Autor Wątek: Donkey Kong Country: Tropical Freeze  (Przeczytany 21855 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« dnia: Czerwca 11, 2013, 17:34:31 pm »


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 11, 2013, 17:48:20 pm »
Gdyby nie ta małpa, to pomyślałbym że Crash Bandicoot w HD:)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 11, 2013, 18:19:08 pm »

















svonston

  • Gość
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 11, 2013, 19:24:44 pm »
Poziom zaawansowania, grafiki, gameplayu - 3DS. Nie, dziękuję.

Conker

  • Global Moderator
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 01-11-2003
  • Wiadomości: 1 680
  • Reputacja: 7
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 11, 2013, 21:37:33 pm »
Eeee tam, zajebiście to wygląda, dla mnie to jeden z lepszych tytułów. Przy Returns bawiłem się świetnie, tutaj może być tylko lepiej.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwca 11, 2013, 21:54:41 pm »
Szkoda że wydają tak szybko po DK:CR. Zdecydowanie wolałbym jakąś odmianę. Inna sprawa, że gra na pewno będzie bardzo grywalna i w dodatku napędzi sprzedaż konsoli.

Shard

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 04-08-2006
  • Wiadomości: 314
  • Reputacja: 13
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 11, 2013, 21:56:46 pm »
No właśnie. Też nie wątpię, że będzie to świetna platformówka. Ale chodzi o to, że Wii U potrzebuje czegoś inneg (np. Metroida  albo nowe IP  :evil:) od Retro Studios, a nie kolejnego Donkey'a.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwca 12, 2013, 00:05:09 am »
Kensuke Tanabe: Donkey Kong Country: Tropical Freeze is "Kind of a Road Movie"
http://www.nintendolife.com/news/2013/06/kensuke_tanabe_donkey_kong_country_tropical_freeze_is_kind_of_a_road_movie

Conker

  • Global Moderator
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 01-11-2003
  • Wiadomości: 1 680
  • Reputacja: 7
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwca 12, 2013, 10:01:49 am »
No właśnie. Też nie wątpię, że będzie to świetna platformówka. Ale chodzi o to, że Wii U potrzebuje czegoś inneg (np. Metroida  albo nowe IP  :evil:) od Retro Studios, a nie kolejnego Donkey'a.

Metroid zostal dosc mocno wyeksploatowany w ostatnich latach i wydaje mi sie, ze jakosc serii poszla nieco w dol. Nowe IP by bylo swietne, ale Donkey Kong tez daje rade.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:17:32 pm »
http://www.nintendolife.com/news/2013/06/retro_chose_donkey_kong_over_metroid_as_its_first_wii_u_title

Retro wybrało DK, bo stwierdzili, że chcą jeszcze popracować nad serią (jakby nie patrzeć wcześniej zrobili trzy Metroidy) i właśnie dlatego zabrali się za małpę w pierwszej kolejności. Na pewno jednak rolę odegrały też czynniki finansowe. W końcu DK:CR sprzedało się zajebiście na Wii, a dla konsoli we wczesnym stadium życia taka gra jest lepsza, bo pchnie sprzedaż. Metroidy natomiast są skierowane do bardziej hardcorowych graczy niż casuali (choć paradoksalnie DK jest dużo trudniejszy).
Można z tych słów jednak wnioskować, że po DK raczej zabiorą się za Metroida, skoro zastanawiali się nad jedną z tych gier. Więc pewnie zobaczymy kolejną część na dalszym etapie życia WiiU (pytanie, czy to nadal będzie Metroid Prime?).

