Autor Wątek: Dark Souls II  (Przeczytany 84320 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #400 dnia: Marca 17, 2014, 17:57:03 pm »
Czytałem, że po 15 razach przeciwnicy znikają na dobre. Ci mocniejsi pewnie jeszcze szybciej :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #401 dnia: Marca 17, 2014, 18:01:49 pm »
To trochu beka.

lupinator

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #402 dnia: Marca 17, 2014, 19:47:14 pm »
Generalnie gra jest wspaniała, na pewno nieco inna od Dark Souls (boję się napisać nieco gorsza :P ), ale właśnie takie motywy jak znikający przeciwnicy, czy 4 pierścienie do założenia to niepotrzebne ułatwienia. Teleportacja mogłaby chociaż kosztować nieco dusz, żeby tak bezkarnie nie upraszczała rozgrywki. Żeby jednak pozostać w zgodzie z prawdą muszę dodać, że gra wcale nie jest taka łatwa, magia np. została chyba odrobinę przytemperowana.

Największy mankament to jednak świat, który nie wydaje się tak zajebiście połączony i precyzyjnie zaplanowany, jak w jedynce. Tam to było mistrzostwo wszech czasów zarówno pod względem designu, skrótów, połączeń, jak i ogólnego feelingu. Tutaj na razie tego nie czuję tak mocno, ale może się to zmieni. Stoję na razie przed pirackim statkiem i myślę, jak na niego wejść :P

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #403 dnia: Marca 17, 2014, 19:51:20 pm »
Co do pierścieni to akurat wydaje się bardziej logiczne. Zawsze mnie bawiło, że herosi w RPG mogą nosić tylko po dwa pierścienie, jakby nie mieli więcej palców :P

Czezare

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 19-05-2009
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 1
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #404 dnia: Marca 17, 2014, 20:27:22 pm »
To trochu beka.

Nie beka tylko zajebiste rozwiązanie, zwłaszcza dla tych których tłuczenie wciąż i wciąż tych samych mobków w danej lokacji śmiertelnie nudziło. Mnie to w jedynce zniechęciło wręcz do jej ukończenia. Dla tych co jednak rozwiązanie z tłuczeniem mobów dla taniego farmu jest ajka w dwójce podobno zapodano specjalny przedmiot dzieki ktoremu "zaginieni" wrogowie odradzają się tyle tylko ze są po rezurekcji znacznie mocniejsi...


lupinator

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #405 dnia: Marca 17, 2014, 20:32:48 pm »
To trochu beka.

Nie beka tylko zajebiste rozwiązanie, zwłaszcza dla tych których tłuczenie wciąż i wciąż tych samych mobków w danej lokacji śmiertelnie nudziło. Mnie to w jedynce zniechęciło wręcz do jej ukończenia. Dla tych co jednak rozwiązanie z tłuczeniem mobów dla taniego farmu jest ajka w dwójce podobno zapodano specjalny przedmiot dzieki ktoremu "zaginieni" wrogowie odradzają się tyle tylko ze są po rezurekcji znacznie mocniejsi...


Powroty do bossów i długie podróże były częścią tego co nazywa się esencją serii więc jeśli już chcieli z tego zrezygnować to powinni przynajmniej pytać, czy gracz ma na to ochotę. Albo wprowadzić tryb novice od początku z szeregiem zmian dla osób, którym specyfika gry przeszkadza, a chcą pograć (jakkolwiek to nie brzmi).

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #406 dnia: Marca 17, 2014, 20:40:46 pm »
Powroty do bossów i długie podróże były częścią tego co nazywa się esencją serii więc jeśli już chcieli z tego zrezygnować to powinni przynajmniej pytać, czy gracz ma na to ochotę. Albo wprowadzić tryb novice od początku z szeregiem zmian dla osób, którym specyfika gry przeszkadza, a chcą pograć (jakkolwiek to nie brzmi).
Otóż to. Jeżeli jest jakiś przedmiot, który przywraca tych wrogów to spoko. Ale i tak szkoda (po tym co czytam), że seria idzie bardziej w stronę casual, stawiając na ułatwienia.

