Autor Wątek: Forza Motorsport 5  (Przeczytany 56032 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #80 dnia: Czerwca 05, 2013, 23:19:16 pm »
To samo sobie pomyślałem  :lol: Pierwsze słyszę o 900p  :lol:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #81 dnia: Czerwca 05, 2013, 23:26:13 pm »
Czasami odpalam na kompie niektóre gry w rozdziałce 1600/900 i względem 1200/720 różnica jest spora. Pomiędzy 1600/900 a 1900/1080 nie ma już takiego skoku.

Oczywiście na next genach docelową rozdziałką w każdej grze powinno być 1080p, bo to w końcu next geny.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #82 dnia: Czerwca 05, 2013, 23:38:00 pm »
Na pewno to nie mało, ale śmiesznie tak w konsolowym światku mówić o jakimś 900p...

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #83 dnia: Czerwca 05, 2013, 23:41:34 pm »
Hehe... PD wyciska prawie 1080p z PS3, a tu się 900p zadowalają  :rotfl:
1600x900 to wciaz wieksza rozdzialka od 1280x1080 ;)
Niemniej dla mnie natywne 1920x1080 jest wazne i h*jowo by bylo jakby Fm5 chodzila w nizszej rozdzielczosci.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #84 dnia: Czerwca 06, 2013, 02:41:43 am »


Czyli tak jak myslalem, Praga :)


Forza 5: An Xbox One Game Ten Years in the Making
http://www.gamespot.com/forza-motorsport-5/videos/forza-5-an-xbox-one-game-ten-years-in-the-making-6409324/

1080p/60fps potwierdzone.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #85 dnia: Czerwca 06, 2013, 09:54:44 am »
Kamień z serca bo ciężko byłoby mi znieść paćkę na ekranie.
Ale najważniejsze pytanie to czy będzie wkońcu zmienna pora dnia i pogoda.

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #86 dnia: Czerwca 06, 2013, 10:25:16 am »
Model zniszczeń ten sam.. :-?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #87 dnia: Czerwca 06, 2013, 10:44:58 am »
Te obrazki z garażu wyglądają jak FM4 z X360.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #88 dnia: Czerwca 06, 2013, 10:54:12 am »
Andryush na racje.
Ale nie spodziewalbym sie jakiegos wiekszego upgradu jesli chodzi o zniszczenia.

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #89 dnia: Czerwca 06, 2013, 11:04:49 am »
Mi nie chodzi o upgrade, tylko jak lekko puknę Ferrarką o inną furę to nie chce widzieć że nie mam w niej pół przodu samochodu. Tak jest niestety w FM4, jakby niektóre fury były z plastiku. Sama podmiana tekstur ok, kompromis. Tyle tylko niech to zrobią z głową. Tak samo fury, wiem że na X360 brakło mocy by zastosować model z TT w wyścigu, ale na Xone powinno być już to domyślne, tak jak w GT5 i pewnie w GT6. Tak jak mówiłeś muszą w końcu pojawić się zmienne warunki pogodowe czy doby. Myślę że pójdą w z góry ustalone(tak jak miało to miejsce w FM1), bo nie widziałem by Praga miała mieć je zmienne w real time, choć może się zaskoczę.

Ps. Obecnie właśnie katuje FM4 do oporu na X360 szwagra.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #90 dnia: Czerwca 06, 2013, 11:29:01 am »
Z tymi furami TT w wyscigu jest o tyle smieszna sytuacja ze na JTAGu mozna sobie wymusic full LOD dla samochodu gracza i jakos nie zauwazylem zeby gra ciela (1 full lod +11 standardowych).
Tak samo AAx4 nie sprawialo problemow.
Co innego jak polaczylo sie obie opcje  (lod+AA).
A skoro konsola mogla sobie poradzic z lepszymi ustawieniami a mimo wszystko T10 z tego zrezygnowali to znaczy ze oni chca utrzmac perfekcyjne 60 fps bez teering ponad wszystko.
Dlatego boje sie, ze jednak nie zobaczymy zmiennej pory dnia i pogody :(

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #91 dnia: Czerwca 06, 2013, 11:31:30 am »
Niech oprócz Pragi jakieś inne miast dadzą bo ileż można jeździć po torach :lol:. Dla mnie to największa wada FM4.

