Autor Wątek: Dark Souls II  (Przeczytany 90223 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #80 dnia: Kwietnia 11, 2013, 00:00:12 am »
Tego czy bedzie trudna jeszcze niema po czym ocenic.

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #81 dnia: Kwietnia 11, 2013, 00:38:21 am »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/EA1s9v2Ab8w?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

O_O

lepsza grafa, wyczesani przeciwnicy, dark souls feeling, gameplay z iksboksa.

!GRA DEKADY!

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #82 dnia: Kwietnia 11, 2013, 01:02:24 am »
Biorąc pod uwagę, że szrot raczej nie jest dla nich wiodącą platformą, spodziewałbym się raczej pada podpiętego do blachy.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #83 dnia: Kwietnia 11, 2013, 01:04:58 am »
KAROTA TWIERDZI INACZEJ.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #84 dnia: Kwietnia 11, 2013, 01:14:26 am »
i jeszcze trochę info:


lupinator

  • Gość
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #85 dnia: Kwietnia 11, 2013, 02:00:47 am »


Poza oczywistością, że można biegać i strzelać zobaczcie, jak stamina zapierdala do 0

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #86 dnia: Kwietnia 11, 2013, 02:02:32 am »
W tej chwili ciezko ocenic wszystko po za grafika i animacja. Nie wiadomo jaki upgrade mialy jego bronie. W prawej rece chyba mial 4 bronie LOL. Broniac sie latarnia jak tarcza nie zeszlo mu praktycznie zycie.

Na plus napewno grafika, mroczniejszy niz w DkS klimat, brudniejszy, bardziej tajemniczy. Super. Muzyka w starozytnym klimacie (jak np w filmie Troya) tez na propsie
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 11, 2013, 02:04:56 am wysłana przez Raikoh »

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #87 dnia: Kwietnia 11, 2013, 07:34:08 am »
ZAJEBISTE!!!
Niesamowicie mnie ten gameplay nakręcił na grę - grafika jest znacząco poprawiona (zamek ze smokami wymiata), animacja ruchów postaci płynniejsza, no i oczywiście nadal jest ten Souls'owy poziom trudności. :)



Poza oczywistością, że można biegać i strzelać zobaczcie, jak stamina zapierdala do 0
Na szczęście równie szybko się regeneruje.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #88 dnia: Kwietnia 11, 2013, 07:44:54 am »
Mam pytanie do ludzi którzy grali w demon souls i dark souls. Czy w dark souls checkpointy też są tak irytująco rozmieszczone?
Bo o ile klimat w demon souls bardzo mi się podobał, to własnie checkpointy zniechęciły mnie do dalszego grania. Poziom trudności walk był wymagający (i dobrze), ale już zginięcie pod koniec levelu i bycie zmuszonym do przebiegnięcia ponownie całego poziomu (i to najczęsciej po pare razy z rzędu), to już ponad moje nerwy. Czy w dark souls było tak samo, czy może poprawili ten element?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #89 dnia: Kwietnia 11, 2013, 07:51:35 am »
Jest lepiej, bo odradzasz się przy ogniskach, które są gęściej rozmieszczone niż te, które się pojawiały tylko przy bossach w Demon's Souls. Skrótów też jest dość sporo.

Aczkolwiek wrogowie dalej się odradzają po naszej śmierci.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #90 dnia: Kwietnia 11, 2013, 08:18:01 am »
Wygląda kapitalnie

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #91 dnia: Kwietnia 11, 2013, 08:24:49 am »
Jest lepiej, bo odradzasz się przy ogniskach, które są gęściej rozmieszczone niż te, które się pojawiały tylko przy bossach w Demon's Souls. Skrótów też jest dość sporo.

Aczkolwiek wrogowie dalej się odradzają po naszej śmierci.
No i to chciałem usłyszeć  :)
Czas na zakupy w takim razie.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #92 dnia: Kwietnia 11, 2013, 15:04:15 pm »
GOTY

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #93 dnia: Kwietnia 11, 2013, 15:38:03 pm »
GOTY
Nie, bo w tym roku będa lepsze gry np. MGS5,TLOU,GTA5 czy Castlevania 2 :).

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #94 dnia: Kwietnia 11, 2013, 15:47:52 pm »
Lol, GTA5-najbardziej gimbo gra, TLOU-mam czterdzieści, ona czternaście i widzimy grzybki przez ściany, czy też narkotyczne wizje Kojimy. Pozostaje bardziej rozbudowane wciskanie kwadrata.
Nie żebym tych ciemnych bronił, gdzie kozak ala zrodzony ze smoka luruje jednego moba, biegnie do drugiego, czeka aż go zakleszczą, blokując w międzyczasie trzy ciosy pod rząd (wyprowadzone buławą jego wielkości) przy pomocy drewnianej pochodni-PATRZCIE PATRZCIE JEST TRUDNO< MOŻNA ZGINĄĆ...