Czezare

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 19-05-2009
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 1
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #407 dnia: Marca 17, 2014, 21:02:20 pm »
To trochu beka.

Nie beka tylko zajebiste rozwiązanie, zwłaszcza dla tych których tłuczenie wciąż i wciąż tych samych mobków w danej lokacji śmiertelnie nudziło. Mnie to w jedynce zniechęciło wręcz do jej ukończenia. Dla tych co jednak rozwiązanie z tłuczeniem mobów dla taniego farmu jest ajka w dwójce podobno zapodano specjalny przedmiot dzieki ktoremu "zaginieni" wrogowie odradzają się tyle tylko ze są po rezurekcji znacznie mocniejsi...


Powroty do bossów i długie podróże były częścią tego co nazywa się esencją serii więc jeśli już chcieli z tego zrezygnować to powinni przynajmniej pytać, czy gracz ma na to ochotę.
Alez oni pytaja! Pytaja i zarazem daja odpowiedz w postaci sytego wilka i calej owcy. Jesli nie chcesz to z teleportow wcale korzystac nie musisz, am I right? Chcesz sie napindalac z mobami dajesz przedmiot i to robisz! To co Ty uwazasz za kwintesencje serii nie podobalo sie wszystkim. Dla mnie po tym co juz widze DS2 jest pod KAZDYM wzgledem gra lepsza od jedynki i wcale nie prostsza...

lupinator

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #408 dnia: Marca 17, 2014, 23:55:03 pm »
Jesli nie chcesz to z teleportow wcale korzystac nie musisz, am I right?
Naprawdę ciężko jest wpaść na pomysł, że teleporty od początku nadszarpują znacząco koncept wymagającej ale i wynagradzającej sukcesy gry? Otrzymanie Lordvessel od córki Gwyna kiedy jeszcze nie opadły emocje po ciężkiej walce ze Smoughiem i jego partnerem było jednym z lepszych momentów Dark Souls. Każde ułatwienie dane za nic urywa wielki kawał z pierwotnego zamysłu marki i zbliża ją do gier od których powinna ją dzielić gruba kreska.

Alez oni pytaja! Pytaja i zarazem daja odpowiedz w postaci sytego wilka i calej owcy.
Rozumowanie godne Kyokushinama, zapewne dodanie pauzy też byłoby pytaniem i odpowiedzią, bo przecież  nie muszę jej używać.

 Dark Souls 2 to gra-diament. Co prawda z rysą wydrążoną przez głąbów, ale i tak diament. :angel:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #409 dnia: Marca 18, 2014, 01:48:46 am »
Ogniska to teraz punkty kontrolne co trzy minuty.
Pomysł z nieodradzaniem się przeciwników po około dziesięciu ubiciach jest chory.
Gra jest trudniejsza, ale trudność w tej serii polegała na byciu wymagającą, a ta jest póki co mniej wymagająca a trudność sprowadza się do nasyłania na ciebie hordy przeciwników, szybkich przeciwników, które nie odpuszczają w pościgu. Tu teraz każde gówno jak nie biega to doskakuje, wyskakuje, odskakuje, wali Soul Caliburowe kombosy. W betonowej fortecy to raz się za mną rzuciło około ośmiu rycerzy imperium i takie momenty są nagminne. Biegniesz, zabijesz paru, zginiesz, punkt kontr... o przepraszam ognisko, powtórz dziesięć razy z każdym przeciwnikiem i masz pustą planszę. lol

Większość bossów to (oczywiście póki co) nudne, przepakowane na szybkość
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Design nierówny, grafika nierówna. Miejscami och ach, by po chwili Dragon Age 2.
To co robi bez wątpienia to szmatki/zbroje, jak to powiewa, jak to faluje, jak to się błyszczy. Irek już zaciera rączki na samą myśl, że będzie tym jechał gorsety Geralta. :

Mam nadzieję, że po przejściu całości zmienię zdanie. Wiem że wszystko co dobre kiedyś się kończy, ale jeszcze nie teraz, proszę, jeszcze nie teraz.

W intencji jeszcze nie teraz.