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #92 dnia: Czerwca 06, 2013, 11:37:10 am »
Magik może nie zobaczymy w real time jak w GT5/6 za to myślę że będą lokacje jak w FM1 gdzie będzie z góry ustalona mokra nawierzchnia czy jazda w nocy. Myślę że inaczej by nie robili podświetlanych reflektorów w pojazdach. :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #93 dnia: Czerwca 06, 2013, 11:41:30 am »
Nieeee, to jest przecież NEXT-GEN. Nie ma mowy o braku dynamicznej zmiany warunków pogodowych.
Jeśli ich nie będzie to wstyd!

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #94 dnia: Czerwca 06, 2013, 11:58:36 am »
Magik może nie zobaczymy w real time jak w GT5/6 za to myślę że będą lokacje jak w FM1 gdzie będzie z góry ustalona mokra nawierzchnia czy jazda w nocy. Myślę że inaczej by nie robili podświetlanych reflektorów w pojazdach. :)
Moze....ja tam jestem przygotowany na najgorsze :D
Wszystko sie okaze na kilka dni na E3. Jesli tam nie pokaza tych ficzerow to nie ma co liczyc na ich pozniejsze ujawnienie.
T10 zawsze pokazywali najwazniejsze zmiany od razu na E3 (kokpity w FM3, Autowista w FM4, nocka w Horizon). Nigdy nie bylo tak ze zostawiali sobie cos duzego na pozniej. Wiec albo E3 albo wcale.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #95 dnia: Czerwca 06, 2013, 11:59:31 am »
Niie mogę się doczekac gierki. Szkoda jedynie, że na baznadziejnego Xone.


s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #96 dnia: Czerwca 06, 2013, 17:00:05 pm »
Mi nie chodzi o upgrade, tylko jak lekko puknę Ferrarką o inną furę to nie chce widzieć że nie mam w niej pół przodu samochodu. Tak jest niestety w FM4, jakby niektóre fury były z plastiku. Sama podmiana tekstur ok, kompromis. Tyle tylko niech to zrobią z głową. Tak samo fury, wiem że na X360 brakło mocy by zastosować model z TT w wyścigu, ale na Xone powinno być już to domyślne, tak jak w GT5 i pewnie w GT6. Tak jak mówiłeś muszą w końcu pojawić się zmienne warunki pogodowe czy doby. Myślę że pójdą w z góry ustalone(tak jak miało to miejsce w FM1), bo nie widziałem by Praga miała mieć je zmienne w real time, choć może się zaskoczę.

Ps. Obecnie właśnie katuje FM4 do oporu na X360 szwagra.

"puknij" sobie normalną furą przy chociażby 60km/h w inną i zobacz jakie są efekty.

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #97 dnia: Czerwca 06, 2013, 20:16:57 pm »
Mi nie chodzi o upgrade, tylko jak lekko puknę Ferrarką o inną furę to nie chce widzieć że nie mam w niej pół przodu samochodu. Tak jest niestety w FM4, jakby niektóre fury były z plastiku. Sama podmiana tekstur ok, kompromis. Tyle tylko niech to zrobią z głową. Tak samo fury, wiem że na X360 brakło mocy by zastosować model z TT w wyścigu, ale na Xone powinno być już to domyślne, tak jak w GT5 i pewnie w GT6. Tak jak mówiłeś muszą w końcu pojawić się zmienne warunki pogodowe czy doby. Myślę że pójdą w z góry ustalone(tak jak miało to miejsce w FM1), bo nie widziałem by Praga miała mieć je zmienne w real time, choć może się zaskoczę.

Ps. Obecnie właśnie katuje FM4 do oporu na X360 szwagra.

"puknij" sobie normalną furą przy chociażby 60km/h w inną i zobacz jakie są efekty.

