Autor Wątek: Deep Down  (Przeczytany 83227 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #120 dnia: Czerwca 16, 2013, 15:33:20 pm »
Mógłbyś się w tym temacie nie wypowiadać? W zamian możesz sobie wybrać 3 tematy w których ja nie będę pisał. Dziękuję z góry.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #121 dnia: Czerwca 16, 2013, 16:49:28 pm »
Oj, Juras, Juras...

Jak dla mnie DD to jeden z najlepiej zapowiadających się tytułów na nową generację. Cholernie jestem ciekaw, jakie będą dalsze losy gry, więc będę się wypowiadać (i jakoś musisz to przeżyć). Choć na razie raczej nie będzie specjalnie o czym.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #122 dnia: Czerwca 16, 2013, 16:51:46 pm »
Mógłbyś się w tym temacie nie wypowiadać? W zamian możesz sobie wybrać 3 tematy w których ja nie będę pisał. Dziękuję z góry.
WTF IS THIS SHIT?!
Ludzie są niesamowici...

Odnośnie Deep Down - mam nadzieję, że zobaczymy chociaż jakiś nowy materiał na GC albo TGS.
PSN ID: WojtqGO

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #123 dnia: Czerwca 16, 2013, 17:00:23 pm »
Oj, Juras, Juras...

Jak dla mnie DD to jeden z najlepiej zapowiadających się tytułów na nową generację. Cholernie jestem ciekaw, jakie będą dalsze losy gry, więc będę się wypowiadać (i jakoś musisz to przeżyć). Choć na razie raczej nie będzie specjalnie o czym.
Serio nie obchodzą mnie średnie, co by było gdyby a co by było gdyby nie gdyby i opinia kuternogi z polygamii. :|

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #124 dnia: Czerwca 16, 2013, 17:10:25 pm »
Jak chcesz Juras znać tylko własną opinię, to załóż swoje jednoosobowe forum i będzie git. Będziesz sobie tam wklejał porównania, trollował i wszyscy będą zadowoleni.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #125 dnia: Czerwca 16, 2013, 17:19:34 pm »
Jak chcesz Juras znać tylko własną opinię, to załóż swoje jednoosobowe forum i będzie git. Będziesz sobie tam wklejał porównania, trollował i wszyscy będą zadowoleni.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #126 dnia: Czerwca 16, 2013, 17:23:11 pm »
Trolle, wklejacze i porównywacze mi zarzucają trolowanie, wklejanie i porównywanie, no ładnie.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #127 dnia: Czerwca 16, 2013, 17:48:26 pm »
Trolle, wklejacze i porównywacze mi zarzucają trolowanie, wklejanie i porównywanie, no ładnie.
Wystarczy, ze bedziesz jechal Krzysia 3 i wszyscy Cie beda kochac. Powaznie.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #128 dnia: Czerwca 16, 2013, 18:27:27 pm »
No szukam tesselacji w Dogmie.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #129 dnia: Czerwca 16, 2013, 18:42:22 pm »
No szukam tesselacji w Dogmie.
Pewno sie kryje za czarnymi paskami ;

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #130 dnia: Czerwca 16, 2013, 18:45:07 pm »
No szukam tesselacji w Dogmie.
Pewno sie kryje za czarnymi paskami ;
Hehe, gdyby najładniejsza gra z XO twoim zdaniem, czyli Alan był wyświetlany w natywnej rozdzielczości, to byś se go mógł na tym forum w podpis wrzucić 1:1 bez łamania regulaminu.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #131 dnia: Czerwca 16, 2013, 18:56:09 pm »
No szukam tesselacji w Dogmie.
Pewno sie kryje za czarnymi paskami ;
Hehe, gdyby najładniejsza gra z XO twoim zdaniem, czyli Alan był wyświetlany w natywnej rozdzielczości, to byś se go mógł na tym forum w podpis wrzucić 1:1 bez łamania regulaminu.
Crysis 3 na XO ladniejszy wiec nie weszles :troll:

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #132 dnia: Czerwca 17, 2013, 09:48:54 am »
już myślałem że nowe info a tu tylko szczekanie

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #133 dnia: Czerwca 18, 2013, 23:40:03 pm »
Deep Down Has “Nothing To Do” With Dragon’s Dogma, Still Early In Development

Cytuj
Over on the Capcom forums, a user recently asked if Deep Down being a PS4 exclusive and free-to-play game Dragon’s Dogma Quest being a Vita title meant that the Dragon’s Dogma series was now a Sony-exclusive franchise.