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #95 dnia: Kwietnia 11, 2013, 16:29:41 pm »
To subHD wypalilo mi oczy :(

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #96 dnia: Kwietnia 11, 2013, 16:56:26 pm »
Dark Souls II= 1280x720 (MLAA)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #97 dnia: Kwietnia 11, 2013, 17:33:36 pm »
Dark Souls II= 1280x720 (MLAA)
Nadal wg standardów master race, to nawet nie subhd. Takie zaczyna się od 1920x1080, a jedyne słuszne hd zaczyna się powyżej.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #98 dnia: Kwietnia 11, 2013, 20:14:43 pm »
No i już wszystko jasne, skąd te sub hd, spadki frimejtu, pop up, aliasing i inne gówna: >>>KLIK<<<

The version shown before the interview actually ran on PC. If the first Dark Souls was adapted from consoles to PC, this time, it's the opposite. The PC version serves as a base from which the warranty is adaptations consoles.

I tak oto kończy konsolowa seria.
R.I.P.

Dla przypomnienia jak działa master wersja 60fps:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 11, 2013, 20:16:39 pm wysłana przez Juras »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #99 dnia: Kwietnia 11, 2013, 20:29:35 pm »
Dark Souls 2’ box art revealed, new features detailed

        PREPARE TO DIE . . . AGAIN: DARE YOURSELF TO ENGAGE AGAINST INTENSE GAMEPLAY IN A VAST WORLD POWERED BY AN ALL NEW ENGINE THAT LEAPS GRAPHICS, SOUND & FX FORWARD LIKE NEVER BEFORE

        A LABYRINTH OF MONSTERS & BOSSES: IMMERSE YOURSELF INTO MIND-BENDING ENVIRONMENTS FILLED WITH NEW TWISTED MONSTERS AND DEADLY BOSSES THAT COULD ONLY COME FROM THE IMAGINATION OF FROM SOFTWARE

        SENSORY ASSAULT: A WIDE RANGE OF THREATS WILL PREY ON HUMAN SENSES & PHOBIAS - AUDITORY HALLUCINATIONS, VERTIGO, ACROPHOBIA, ETC

        DEEPER AND DARKER: MORE INTRICATE CUSTOMIZATION OPTIONS PROVIDE WEAPONS AND ARMOR TAILORING TO PLAYER STYLE
        EVOLVED MULTIPLAYER: UPDATED MULTIPLAYER SYSTEM ENABLES IMPROVED ONLINE INTERACTION TO BRING FORWARD COOPERATIVE & COMPETITIVE PLAY

        GO BEYOND DEATH: DARK SOULS II FEATURES FLUID MOTION-CAPTURE ANIMATIONS, UPGRADED COMBAT SYSTEM, A VASTLY EXPANDED SUITE OF CHARACTERS, DEEPER CUSTOMIZATION OPTIONS, NEW WEAPONS, ARMOR ABILITIES, AND BALANCED PLAYER PROGRESSION SYSTEM



dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #100 dnia: Kwietnia 11, 2013, 20:34:42 pm »
No i już wszystko jasne, skąd te sub hd, spadki frimejtu, pop up, aliasing i inne gówna: >>>KLIK<<<

The version shown before the interview actually ran on PC. If the first Dark Souls was adapted from consoles to PC, this time, it's the opposite. The PC version serves as a base from which the warranty is adaptations consoles.

I tak oto kończy konsolowa seria.
R.I.P.

Dla przypomnienia jak działa master wersja 60fps:

:lol:

A na serio to From Software chyba poj**ało. Konsolowcy (w tym ja) kupują Soulsy, wyciągają Demons'y z niebytu i dają im zarobić otaczając serię kultem, a ci wchodzą w dupska pecetowcom pokazjąc najpierw gameplay z PC. Dużo u mnie stracili przez tę zagrywkę.


Okładeczka ekstra :)


Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #101 dnia: Kwietnia 11, 2013, 20:46:10 pm »
Okładeczka ekstra :)
I jak zwykle oczojebny layout okładek XO bardzo ładnie się komponuje.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #102 dnia: Kwietnia 11, 2013, 20:51:21 pm »
No i już wszystko jasne, skąd te sub hd, spadki frimejtu, pop up, aliasing i inne gówna: >>>KLIK<<<

The version shown before the interview actually ran on PC. If the first Dark Souls was adapted from consoles to PC, this time, it's the opposite. The PC version serves as a base from which the warranty is adaptations consoles.