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:31:54 pm »
Nie pier... facet. Lepiej porównaj sprzedaż Metroida i Donkey Konga, to będziesz wiedział dlaczego wybrali małpę. Zagadka rozwiązana.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:47:47 pm »
Przecież to też napisałem o_O

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwca 12, 2013, 21:54:47 pm »
Szkoda, że po jakichś bzdurach w stylu "wybrało, bo chcą blablabla". Otóż nie - nie chcą. Robią to, co góra każe, a góra ma w zadzie fanów jakiegoś Metroida i woli liczyć kasę za kolejną prostą platformówkę z grafiką rodem z NGC. Gdzie jest nowa Zelda? Nie ma - z tego samego powodu. Taniej przeportować Wind Wakera, a głupi fani kupią i jeszcze się będą cieszyć.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwca 12, 2013, 22:05:01 pm »
To jest tylko Twoje czy moje gdybanie. Nie wiemy jak było. Mówią, że najpierw chcieli zrobić kolejnego DK. Ile w tym prawdy? Nie wiemy. Możemy jedynie gdybać, że zrobili to ze względów finansowych, ale stwierdzić, iż tak rzeczywiście było nie możemy. Dlatego jest to trochę taka krytyka dla samej krytyki.

Natomiast nowa Zelda się tworzy, ale jak to w przypadku Zeld, proces twórczy trwa z 3-4 lata (pomiędzy Twilight Princess a Skyward Swordem było aż 6 lat różnicy), więc wiadomo, że z nową Zeldą nie wyrobili by się na początek żywotu WiiU. Wydanie Wind Wakera HD jest pewnym skokiem na kasę, ale ja np. jestem z tego skoku na kasę zadowolony. Mam też nadzieję, że cena nie przekroczy 30 euro, bo żądanie więcej za kotlet po liftingu byłoby chamskie.

Poza tym DK:TF wygląda dużo lepiej niż DK:CR z Wii (które i tak było całkiem ładne, jak na Wii). Nie ma szans, aby osiągnęli na Wii taki poziom grafiki. Przeszedłem DK:CR i widzę sporą różnicę w ilości detali.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2013, 22:08:03 pm wysłana przez POK »

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwca 13, 2013, 01:57:39 am »
Czy wolalbym Metroida? Tak! Czy chce DK? Jak najbardziej :D

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwca 15, 2013, 17:35:25 pm »
Nie wiem, czy bym zauważył różnicę między tą a poprzednią częścią. Ale za to grający ma fajna czapkę, kupiłbym taką.  8)

iko

  • Gość
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwca 15, 2013, 17:58:36 pm »
Ja się ciesze, że Nina cały czas kontynuuje swoje platformówki . To temat troszkę zapomniany na 'dużych' konsolach. Dlatego tym bardziej jaram się WiiU.

A Metroid będzie na stówę, pytanie tylko w jakiej formie, licze na pełen wymiar 3D jak za czasów serii Prime. Tyle mi się marzy, bo Metroid Prime było wyjeb@ne w kosmos.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwca 15, 2013, 18:15:52 pm »
Nie wiem, czy bym zauważył różnicę między tą a poprzednią częścią. Ale za to grający ma fajna czapkę, kupiłbym taką.  8)
DK z Wii nadal wygląda nieźle, ale ilość detali jest jednak dużo mniejsza:


Jak znajdę kiedyś porównanie obydwu wersji, to na pewno wrzucę do tematu.

Zauważyłem, że w nowym DK mamy o jedno serduszko więcej, czyli pewnie gra będzie łatwiejsza. Jest to imo dobra wiadomość, pod warunkiem, że nie przesadzą.

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwca 15, 2013, 18:18:03 pm »
Na 3DSie jest więcej i chyba można sobie jeszcze dokupić, gdzieś tak widziałem.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwca 15, 2013, 18:26:09 pm »
No rzeczywiście, teraz mi przypomniałeś. Na każdy poziom można było mieć jeden specjał (kupowało się w sklepie). Ja właśnie zwykle chodziłem z dodatkowym serduszkiem (serduszko z krzyżykiem w środku). Ale jak mieliśmy Diddiego, to on miał tylko dwa serduszka, a tutaj też ma trzy.

Jedyne uproszczenie, jakie chciałbym, aby wprowadzili, to więcej checkpointów. Reszta może pozostać bez zmian.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpnia 28, 2013, 18:57:01 pm »
Premiera w USA 6 grudnia. Co do Europy to jeszcze nie wiadomo, ale pewnie będzie podobnie.



