Autor Wątek: Killzone: Shadow Fall  (Przeczytany 299057 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1240 dnia: Listopada 18, 2013, 19:42:34 pm »
GG z tego slynie, ze slucha graczy
lol

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1241 dnia: Listopada 18, 2013, 19:50:46 pm »
?

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1242 dnia: Listopada 18, 2013, 19:55:37 pm »
Jakby GG słuchało graczy, multi w KZ3 byłoby lepsze, samo KZ od 2 części miałoby porządną fabułę, godną historii przedstawionego uniwersum, mniej schematyczny gameplay i może przestałoby być prostym fps'em ;)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1243 dnia: Listopada 18, 2013, 19:58:39 pm »
O ile o multi mogę się zgodzić, tak GG może słucha tego co gracze oczekują od fabuły, tylko słabo im wychodzi napisanie scenariusza ;)

Jacek84

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1244 dnia: Listopada 18, 2013, 19:59:32 pm »
Uniwersum Killzone to strasznie zmarnowany potencjał. Cały frenczajz oparty na efpeesach, nie licząc Liberation, i jednej (?) książce.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1245 dnia: Listopada 18, 2013, 21:14:26 pm »









Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1246 dnia: Listopada 19, 2013, 00:16:22 am »
technicznie baaaardzo słabo. grafikę ratuje art style ;) ;)
zawsze jak widze jakis zjecia z killzonea przypomina mi sie karota  :-?
« Ostatnia zmiana: Listopada 19, 2013, 00:18:12 am wysłana przez Wulfen »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 992
  • Reputacja: 120
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1247 dnia: Listopada 19, 2013, 00:35:40 am »
Hmmm... :-?




Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1248 dnia: Listopada 19, 2013, 07:31:56 am »
technicznie baaaardzo słabo. grafikę ratuje art style ;) ;)
zawsze jak widze jakis zjecia z killzonea przypomina mi sie karota  :-?
Coś Ci się jednak pomyliło, właśnie że technicznie jest zajebiście.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1249 dnia: Listopada 19, 2013, 08:34:35 am »
Jak Ty w ogóle nie myślisz...

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1250 dnia: Listopada 19, 2013, 08:37:02 am »
Dobrze, że Tobie to wychodzi :naughty:.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1251 dnia: Listopada 19, 2013, 09:08:53 am »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1252 dnia: Listopada 19, 2013, 10:12:04 am »
Z oficjalnego fejsa:




Support w obu frakcjach ma najgorszy design  :roll:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1253 dnia: Listopada 19, 2013, 20:33:58 pm »
Rewolucjonizująca serię strzelanka dostaje łatkę odtwórczej i ląduje w jednym szeregu ze sprzedawaną w odcinkach bijatyki bez arcade/story mode, a kalka gry z 3DSa kończy ze średnią o dwie klasy wyższą. CIESZY BARDZO.
Co jest tak mocno rewolucyjnego w KZ:SF, że określasz ją takim słowem? Pytam z ciekawości, bez dojebki.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1254 dnia: Listopada 19, 2013, 20:35:57 pm »
Podpinam się pod pytanie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1255 dnia: Listopada 19, 2013, 20:43:02 pm »
Może rewolucja to za duże słowo, ale sam design i konstrukcja poziomów stawiają mocno skostniałą serię na głowie. Prawie jak Mario w klimatach survival-horroru.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1256 dnia: Listopada 19, 2013, 20:44:40 pm »
Przesadzasz.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1257 dnia: Listopada 19, 2013, 21:43:21 pm »
Może rewolucja to za duże słowo, ale sam design i konstrukcja poziomów stawiają mocno skostniałą serię na głowie. Prawie jak Mario w klimatach survival-horroru.
Jak Luigi's Mansion?

pawel_k

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1258 dnia: Listopada 19, 2013, 22:32:27 pm »
pooglądałem gameplay'e na yt i szczerze to ja się pytam - gdzie ta nowa generacja? ja żadnych zmian nie widzę, nawet grafika po kompresji wygląda jak z ps3 - na ekranie na pewno wygląda to lepiej ale wrażenie jest takie że dupy nie urywa... wiadomo że to pierwsze gry, ale te z premiery ps3 (Motorstorm!) po prostu wywoływały ślinotok (mimo że z perspektywy całej generacji wyglądają dość słabo i widać że developerzy rozkręcili się mocno), a tutaj? to samo, te same schematy, ta sama koncepcja, tylko z lepszymi teksturami... słabo jak na razie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1259 dnia: Listopada 19, 2013, 22:41:59 pm »
gdzie ta nowa generacja?