I tak oto kończy konsolowa seria.
R.I.P.

Dla przypomnienia jak działa master wersja 60fps:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:lol:

A na serio to From Software chyba poj**ało. Konsolowcy (w tym ja) kupują Soulsy, wyciągają Demons'y z niebytu i dają im zarobić otaczając serię kultem, a ci wchodzą w dupska pecetowcom pokazjąc najpierw gameplay z PC. Dużo u mnie stracili przez tę zagrywkę.


Okładeczka ekstra :)


A to nowość, że puszczają gry z blachy na prezentacjach? Pewnie na ten moment to jedyna stabilna wersja, która się nie wypierdala co 5 minut. Weź im maila z pogróżkami wyślij, bo grali na PC :lol:

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #103 dnia: Kwietnia 11, 2013, 21:09:27 pm »
No i już wszystko jasne, skąd te sub hd, spadki frimejtu, pop up, aliasing i inne gówna: >>>KLIK<<<

The version shown before the interview actually ran on PC. If the first Dark Souls was adapted from consoles to PC, this time, it's the opposite. The PC version serves as a base from which the warranty is adaptations consoles.

I tak oto kończy konsolowa seria.
R.I.P.

Dla przypomnienia jak działa master wersja 60fps:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:lol:

A na serio to From Software chyba poj**ało. Konsolowcy (w tym ja) kupują Soulsy, wyciągają Demons'y z niebytu i dają im zarobić otaczając serię kultem, a ci wchodzą w dupska pecetowcom pokazjąc najpierw gameplay z PC. Dużo u mnie stracili przez tę zagrywkę.


Okładeczka ekstra :)


A to nowość, że puszczają gry z blachy na prezentacjach? Pewnie na ten moment to jedyna stabilna wersja, która się nie wypierdala co 5 minut. Weź im maila z pogróżkami wyślij, bo grali na PC :lol:
Demons i Dark Souls się dało i na trailerach było widać to co miałem później na ekranie swojeego TV. I nikogo nie mam zamiaru bić za to, bo mam wyjebne na wojenki platformowe. Szkoda, że ktoś zapomina o najwierniejszych fanach. 

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #104 dnia: Kwietnia 11, 2013, 21:11:16 pm »
Dark Souls sold 2,367,000 copies.

Z czego pewnie 1.7-PS3 0.6-X360 i reszta na lead platformę.

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #105 dnia: Kwietnia 11, 2013, 21:11:36 pm »
Szkoda, że gra będzie znowu taka trudna :oops:
Dla mnie to był jeden z największych plusów, tak Demon's Souls, jak i Dark Souls. Mam nadzieję, że nie będą chcieli na siłę uszczęśliwić wszystkich, i zaniżą poziom trudności. Fucki, oraz pady mają latać po pokoju :P

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #106 dnia: Kwietnia 11, 2013, 21:16:12 pm »
Dark Souls sold 2,367,000 copies.

Z czego pewnie 1.7-PS3 0.6-X360 i reszta na lead platformę.

300k z samych cyfrowych zakupów. Wersji pudełkowych nie liczyli.

Demons i Dark Souls się dało i na trailerach było widać to co miałem później na ekranie swojeego TV. I nikogo nie mam zamiaru bić za to, bo mam wyjebne na wojenki platformowe. Szkoda, że ktoś zapomina o najwierniejszych fanach. 

Nie, nie masz wyje**ne, bo spiąłeś dupę w związku z puszczeniem gry na PC (tak jakby ta gra się czymś różniła na PC i konsolach, albo developer zachwalał jaka to wersja na blachę jest osom).

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #107 dnia: Kwietnia 11, 2013, 21:19:03 pm »
Wyjdź stąd i wróć jak przejdziesz tą jedną z tych 300k:|

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #108 dnia: Kwietnia 11, 2013, 21:20:31 pm »
Moja pudełkowa wersja nie wlicza się do tych 300k.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #109 dnia: Kwietnia 11, 2013, 21:27:58 pm »
Nie, nie masz wyje**ne, bo spiąłeś dupę w związku z puszczeniem gry na PC (tak jakby ta gra się czymś różniła na PC i konsolach, albo developer zachwalał jaka to wersja na blachę jest osom).
Cytat: developer zachwalał jaka to wersja na blachę jest osom
All that showed on a PC running at 60 frames per second, and it shows that now have worked from the beginning in the PC version, which is much more polished, with better textures and lighting effects care. In consoles have set a goal to reach 30fps, and prevent serious falls in the rate of images that had some of the areas of the first Dark Souls, which were almost unplayable.
If the first Dark Souls was adapted from consoles to PC, this time, it's the opposite. The PC version serves as a base from which the warranty is adaptations consoles.

