Autor Wątek: Halo 5: Guardians  (Przeczytany 71207 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #120 dnia: Października 13, 2015, 00:35:50 am »
Bo jest to jedyny fps z arenami, którego próżno szukać na ps4. Czwórka im nie wyszła, ale tutaj widzę póki co same plusy. Zobaczymy i liczę, że się nie zawiodę.


Tandetny fps :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 995
  • Reputacja: 120
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #121 dnia: Października 13, 2015, 00:40:46 am »
Lepiej było kasę wydać na kolekcjonerkę U4!!! Seria dopiero się rozkręca i jest bardzo zajebista! Najlepszy TPS na obecną generację!

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #122 dnia: Października 13, 2015, 00:45:43 am »
Lepiej było kasę wydać na kolekcjonerkę U4!!! Seria dopiero się rozkręca i jest bardzo zajebista! Najlepszy TPS na obecną generację!

Ale pajacujesz.

Mnie po prostu dziwi, że robi się tutaj mesjasza ze standardowego FPSa z normalnym multiplayerem i próbuje wciskać ciemnotę, że to jakieś unikalne doświadczenie niedostępne na innych platformach.

Ja mogę napisać, że już prędzej TLoU ma unikalne multi, niedostępne nigdzie indziej, ale nie milionowy FPS z trybem online :lol:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #123 dnia: Października 13, 2015, 00:59:06 am »
Problem tego typu, że taki multiplayer to jeszcze znajdziesz w UT na PC, teraz same perki i inne gówna. A ja tego właśnie chciałem, do tego feeling strzelania będzie pewnie tak samo zajebisty jak w poprzednich halo i więcej mi nie potrzeba. W sumie to niepotrzebnie z Irasem wchodzę w jakiekolwiek dyskusje, bo poza crap i gówno niczego się nie dowiem o każdej grze na Xboxa :lol:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #124 dnia: Października 13, 2015, 01:01:48 am »
Czyli Ty źle mówisz. To BRAK zawartości przyciąga Cie do tej gry.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #125 dnia: Października 13, 2015, 01:10:02 am »
Rusek już drugi raz dzisiaj wyskakuje z Uncharted, bo mieszkam z gównem jakiś paździerz na bonera  :lol:

Tandetny fps :lol:

No nie, wcale. Odyseja kosmiczna i Łowca androidów gier wideo w jednym.
« Ostatnia zmiana: Października 13, 2015, 01:41:43 am wysłana przez Iras »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 995
  • Reputacja: 120
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #126 dnia: Października 13, 2015, 01:14:20 am »
To wiele wyjaśnia  :lol:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #127 dnia: Października 13, 2015, 01:16:21 am »
Coop w kampanii w każdej czeaci, Spartan OPS, sporo trybów w multi, kuźnia. No nie ma co robić.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #128 dnia: Października 13, 2015, 01:22:07 am »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #129 dnia: Października 13, 2015, 01:42:19 am »
Literówka. Bywa.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #130 dnia: Października 13, 2015, 06:45:22 am »
Coop w kampanii w każdej czeaci

Podobno nie w piątce. Chyba moc chmury im nie wystarczyła, czy coś...
Fryty tyty dotknij pyty

Mrocz

  • Gość
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #131 dnia: Października 13, 2015, 08:34:12 am »
Dla mnie Halo 5 przez brak split screena nadaje się praktycznie do kosza. Potęga poprzednich części właśnie polegała na tej kanapowej rozwałce :P

A swoją drogą:

Bo jest to jedyny fps z arenami, którego próżno szukać na ps4. Czwórka im nie wyszła, ale tutaj widzę póki co same plusy.

Ekhm Destiny... Crucible to praktycznie multi z Halo.

Czwórka im nie wyszła (choć mi się podobała) ale tak samo "pięknie" się zapowiadała ;) Prawda jest taka. Wszystkim podobają się Halo od Bungie. 343 Industries zrobiło jedno Halo 4 i mało komu się podoba. Wnioski samemu można sobie wyciągnąć ;)

Co do samych plusów. Brak split screena też uważasz za plus? Bo dla mnie to potworny krok wstecz względem poprzednich części.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #132 dnia: Października 13, 2015, 08:53:43 am »
Coop w kampanii w każdej czeaci

Podobno nie w piątce. Chyba moc chmury im nie wystarczyła, czy coś...
Nie ma splita, coop jest dla 4 graczy.