Btw, Krzyś będzie w siódmym niebie.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

lupinator

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #410 dnia: Marca 18, 2014, 03:01:53 am »
wcale nie prostsza...
Jeszcze co do tego - dosłownie pięć minut temu pokonałem szóstego bossa  (w tym o zgrozo
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
) z czego tylko jednego nie zabiłem za pierwszym razem (wspominane wcześniej trio). No i jest tak jak Juras napisał - wszyscy do tej pory
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mimo tego powyżej gra coraz bardziej mi się podoba, jestem nią zachwycony. :angel:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #411 dnia: Marca 19, 2014, 02:53:58 am »

Straszakq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-02-2006
  • Wiadomości: 2 830
  • Reputacja: 111
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #412 dnia: Marca 19, 2014, 11:45:44 am »
Gram z 2h i już zdążyłem przesrać wszystkie kamienie leczenia, trzeba zacząć od początku :/.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #413 dnia: Marca 19, 2014, 13:10:56 pm »
http://www.vgamerz.com/upset-fans-start-petitions-to-fix-dark-souls-ii/

Cytuj
The first petition asks Namco Bandai to fix Soul Memory. For those who are unaware, Soul Memory is an aspect of the game designed to better pair you up with people of your skill level. The problem is that it’s so stingy that it’s now making invasions and cooperative play sparse and overly difficult, effectively sabotaging the community they wanted to pull in with Dark Souls II‘s new accessibility.

Finite respawning, also in the petition, is a new system in place to help people who are stuck at a certain area progress. In the original Dark Souls, you would have to kill the enemies to progress, but if you died, you’d start over and have to kill them all again. This repetition was frowned upon by many, but embraced by monster farmers. The problem is now that farmers have more trouble gathering precious loot, and some argue that it’s making the game too easy.

The second petition asks Namco Bandai to fix the timed cooperation. In Dark Souls, when you summoned a player into your world, they could help you progress through the level or take on a boss. This was not a timed endeavour and, as long as you both lived, could continue playing together. In Dark Souls II, there is a time limit to how long summons last, making exploration a thing of the past while engaging in jolly cooperation.

lupinator

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #414 dnia: Marca 19, 2014, 13:28:03 pm »
Z tym znikaniem przeciwników w ogóle tego nie kumam. Najpierw z jednej lokacji zginęli mi najciężsi przeciwnicy bo zabijał mnie potrojny boss, potem nie zginąłem tam ani razu a z każdą kolejną wizytą znikali kolejni wrogowie - od tych średnich po psy. Nawet z nimi nie walczyłem, a i tak ich zabrali i lokacja jest niemalże pusta. Masakra.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #415 dnia: Marca 19, 2014, 13:31:37 pm »
Japierdole co za głupota :lol: Chcesz nabić expa, pofarmić przedmioty, poćwiczyć walkę - chu**, nie ma na kim.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #416 dnia: Marca 19, 2014, 13:45:33 pm »
Miejscami nie mam pomysłu jak dojść do bossa bez wybicia około dziesięciu przeciwników, gdzie każdy jest super nindża-rycerzem, i to dosłownie. Ostatni stoi przy mgle, nawet jakby udało się tu wymijaniem reszty dotrzeć i tylko jego chcieć ubić, to na plecach siedzi ze trzech innych. Bez wybijania ich nie na się wejść, jak ich ubiję, to zmarnuję czary i szkoda dusz. Także sprowadza się do tego, że latam w kółko i ich wybijam, aż się zrobi pusto. Gdyby zawsze się odradzali, to dla postaci bez milyjona bloku i hp raczej niegrywalne.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #417 dnia: Marca 19, 2014, 13:53:14 pm »
To jak wygląda teraz kwestia farmienia kamyków na ulepszenia broni?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #418 dnia: Marca 19, 2014, 13:58:00 pm »
Podpinam się pod pytanie jednocześnie się zastanawiam, czy może dojść do absurdalnej sytuacji, że w całym świecie nie będzie przeciwników?

