Ty poważnie jesteś w stanie powiedzieć coś o grafice na podstawie tego offscreena? Bo dla mnie równie dobrze grafa mogła się pogorszyć jak i polepszyć - tego po prostu nie da się powiedzieć bo materiał jest gówniany.
Nie wiem co masz na myśli mówiąć grafikę, ale wrażenia wizualne są dużo słabsze ze względu na ogień. Spójrz na filmik na yt czy na gifa - wyraźnie widać, że ogień ma dużo gorszą fizykę; czyli największy + tej gry to był zwykły, podrasowany renderek (lub nagrywany na tytanie). Różnica wygląda praktycznie identycznie jak już wszystkim dobrze znane UE4 pokazane na PC oraz na PS4. Chyba wiesz, która wersja wygląda lepiej jeśli chodzi o elementy cząsteczkowe jak i ogień widoczny na młocie.
Na PC ogień jest jak na pierwszym CGI z DD - głądki, rozmywajacy się na krawędziach, dużo iskier. Obecnie kiedy pokazali gameplay (swoją drogą, kto wie czy z PS4, a nie PC na "medium"
) widać na tych marnych screenach, że ogień jest jak z UE4 na PS4 - mniej iskier, ogólne wrażenie jest takie, że wygląda bardziej "topornie" i sztywno, brak tej "gładkośći", dochodzi jeszcze animacja, która przez dużo gorszą fizykę również wygląda znacznie gorzej i psuje wrażenie. Deep Down może nie jest złą grą i nie będzie (wyglaa bardzo fajnie i tak też się zapowiada, chociaż tryb onlinowy to nie dla mnie) ale to, że należą do kolejnego studia, które robi z ludzi buców to nie wybaczę i tyle. Jeśli ktoś nie widzi różnicy no to błagam.
Nawet na tej takiej pokazówce PS4/PSVita gdzie tam grali sobie japończyki to jak grali w DD to widać było, że coś jest nie tak z grafiką.