Autor Wątek: Gran Turismo 6  (Przeczytany 135114 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #680 dnia: Listopada 21, 2014, 15:15:05 pm »
Tydzień temu zakupiłem giere i mam 2 pytania:

1. Czy grając w karierę odblokuję jakieś trasy?
2. Co dostanę aktualizując grę w tej chwili?

svonston

  • Gość
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #681 dnia: Listopada 21, 2014, 15:41:11 pm »
1. Nie wiem, ale raczej nie. Przynajmniej ja nic nie odblokowałem.
2. Nowe eventy, trochę samochodów, stroje dla kierowców, może lakiery.

Jeżeli korzystasz z online, to doszła też "Społeczność" - możesz założyć klub, dołączyć do istniejącego, masz swój profil sieciowy itd.
« Ostatnia zmiana: Listopada 21, 2014, 15:42:55 pm wysłana przez svonston »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #682 dnia: Listopada 21, 2014, 15:49:39 pm »
Wielkie dzięki za info.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #683 dnia: Listopada 21, 2014, 21:49:16 pm »
Nie wiem czy juz doszedł, ale Chapral 2X miał się na dniach pojawić w kolekcji Vision Gran Turismo. Cholernie jestem ciekaw tego bolidu, zapowiada się na rewolucję na miarę 2D czy 2J.

Kyo, jeśli zaktuaizujesz grę to otrzymasz kilka całkiem fajnych autek i przede wszystkim nowe trasy, których nie ma w podstawowej wersji gry.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #684 dnia: Listopada 22, 2014, 08:56:24 am »
Przede wszystkim nowe trasy, których nie ma w podstawowej wersji gry.
Głównie o tą informacje mi chodziło. Jeszcze raz dzięki chłopaki.

svonston

  • Gość
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #685 dnia: Listopada 22, 2014, 12:52:36 pm »
przede wszystkim nowe trasy, których nie ma w podstawowej wersji gry.
lol, jakie?

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #686 dnia: Listopada 22, 2014, 13:47:07 pm »
spa?

svonston

  • Gość
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #687 dnia: Listopada 22, 2014, 13:59:02 pm »
Nie wiem właśnie, ja nie zauważyłem i jestem zdziwiony, że cokolwiek doszło. Ja zauważyłem tylko Suzukę 2014 po ostatnie aktualizacji. Ale mam wersję Anniversary, więc może już było wcześniej.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #688 dnia: Listopada 22, 2014, 19:09:35 pm »
Red Bull Ring, Zahara, może jeszcze coś, nie pamiętam już bo dawno nie grałem.

svonston

  • Gość
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #689 dnia: Listopada 23, 2014, 00:01:35 am »
Czyli same crapy. :troll:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #690 dnia: Listopada 23, 2014, 00:23:40 am »
Red Bull Ring jest całkiem przyjemny na wolniejsze wyścigi, Zahara też ma swój urok ale nadaje się bardziej dla rekreacyjnego jeżdżenia. Dwadzieścia siedem kilometrów asfaltu, w sumie trasa ma momenty gdzie możesz odstawić konkurencję daleko w tyle, i momenty gdzie mimo przewagi, przeciwnicy mają szansę nadrobić zaległości. No i ze względu na swój pozamiejski, nie-wyścigowy charakter, to ciekawa alternatywa dla standardowych torów wyścigowych.

svonston

  • Gość
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #691 dnia: Listopada 23, 2014, 00:31:10 am »
Prawdę mówiąc to głównie sobie driftuję ze znajomymi na dwóch-trzech torach, a singla skończyłem jakoś przy licencji iB(?) - iA mam odblokowane, ale Super jeszcze zablokowane. Dalej nie mam motywacji grać, bo i tak forsy jest nadmiar, samochody do driftu są, więc sobie łupię online.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #692 dnia: Listopada 23, 2014, 00:48:10 am »
Ja też singla zostawiłem, bo jazda w tych wyścigach w ostatniej klasie to farsa. Gracz ściga się tak na prawdę ze sznureczkiem aut - od najsłabszego do najbardziej OP. No i jeszcze te lotne starty są strasznie do dupy.

