyna się tu odstawiać pierdolenie rodem z forum neoplus.