Gra ma być sprzedawana w trochę niższej cenie, czyli za 49,99$ (na nasze pewnie tyle samo, tyle że w euro).
http://nintendoeverything.com/new-nintendo-release-dates-super-mario-3d-world-in-november-donkey-kong-in-december-more/
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 28, 2013, 19:08:48 pm wysłana przez POK »

svonston

  • Gość
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpnia 28, 2013, 19:29:46 pm »
Od wersji na 3DSa różni się tylko poziomami czy jak?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpnia 28, 2013, 19:32:32 pm »
Równie dobrze można by to powiedzieć o każdym sequelu.

svonston

  • Gość
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpnia 28, 2013, 19:35:22 pm »
No dokładnie, liczę na coś oryginalnego, a nie klepanie schematów od 20-paru lat. :- (

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpnia 28, 2013, 19:41:51 pm »
No na nowe podejście do serii to się nie zapowiada. Dostaniemy rozszerzoną i dopracowaną formułę, na której opierała się wersja z Wii i 3DSa. Osobiście nie widzę powodów do narzekania, ale rozumiem, że niektórzy oczekiwaliby czegoś więcej.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #26 dnia: Października 01, 2013, 21:32:43 pm »
Premiera z grudnia została przesunięta na luty. Strata na szczęście niewielka, bo będą inne premiery.
http://www.nintendolife.com/news/2013/10/donkey_kong_country_tropical_freeze_delayed_until_early_2014

Powodem jest podobno większa ilość czasu potrzebna na dopracowanie gry, ale podejrzewam, że Nintendo nie chce wydawać Mario i DK prawie w tym samym terminie. No a czymś trzeba zapełnić początek roku, by zachować ciągły napływ gier.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #27 dnia: Października 08, 2013, 23:54:53 pm »


Wygląda super :)


Donkey Kong Country: Tropical Freeze details
Cytuj
- When playing in multiplayer, Donkey Kong will be automatically granted to a buddy of the player’s choice
- This is instead of requiring them to find one in the level
- Control individual characters on-screen at the same time
- If one player dies, the other player can continue on
- Players have a set number of lives they can use
- Rescue downed players by breaking them out of a barrel
- Dixie moves more gracefully than Donkey/Diddy
- Dixie can move pirouettes across the stage or using her ponytail to helicopter over enemies
- Shake the Wiimote to have Dixie use her hair to slap the ground and shake things up
- This is unlike Donkey Kong, who pummels with his fists
- While on Donkey Kong’s back, Dixie can fire attacks at enemies with bubblegum gun
- Similar to Diddy Kong’s peanut popguns
- When Donkey Kong tumbles over the edge, Dixie will go down with him
- This takes two lives instead of one
- Some stages have players needing to be mindful of their surroundings and help your partner clear a path
- One level with fiery hazards has you pulling eggplant-like fruits filled with water and hurling them onto blazing bushes and enemies
- Minecart levels coming back
- In multiplayer while playing minecart levels, Dixie can ride on Donkey Kong’s back and assume a passive role, or jump in alongside him and duck to avoid damage
- Boss battle: fight against a Viking hat adorned seal that slides from one side of the stage to the other
- Time your attacks and work with your friend to more easily defeat the boss by landing jumps on his back
http://nintendoeverything.com/donkey-kong-country-tropical-freeze-details-2/

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #28 dnia: Listopada 22, 2013, 20:55:22 pm »
Nowe info o DK + wywiad z Reggie'm na filmiku zrobionym specjalnie dla GT:
http://www.gametrailers.com/full-episodes/p992ud/gt-tv-donkey-kong-country--tropical-freeze

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #29 dnia: Grudnia 08, 2013, 02:59:15 am »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #30 dnia: Grudnia 09, 2013, 10:36:42 am »
Cytuj
This month’s issue of Game Informer contains a feature on Donkey Kong Country: Tropical Freeze. We’ve rounded up details from the magazine’s report below.

