0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Czyli nakurwia tak jak w 3. Opyla się edycja premium za 240 ?
Patosław gra na pewno.
Cytat: Mnichu w Sierpnia 27, 2015, 17:38:40 pmPatosław gra na pewno.Gra gra. Wczoraj czołgisto-snajper dostał kilka kosynierków Ogólnie fajnie się szpilało wczoraj, jak za dawnych lat, z ekipą, na luzie
Nawet nie chcę patrzeć jakie ratio miałem zwłaszcza na tej planszy w Shanghaju
Gra ktoś w to prócz raka ? W ogóle opłaca się to brać teraz, jak to wygląda ? I raku Ty grasz po 64 graczy czy jak to wygląda ?
Cytat: Soul hunter 16 w Sierpnia 27, 2015, 17:37:40 pmGra ktoś w to prócz raka ? W ogóle opłaca się to brać teraz, jak to wygląda ? I raku Ty grasz po 64 graczy czy jak to wygląda ?gram co popadnie, głównie podboj na 64.Chociaż chyba lepsze sa te małe podboje, 64 to jednak tłok.
Cytat: Leszke w Sierpnia 27, 2015, 23:36:59 pmCytat: Soul hunter 16 w Sierpnia 27, 2015, 17:37:40 pmGra ktoś w to prócz raka ? W ogóle opłaca się to brać teraz, jak to wygląda ? I raku Ty grasz po 64 graczy czy jak to wygląda ?gram co popadnie, głównie podboj na 64.Chociaż chyba lepsze sa te małe podboje, 64 to jednak tłok. Duży na 44 i jest git Oczywiście z podbój wykluczamy ultragówniane Metro i Blokadę (kto w ogóle dopuścił do tego, aby te mapy miały tryb podboju?).
Zobaczymy, czy dostanę tego playa, to coś można pyknąć w przyszłym tygodniu bądź w weekend. Jest headset w zestawie z ps4, albo działa niby ten zajebisty z ps3 za 200 zl ?
DZIAŁANIE SIECIUlepszono wykrywanie opóźnień po stronie serwera, by skuteczniej monitorować działanie serwerów.Zmniejszono utratę pakietów po stronie klienta.Zmniejszno występowanie „rubber bandingu” po stronie klienta i serwera.Usunięto błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie zdrowia gracza w przypadku odniesienia obrażeń podczas regeneracji zdrowia.Zmieniono wartość zmiennej „FrameHistoryTime” na 1 w celu eliminacji błędu pozwalającego szybko poruszającym się pojazdom (zwłaszcza odrzutowcom) na unikanie obrażeń.Zaktualizowano kod po stronie serwera i klienta, by wprowadzić obsługę zmiennej częstotliwości odświeżania/symulacji (nowa funkcja).Dodano wskaźniki bieżącej częstotliwości odświeżania/symulacji na ekranie ładowania (tylko powyżej 30 Hz) oraz na ekranie rozstawienia.Powiadomienia o stanie połączenia: dodano specjalne oznaczenia i ostrzeżenia dotyczące słabych połączeń internetowych (nowa funkcja).PC/PS4/XB1: znacznie zmniejszono opóźnienie rejestracji obrażeń po stronie klienta poprzez wymuszenie wysyłania danych dotyczących obrażeń w oparciu o liczbę klatek, a nie prędkość symulacji.
Może się w końcu doczekam najlepszej mapki z trójki czyli Kanały Nouszahr. Właśnie ją testują w CTE i za jakiś czas będzie w darmowej aktualizacji
Cytat: Krzysiu w Października 22, 2015, 22:22:29 pmMoże się w końcu doczekam najlepszej mapki z trójki czyli Kanały Nouszahr. Właśnie ją testują w CTE i za jakiś czas będzie w darmowej aktualizacji
Styx