svonston

  • Gość
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #693 dnia: Listopada 23, 2014, 09:50:52 am »
Zrób sobie te wyścigi Sierry. Zobaczysz, co twórcy wymyślili... Żeby mieć full punktów trzeba jechać idealnie - nie wyjechać z toru, nie uderzyć w innych. Pierwsze 2 to banał, trzeci robi się już głupio, ale w wyzwaniu z GTRem robi się już śmiesznie. Wyprzedzasz elegancko, a tutaj super hiper auta hamują do 30, bo zakręt, wyprzedzasz ich, ale któryś postanawia uderzyć cię w bok i to tobie zalicza zderzenie. :lol: Żeby mieć idealnie podchodziłem do tego ze 20 razy.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #694 dnia: Listopada 23, 2014, 16:21:50 pm »
Robiłem te wyścigi, Ferrari 250GTO było lekko trudne, GTR'a chyba później dodali i jeszcze nie jeździłem.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #695 dnia: Grudnia 17, 2014, 16:06:36 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/pN4qBAUCaz0?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/yNt6TdOLPi4?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Gdzie remaster na PS4?  :mad:

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #696 dnia: Grudnia 17, 2014, 16:08:23 pm »
Gdzie remaster na PS4?  :mad:

Spokojnie cały content z GT6 pewnie załapie się na GT7 ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #697 dnia: Grudnia 17, 2014, 16:11:38 pm »
W to nie wątpię, ale remaster mógłby się pojawić w przyszłym roku, a GT7 to pewnie 2017...

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #698 dnia: Grudnia 17, 2014, 16:13:10 pm »
W to nie wątpię, ale remaster mógłby się pojawić w przyszłym roku, a GT7 to pewnie 2017...

Ponoć prace są zaawansowane :P (co dla Kaza to oznacza nie wiem) ale ciągle liczę, że na E3 2015 wszystko pokażą i rozpierdolą targi ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #699 dnia: Grudnia 17, 2014, 18:59:42 pm »
Szczerze to będą musieli mocno się postarać, aby rozwalić publikę.

Logicznie rzecz ujmując, GT5 i GT6 pokazały nextgen za sprawą świetnej grafiki i zmiennych warunków pogodowych, pory dnia i nocy.

GT7 rozwali mnie, jeśli ogłoszą koniec ery "Standardów" i wszystkie auta będą teraz miały wnętrza itd.

Druga duża sprawa to ilość aut na torze. Było 16, na PS4 Kaz mógłby się postarać i wrzucić wyższy bieg jesli chodzi o wyścigi długodystansowe. 30-50 aut na torze, to by było coś!

Zniszczenia! Realistyczny model zniszczeń wizualnych jak i mechanicznych.

Lepsze Ai, w GT6 wyścigi w karierze są nudne jak flaki z olejem. Lotny start w każdym wyścigu to debilizm. Przy okazji mogliby popracować nad ciekawym trybem dla jednego gracza, bo stary schemat przez 6 części już się trochę znudził.



No i na koniec poprawiona grafika, więcej detali szczególnie otoczenia!

svonston

  • Gość
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #700 dnia: Grudnia 17, 2014, 19:01:30 pm »
30-50 aut na torze
Przy 16 jest chaos.

Lepsze Ai, w GT6 wyścigi w karierze są nudne jak flaki z olejem. Lotny start w każdym wyścigu to debilizm. Przy okazji mogliby popracować nad ciekawym trybem dla jednego gracza, bo stary schemat przez 6 części już się trochę znudził.
Prawda. :(

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #701 dnia: Grudnia 17, 2014, 19:25:37 pm »
Z tego co wiem to KAZ GT5 oraz GT6 nie nazwał następcami GT4. Mówił że musiał iść na poprzedniej generacji na zbyt dużo kompromisów(generalnie chodziło mu o niewystarczającą pamięć RAM w PS3). Mówił też że to co się nie znalazło w GT5 i 6 zostanie dodane na pewno do GT7 oraz oczywiście podkręcone pod nową generacje.