- Snowmads are made up of penguins, owls, rabbits, sea lions, and walruses
- Diddy Kong’s cartwheel attack useful for close attacks
- Use Kong Pow with Diddy to turn all enemies on the screen into extra balloons
- As previously mentioned, Dixie’s Kong Pow turns onscreen enemies into gold hearts
- Dixie’s ponytail is like a propeller underwater for extra speed
- Enemies will get tougher as you progress
- Tucks (penguin-like enemies) start out with Donkey Kong being able to take them out by jumping on their heads or rolling into them
- Later, they’ll have spears and helmets at their disposal, so you can only attack them from behind
- Tucks will then come with double-sided spears and spiked helmets, so they must be stunned first before you can attack
- 6 islands
- 6-7 levels per island
- Boss stage and a bonus level as well
- Bonus level unlocks after collecting all KONG letters in each level

- World 1: Lost Mangroves (rainforest, vine grabbing, zip-lining)
- World 2: Autumn Heights (Bavarian-like mountain, mine carts, hot-air balloons, giant owls, jagged cliff faces)
- World 3: Bright Savannah (tall grass, orange/brown colors, like an African safari, dodge brush fire and penguins with spears)
- World 4: Sea Breeze Cove (blue harbors, sandy inlets, lots of swimming, dodge electric seaweed and manage air supply)
- World 5: Juicy Jungle (tropical forest that produces a rare fruit, home to an elaborate processing plant, jump off jellies to reach new heights)
- World 6: DK Island (Donkey Kong’s tree house has been frosted over, has homages to levels from Donkey Kong Country Returns)
- Will always control Donkey Kong in single-player
- Side characters add to Donkey Kong’s abilities
- Subtle differences between the side characters
- Can switch between side characters by breaking barrels in the levels
- Icons on the barrels rotate slowly so that you can pick your partner
- Offers challenging gameplay
http://nintendoeverything.com/donkey-kong-country-tropical-freeze-details-3/#more-144359

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #31 dnia: Grudnia 18, 2013, 16:40:32 pm »
New Donkey Kong Country: Tropical Freeze hitting Europe on Feb. 21


POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #33 dnia: Grudnia 24, 2013, 15:08:35 pm »















POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #34 dnia: Stycznia 14, 2014, 16:04:16 pm »
Tons of Donkey Kong Country: Tropical Freeze details – upload times/replays, more
Cytuj
- ONM estimates that most levels will take about 10 minutes to complete on your first attempt
- 3-3 Frantic Field: set against a hurricane, with small tornadoes, and lightning as obstacles; eventually you reach the eye of the storm
- Next stage takes place in a forest, with sections on fire due to the previous levels lightning
- Need to use watery fruit to put out vine fires in order to progress
- Game includes tag barrels ala Donkey Kong 64, to switch between Kongs (could just be DK barrels)
- Multiple routes in the various levels
- 3 secret levels per world confirmed

- Time Attack returns
- In Time Attack, you can choose which character’s DK barrels will appear
- Upload times and full replays to show friends, and to help other players improve their own times
- There seems to be more emphasis on the background, which is constantly moving, which makes the world feel alive, and sometimes provides hints to what you’re going to encounter next
- When asked if there was anything the felt was missing from the game, Kensuke Tanabe said that he wishes they could have done more with the animal buddies
- Tanabe also mentions that there is something from A Link to the Past that he wanted to do, couldn’t, and used it in Link’s Awakening instead (ending of LA when the egg opens)
- Retro president’s favorite levels: 6-6 Cliffside Slide, “like jumping right into the middle of an action movie”, it’s a silhouette level. 4-4 Irate Eight, and underwater level which sounds like the giant octopus from DKCR is back. 3-3 Frantic Fields, which is challenging, but with a bit of comedy.
Tanabe mentions that World 4 is made of only underwater levels.
- Kelbaugh also mentions that he likes 4-4, and 3-6 Cannon Canyon, because of the dynamic 3D camera movement
- Animation quality has improved over Returns
- With David Wise, Kenji Yamamoto, and Scott Petersen, they have an amazing soundtrack, and special effects effort
- Tanabe was surprised that so few people in DKCR didn’t want to use the Super Guide once it appeared. He said that the difficulty of Tropical Freeze hasn’t been lowered, but that they have added some features that will give casual players an easier time.
- Difficulty hasn’t been lowered, but the new items, and Kong POW allow you to change the difficulty of the levels somewhat

