0 użytkowników i 145 Gości przegląda ten wątek.
Fake pewnie?
To nie fake, tego akurat jestem pewien.
Filmik trafił na blogi i poważne, branżowe portale, krąży na Twitterze i Facebooku. W ciągu zaledwie tygodnia obejrzano go ponad milion razy. Czyli sukces. Bo podobno - choć to informacje na razie niepotwierdzone - nagranie jest częścią kampanii reklamowej firmy Gillette, z którą Longoria właśnie podpisał kontrakt. To nagranie pokazuję potęgę viralowego marketingu. Evan Longoria jest jednym z nowych ''Młodych Wilków'' Gillette, a filmik sprawił, że w sieci jest o nim głośno. Loga firmy w filmiku nie ma. Wydaje się, że cel był jeden: żeby ludzie zaczęli mówić o Longorii. I ten cel z pewnością udało się osiągnąć - mówi jeden z ekspertów
Nie widzicie jak mu piłka przez rękę przelatuje na zwolnionym tempie?
Ja wystarczy ze wlacze pare programow w robocie i mam w sumie film klatka po klatce.
Ogur patrz się i ucz co można robić w lesie!
jakby nie bylo troche szokujaca reklama
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Oceny Duke Nuke'a Forever na Gamerankings. Przez cały ten hype naprawdę uwierzyłem, że to będzie srogi hicior...