Po porównaniu tych obrazków u siebie w domu, na własnym TV, na własnej konsoli, stwierdzam że Digital Foundry lubi koloryzować swoje artykuły. Jak wół widać, że GT5 wygląda lepiej, oni natomiast wychwalają jakie to GT6 zajebiste...
Efekty cząsteczkowe? Dym w GT5 jest znacznie bardziej intensywny niż w GT6
Oświetlenie w GT5 to co najmniej 2 klasy wyższa półka, jak z resztą widać na załączonych obrazkach. (PR Sony twierdzi że GT6 ma 50x lepsze HDR oświetlenie, jakoś tego nie widzę...)
Cienie w GT5 nie były najwyższych lotów, ale na pewnych trasach mieliśmy je piękne i ostre, w GT6 cienie to ciemne smugi, bez jakiegokolwiek kształtu.
Multi Sampling Anti Aliasing w GT5 to majstersztyk, MLAA z GT6 ssie, ogólny obraz gry jest znacznie lepszy w GT5 niestety.