Jeszcze chcesz coś dodać?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #110 dnia: Kwietnia 11, 2013, 21:30:55 pm »
W sumie to nic. Jestem ucieszony takimi wspaniałymi nowinami :)

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #111 dnia: Kwietnia 11, 2013, 21:33:08 pm »
Nie, nie masz wyje**ne, bo spiąłeś dupę w związku z puszczeniem gry na PC (tak jakby ta gra się czymś różniła na PC i konsolach, albo developer zachwalał jaka to wersja na blachę jest osom).
1. Moje spięcie nie wynika z niechęci do PC, bo tak jak pisałem, ma wyjbane na wojenki.
2. Seria ma swój początek na konsolach, ma tam też najliczniejszych i pewnie najwierniejszych fanów. Pokazanie najpierw gameplayu z PC to jak pokazanie wszystkim tym, którzy kupowali grę na ps3 fakera.
3.  Jako, że blachy są mocniejsze niż konsole to mam prawo. Poza tym odpal sobie Blighttown czy New Londo Ruins w wersji z ps3, obczaj frame rate, a następnie obejrzyj scenę ze smokami z najnowszeo trailera.
+ to
Cytuj
All that showed on a PC running at 60 frames per second, and it shows that now have worked from the beginning in the PC version, which is much more polished, with better textures and lighting effects care.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 11, 2013, 21:39:35 pm wysłana przez dante0 »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #112 dnia: Kwietnia 11, 2013, 21:35:01 pm »
W sumie to nic. Jestem ucieszony takimi wspaniałymi nowinami :)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #113 dnia: Kwietnia 11, 2013, 21:39:05 pm »
To logiczne, że skoro pracują od początku nad wersją PC, to będzie działać lepiej. Każdy* multiplatformowy port działa w 60fps na PC.

*No, oprócz DS1 :troll:

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #114 dnia: Kwietnia 11, 2013, 21:42:20 pm »
no i oczywiście nadal jest ten Souls'owy poziom trudności. :)

A to dobre. Niby skad wiesz jaki bedzie poziom trudnosci? Po filmiku raczej widac, ze moze byc latwiej.

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #115 dnia: Kwietnia 11, 2013, 21:45:52 pm »
Po filmiku raczej widac, ze moze byc latwiej.
Wtedy, to i ja zagram!

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #116 dnia: Kwietnia 11, 2013, 21:47:51 pm »
Po filmiku raczej widac, ze moze byc latwiej.
Wtedy, to i ja zagram!
No ja mam nadzieję, że to był koks na potrzebę prezentacji.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #117 dnia: Kwietnia 11, 2013, 21:51:29 pm »
Po filmiku raczej widac, ze moze byc latwiej.
Wtedy, to i ja zagram!
No ja mam nadzieję, że to był koks na potrzebę prezentacji.

Ustawione pod prezentację, tak jak jedynka na E3.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=1563hgmh0uU#t=461s

Gościu w szmacianym pancerzyku, bez podniesionej tarczy i gargulec go bije jak zwykły mob z początku gry.

RaiAlien

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2008
  • Wiadomości: 1 202
  • Reputacja: -18
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #118 dnia: Kwietnia 11, 2013, 22:23:17 pm »
Zabijal mobkow na 3 strzaly. Hity od mobkow zabieraly mu jakies 5% zycia (bardzo malo). Pochodnia obronil sie jak tarcza chroniac chyba w 100% swoj pasek (lol). Mial duzo paska vitality i prawdopodobnie max staminy. Wydaje mi sie, ze zbroje i bronie tez mial po max upgarde.

''When you look at what we're introducing now this what we see the future looking like, not 5 years from now, 50 years from now, 100 years from now.'' - Raikoh from Alienware UK

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dark Souls II
« Odpowiedź #119 dnia: Kwietnia 11, 2013, 23:01:26 pm »
No i już wszystko jasne, skąd te sub hd, spadki frimejtu, pop up, aliasing i inne gówna: >>>KLIK<<<

The version shown before the interview actually ran on PC. If the first Dark Souls was adapted from consoles to PC, this time, it's the opposite. The PC version serves as a base from which the warranty is adaptations consoles.

I tak oto kończy konsolowa seria.
R.I.P.

Dla przypomnienia jak działa master wersja 60fps:

Requiescat in pace.

A Krzysiu dalej widzę kryzys osobowości  :(