Autor Wątek: Driveclub  (Przeczytany 490219 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3840 dnia: Stycznia 18, 2016, 06:56:04 am »
Zapowiedziane na 2016 rok, jest dopiero połowa stycznie, a Ty już byś chciał (każdy by chciał) i narzekasz (nie każdy narzeka, zwłaszcza o tej porze). Po pół roku takie pisanie będzie na miejscu.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3841 dnia: Stycznia 18, 2016, 11:08:13 am »

Ciekawe kiedy w końcu trasy miejskie. Coś cicho się o nich strasznie zrobiło. Czyżby Rustczyński za wcześnie się pochwalił?

Pewnie mają problemy z płynnością? ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3842 dnia: Stycznia 18, 2016, 11:30:39 am »
Pewnie będzie tak jak zawsze. Dodadzą trasy miejskie i wszyscy będą zbierać kopary z podłogi. Tak jak było kiedy wypuścili zmienne warunki atmosferyczne.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3843 dnia: Stycznia 18, 2016, 11:32:05 am »
Jak nie dadzą innych kolorów nieba i kałuż, to niech se w dupę wsadzą takie wspomaganie gry.

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3844 dnia: Stycznia 18, 2016, 11:37:10 am »
To i tak jest gra na smartphony. Więc kogo to obchodzi? ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3845 dnia: Stycznia 18, 2016, 11:46:40 am »
Pewnie będzie tak jak zawsze. Dodadzą trasy miejskie i wszyscy będą zbierać kopary z podłogi. Tak jak było kiedy wypuścili zmienne warunki atmosferyczne.
Na to właśnie czekam.

Jak nie dadzą innych kolorów nieba i kałuż, to niech se w dupę wsadzą takie wspomaganie gry.
Kałuże z FM 6, ach marzenie.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3846 dnia: Stycznia 18, 2016, 12:10:33 pm »
Statyczne "bajorka" na trasie, kto by sie tym podniecal w 2015/16 roku..
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3847 dnia: Stycznia 18, 2016, 12:23:37 pm »
Dobra na poważnie, o co chodzi z tymi słynnymi kałużami? Jakoś super się rozbryzgują, w czasie rzeczywistym tworzą, robią kanapki? O co kaman?

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3848 dnia: Stycznia 18, 2016, 12:29:38 pm »
Robia loda kazdemu posiadaczowi Jedynego.

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3849 dnia: Stycznia 18, 2016, 12:33:05 pm »
Dobra na poważnie, o co chodzi z tymi słynnymi kałużami? Jakoś super się rozbryzgują, w czasie rzeczywistym tworzą, robią kanapki? O co kaman?

Bajer który ma Forza i PGR którym się podniecają xboty bo nie mają dynamicznych warunków pogodowych. W Forzie są dodane sztucznie bo w rzeczywistości nie ma takich kałuż na prawdziwych torach. Ot taki czysto efekciarski bajer. Ładnie się rozbryzgują i niby mają wpływ na jazdę. Fajny jak jest, ale bez szału i jego brak nie przeszkadza, bo dynamiczne warunki są ważniejsze.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3850 dnia: Stycznia 18, 2016, 12:39:25 pm »
PGR4 mial je lepsze, plus wycisnieto tam na prawde ostatnie soki z X360. Zas w FM6 efekciarskie, owszem pod kolami sie rozbyrzguja, ale zostaja tam gdzie staly, nic sie chociaz nawet na milimeter nie przeleje. Poza tym, dosc malo realistyczny efekt gdyz na torach jesli by sie takie pojawily to nie przy takiej mzawce jaka jest w FM6. :P
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3851 dnia: Stycznia 18, 2016, 12:55:59 pm »
PGR4 mial je lepsze, plus wycisnieto tam na prawde ostatnie soki z X360. Zas w FM6 efekciarskie, owszem pod kolami sie rozbyrzguja, ale zostaja tam gdzie staly, nic sie chociaz nawet na milimeter nie przeleje. Poza tym, dosc malo realistyczny efekt gdyz na torach jesli by sie takie pojawily to nie przy takiej mzawce jaka jest w FM6. :P

Już wrzucałem filmik z przejazdu po Brands Hatch przy gęstej ulewie i ani jednej kałuży nie ma. Tor ma taki profil, że stojąca woda nie ma prawa wystąpić. W Forzie natomiast jest na środku kluczowego zakrętu normalnie jezioro :lol: Gdyby takie kałuże wystąpiły w trakcie oficjalnego wyścigu to by go odwołali i tor dali do remontu :lol:

PS. Z drugiej strony, o ile te kałuże w Forzie są z dupy bo nieralne. Tak w Driveclub byłyby miłym dodatkiem, głównie dlatego, że większość tras są normalnymi drogami pełnymi dziur i niedoskonałości ;) Tak jak do PGR 4 też to pasowało z powodu miejskich tras :)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 18, 2016, 13:00:14 pm wysłana przez Mrocz »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3852 dnia: Stycznia 18, 2016, 13:42:47 pm »
Dobra na poważnie, o co chodzi z tymi słynnymi kałużami? Jakoś super się rozbryzgują, w czasie rzeczywistym tworzą, robią kanapki? O co kaman?



Ja bym chciał takie coś w DC.
Kto nie jego sprawa.


Wycisnieto tam na prawde ostatnie soki z X360.
Nie.
Patrz FM4, FH.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 18, 2016, 13:45:19 pm wysłana przez Kyokushinman »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3853 dnia: Stycznia 18, 2016, 13:49:00 pm »
Moze by tak gameplay:



Mam nadzieje ze widzisz tez kaluze w DC. Tez maja wplyw na jazde. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3854 dnia: Stycznia 18, 2016, 13:49:29 pm »
:lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3855 dnia: Stycznia 18, 2016, 13:55:12 pm »
Pokazałem ten filmik przed chwilą ludziom z pracy, którzy nie grają na co dzień i zasłoniłem nazwy gier dla pewności. Cześć myślała, że z lewej prawdziwy filmik z jazdy i wszyscy stwierdzili, że lewa strona lepsza, bo realistyczna, a po prawej jakby samochód frunął.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3856 dnia: Stycznia 18, 2016, 13:57:23 pm »
Moze by tak gameplay:



Mam nadzieje ze widzisz tez kaluze w DC. Tez maja wplyw na jazde. ;)
Jakoś nie widać na filmiku kałuż i z prawdziwego zdarzenia water splashy w DC?

Hmm. Po co w ogóle to porównanie? :wtf:

Grafa wiadomo gdzie lepsza, no ale 60fpsów także brak.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3857 dnia: Stycznia 18, 2016, 14:01:14 pm »
Jak nie widzisz kaluz w DC, to jestes oficjalnie slepy.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3858 dnia: Stycznia 18, 2016, 14:01:54 pm »
Pokazałem ten filmik przed chwilą ludziom z pracy, którzy nie grają na co dzień i zasłoniłem nazwy gier dla pewności. Cześć myślała, że z lewej prawdziwy filmik z jazdy i wszyscy stwierdzili, że lewa strona lepsza, bo realistyczna, a po prawej jakby samochód frunął.

No niestety nowa Forza wygląda mocno średnio i wrzucane tutaj przez niektórych materiały promocyjne tylko podkreślają jaki regres jest między zapowiedziami, a ostateczną wersją gry.

Swoją drogą Project CARS na PS4 też ostro jedzie po Forzie w kwestii grafiki. (i też ma 60FPSx1080p combo)



« Ostatnia zmiana: Stycznia 18, 2016, 14:03:42 pm wysłana przez Mrocz »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3859 dnia: Stycznia 18, 2016, 14:03:52 pm »
@ Minimalny

Patrząc na to co jest w FM6 to rzeczywiście można odnieść wrażenie, że ich w DC nie ma.


Grafa wiadomo DC i PC to wyższy poziom, no ale w jednym aspekcie FM6 zmiata rywali.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 18, 2016, 14:05:51 pm wysłana przez Kyokushinman »

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3860 dnia: Stycznia 18, 2016, 14:06:26 pm »
Wole realizm z PC niz to cos w FM6, jesli argumenty z DC nie przekonuja. Masz je tam dynamiczne + kombo 60fps z 1080P.

EOT Przeostrzony Colgate.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 18, 2016, 14:10:25 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

el becetol

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3861 dnia: Stycznia 18, 2016, 14:19:01 pm »
Zamiata bo dodali nierealistyczne gówna tam gdzie ich być nie powinno.  :lol: Za rok dadzą krasnale ogrodowe na trasie, które będą efektownie pękać po uderzeniu, to będzie kyodiota przekonywac że w segmencie krasnali ogrodowych MS niszczy konkurencje po raz kolejny.


Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3862 dnia: Stycznia 18, 2016, 14:27:13 pm »
 :lol:

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3863 dnia: Stycznia 18, 2016, 15:17:43 pm »
Moze by tak gameplay:



Mam nadzieje ze widzisz tez kaluze w DC. Tez maja wplyw na jazde. ;)
Jakoś nie widać na filmiku kałuż i z prawdziwego zdarzenia water splashy w DC?

Hmm. Po co w ogóle to porównanie? :wtf:

Grafa wiadomo gdzie lepsza, no ale 60fpsów także brak.
zdajesz sobie sprawe, ze pier**lisz czy masz zakuty łeb niczym sylwuś? Ten filmik niszczy kompletnie Twoje opowieści z krainy niegasnącego słońca zielonkośći. Po ch** dalej coś wymyślasz?
Nie zachowuj sie jak przygłup bo sam Cie zaraz dyktatorsko zbanuje i sie skończy to lewackie pierdolenie.
Rzekłem.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3864 dnia: Stycznia 18, 2016, 15:29:46 pm »
Moze by tak gameplay:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mam nadzieje ze widzisz tez kaluze w DC. Tez maja wplyw na jazde. ;)

Jaka miazga. :lol: :lol: :lol: Forza wygląda jak kupa z włosem przy DC. Kałuże też znacznie lepiej wypadają w DC. Są znacznie bardziej realistyczne i umiejscowione tam gdzie być powinny (koleiny, nierówności), a nie jak w Forzie gdzie nagle kałuża z dupy robi śmiesznie i sztucznie wyglądający splash.

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3865 dnia: Stycznia 18, 2016, 15:42:40 pm »
Jaka miazga. :lol: :lol: :lol: Forza wygląda jak kupa z włosem przy DC. Kałuże też znacznie lepiej wypadają w DC. Są znacznie bardziej realistyczne i umiejscowione tam gdzie być powinny (koleiny, nierówności), a nie jak w Forzie gdzie nagle kałuża z dupy robi śmiesznie i sztucznie wyglądający splash.

Jeszcze powinni dodać taki czerwony komiksowy napis w tym efekcie "SPLASH!!!" :D


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3866 dnia: Stycznia 18, 2016, 15:50:00 pm »
Pasowałoby idealnie do tych lewitujących aut.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3867 dnia: Stycznia 18, 2016, 16:14:05 pm »
Moze by tak gameplay:



Mam nadzieje ze widzisz tez kaluze w DC. Tez maja wplyw na jazde. ;)
Jakoś nie widać na filmiku kałuż i z prawdziwego zdarzenia water splashy w DC?

Hmm. Po co w ogóle to porównanie? :wtf:

Grafa wiadomo gdzie lepsza, no ale 60fpsów także brak.
zdajesz sobie sprawe, ze pier**lisz czy masz zakuty łeb niczym sylwuś? Ten filmik niszczy kompletnie Twoje opowieści z krainy niegasnącego słońca zielonkośći. Po ch** dalej coś wymyślasz?
Nie zachowuj sie jak przygłup bo sam Cie zaraz dyktatorsko zbanuje i sie skończy to lewackie pierdolenie.
Rzekłem.
Graficznie wygląda wyraźnie lepiej i Forza nie ma żadnych szans. Wręcz wygląda biednie na tym filmiku.

Cały czas ja jednak mówię o kałużach FM6>reszta a nie o kur** całej grafie :lol:.

Większość tak tutaj ciężko kapuje, że ja pier**le.

Rzekłem.

Zamiata bo dodali nierealistyczne gówna tam gdzie ich być nie powinno.  :lol: Za rok dadzą krasnale ogrodowe na trasie, które będą efektownie pękać po uderzeniu, to będzie kyodiota przekonywac że w segmencie krasnali ogrodowych MS niszczy konkurencje po raz kolejny.