Na pewno nie takie:

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #98 dnia: Czerwca 06, 2013, 22:55:11 pm »
LOL nawet nie wiedzialem ze w Fm4 mozna az tak pogiac co niektore fury.
Zwykle to raczej kosmetyczne wgiecia + mocna "szlifierka" :D

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #99 dnia: Czerwca 06, 2013, 22:57:43 pm »
Ni chu** to jakis glitch chyba bo w zyciu tak zadnego auta nie zmasakrowalem a nawet probowalem specialnie i jedyne co wyszlo to tak jak pisze Magik :D

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #100 dnia: Czerwca 07, 2013, 12:59:55 pm »
Mi nie chodzi o upgrade, tylko jak lekko puknę Ferrarką o inną furę to nie chce widzieć że nie mam w niej pół przodu samochodu. Tak jest niestety w FM4, jakby niektóre fury były z plastiku. Sama podmiana tekstur ok, kompromis. Tyle tylko niech to zrobią z głową. Tak samo fury, wiem że na X360 brakło mocy by zastosować model z TT w wyścigu, ale na Xone powinno być już to domyślne, tak jak w GT5 i pewnie w GT6. Tak jak mówiłeś muszą w końcu pojawić się zmienne warunki pogodowe czy doby. Myślę że pójdą w z góry ustalone(tak jak miało to miejsce w FM1), bo nie widziałem by Praga miała mieć je zmienne w real time, choć może się zaskoczę.

Ps. Obecnie właśnie katuje FM4 do oporu na X360 szwagra.

"puknij" sobie normalną furą przy chociażby 60km/h w inną i zobacz jakie są efekty.

Na pewno nie takie:

po pierwsze glitch, po drugie zobacz na prędkość, po trzecie porównaj to do konkurencji.

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #101 dnia: Czerwca 07, 2013, 13:17:06 pm »
Po pierwsze niedoróbka gry, fajnie. Po drugie lol, puknij furę od tyłu z tej prędkości w realu i zobaczysz że nic wielkiego się nie dzieje, jeśli jedzie podobną prędkością. Punkt trzeci, konkurencja jasno powiedziała że nie zamierza iść w tym kierunku, więc albo się to akceptuje, albo nie.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #102 dnia: Czerwca 09, 2013, 00:50:01 am »



andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #103 dnia: Czerwca 09, 2013, 00:54:34 am »
Czyżby w końcu najwyższy LOD podczas gameplay'u?
Patrząc na wcześniejsze odsłony, to pewnie nie obejdzie się bez jakiegoś przekrętu z wyglądem gry w FPP czy TPP podczas gameplayu.
Czekamy.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #104 dnia: Czerwca 09, 2013, 01:12:06 am »
Patrzę na to i widzę, że DriveClub będzie mieć marną konkurencję pod względem oprawy ;)

Oczywiście gra wygląda zajebiście i cholernie mi się podoba, ale liczę na walkę pomiędzy tymi dwoma gierkami. A tu DriveClub wcale nie jest na przegranej pozycji :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #105 dnia: Czerwca 09, 2013, 01:24:25 am »
Filmik?

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #106 dnia: Czerwca 09, 2013, 01:28:13 am »
Nie ma chyba, bylo wyciete z 30 minutowego filmiku na Gamespot, znalazlem na gafie.

Ok znalazlem na Utubie
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=nxs0HBhQ6Mg#t=690s
« Ostatnia zmiana: Czerwca 09, 2013, 01:31:26 am wysłana przez _ReD_ »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #107 dnia: Czerwca 09, 2013, 09:19:22 am »
Oczywiście gra wygląda zajebiście i cholernie mi się podoba, ale liczę na walkę pomiędzy tymi dwoma gierkami. A tu DriveClub wcale nie jest na przegranej pozycji :)
Jedyne co te gry maja ze soba wspolnego to samochody :)

Czyżby w końcu najwyższy LOD podczas gameplay'u?
Niekoniecznie. W trailerach poprzednich czesci tez chyba mieli LOD0.
Szczerze to ja bym wolal obciete modele, jesli dzieki temu mogliby wrzucic zmienna pore dnia/pogode.
A niestety sie na to nie zanosi bo Praga w nwych urywkach wyglada tak samo jak w pierwszym trailerze :(

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #108 dnia: Czerwca 09, 2013, 11:42:04 am »
Jedyne co te gry maja ze soba wspolnego to samochody
Dokładnie. To tak jak porównywać TDU lub NFSa do Forzy czy GT.