Ja bym nie chciał by pozbył się z Singla licencji czy specjalnych zawodów jakie mieliśmy w Gt5 np. Red Bull czy AMG challenge. To smaczek serii i ma w niej być, po wszech czas. To co mogą sobie darować to eventy typu "podbój kosmosu" czy prototypy takie jak ten Chaparral, które mnie w ogółe nie interesują, zbyt daleko wybiegają w przyszłość.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 17, 2014, 19:34:28 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #702 dnia: Grudnia 17, 2014, 20:03:52 pm »
Gdzie remaster na PS4?  :mad:
Po co jak graficznie niewiele gorzej wygląda od DriveCluba zarówno GT 5 jak i 6.

Co do GT 7 to ta gra pokaże jak graficznie powinny wyglądać wyścigi next genowe. DriveClub to tylko takie przejawy nextgenowości.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #703 dnia: Grudnia 17, 2014, 20:10:22 pm »
Po co jak graficznie niewiele gorzej wygląda od DriveCluba zarówno GT 5 jak i 6.
Cytuj
KRYTYK GROWY

 :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #704 dnia: Grudnia 17, 2014, 20:35:00 pm »
To co mogą sobie darować to eventy typu "podbój kosmosu" czy prototypy takie jak ten Chaparral, które mnie w ogółe nie interesują, zbyt daleko wybiegają w przyszłość.

Weź... Przecież to całe Vision GT jest zajebiste i pokazuje, jak ważną marką w świecie motoryzacji jest Gran Turismo  :shifty:

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #705 dnia: Grudnia 17, 2014, 21:05:18 pm »
Marke ma wyrobiona, ale mogli bardziej skupic sie na concept car, a nie prototypach ktore moze sie pojawia za, strzelam 200-300 lat.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #706 dnia: Grudnia 18, 2014, 00:57:52 am »
Przecież to są właśnie samochody koncepcyjne. Ten Chaparral jest wyjątkowo futurystyczny, ale na pewno przemyślany i wg mnie firma, która blisko pół wieku temu stworzyła takie arcydzieło motoryzacji jak 2J, na potrzeby gry miała prawo zaprojektować coś takiego. Inne samochody z Vision GT to bardziej kwestia odwagi działów finansowych producentów niż upłynięcia dekady lub dwóch.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #707 dnia: Grudnia 18, 2014, 05:06:37 am »
No ten Chaprall to trochę taki duchowy następca legendarnego Fan Cara, który w swoim czasie też pewnie wywoływał zaciekawienie i niedowierzanie, że to na prawdę tak może działać?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #708 dnia: Grudnia 18, 2014, 08:22:42 am »
Po co jak graficznie niewiele gorzej wygląda od DriveCluba zarówno GT 5 jak i 6.
Cytuj
KRYTYK GROWY

 :lol:
Wybacz Windo, ale nie zostałem powalony grafą w DriveClub, na sucho różnice są niewielkie. Sam deszcz owszem daje radę bo jest na tą chwile najlepiej zrobionym w historii gier video. Porównując samą jednak nawierzchnię to w taki PGR 4 z 2007 roku twórcy zrobili lepszą robotę. Tam na drodze rzeczywiście były ogromne kałuże a nawet zostawały małe zaspy śniegu, których próżno szukać w DC. Owszem śnieg pada i to całkiem sporo w zależności od ustawień, ale to wygląda jak śnieg z deszczem i to przy dodatniej temperaturze powietrza także na drodze go nie uświadczymy a o zaspach nie ma nawet mowy. A szkoda, może w DC 2.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #709 dnia: Grudnia 18, 2014, 08:25:36 am »
Tyle beczki od samego rana.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #710 dnia: Grudnia 18, 2014, 08:27:45 am »
Śmiech to samo zdrowie.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #711 dnia: Grudnia 18, 2014, 09:29:05 am »
Śmiech to samo zdrowie.
Potwierdzam, szczególnie jak śmiejemy się grzbietów. :angel:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #712 dnia: Grudnia 18, 2014, 09:42:03 am »
Śmiech to samo zdrowie.
Potwierdzam, szczególnie jak śmiejemy się grzbietów. :angel:
Dokładnie.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #713 dnia: Grudnia 18, 2014, 09:50:03 am »
Po co jak graficznie niewiele gorzej wygląda od DriveCluba zarówno GT 5 jak i 6.
Cytuj
KRYTYK GROWY

