Autor Wątek: Donkey Kong Country: Tropical Freeze  (Przeczytany 21857 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #80 dnia: Marca 16, 2014, 16:21:42 pm »
Przeszedłem wczoraj na co-opie z kumplem pierwszy świat i gra jest po prostu przemistrz!

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #81 dnia: Marca 16, 2014, 21:37:54 pm »
Gdybym nie miał tylu tytułów do ogrania to też bym kupił :P

Najpierw muszę jednak przejść NSLU i Rayman Legends, a to mi zajmie trochę czasu.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #82 dnia: Marca 17, 2014, 00:14:49 am »
Przeszedłem wczoraj na co-opie z kumplem pierwszy świat i gra jest po prostu przemistrz!

Też bym chciał na co-opie pograć, ale nie mam chętnych niestety :P A fun pewnie jeszcze większy niż grając w pojedynkę.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #83 dnia: Marca 18, 2014, 23:41:10 pm »
Opcja, której mi strasznie brakuje to Restart Level. To duże niedopatrzenie biorąc pod uwagę, że nie można powtórzyć bonusowych pomieszczeń w ramach jednego przejścia przez poziom.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #84 dnia: Marca 19, 2014, 02:21:34 am »
Ja mam na to sposób. Ginę celowo, żeby móc wejść do ukrytego pomieszczenia jeszcze raz, jeśli mi coś nie wyszło :D minus taki, że pomagier znika. Niby życie tracę też, ale to już żaden problem bo i tak mam 99 przez większość czasu :P

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #85 dnia: Marca 24, 2014, 01:35:47 am »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #86 dnia: Czerwca 27, 2014, 17:52:53 pm »
Gra jest zajebista :grin: Na razie jestem dopiero w połowie drugiej wyspy (ostatnio przeszedłem poziom z balonami) i o ile poziom trudności jest podobny jak w DKCR, to jest więcej checkpointów i łatwiej zdobywa się baloniki oraz pieniążki (dlatego gra nie jest tak irytująca). Za to trudniej jest odblokować bonusowe poziomy. W DKCR wystarczyło wykupić tylko klucz, a tu trzeba samemu odkryć tajne przejście. W każdym razie pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. Gra wiele się nie różni od poprzedniej części, ale nowe poziomy spełniają swoje zadanie po mistrzowsku. Dziwię się, że gra ma średnią "tylko" 83% (za to oceny użytkowników są bardzo wysokie - 8.9).

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #87 dnia: Czerwca 27, 2014, 19:23:29 pm »
Przechodziłeś  jakieś świątynie Kongów? Ta w drugim świecie już jest bardzo przyjemna, a dalej jest tylko lepiej :troll:

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #88 dnia: Czerwca 27, 2014, 23:55:42 pm »
Nie wiem, chyba nie.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #89 dnia: Czerwca 28, 2014, 13:02:09 pm »
Te świątynie odblokowuje się zbierając wszystkie literki KONG, we wszystkich poziomach na wyspie (łącznie z ukrytymi). W poprzedniej części też chyba były.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #90 dnia: Czerwca 28, 2014, 14:36:23 pm »
No to przede mną jeszcze długa droga ;)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #91 dnia: Listopada 23, 2014, 15:27:42 pm »
Dopiero dzisiaj pokonałem końcowego bossa. Jakoś nie mogłem na dobre wrócić do gry (chyba za bardzo mnie stresowały późniejsze poziomy). Teraz sobie wreszcie powolutku masteruję zaczynając od pierwszej wyspy. Ciekawe jak daleko zajdę? Grę niby przeszedłem, ale i tak jeszcze 1/3 czy 1/4 poziomów przede mną. Żal byłoby mi ich nie odblokować, bo gra jest świetną platformówką, tylko potrafi nieraz ostro zajść za skórę.


Edit:
Pierwsza świątynia Kongów za mną. Już boję się następnych :D
« Ostatnia zmiana: Listopada 23, 2014, 22:43:41 pm wysłana przez POK »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #92 dnia: Listopada 25, 2014, 10:32:14 am »
No ja też jakoś nie miałem czasu wziąć się za ostatni świat i tak to czeka na mnie już dosyć długo. Szkoda, że nie mam z kim w to grać, bo w co-opie ta gra na pewno nabrałaby rumieńców.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #93 dnia: Listopada 25, 2014, 11:20:31 am »
W co-opie jest trudniej, bo obaj gracze muszą być bardzo skoordynowani ;)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #94 dnia: Listopada 25, 2014, 11:42:38 am »
W co-opie jest trudniej, bo obaj gracze muszą być bardzo skoordynowani ;)

Tak mnie to zastanawiało, bo w singlu DK aby zdobyć znajdźki i odkryć ukryte levele, bardzo często musi być wspomagany jednym ze swoich pomocników. Jeśli w co-op drugi gracz gra jednym z tych pomocników, jak w takim wypadku wygląda zdobywanie znajdziek i ukrytych przejść??

