0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
City Interactive's upcoming Alien Fear has managed to fully utilize Unreal Engine 3's capabilities and go for a gorgeous, realistic look.
The game is visually brought to life thanks to the developers utilizing Epic Games' top-notch Unreal Engine 3, this means that the graphics, for high-end PCs, will pretty much look and play in real-time the same way they appear in the screenshots below.
Alien Fear nearly looks like a next-generation FPS.
Alien Fear certainly looks set to raise the bar for the quality of visuals for titles on XBLA/PSN.
I mean, sure. It's possible. The game could be running at 15FPS. The devs could have some supernatural grasp of technology that outpaces every first-party studio Microsoft and Sony have had working on their respective consoles, but I'm willing to apply Occam's razor in this case.
Gra ostatecznie nosić będzie tytuł Alien Rage. Będzie to FPS w realiach science-fiction, który trafi do dystrybucji elektronicznej jeszcze w tym roku. Wcześniej za produkcję odpowiadała ekipa The Farm 51, ale w wyniku różnych nieporozumień CI Games rozwiązało umowę i powierzyło dalsze prace swojemu wewnętrznemu studiu. Głównym tematem wiadomości przekazanej przez CI Games są jednak targi E3. W czasie ich trwania po raz pierwszy zaprezentowane zostanie RPG na nową generację konsol o tytule Lords of the Fallen oraz wspomniany wcześniej Alien Rage (dostępne będzie grywalne demo).
Ma być sprzedawany cyfrowo w cenie nieprzekraczającej 20 dolarów.
Co z oświetleniem? Słoneczko, godreysy, standard tej generacji konsol.
Gdzie są posty wszystkie?
Cytat: tytacz w Maja 12, 2013, 20:26:15 pm Gdzie są posty wszystkie? Nocek usunął
KOSA.
Zatem wytłumacz to, co robiłeś na miejscu zbrodni?!
Cytat: tytacz w Maja 13, 2013, 07:49:30 amZatem wytłumacz to, co robiłeś na miejscu zbrodni?! O której godzinie zrobiłeś tego screena? Na forum ostatni raz byłem przed 17.
W Alien Rage zmierzymy się z trzynastoma typami przeciwników i ośmioma bossami.
Alien Rage (dawniej Alien Fear) to hardkorowy shooter science-fiction. DNA najlepszych klasycznych gier FPS takich jak Quake, w połączeniu z rewelacyjną grafiką, zagwarantuje długie godziny wciągającej rozrywki i mnóstwo satysfakcji. Bogaty arsenał, różne tryby ognia, 21 typów przeciwników i ośmiu gigantycznych bossów – Alien Rage to arkadowy FPS w najlepszym stylu!
is that with Unreal Engine 4 ?
This level of quality in arcade games at the end of this generation bids well for next generation titles!
Oh shit stunning graphics
Trailer looks good, but I'll wait until the demo if its worth a purchase or not.
Looks like a arcade game that i would play in a mall. Remember those days?
that my friend, is the power of the cry-engine
Zapowiada sie ciekawe,totalna rozwalka nadchodzi
Do sierpnia niedaleko i będzie można sprawdzić czy recki, czy opinie graczy. Poza tym - nikt nie mówi będzie extra. Ludzie mówią - zapowiada się extra. To chyba jest różnica :pAle jedno mamy wspólne - obaj chcemy, żeby to było coś dobrego.
Skąd oni mają kasę na Alien Rage i Lords of the Fallen skoro oba Snipery to ultra crapy?
To jest klasyczny Arcade FPP shooter w oprawie, która koresponduje z najnowszymi i największymi tytułami. Biorąc pod uwagę ograniczenia cyfrowej dystrybucji i specyfikę większości gier na PSN i Live Arcade, gra jest bardzo duża. Osoby grające namiętnie w produkcje dostępne wyłącznie w formie digital download będą pozytywnie zaskoczone poziomem naszej gry.Jeśli czujesz, że obecnym shooterom brakuje czegoś, co sprawiło, że klasyczne produkcje FPS pamiętamy do dzisiaj - w Alien Rage poczujesz się jak w domu. Prostota, to wielka siła Alien Rage. Rozpoczynając grę, od razu zostajemy wciągnięci w świat destrukcji. Zasada jest prosta: rozwal wroga albo... on zrobi to z tobą . Stawiamy na wyzwania i na 100-procentową satysfakcję. A to wszystko w pięknym "opakowaniu".
Oskryptowanych akcji ma być więc niewiele. Zamiast tego developer chce zaoferować mechanikę, która sama w sobie sprawiać będzie dużo frajdy. Jak przystało na oldschoolową grę, nie zabraknie również walk z bossami. Tych ma być ośmiu, a przejście gry zajmie około 6 godzin. Arsenał składać się będzie z dziesięciu broni, z czego każda ma dwa tryby ataku.
The first I noticed during my hands-on time with the title are the game's impressive visuals. Looking like a modern shooter but with a healthy dash of color thrown into the mix (and a bit of Star Trek style lense flare to boot) the game definitely doesn't look your traditional downloadable title.
And the best part? It's only $20 on Steam and $15 on consoles!