FM5 wygląda nieźle, ale czekam na normalny gameplay. Po takich krótkich migawkach ciężko ocenić rzeczywistą grafikę. Przydałoby się też jakieś porządne info. Ile będzie w grze fur, tras itd.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #109 dnia: Czerwca 09, 2013, 12:03:34 pm »
Jedyne co te gry maja ze soba wspolnego to samochody :)

Tak, tak, wiem że DriveClub nie aspiruje do miana symulatora, jak Forza i będzie to coś trochę innego, ale mówiłem wyłącznie o grafice :)

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #110 dnia: Czerwca 09, 2013, 12:35:17 pm »
No graficznie trochę cienko, ale dziwicie sie? 3GB ramu dla systemu, słabsza grafika o 30%, musiało sie to odbić na jakości gier

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #111 dnia: Czerwca 09, 2013, 12:39:06 pm »
Graficznie Forza wypada chyba lepiej. DriveClub ma świetne samochody, ale tła wyglądają jakby były zrobione w niskiej rozdzielczości.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #112 dnia: Czerwca 09, 2013, 12:41:24 pm »
Graficznie Forza wypada chyba lepiej. DriveClub ma świetne samochody, ale tła wyglądają jakby były zrobione w niskiej rozdzielczości.
Sobie chyba jaja robisz, zrozumiałbym jak byś powiedział ze samochody są na podobnym poziomie, ale nie tym samym. Tła właśnie są dużo ładniejsze w driveclub.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #113 dnia: Czerwca 09, 2013, 12:52:53 pm »
Jak dla mnie to to co pokazali z FM5 to bullshoty.
Masa kadrów z daleka, gdzie nie widać zbyt wiele oprócz rozmazanych sylwetek ścigających się aut, no i żeby był kotrast, to w drugą stronę - masakryczne zbliżenia na bieżnik opony, gdzie widać już masę detali, autovista na kółkach.

W Driveclub już tak nie słodzą, pokazane urywki mają swoje lepsze i słabsze momenty.

Porównując pokazane materiały, wydaje mi się, że FM5 bardziej zawiedzie, bo obiecują nam cuda na patyku.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #114 dnia: Czerwca 09, 2013, 14:49:09 pm »
Zdziwilbym sie jakby DriveClub wygladal gorzej.
Wkoncu FM chodzi nie tylko na slabszej konsoli, ale tez bedzie smigac z 2 razy wyzszym frameratem.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #115 dnia: Czerwca 09, 2013, 15:07:59 pm »
DRIVECLUB może być w opałach, niektore kadry wyglądają na prawdę słabo. Bylo juz potwierdzone jaki framerate i rozdzielczość?

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #116 dnia: Czerwca 09, 2013, 15:24:12 pm »
Jeszcze nie. Wiadomo, że DriveClub będzie w 1080p śmigać, ale nie jest pewne, z jakim frameratem.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #117 dnia: Czerwca 09, 2013, 15:37:09 pm »
Graficznie Forza wypada chyba lepiej. DriveClub ma świetne samochody, ale tła wyglądają jakby były zrobione w niskiej rozdzielczości.
No właśnie. DriveClub ogólnie wygląda lepiej jeśli spojrzymy na ilość detali, ale nie ma tak wyraźnej i ostrej grafiki jak Forza i przez to czasem prezentuje się mega zajebiście, a czasem tak sobie. Imo po tym, co do tej pory widzieliśmy bardzo trudno ocenić, która gra jest ładniejsza. Na szczęście na dniach będziemy wiedzieć dużo, dużo więcej.

Unlimited

  • Gość
Odp: Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #118 dnia: Czerwca 10, 2013, 19:14:52 pm »
Nic ciekawego nie zaprezentowali.. :-?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Forza Motorsport 5
« Odpowiedź #119 dnia: Czerwca 10, 2013, 19:21:36 pm »
Czekam na porównania z GT5.