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #95 dnia: Listopada 25, 2014, 12:13:57 pm »
Tak samo. Drugi gracz może wskoczyć pierwszemu na plecy i wspomagać go swoimi zdolnościami. Do tego potrzebna jest dobra synchronizacja, bo za przedłużenie skoku/odbijanie się na lasce, odpowiada drugi gracz

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #96 dnia: Listopada 25, 2014, 12:20:24 pm »
No to nieźle, szkoda że nie miałem okazji z kimś pograć :P Online rozwiązałby problem, szkoda że Nintendo nie praktykuje zbytnio tego typu rozwiązań.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #97 dnia: Listopada 25, 2014, 13:07:54 pm »
Akurat w tej grze czarno widzę online. Chyba, że byłoby z zerowym opóźnieniem zarówno w inpucie, jak i w komunikacji między graczami.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #98 dnia: Stycznia 11, 2018, 19:28:54 pm »
Donkey Kong Country: Tropical Freeze coming to Switch
Cytuj
Donkey Kong, Diddy Kong, Dixie Kong and Cranky Kong return for the franchise’s debut on Nintendo Switch. This title includes all the fun and challenge of the original game, plus a new beginner-friendly mode that lets players enjoy this critically acclaimed adventure as groovy surfing simian Funky Kong. Funky Kong can double jump, hover, perform infinite rolls and even perform infinite underwater corkscrews. Thanks to his sturdy surfboard, even spikes can’t slow him down. The game launches for Nintendo Switch on May 4.
http://nintendoeverything.com/donkey-kong-country-tropical-freeze-coming-to-switch/



Można przenieść temat do działu Switcha.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #99 dnia: Marca 23, 2018, 11:36:01 am »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #100 dnia: Marca 31, 2018, 14:20:17 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #101 dnia: Kwietnia 24, 2018, 20:56:12 pm »


Cytuj
Donkey Kong Country: Tropical Freeze ran at 720p on Wii U. When docked on Switch, it increases to 1080p. Digital Foundry estimates the portable resolution to be roughly 648p.

As expected, Donkey Kong Country: Tropical Freeze is almost visually identical on Switch and Wii U. There are, however, some minor changes on Switch. One example is a difference in fur shading and small modifications to the environment.

One major improvement on Switch concerns loading times. Just loading up the game shows a significant improvement with Nintendo’s console. Switch tends to be faster as well when going to the world map for the first time and entering levels.

Donkey Kong Country: Tropical Freeze still maintains a steady frame rate. No matter if you’re playing docked or portable, it runs at 60 FPS across the board.
https://nintendoeverything.com/donkey-kong-country-tropical-freeze-switch-vs-wii-u-tech-analysis/

Zatem główne zmiany wersji na Switcha to 1080p i 2-3 razy szybsze loadingi. Trzeba jednak przyznać, że jak się ogląda gameplay, to znowu by się zagrało :) Ten Funky Kong też może być fajnym dodatkiem, bo jednak gra była dla mnie miejscami irytująco trudna (choć i tak zdecydowanie łatwiejsza niż DKCR z Wii).

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #102 dnia: Kwietnia 26, 2018, 15:33:52 pm »
Trochę historii:



Ja grałem tylko w podróbkę pierwszego Donkey Konga na Atari, Diddy Kong Racing (które bardzo mi się podobało) oraz DKC Return i DKC Tropical Freeze. Retro zrobiło świetne gry, ale mam nadzieję, że teraz dłubią nad innym IP.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #103 dnia: Maja 03, 2018, 19:55:26 pm »
Średnia 86% (z 46 ocen)
http://www.metacritic.com/game/switch/donkey-kong-country-tropical-freeze

Co ciekawe wersja na WiiU miała średnią 83%. Widocznie lekkie usprawnienia i przenośność wpłynęły u niektórych recenzentów na podwyższenie oceny, mimo faktu, że gra jest tylko portem.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #104 dnia: Maja 08, 2018, 19:33:35 pm »
Donkey Kong Country: Tropical Freeze’s debut sales on Switch in the UK were 53.7% higher than Wii U
https://nintendoeverything.com/donkey-kong-country-tropical-freezes-debut-sales-on-switch-in-the-uk-were-53-7-higher-than-wii-u/

Fakt, że WiiU radziło sobie w UK beznadziejnie, ale i Switch ma się tam gorzej (w proporcji do konkurencji) niż w innych krajach Europy zachodniej.

W każdym razie prawdopodobieństwo innych portów z WiiU rośnie.  Pewnie Nintendo jeszcze przez jakieś kolejne dwa lata będzie sobie nimi wypełniać luki w lineupie. Ja chciałbym zobaczyć port Xenoblade X, Twilight Princess i Tokyo Mirage Sessions, bo mimo że mam WiiU, to na Switchu gra się po prostu wygodniej (szczególnie przydatna jest możliwość uśpienia konsoli w każdym momencie gry).