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #419 dnia: Marca 19, 2014, 14:10:37 pm »
Chory pomysł. Wczoraj chciałem nabić poziomy trochę, a tu pusto :-?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #420 dnia: Marca 19, 2014, 14:14:54 pm »
W sumie to nie wiem, latam w tak wypakowanych rzeczach, na ile mi starcza. Tych przedmiotów do niby odrodzenia silniejszych przeciwników wokół ogniska mam aż trzy, nie używałem tego jeszcze.
Jaszczurki, z tego co zauważyłem, są jednorazowe. Jak ucieknie, to się odrodzi po powrocie do ogniska, jak zginie, to już się nie odradza. Dziwne to wszystko. Nie czytałem żadnych poradników ani nic póki co, więc może o czymś nie wiem, tak na marginesie.

Im dalej w las, tym gra jest świetniejsza. Ogrom sekretów, zamkniętych drzwi i ukrytych lokacji poraża. Ale tak jak wcześniej napomknąłem, teraz trudność stanowią przeciwnicy, a nie środowisko. Nie spotkałem póki co nic na poziomie gzymsu czy wahadeł. No i te ogniska... Gdyby taka Forteca Sen znalazła się w dwójce, to zamiast wahadeł i kamieni poustawiali by przeciwników sprinterów, poszerzyli gzymsy z cztery razy i dorzucili trzy ogniska.

A i odnośnie pytania o wyczyszczenie świata z przeciwników, wg mnie jak najbardziej tak. lol




« Ostatnia zmiana: Marca 19, 2014, 14:20:03 pm wysłana przez Juras »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #421 dnia: Marca 19, 2014, 14:21:04 pm »
Podpinam się pod pytanie jednocześnie się zastanawiam, czy może dojść do absurdalnej sytuacji, że w całym świecie nie będzie przeciwników?

Pamiętam jak farmiłem kamyki na glutach w kanałach. Tak lekko licząc to z 50 rundek tam zrobiłem :lol:

lupinator

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #422 dnia: Marca 19, 2014, 14:36:50 pm »
To jak to teraz jest,  bo też nic nie czytam? Przeciwnicy mają limit żyć i jak zabije kogoś np. 20 razy to zniknie? Kamieni na szczęście nie miałem jeszcze potrzeby przez te 13 godzin farmić, ale na myśl o glutkach z Głebin aż się miło na sercu robi :D szkoda że tego nie będzie już. Potwierdzam też,  że lokacje są coraz lepsze.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #423 dnia: Marca 19, 2014, 14:38:38 pm »
Im dalej w las, tym gra jest świetniejsza.
Mam podobnie. Z każdą chwilą, którą spędzam z tym tytułem, staje się on dla mnie coraz bardziej zajebisty :angel: Nawet mimo tych znikających przeciwników.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 296
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #424 dnia: Marca 19, 2014, 14:39:10 pm »
Grześ Ty masz jedynkę? Bo chyba w końcu muszę spróbować co to za szpil jest.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #425 dnia: Marca 19, 2014, 14:47:58 pm »
Mam, ale też jest na liście do ogrania na teraz. Tylko nie wiem wiem kiedy zacznę. Skończę Castle i zobaczę w co będę ciorał -  Dark Souls czy Batman. Mogę Ci Demon's Souls pożyczyć.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 296
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #426 dnia: Marca 19, 2014, 14:59:40 pm »
To to trudniejsze? Nie wiem czy mam cierpliwośc a i moja lista do ogrania jest jeszcxze dość długa.

Czezare

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 19-05-2009
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 1
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #427 dnia: Marca 19, 2014, 16:33:03 pm »
Chory pomysł. Wczoraj chciałem nabić poziomy trochę, a tu pusto :-?

Widzisz...wszyscy niemalże twierdzą, że znikanie niemiluchów to ułatwienie gry. Kij ma jak widać dwa końce. Dla jednych radość, dla innych smutek. Mnie na przykład notorycznie klepie michę pierwszy boss. I teraz w nawiązaniu do tego co pisze Ryo. Może się okazać, że hipotetycznie zabraknie mi niemilców do farmy. Teraz np farmię na pudzianach w Heide, ale zostało ich jeszcze tylko trzech, którzy mi się jeszcze spawnują. Jak oni przestaną się odradzać to zostanie mi jeszcze tylko paru pomniejszych mobków w innych możliwych w tym momencie do odkrycia lokacjach i finito, a przecież każdy kolejny level kosztuje więcej punktów co oczywiste. I jeśli wówczas sobie z bossem nie poradzę to co wtedy? Ułatwienie? Nie dla wszystkich...