Na eksboksie.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1260 dnia: Listopada 19, 2013, 22:45:16 pm »
pooglądałem gameplay'e na yt i szczerze to ja się pytam - gdzie ta nowa generacja? ja żadnych zmian nie widzę, nawet grafika po kompresji wygląda jak z ps3 - na ekranie na pewno wygląda to lepiej ale wrażenie jest takie że dupy nie urywa... wiadomo że to pierwsze gry, ale te z premiery ps3 (Motorstorm!) po prostu wywoływały ślinotok (mimo że z perspektywy całej generacji wyglądają dość słabo i widać że developerzy rozkręcili się mocno), a tutaj? to samo, te same schematy, ta sama koncepcja, tylko z lepszymi teksturami... słabo jak na razie.
lol.

pawel_k

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1261 dnia: Listopada 19, 2013, 22:47:36 pm »
lol.
zachwyciła mnie twoja elokwencja i błyskotliwość wypowiedzi...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1262 dnia: Listopada 19, 2013, 22:51:02 pm »
Sorry, ale szkoda elokwencji i błyskotliwości na komentowanie tego, co żeś z siebie wyrzucił. Może byś przynajmniej popatrzył, co pokazują blaszaki za cenę 2-3 PS4 i spróbował sformułować jakieś racjonalne oczekiwania wobec next-genów? Spodziewałeś się grywalnego Avatara na dzień dobry czy liczyłeś na jeszcze więcej?

pawel_k

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1263 dnia: Listopada 19, 2013, 23:02:37 pm »
 jeśli byłbym w stanie wymyślać zaskakujące graczy rzeczy to byłbym game designerem, a tak jestem zwykłym graczem, zwykłym konsumentem.. a jako konsument oczekiwałem czegoś więcej niż tych samych schematów w ładniejszej grafice. jak przypominam sobie Motorstorma to aż chciałem kupić ps3 - i to mimo że arcade racerami gardziłem - po prostu dostałem tam takie rzeczy których wcześniej nie miałem (szczególnie fizyka - jak przypominam sobie rozpadające się auta czy koleiny w błocie to do dzisiaj jest to mega rajcujące), albo nie miałem połączone w tak dobrą i spójną całość w jednym miejscu. grafika wcale nie była najważniejsza (bo poza HD które wtedy było sporym przeskokiem to nie było zaskoczenia, szczególnie że GoW2 wtedy urywał dupę na poprzedniej generacji...

a tutaj - lepsze tekstury i tyle. może nie widziałem właściwych filmów, może jest tam coś więcej - ale akurat to co widziałem to mnie nie zachęciło, wręcz przeciwnie - akcje typu wbijanie noża w plecy a przeciwnik leci do tyłu to już wyśmiewaliśmy na psx w Medal of Honor, na sprzęcie 3 generacje do przodu nie powinno to mieć miejsca.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1264 dnia: Listopada 19, 2013, 23:38:37 pm »
Najwyraźniej musisz jeszcze wiele tych filmów pooglądać. Killzone jest bardzo chwalony przez internautów, graficznie zjada każdego dzisiejszego FPSa na śniadanie, ma fantastyczny art design (miasto wygląda genialnie, zresztą to moje klimaty), a na dokładkę multi podobno cholernie daje radę i bardzo wciąga. Jasne, kolejny FPS, można się doczepić, że to samo, ale to już jest szukanie argumentów na siłę. Seria przeszła ogromną modyfikację od czasów Killzone'a 3 i dziwie się, że recenzenci nie potrafią tego docenić, ale od wielu lat wlepiają najwyższe noty grom z Mario, które zlewają mi się w jedną całość. Teraz kolejna.

pawel_k

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1265 dnia: Listopada 20, 2013, 00:17:41 am »
Killzone jest bardzo chwalony przez internautów, graficznie zjada każdego dzisiejszego FPSa na śniadanie,
żeby nie było to ja tylko sprostuję że nie twierdzę że Killzone to zła gra, bo raz że w nią nie grałem, a dwa że serię bardzo lubię. i pewnie jak tylko kupię ps4 (pewnie za rok jak skończę ogrywać GT6) to będzie to pierwsza moja gra na nową konsolę (i nie tylko dlatego że będzie wtedy chodziła za kilka dyszek na allegro ;) )

ma fantastyczny art design (miasto wygląda genialnie, zresztą to moje klimaty)
pewnie za mało widziałem albo na złe filmy trafiłem, ale mi brakuje tego całego syfu i szarości z KZ2 - nawet u Helgan miejscówki wydają się za bardzo kolorowe, tak jakby twórcy chcieli na siłę pokazać moc nowej konsoli dokładają wiele źródeł różnokolorowego światła.

w każdym razie swojego zdania nie zmieniam, bo ani po filmach, ani po recenzjach, ani po wypowiedziach graczy nie zapowiada się ta gra na nic więcej niż tylko na porządny FPS w starym schemacie, i z nową generacją nie dostaniemy przełomu na miarę pierwszego Moder Warfare które odmieniło gatunek...