Mrocz, błagam, nie wrzucaj pvp z destiny bo to niezbalansowany battlefront, można pograć, ale nic więcej.

Split mnie nie interesuje, bo i tak nie ma z kim pograć w domu, ale jazda w 4 online, to będzie coś ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #133 dnia: Października 13, 2015, 09:30:28 am »
Split mnie nie interesuje, bo i tak nie ma z kim pograć w domu, ale jazda w 4 online, to będzie coś ;)

W starych Halo był balans, ale w czwórce już mniej ;) Po piątce już też bym się tego nie spodziewał.

Problem w tym, że żeby multiplayer był dobrze zbalansowany musi być do bólu prosty... Dlatego taki Quake czy Counter Strike są idealnie zbalansowane, ale są tak prehistorycznymi grami, że szkoda gadać ;)

Halo było zbalansowane kiedy było proste (mówię o poziomie skomplikowania rozgrywki a nie trudności ) kiedy miałeś symetryczną mapkę do CTF gdzie po obu stronach zaczynasz z tym samym sprzętem ;) Halo 4 miało przekombinowane multi, ale split screen zajebiście dawał radę. (kurde 4 pady kupiłem specjalnie dla tej gry). Nie mniej nie spodziewałbym się zajebistego balansu w Halo 5.

Destiny fakt, balans czasem kuleje, ale co się dziwić jak w grze występuje taka różnorodność całej gamy broni, egzotyków itp? To samo będzie w Halo 5 ;) Zwłaszcza jak dadzą mikropłatności
« Ostatnia zmiana: Października 13, 2015, 09:32:23 am wysłana przez Mrocz »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #134 dnia: Października 13, 2015, 10:13:00 am »
Reach zapoczątkował psucie gry, co skopiowali w czwórce. Ale piątka właśnie zmierza w dobrym kierunku, bo wywalają wszystko co psuło balans gry. A destiny to już totalny misz masz.

Mrocz

  • Gość
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #135 dnia: Października 13, 2015, 12:46:48 pm »
Reach zapoczątkował psucie gry, co skopiowali w czwórce. Ale piątka właśnie zmierza w dobrym kierunku, bo wywalają wszystko co psuło balans gry. A destiny to już totalny misz masz.

Jeżeli wszystko wywalają to spoko. Z drugiej strony czy gra przez to nie będzie przypominała taniej produkcji Indie? Każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety?

W takim Destiny dlaczego niby jakaś zajebista broń, której zdobycie jest mega trudne i wymagające ma być taka sama jak randomowy drop z zielonego enegramu? ;) Trzeba się nad tym zastanowić ;) ?

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #136 dnia: Października 13, 2015, 12:50:06 pm »
Nie ma co porównywać, jak z wowem, masz ch**owy sprzęt, możesz pograć, ale masz trudniej. W destiny jest podobnie, jakby był normalny tryb, bez super powerów, to spoko, bo tak jest tylko do popykania, ale nie jestem w stanie w to za długo grać.

W halo 5 będą też umiejętności, ale każdy ma mieć te same i to jest zasadnicza różnica, wiesz czym może zaskoczyć Cię przeciwnik, a nie kur** prawie dobijasz kolesia, a on wywala złoty pistolet i Cię rozwala jednym strzałem, przecież to poj**ane jest :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #137 dnia: Października 13, 2015, 13:00:38 pm »
Nie ma co porównywać, jak z wowem, masz ch**owy sprzęt, możesz pograć, ale masz trudniej. W destiny jest podobnie, jakby był normalny tryb, bez super powerów, to spoko, bo tak jest tylko do popykania, ale nie jestem w stanie w to za długo grać.