 :lol:
Wybacz Windo, ale nie zostałem powalony grafą w DriveClub, na sucho różnice są niewielkie. Sam deszcz owszem daje radę bo jest na tą chwile najlepiej zrobionym w historii gier video. Porównując samą jednak nawierzchnię to w taki PGR 4 z 2007 roku twórcy zrobili lepszą robotę. Tam na drodze rzeczywiście były ogromne kałuże a nawet zostawały małe zaspy śniegu, których próżno szukać w DC. Owszem śnieg pada i to całkiem sporo w zależności od ustawień, ale to wygląda jak śnieg z deszczem i to przy dodatniej temperaturze powietrza także na drodze go nie uświadczymy a o zaspach nie ma nawet mowy. A szkoda, może w DC 2.
Tez liczylem wlasnie na takie kaluze i zaspy jak w PGR, szkoda ze devsi porzucaja tak genialne pomysly.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #714 dnia: Grudnia 18, 2014, 09:57:53 am »
Patrząc na tak kapitalnie zrobione warunki atmosferyczne brakuje mi dużo lepszych efektów na nawierzchni. W PGR 4 jak wjechałeś w kałużę z wodą to samochód wręcz zatrzymywało a woda tryskała na całą drogę a w takim DriveClub ciężko o nawet więcej wody z pod kół. Nie wątpię o ile wyjdzie nowy DC być może takie coś będzie dostępne na starcie.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #715 dnia: Grudnia 18, 2014, 10:10:20 am »
Patrząc na tak kapitalnie zrobione warunki atmosferyczne brakuje mi dużo lepszych efektów na nawierzchni. W PGR 4 jak wjechałeś w kałużę z wodą to samochód wręcz zatrzymywało a woda tryskała na całą drogę a w takim DriveClub ciężko o nawet więcej wody z pod kół. Nie wątpię o ile wyjdzie nowy DC być może takie coś będzie dostępne na starcie.

Tez to dobrze pamitam. To byl true next gen w swoim czasie i o dziwo zadna gra nie powtorzyla wiecej tego efektu. Dlaczego? :(

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #716 dnia: Grudnia 18, 2014, 10:16:28 am »
Najgorsze jest też to, że o serii PGR możemy chyba już zapomnieć na stałe.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #717 dnia: Grudnia 18, 2014, 11:22:48 am »
Niby tak ale i tak by mnie ominęła bo raczej nie planuję kupna konsoli MS. No ale to nie zmienia faktu, że inni devsi też mogliby wprowadzić takie ficzery w swoich grach. Dlaczego tego nie robią? Nie mam pojęcia.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #718 dnia: Grudnia 18, 2014, 11:28:32 am »
Porównując samą jednak nawierzchnię to w taki PGR 4 z 2007 roku twórcy zrobili lepszą robotę. Tam na drodze rzeczywiście były ogromne kałuże a nawet zostawały małe zaspy śniegu, których próżno szukać w DC.

No litości...  :roll:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

vs

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

I jeszcze pisać, że między GT5/6 i DC jest mała różnica :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 6
« Odpowiedź #719 dnia: Grudnia 18, 2014, 11:34:07 am »
Porównując samą jednak nawierzchnię to w taki PGR 4 z 2007 roku twórcy zrobili lepszą robotę. Tam na drodze rzeczywiście były ogromne kałuże a nawet zostawały małe zaspy śniegu, których próżno szukać w DC.

No litości...  :roll:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

vs

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

I jeszcze pisać, że między GT5/6 i DC jest mała różnica :lol:

Mrocz, Kyo chyba nie mówił o wizualiach, a o fizyce różnych rodzajów nawierzchni. PGR4 rzeczywiście miał znakomicie uwzględnione zmiany rodzaju nawierzchni. Po wjechaniu w kałużę było czuć że się w nią wjechało, auta zachowywały się mega realistycznie w takich wypadkach. Driveclub to w zasadzie odgórnie ustalony deszczowy model jazdy i do tego świetny efekt wizualny. Brakuje jednak takich szczegółów w modelu jazdy i fizyce, jak to było w PGR