Wybacz becetidioto, ale w rzeczywistości kałuże i water splashe to norma po ulewie.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3868 dnia: Stycznia 18, 2016, 16:20:45 pm »
Szczegolnie ze w rzeczywistosci na torze wyscigowym jest multum glebokich kaluz jak w FM6. :lol: FM6 to nie jest FH2.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Skoncz juz opowiadac bajki. Gdyz to ty czegos nie rozumiesz, i probujesz nie pierwszy zreszta raz wmowic ze jest inaczej.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 18, 2016, 16:25:29 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3869 dnia: Stycznia 18, 2016, 16:23:51 pm »
O kałużach w forcy będzie można mówić, jak zaczną pojawiać się i wysychać w czasie rzeczywistym, bo póki co to jest tani efekt, który w poważniejszych grach NIE MA RACJI BYTU.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3870 dnia: Stycznia 19, 2016, 05:28:38 am »
Ładne kałuże ładne. Ale mogli się postarać o odpowiedni efekt, jak w PGR. Kałuże w DC to jedynie efekt wizualny w akompaniamencie fizyki przypominającej jazdę po tafli lodu. Niestety gracz w żaden sposób nie może odczuć wjechania w małe jeziorko na jezdni, deszcz jedynie zmienia ogólne parametry przyczepności.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3871 dnia: Stycznia 19, 2016, 07:08:12 am »
gracz w żaden sposób nie może odczuć wjechania w małe jeziorko na jezdni


Ja jak jeżdżę to czuję,że wjechałem w kałużę. Czy Chodzi ci o SPLASH?

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3872 dnia: Stycznia 19, 2016, 08:22:07 am »
Jak tak czytam niektóre posty. To mam wrażenie, że niektórzy grają tylko po to by narzekać.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3873 dnia: Stycznia 19, 2016, 08:31:46 am »
To może Master masz inną grę, albo ja mam inną, bo u mnie jest po prostu deszczowa fizyka bez pożądanego efektu wjechania w kałużę. W sumie moja gra to od Niemca, wiec moze faktycznie jakas inna. Tyle w temacie, przestańcie się spierać , bo odnoszę wrażenie ze niektórzy grają tylko po to żeby w necie później się spierać. :0


Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3874 dnia: Stycznia 19, 2016, 08:34:21 am »
To może Master masz inną grę, albo ja mam inną, bo u mnie jest po prostu deszczowa fizyka bez pożądanego efektu wjechania w kałużę. W sumie moja gra to od Niemca, wiec moze faktycznie jakas inna. Tyle w temacie, przestańcie się spierać , bo odnoszę wrażenie ze niektórzy grają tylko po to żeby w necie później się spierać. :0

Spierać? Problem w tym, że wszyscy tu są ze sobą zgodni tylko dwie jednostki próbują udowadniać, że jest inaczej :P Więc kto się tutaj spiera?

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3875 dnia: Stycznia 19, 2016, 10:08:38 am »
Okej, nie ma efektu jak wjechania w kaluze ktory byl obecny np. w PGR4, tyle tylko ze tamte kaluze byly glebsze niz te ktore sa w DC. Mysle ze DC dobrze odzwierciedla mokra nawierzchnie, szczegolnie jesli zachaczysz kolami wlasnie o nia lub mokre pobocze, jak na arcadowke oczywiscie.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3876 dnia: Stycznia 20, 2016, 23:28:33 pm »
Okej, nie ma efektu jak wjechania w kaluze ktory byl obecny np. w PGR4, tyle tylko ze tamte kaluze byly glebsze niz te ktore sa w DC. Mysle ze DC dobrze odzwierciedla mokra nawierzchnie, szczegolnie jesli zachaczysz kolami wlasnie o nia lub mokre pobocze, jak na arcadowke oczywiscie.

Pobocze tak, da się zahaczyć, natomiast zahaczyć o mokrą nawierzchnię się nie da - ona cała jest mokra, albo sucha.

scorpion87

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 13-12-2010
  • Wiadomości: 92
  • Reputacja: 2

Mrocz

  • Gość
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3878 dnia: Stycznia 22, 2016, 20:35:55 pm »
http://m.ppe.pl/news/41351/evolution-studios-potwierdza-tryb-hardcore-dla-driveclub-zobaczcie-prezentacje-nowej-zawartosci.html

Tryb hardcore dla fanów symulacji z wyłączonymi asystami? O_O

O ja je**e... Pięknie. Co prawda nie oczekuje poziomu symulacji jak z Project CARS czy Asseto Corsa, ale cholera! Silnik fizyczny DC daje radę i może się to okazać zarąbiste + W końcu normalny drift!! O_O

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Driveclub
« Odpowiedź #3879 dnia: Stycznia 22, 2016, 20:49:51 pm »
Forca-killer  8)