W halo 5 będą też umiejętności, ale każdy ma mieć te same i to jest zasadnicza różnica, wiesz czym może zaskoczyć Cię przeciwnik, a nie kur** prawie dobijasz kolesia, a on wywala złoty pistolet i Cię rozwala jednym strzałem, przecież to poj**ane jest :lol:

No trochę racji masz ;) Ale tak jak mówię są różne gry sieciowe ;) Niektóre nie muszą być super zbalansowane by były fajne. Od super balansu i turniejowej rozgrywki zawsze był Quake i Counter Strike, a nie znaczy to, że chcemy by tak gry wyglądały ;)

W Halo 5 mają być mikrotransakcje i jeżeli będą używane do wybrania sprzętu "startowego" po respie, to może być kiepsko ;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #138 dnia: Października 13, 2015, 13:02:48 pm »
Czyli co - halo gierka dla noobów, które dostawały wpie**ol w Destiny?  :lol:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #139 dnia: Października 13, 2015, 13:16:59 pm »
Weź lepiej przestań pisać :lol:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #140 dnia: Października 13, 2015, 13:38:51 pm »
A to nie jest tak, że w Destiny w Crucible (czy jak tam ten tryb z deathmatch się nazywa) wszystkie statsy postaci i uzbrojenia są kastrowane do tych samych statystyk dla wszystkich graczy, aby zachować balans i możliwie wyrównać szanse?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #141 dnia: Października 13, 2015, 13:41:40 pm »
Balas sralans. Liczy się skill! :troll:

Mrocz

  • Gość
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #142 dnia: Października 13, 2015, 13:48:03 pm »
A to nie jest tak, że w Destiny w Crucible (czy jak tam ten tryb z deathmatch się nazywa) wszystkie statsy postaci i uzbrojenia są kastrowane do tych samych statystyk dla wszystkich graczy, aby zachować balans i możliwie wyrównać szanse?

Jest. Ale statystyki "IMPACT" "RATE OF FIRE" "RANGE" itp zostają zachowane. To tak jakby różne modele broni były ;) Do tego dochodzą pewne perki w egzotykach, które dają dodatkowe możliwości typu: Sleeper Simulant przebija na wylot ;)

Shard

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 04-08-2006
  • Wiadomości: 314
  • Reputacja: 13
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #143 dnia: Października 13, 2015, 14:06:29 pm »
Jak dla mnie trailer okropny, Knights of Cydonia zupełnie tutaj nie pasuje - wygląda to jak jakiś fanowski filmik, gdzie ktoś postanowił po prostu umieścić ujęcia z Halo do swojej ulubionej piosenki  ;)

Natomiast sama gra się dobrze zapowiada, czytałem sporo pozytywnych opinii na /v/ z bety i wiele wskazuje na to, że multi w Halo znów będzie dobre. Natomiast jeśli chodzi o singla to w moim odczuciu Halo 4 naprawdę było na dobrym poziomie, niewiele gorsze niż Halo 3, także raczej ufam 343. Pewnie wezmę na premierę, bo do premiery nowego Fallouta nic ciekawszego chyba nie wychodzi.

yap

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 24-05-2005
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 29
  • GT: DARKERRYU PSN ID: YapPL
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #144 dnia: Października 15, 2015, 11:34:02 am »
Postanowilem zmniejszyc hype przez...nie zagladanie na stronki z info o Halo 5. Halo 4 w moim odczuciu to bardzo dobra gierka, nieco 'skorytarzowana', ale caly czas bardzo grywalna i zachowujaca klimat serii. Zeby nie bylo, mowa o singlu. Nie przepadam za pvp choc grupa maniakow sceny Halo przekonuje mnie do szarpniecia z nimi od czasu do czasu. Mam przeczucie, ze czworka byla tylko przedbiegami przed ukazaniem pelnego potencjalu i talentu 343. Juz widze ten coop na czterech graczy, rzucanie urwami, nawolywanie do zajecia flanki itd.

A, na premiere Halo 5 zamowilem sobie to:


Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #145 dnia: Października 15, 2015, 12:44:42 pm »
Zbyt kosmiczny wygląd jak dla mnie, ale fajnie, że wrzucają też limitowaną edycję gry, figurka itp.  Ciekawe jaki będzie dźwięk przy odpalaniu konsoli  8)

Mrocz

  • Gość
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #146 dnia: Października 15, 2015, 13:35:15 pm »

Zbyt kosmiczny wygląd jak dla mnie, ale fajnie, że wrzucają też limitowaną edycję gry, figurka itp.  Ciekawe jaki będzie dźwięk przy odpalaniu konsoli  8)

:troll: :troll:


Nie no śmieszna ta konsola  :lol:



Tak mi się skojarzyły te dźwięki przy naciskaniu przycisków na konsoli. :lol:

Toć dałeś zdjęcie specjalnej edycji Xboxa w motywach Halo :troll:

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #147 dnia: Października 15, 2015, 17:30:17 pm »
Ja pier**le, jak można mieć takie skrzywienie..