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1266 dnia: Listopada 20, 2013, 06:15:04 am »
pooglądałem gameplay'e na yt i szczerze to ja się pytam - gdzie ta nowa generacja? ja żadnych zmian nie widzę, nawet grafika po kompresji wygląda jak z ps3 - na ekranie na pewno wygląda to lepiej ale wrażenie jest takie że dupy nie urywa... wiadomo że to pierwsze gry, ale te z premiery ps3 (Motorstorm!) po prostu wywoływały ślinotok (mimo że z perspektywy całej generacji wyglądają dość słabo i widać że developerzy rozkręcili się mocno), a tutaj? to samo, te same schematy, ta sama koncepcja, tylko z lepszymi teksturami... słabo jak na razie.
lol.
LOL x2 Najładniejszy obecnie FPS na rynku, a ten pierdzieli takie kwiatki  :lol: :lol:

pawel_k

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1267 dnia: Listopada 20, 2013, 08:38:41 am »
wiadomo że najładniejszy, w końcu dostali mocny sprzęt to ciężko było nie zrobić czegoś ładniejszego, więc jak chcesz to fapaj sobie lolku na widok bullshotów i zachwycaj się fizyką z ps3 w lepszych teksturach, ja tu nowej generacji nie widzę, ale skoro dla ciebie to co pokazali to jest to na co czekałeś, i do tego jesteś gotowy płacić więcej za nowe gry, to gratuluje.
« Ostatnia zmiana: Listopada 20, 2013, 08:40:50 am wysłana przez pawel_k »

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 743
  • Reputacja: 74
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1268 dnia: Listopada 20, 2013, 09:15:10 am »
To gdzie widzisz nową generację jeżeli akurat ten tytuł tak ci podpadł?

Ps. jakich bullshotów?

Jacek84

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1269 dnia: Listopada 20, 2013, 09:20:25 am »
Pewnie w takich przepieknych sanbdboksach jak Ryse.

pawel_k

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1270 dnia: Listopada 20, 2013, 09:23:25 am »
nigdzie jak na razie nie widzę, za rok-dwa będzie druga generacja gier na ps4 która może już nie będzie tkwiła w schematach poprzedniej generacji, a twórcy third-party przestaną robić gry na ps3/x360/ps4/xone ale skupią się tylko na nowych konsolach, to pewnie wtedy będzie zachwyt...

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1271 dnia: Listopada 20, 2013, 09:24:57 am »
Czemu sie dziwicie takim opiniom? Ja nie raz byłem świadkiem sytuacji w której casual pytał mnie na jaką konsole jest dana gra (psx czy ps2?  ps2 czy ps3?), bo dla niego wszystko wygląda podobnie.
 ;)

pawel_k

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1272 dnia: Listopada 20, 2013, 09:27:25 am »
wiesz co, pierd** się

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1273 dnia: Listopada 20, 2013, 09:30:28 am »
 :lol:

Tak btw, to jakich Ty chcesz nowych schematów? Już nie ma za bardzo co wymyślać, a jak koleiny to nowa jakość...

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1274 dnia: Listopada 20, 2013, 09:33:27 am »
Koleiny i rozpadające się auta były w jakiś Colinach czy innych szutrówkach na PS2.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 787
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1275 dnia: Listopada 20, 2013, 09:34:47 am »
Jeśli nastawiacie się na duży skok, to lepiej odpuście sobie całą generację i poczekajcie na następną. Teraz różnice są bardziej subtelne, wciąż znaczące, ale raczej dla ludzi, którzy siedzą w temacie. Jeśli fotorealizm jest celem, do którego dąży grafika to tak naprawdę niewiele zostało. Gry już teraz w mniejszym lub większym stopniu potrafią oddać rzeczywistość, dlatego skok jest coraz mniej zauważalny. Tyle w temacie grafiki, którego rozwój zależy w dużej mierze od producentów sprzętu jak i gier. Jeśli zaś chodzi o sam gameplay to sprawa rozchodzi się o kreatywność dev'ów oraz ograniczenia nakładane przez wydawców. Nowa generacja nie wpływa na zmianę sposobu myślenia i tworzenia gier, dlatego o rewolucji nie ma mowy. Może następne generacje gier coś wniosą nowego, jednak bardziej oryginalnego podejścia należy spodziewać się po studiach indie.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1276 dnia: Listopada 20, 2013, 09:40:35 am »
wiesz co, pierd** się
Spoko on już się skompromitował przerabiając screena KZ:SF pod moją Bravie :lol:. A i jeszcze jednym, że grafa w Hitmanie lesza niż w TLOU.


Co do KZ:SF to gra zrobi dużo większe wrażenie niż swego czasu Motorstorm, ale aby takie coś nastąpiło to giere trzeba odpalić na dobrym i dobrze stawionym tv. Filmiki z you tube to nawet jak będę w ultra hd to i tak tej jakości nie pokażą jak giera robi na żywo.

el becetol

  • Gość
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1277 dnia: Listopada 20, 2013, 10:04:41 am »
Bana dostał? Ja się z nim zgadzam, skok między generacjami zdecydowanie zawodzi.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1278 dnia: Listopada 20, 2013, 10:05:20 am »
Skasował konto.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 340
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone: Shadow Fall
« Odpowiedź #1279 dnia: Listopada 20, 2013, 10:08:50 am »
Bana dostał? Ja się z nim zgadzam, skok między generacjami zdecydowanie zawodzi.
Tak jak mówi Krzyś i chyba jednak jak mówi Zielarz, po prostu za dużo się spodziewacie.