 

To this, Senior VP Christian Svensson replied: “As above, no new [Dragon’s Dogma] product has been announced so there’s nothing I can comment on there. For reference [Dead Rising 3] and Deep Down have nothing to do with Dragon’s Dogma.”

lupinator

  • Gość
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #134 dnia: Czerwca 19, 2013, 17:57:15 pm »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #135 dnia: Czerwca 19, 2013, 23:14:58 pm »
Chodzą słuchy, że gra ma być ekskluzywnym tytułem na PS4, w zamian za Dead Rising 3, które wyląduje tylko na XO.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #136 dnia: Czerwca 19, 2013, 23:15:19 pm »
Chodzą słuchy, że gra ma być ekskluzywnym tytułem na PS4, w zamian za Dead Rising 3, które wyląduje tylko na XO.
Deal.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #137 dnia: Lipca 21, 2013, 13:00:50 pm »
Zgadzam sie na ten układ.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #138 dnia: Lipca 22, 2013, 07:57:33 am »
To ci nowina  :roll:
Jeszcze raz takie coś i minus  :evil:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #139 dnia: Lipca 30, 2013, 19:10:05 pm »
Capcom’s Deep Down is an Actual Game, Can’t Say if Exclusive or Not; More info on Panta Rhei Shared

Cytuj
The Deep Down demo at the presentation of the PS4 left a lot of questions both on the game and on the Panta Rhei engine itself. Some of those questions were answered by Capcom’s Deputy General Manager of Technology Research and Development Masaru ijuin and by Programmers Daisuke Shimizu and Hitoshi Mishima as part of a very extensive interview on the Japanese website Game Watch.

First of all, we learn that Deep Down isn’t just a tech demo, but it’s an actual game that’s being developed in parallel with the engine (while the title isn’t final). It’s not yet disclosed if it’ll be exclusive to PS4 or actually multiplatform.

The development of Panta Rhei started in the summer of 2011, to address problems with Capcom’s proprietary engine MT Framework that led to the deterioration of development efficiency, and also because the old engine wouldn’t be able to handle efficiently the “huge assets” that next generation games will involve.

The engine is focused on ease of development, but doesn’t cut corners with visual fidelity, in order to attract the widest possible variety of players.

The Deep Down demo ran in real time at the PS4 presentation and displayed between 10 and 20 million polygons per frame.  It had a variable frame rate above 30 frames per second and a total texture capacity of 2 GB. It ran 30 different shaders at the same time.

The demo can run on a PC with an NVIDIA Geforce GTX 570, 8 GB of RAM, and an Intel Core i7 CPU. The development machines used at Capcom have Geforce GTX 680 and GTX 590 GPUs.

The peak performance of the PS4 is lower than that of an high end PC theoretically, but due to the ease of development and to the streamlined architecture there are areas in which it can be superior. The same can be said about the Xbox One which has a similar architecture and potential.

The engine can use Tassellation and in certain areas Approximating Catmull-Clark Subdivision Surfaces, that is unfortunately too heavy to be used systematically for every element . The Deep Down demo used Dynamic Level of Detail (DLOD) in combination with Tassellation to avoid pop-in. Thanks to the PS4′s high memory capacity it’s possible to achieve both stable performance and avoiding pop-in with LOD.

The rendering pipeline has been redesigned. It can use Tile Based Deferred Rendering combined with Forward Rendering for special and semi transparent materials. Tile Based Deferred Rendering can grant very high performance but Forward rendering can be used when you want to use the Bidirectional Reflectance Distribution Function (a four-dimensional function that defines how light is reflected at an opaque surface) or render translucent materials.

Rendering of materials is done by combining a diffuse map, a specular map, a normal map and a roughness map.

Shimizu-san tried to implement the indirect lightning technology named Sparse Voxel Octree Based Real-Time Global Illumination (SVO-GI) for the flames of the dragon, however the process was rather heavy on the resources, so he decided to take advantage of simpler Voxel Cone Tracing for the Deep Down demo.

It’s possible to use Partially Resident textures both on PS4 and Xbox One. It’s the same technology as the Mega Texture used in Rage by id Software and the DirectX 11.2 Tiled Resources technology flaunted by Microsoft at BUILD 2013 is pretty exactly that. Panta Rhei Can do it as well.

That’s quite a lot of  information for one day of work, isn’t it? It’ll be interesting to see further developments, and to learn if Deep Down will be exclusive or multiplatform. My money is on multiplatform, but I’m ready to be proven wrong. If you live under a rock and missed the demo, you can check it out below.
« Ostatnia zmiana: Lipca 30, 2013, 19:21:39 pm wysłana przez Juras »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #140 dnia: Lipca 30, 2013, 19:18:39 pm »
Przypuśćmy czysto hipotetycznie, że to jest Dragons Dogma 2 i przy takiej jakości grafiki mamy duży, otwarty świat + działa to na PS4 w stabilnych 30fps w 1080p.