- Miyamoto told Retro, when first working on DKCR: “This is my baby. Don’t mess it up.”
- Kelbaugh and Tanabe both worked on DKC, with Tanabe on the Japanese localisation, but never met.
Ten years later Tanabe met Kelbaugh, when he became president of Retro. He saw that Kelbaugh had a DKC jacket, and they learned that they both worked on DKC.
- A few years after that they both started on DKCR, Michael gave DKCR the codename F8 – fate.
- Retro was working on Mario Kart 7, and TF at the same time
- Tanabe, and his team at SPD is Retro’s primary contact at Nintendo, but the games are a collaborative effort throughout Nintendo
- If they found themselves on Kong Island Kelbaugh would team up with Diddy, and Tanabe with Donkey Kong, so that he could be carried around
http://nintendoeverything.com/tons-of-donkey-kong-country-tropical-freeze-details-upload-timesreplays-more/

Chodzą pogłoski, że ma być 60 poziomów. Przy 3 dodatkowych levelach na świat wydaje to się nawet prawdopodobne. Zatem te 10 minut na poziom wydaje się rozsądnym czasem, chociaż pewnie gdzieś od połowy gry przejście każdego poziomu zacznie się nagle dziwnie wydłużać ;)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #35 dnia: Stycznia 20, 2014, 22:17:15 pm »
Donkey Kong Country: Tropical Freeze: The Wii U Strikes Back?
http://uk.ign.com/articles/2014/01/20/donkey-kong-country-tropical-freeze-the-wii-u-strikes-back?%3A+ign%2Fall+%28IGN+All%29

Cytuj
- Game has a lot of secrets
- Puzzle pieces, collectible letters, bonus rooms, concealed coins, alternate exits, and scores of bananas
- One secret: tucked away rendering of Samus Aran’s Gunship
- Familiar Donkey Kong Country melodies
- Tropical Freeze’s level designers creatively integrate the artistic aesthetic into the exploratory mechanics
- Every theme is new and originally composed
- Buy extra lives, items, sidekicks, and the assistance of Squawks the Parrot in Funky Kong’s chain of Fly and Buy stores
- Rambi the Rhino returns in select levels
- Enguarde the Swordfish is nowhere to be found
- New zipline stages
- One boss battle: simple timing-based fight against a giant anthropomorphic viking seal sliding on his belly along a half-pipe
- Another boss: sorcerous owl, has seven unique attacks
- Chase the owl through three arenas
- Post-game Hard Mode confirmed
- Time Attack: speedrun stage replay variant
- Post best time for each Time Attack challenge to online leaderboards
- Compare scores with friends and the community
- Leaderboards will also keep track of which sidekicks are used to help complete these stages
http://nintendoeverything.com/donkey-kong-country-tropical-freeze-details-5/

Donkey Kong Country: Tropical Freeze is native 720p at 60 FPS, upscaled to 1080p
http://nintendoeverything.com/donkey-kong-country-tropical-freeze-is-native-720p-at-60-fps-upscaled-to-1080p/

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #36 dnia: Stycznia 23, 2014, 21:18:53 pm »


Cytuj
Donkey Kong Country: Tropical Freeze will take up 11.4GB of space, according to the page. The Wiimote and nunchuck, Wiimote, GamePad, and Wii U Pro Controller are all supported.
http://nintendoeverything.com/more-donkey-kong-country-tropical-freeze-footage-file-size-more/
« Ostatnia zmiana: Stycznia 23, 2014, 21:25:32 pm wysłana przez POK »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #37 dnia: Stycznia 31, 2014, 15:19:48 pm »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #38 dnia: Stycznia 31, 2014, 19:11:26 pm »
Ponad 11 giga o_O Strasznie dużo jak na 2.5D platformer i to jeszcze nie w 1080p. Mam nadzieję, że oznacza to masę kontentu.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #39 dnia: Stycznia 31, 2014, 23:01:59 pm »
Podobno mają być 3 bonusowe poziomy na jeden świat, więc zawartości chyba będzie całkiem sporo ;)

Ogólnie szykuje się DKCR ulepszone pod każdym względem. Obędzie się bez rewolucji, ale gracze na pewno będą zadowoleni.