Też się zastanawiam, jak można wyjebać 1500 na konsolę dla tandetnej strzelanki, która skończyła się na trzeciej części  :roll:
Strzelanki to najlepszy gatunek gier. Na szczęście w halo kompletnie nie pasuje mi klimat typu strzelanie laserkami do krasnoludków,  wiec  na razie mogę się wstrzymac z kupnem xboxa. Za to quantum break zapowiada się zarąbiście, jak do tego gearsy okażą się tak dobre jak poprzednie części to może sam kupie xboxa (a za rok cena pewnie jeszcze spadnie).
Cytuj
Mnie po prostu dziwi, że robi się tutaj mesjasza ze standardowego FPSa
Ostatnio takie standardowe fpsy są prawdziwą rzadkością. Od roku czekam na takiego standardowego fpsa na ps4 i jakoś doczekać się nie mogę :roll:
Jakby taki doom był exem na xboxem od razu bym kupił złoma.
« Ostatnia zmiana: Października 15, 2015, 17:35:28 pm wysłana przez Wulfen »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #148 dnia: Października 18, 2015, 17:57:04 pm »
Preorder zlozony :)

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #149 dnia: Października 19, 2015, 21:16:34 pm »


Co-op w czterech znajomków na legandary... ehhh... tęsknię  :puppy-eyes:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 995
  • Reputacja: 120
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #150 dnia: Października 19, 2015, 22:52:07 pm »
No i to niby nie jest cinematic experience pierwszej klasy?))) Szacun jeśli scenki latają w realtime na XO.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #151 dnia: Października 19, 2015, 22:56:00 pm »
Ekstra ten gameplay wygląda. Będzie grane :)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #152 dnia: Października 19, 2015, 23:13:58 pm »
To już jest pełna wersja czy jakaś recenzencka bez day1 patcha?

Gdzie cienie od tych fioletowych pokrak w tunelach? Gdzie są jakiekolwiek cienie od postaci/obiektów? Gdzie ślady opon na podłożu jak jeździ pojazdem? No i ta blaszana sterylność, oni chyba wyłączyli 90% efektów, żeby utrzymać te 60 fps :lol:

 Cholera graficzna bieda w ch**, remaster Uncharted to jedzie XD

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #153 dnia: Października 19, 2015, 23:55:40 pm »
Mam to głęboko w piździe, to że to halo 4,5 to już było wiadomo, ale gameplay wygląda super, będzie odjazd

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #154 dnia: Października 20, 2015, 00:05:57 am »
xD

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #155 dnia: Października 20, 2015, 00:09:41 am »
Tak wiem, smutne masz życie.

Mrocz

  • Gość
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #156 dnia: Października 20, 2015, 08:05:28 am »
No i to niby nie jest cinematic experience pierwszej klasy?))) Szacun jeśli scenki latają w realtime na XO.

Przecież te scenki były w Halo 4. Na bank to jest render.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #157 dnia: Października 20, 2015, 08:12:03 am »
Wygląda jak gra na komórki, czyli tak samo jak poprzednie części.

Mrocz

  • Gość
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #158 dnia: Października 20, 2015, 11:02:20 am »
Ja nie ukrywam bym się nawet jarał. Problem w tym, że każde Halo (z wyjątkiem jedynki) przelazłem raz i wstawiłem na półkę. Przy Halo 4 jedyne co mnie trzymało to genialny tryb Split-Screen. Taki tryb Regicide z kumplami przy piwie był totalnie zajebisty. Niestety w Halo 5 wyje**li splita i dla mnie gra straciła prawie całą atrakcyjność. Kiedyś może sobie kupie Xboxa jak będzie za 6 stówek albo mniej. I wtedy nadrobię, ale na bank nie kupiłbym tego na premierę zwłaszcza z powodu braku tego trybu :(

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Halo 5: Guardians
« Odpowiedź #159 dnia: Października 20, 2015, 11:09:02 am »
Mnie ta gra po prostu odrzuca designem. Jest tak kaszaniasty, ze szok.