Jeśli kiedykolwiek, gdziekolwiek, ktokolwiek wśród developerów będzie narzekał przy jakimś chujowym liniowym szuterku, że mu ramu brakuje i gra ma 20fps to pojadę i zajebię patałacha.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #141 dnia: Lipca 30, 2013, 19:24:30 pm »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #142 dnia: Lipca 30, 2013, 20:15:18 pm »
The demo can run on a PC with an NVIDIA Geforce GTX 570, 8 GB of RAM, and an Intel Core i7 CPU.

Git akurat odpalę je na pececie.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #143 dnia: Lipca 30, 2013, 20:18:46 pm »
Jak śnisz to za mykaj oczy.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #144 dnia: Lipca 30, 2013, 20:25:32 pm »
Jak śnisz to za mykaj oczy.

Dałeś źródło, w którym jest napisane jak byk, że Demo można odpalić na PC, z akurat taką kartą grafiki, taką ilością RAM i prockiem jak podali developerzy. To raczej nie Nvidia.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #145 dnia: Lipca 30, 2013, 21:00:07 pm »
Zapomniałeś o czymś. Najpierw petycja i trzymanie kciuków, żeby ktoś to w ogóle na blaszoki wydał.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #146 dnia: Lipca 30, 2013, 22:23:48 pm »
Nie o to tutaj chodzi. Ważne, że obecne komputery nie takiej znowu klasy super hi-end (w zasięgu polskiej klasy średniej) DAJĄ SPOKOJNIE RADĘ z największym kozakiem na prezentacji PlayStation 4 :angel:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #147 dnia: Lipca 30, 2013, 22:33:28 pm »
Kompy dają radę |= cudowni programiści i ich legendarny skill w optymalizacji gier na PC (patrz Company of Heroes 2 i 30 parę fps na tytanie). Taka jest smutna prawda niestety.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #148 dnia: Lipca 30, 2013, 22:39:00 pm »
Co wcale nie przeczy, że Deep Down idzie na PC dostępnym dla dużej grupy graczy. TYLE.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #149 dnia: Lipca 30, 2013, 22:42:14 pm »
Ale z tego, że idzie, kompletnie NIC nie wynika. Tyle :)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #150 dnia: Lipca 30, 2013, 22:45:45 pm »
Ale z tego, że idzie, kompletnie NIC nie wynika. Tyle :)

Poza tym, ze pokazuje jak dziala przyszly, multiplatformowy silnik Capcomu.
« Ostatnia zmiana: Lipca 30, 2013, 23:06:57 pm wysłana przez KKRT »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #151 dnia: Lipca 30, 2013, 22:47:39 pm »
No działa, na jednej konfiguracji PC. Zmieni się procek, zmieni się grafa, zmieni się cokolwiek innego i gra już nie będzie tak pięknie działała (patrz Metro Last Light na kartach AMD).

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #152 dnia: Lipca 30, 2013, 22:50:45 pm »
Wynika, wynika. Ważne, że master race będzie mogło napisać przy kolejnych prezentacjach Deep Down, że ich kompy sprzed paru miesięcy wciągają nozdrzem najładniejsze gierki z next-genów, a w obozie sonoklapów małe pieczenie w kroku. System Wars odżyje. To się liczy :troll:

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #154 dnia: Lipca 30, 2013, 23:10:40 pm »
Cytat: dualshockers
The demo can run on a PC

Deep Down idzie na PC

Cytat: PS3Site
Demo Deep Down działało w czasie rzeczywistym na PS4

Cytat: dualshockers
The Deep Down demo ran in real time at the PS4 presentation

Już wiadomo kto im teksty przekłada. :




KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #155 dnia: Lipca 30, 2013, 23:16:18 pm »
A wlasnie
"The Deep Down demo ran in real time at the PS4 presentation and displayed between 10 and 20 million polygons per frame."
To przed cullingiem.

"The peak performance of the PS4 is lower than that of an high end PC theoretically, but due to the ease of development and to the streamlined architecture there are areas in which it can be superior. The same can be said about the Xbox One which has a similar architecture and potential."
A to przez to, ze GTX 570 ma tylko 1.2gb VRAM'u.

;

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #156 dnia: Lipca 31, 2013, 04:01:05 am »
Cytuj
"The Deep Down demo ran in real time at the PS4 presentation and displayed between 10 and 20 million polygons per frame."
to kilka razy więcej niż c3 :D

Cytuj
To przed cullingiem.
poproszę źródło tej informacji

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #157 dnia: Lipca 31, 2013, 19:53:06 pm »
Działało na PS4 ,to mnie najbardziej obchodzi, PC temat wypier**lać z tąd

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #158 dnia: Lipca 31, 2013, 20:12:12 pm »
I tak nie zagrasz wiec mozesz sie zabrac razem z kawalkami blachy i czekac na wiatr.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Deep Down
« Odpowiedź #159 dnia: Lipca 31, 2013, 22:43:00 pm »
I tak nie zagrasz wiec mozesz sie zabrac razem z kawalkami blachy i czekac na wiatr.
Do kogo to było?