0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
Forza to to samo, doczekaliście się zmiennych warunków pogodowych czy zmiany doby..nie, a na next gena będą, eee też nie.
W GT5 nie ma żadnych poziomów zniszczeń, po prostu fury się nie niszczą tak jak w FM, mi tak na prawdę wystarczyły by tylko mechaniczne, no może poza kapciem czy zerwaniem koła czy zawieszenia. Wolę za to real time'owe zmienne warunki pogodowe i doby, plus efekty wolumetryczne których FM także nie ma.
Nowych IP excl. rzeczywiscie nie bylo, ale u konkurencji tez masy tego nie bylo...
Nowe IP: kolejny God of War i Gran Turismo numer 6. He he he.
Cytat: LoNdEk w Lipca 25, 2013, 20:53:23 pmNowych IP excl. rzeczywiscie nie bylo, ale u konkurencji tez masy tego nie bylo...W 2013 TLoU i Beyond, do tego GoW Ascension i GT6, a na X360 co ciekawego w tym roku wychodzi? Microsoft wszystkie gry z końcówki życia 360-tki przerzucił na X1, a bociarnia się chlapie, bo na premierę będzie mieć jednego wątpliwej jakości exa więcej.
OK powinienem dodac IMO. Dla mnie XOne ma lepszy line-up niz PS4.
Cytat: LoNdEk w Lipca 25, 2013, 20:27:48 pmOK powinienem dodac IMO. Dla mnie XOne ma lepszy line-up niz PS4.Po ch** chcesz dodawać IMO, skoro i tak każde zdanie, które wypowiadasz/piszesz i tak jest Twoją opinią?
Wysokiej rangi rozmówca twierdzi, że konsolę zaprojektowano z myślą o 10-letnim cyklu, podczas którego sprzęt jest zawsze włączony i musi pracować w ciszy, by zasłużyć na miejsce w salonie.
... źródła z Microsoftu twierdzą, że przewagą Xbox One jest integracja z telewizorem - po ujrzeniu możliwości sprzętu, rzekomo nie będziemy mogli już wrócić do mniej zaawansowanych rozwiązań. Błyskawiczny powrót do gry to na pewno kluczowa funkcja, ale nadal nie jesteśmy przekonani, jeśli chodzi o opisywanie integracji z telewizorem jako kluczowego punktu systemu operacyjnego.Według naszych źródeł, pracownicy Microsoftu są sfrustrowani, że odpowiedni przekaz nie dotarł do użytkowników. Producent konsoli chce zmienić ten stan rzeczy na sierpniowych targach Gamescom.
Dead Rising 3, Ryse: Son of Rome, Kinect Sports Rivals, Forza Motorsport 5, Minecraft Xbox One, LocoCycle, Killer Instinct, D4, Halo 5, Below, Titanfall, Plants vs Zombies GW, Project Spark, Quantum Break, Sunset Overdrive, Crimson Dragon, Zoo Tycoon, Powerstar Golf, Black Tusk Project (tytuł roboczy), Fantasia: Music Evolved.
Black Tusk Project (tytuł roboczy)
Xbox One has received power upgrade ahead of release - Microsoft confirms
Xbox One memory performance improved for production console
Bandwidth is at a premium in the Xbox One owing to the slower DDR3 memory employed in the console, which does not compare favourably to the 8GB unified pool of GDDR5 in the PlayStation 4. The 32MB of "embedded static RAM" within the Xbox One processor aims to make up the difference, and was previously thought to sustain a peak theoretical throughput of 102GB/s - useful, but still some way behind the 176GB/s found in PlayStation 4's RAM set-up. Now that close-to-final silicon is available, Microsoft has revised its own figures upwards significantly, telling developers that 192GB/s is now theoretically possible.
Published Friday, 28 June 2013
Hehe. Nie ma to jak porównywanie 32 mega edram do pełnej puli 8 giga gddr5
Xbox One and PS4 hardware specs are ‘essentially the same,’ says John Carmack