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #428 dnia: Marca 19, 2014, 17:02:09 pm »
kur** te walki są przykre niektóre z tymi pierdolonymi rycerzykami.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #429 dnia: Marca 19, 2014, 17:18:35 pm »
Chory pomysł. Wczoraj chciałem nabić poziomy trochę, a tu pusto :-?

Widzisz...wszyscy niemalże twierdzą, że znikanie niemiluchów to ułatwienie gry. Kij ma jak widać dwa końce. Dla jednych radość, dla innych smutek. Mnie na przykład notorycznie klepie michę pierwszy boss. I teraz w nawiązaniu do tego co pisze Ryo. Może się okazać, że hipotetycznie zabraknie mi niemilców do farmy. Teraz np farmię na pudzianach w Heide, ale zostało ich jeszcze tylko trzech, którzy mi się jeszcze spawnują. Jak oni przestaną się odradzać to zostanie mi jeszcze tylko paru pomniejszych mobków w innych możliwych w tym momencie do odkrycia lokacjach i finito, a przecież każdy kolejny level kosztuje więcej punktów co oczywiste. I jeśli wówczas sobie z bossem nie poradzę to co wtedy? Ułatwienie? Nie dla wszystkich...

dla mnie znikanie przeciwnikow nie jest problemem, zawsze mozna isc kawalek dalej i pofarmic. z drugiej strony ciezko mi uwierzyc, ze ktos ma problem z pierwszym bossem. rycerzykiem ubilem go na podstawowym poziomie i to bez estusa.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #430 dnia: Marca 19, 2014, 17:21:59 pm »
Teraz ładny żal gra zaserwowała... Przy wyborze ogniska do którego chcę się teleportować pojawiły się zakryte ikony chyba wszystkich nieodkrytych lokacji oraz ognisk.................................................



« Ostatnia zmiana: Marca 19, 2014, 17:25:42 pm wysłana przez Juras »

Czezare

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 19-05-2009
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 1
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #431 dnia: Marca 19, 2014, 17:26:37 pm »
Gram doublemiecznikiem i może w tym jest problem;-) Mam marny poziom życia, za to super zręczność, ale jak mnie szefo depnie choć raz to kaplica;-)

lupinator

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #432 dnia: Marca 19, 2014, 18:34:16 pm »
Teraz ładny żal gra zaserwowała... Przy wyborze ogniska do którego chcę się teleportować pojawiły się zakryte ikony chyba wszystkich nieodkrytych lokacji oraz ognisk.................................................




 :lol: :lol: :lol: NIE CHCESZ NIE MUSISZ PATRZEĆ

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #433 dnia: Marca 19, 2014, 21:28:23 pm »
Ulepszanie broni, zbroi i kucie unikatów też jest skałrzalowione z tego co widzę. Zwykle trzema odmianami titanitów na +10, unikaty tymi lepszymi tytanitami. Dodatkowo bronie/tarcze można nasycić żywiołem. Lagę czarodzieja na +10 tytanitami i jednorazowo żywioł ciemności, w każdej chwili można zmienić.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #434 dnia: Marca 20, 2014, 04:14:28 am »
Spoiler: Chyba jeden z najlepszych bossów (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #435 dnia: Marca 20, 2014, 12:50:56 pm »
Spoiler: GOTY potwierdzone (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #436 dnia: Marca 21, 2014, 08:22:54 am »
« Ostatnia zmiana: Marca 21, 2014, 08:29:21 am wysłana przez Magiq »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #437 dnia: Marca 21, 2014, 08:23:22 am »

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 727
  • Reputacja: 74
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #438 dnia: Marca 21, 2014, 14:33:40 pm »
Ok. właśnie przyszło. W zestawie dostałem jeszcze komiks.

Niestety na razie mam urwanie dupy, także zacznę grać dopiero w środę wieczorem.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #439 dnia: Marca 21, 2014, 21:23:39 pm »
Spoiler: Jeden z bossów (kliknij, by wyświetlić/ukryć)