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #105 dnia: Maja 09, 2018, 10:29:30 am »
Kusi mnie coraz mocniej, chyba przejadę się dziś do galerii :) Gierka daje radę w coopie z niezbyt zaawansowaną w grach osobą? Bo głównie w tym trybie chciałbym sobie pograć.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #106 dnia: Maja 09, 2018, 11:55:12 am »
W coopie jest nieco łatwiej, ale ogólnie gra jest trudna i jak ktoś radzi sobie średnio w grach, to straci masę żyć (na szczęście akurat w tej części nie jest szczególnie trudno, choć trzeba powtarzać łatwiejsze poziomy dla kasy). Podobno granie Funky Kongiem to taki tryb easy, nie wiem tylko, czy można go wykorzystać w coopie.

Grę jednak jak najbardziej polecam :)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #107 dnia: Maja 09, 2018, 17:33:29 pm »
W Japonii gra też zaliczyła dużo lepszy start niż na WiiU.

Na WiiU w pierwszym tygodniu było 35,717, a na Switcha 88,421.
https://nintendoeverything.com/media-create-sales-4-30-18-5-6-18/

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #108 dnia: Maja 12, 2018, 11:45:48 am »
Pograłem, doszedłem do trzeciego świata i przyznaję, że spodziewałem się po prostu dobrej gierki, a dostałem takiego sztosa 8) Chyba najbardziej zachwyciły mnie levele, które są świetnie zaprojektowane - zarówno pod kątem wizualnym, jak i tym najważniejszym, tj. pomysłu na planszę. Cały czas coś jest coś nowego, a jak zebrałem wszystkie KONGi w pierwszym świecie i odblokowałem planszę bonusową - ło matko :o Poziom trudności jest faktycznie dość wysoki, ale nie niesprawiedliwy (póki co) - w tym sensie gra jest bardzo staroszkolna, co też przekłada się na bossów. Tutaj wolałbym akurat nieco bardziej każualowe podejście, bo już za stary jestem, żeby się uczyć czym mnie zabiją w konkretnej "fazie" i próbować od nowa, ale przynajmniej jest z tego jakaś satysfakcja :) Przy zwykłych poziomach też przeklinam, ale zawsze za odpowiednim razem się udaje.

Gra kosztuje zbyt dużo, ale pewnie i tak wstawiłbym ją do trójki must-have'ów na Switcha. Kto nie grał na WiiU i przynajmniej trochę lubi platformówki 2.5d, ten koniecznie musi zagrać. Póki co bawię się lepiej, niż przy klasycznych marianach (tj. serii new smb).

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #109 dnia: Maja 13, 2018, 18:25:46 pm »
Gra jest rewelacyjna, dla mnie główny problem z ceną to to, że jest wyższa niż premierowo na Wii U. Moim zdaniem skandal.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Mateo

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 30-09-2017
  • Wiadomości: 299
  • Reputacja: 7
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #110 dnia: Maja 13, 2018, 19:45:32 pm »
Racja Mnichu, dlatego czekam jak stanieje. :)

inż. Oscyp

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-01-2010
  • Wiadomości: 4 133
  • Reputacja: 63
Odp: Donkey Kong Country: Tropical Freeze
« Odpowiedź #111 dnia: Września 23, 2018, 22:08:31 pm »
Jestem już prawie przy końcu i muszę powiedzieć, że wg mnie to jest najlepszy platformer 2D ever, bije nawet Yoshi's Island w moim rankingu. Wygląda jak pier**lony film pixara, a niektóre levele to już jest taka uczta dla oczu, że po prostu nie mam słów. Poziom trudności jest wyśrubowany, ale wszystko jest "do zrobienia". Trzeba się po prostu skupić i się nie poddawać, choć w kilku miejscach musiałem się posiłkować walktrough, bo nie mogłem dostać się do którejś literki (klasycznie K O N G). Poza literkami zbieramy pokitrane w różnych miejscach puzzle, co jeszcze bardziej wydłuża czas gry i zachęca do masterowania poziomów. Wielu z nich trzeba się uczyć na pamke, krok po kroku, zgon po zgonie, bo momentami nie ma żadnego marginesu błędu. A, no i soundtrack... soundtrack ROZ-PIER-DA-LA. Muszę skądś ściągnąć, albo zripować z YT. Bardzo podoba mi się stopniowe budowanie rozmachu z jakim zaprojektowane są poziomy - na początku wiadomo, standardowa dżungla, ale z każdym kolejnym wszystko robi się większe, szybsze, trudniejsze i przede wszystkim coraz bardziej efektowne. Do tego dochodzi stopniowe wzbogacanie mechaniki gry o nowe ellemnty nawiązujące do tematyki danej wyspy (świata). Niektórzy bossowie są trudni po chuju, ale taki już urok tej serii. Fabuły brak i nie przeszkadza mi to wcale. Jak wspomniałem na początku z tym pixarem, graficznie to jedna z piękniejszych gier jakie widziałem, wszystko lata w 60fps a jedyne miejsce gdzie animacja tnie to... plansza loadingu (co trochę wkur**a, ale w żaden sposob nie wpływa na granie). Wiadomo, ludzie masturbujący się teraflopami i liżący skałki w Uncharted tego nie skumają.

No po prostu gra 10/10. Każdy kto ma Switcha i lubi wymagające gry, powinien to chociaż liznąć.
SW-5606-3156-4802