Autor Wątek: Rime  (Przeczytany 19470 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rime
« Odpowiedź #120 dnia: Stycznia 03, 2017, 22:25:11 pm »
No i potwierdzona premiera na wszystko.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Rime
« Odpowiedź #121 dnia: Stycznia 03, 2017, 23:03:28 pm »
Grafika siadla dosc bardzo. Glowny bohater zbrzydl. Gender czy co?! ;) Zobaczymy czy z tego bedzie chociaz gra na 7.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rime
« Odpowiedź #122 dnia: Stycznia 04, 2017, 07:34:46 am »
Podoba mi się, chętnie zagram.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #123 dnia: Stycznia 05, 2017, 08:34:50 am »
Będzie wydana fizyczna kopia gry:


Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 005
  • Reputacja: 132
Odp: Rime
« Odpowiedź #124 dnia: Stycznia 05, 2017, 09:41:47 am »
Fajna okładka.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #125 dnia: Stycznia 05, 2017, 09:44:11 am »
Bardzo jestem ciekaw co wyjdzie z tej gry, po tym co pisał Mnichu i po tym, co widać na screenach/rozgrywce.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 685
  • Reputacja: 194
Odp: Rime
« Odpowiedź #126 dnia: Stycznia 05, 2017, 10:48:46 am »
Na pewno będzie lepsze niż tlg

andryush

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 11 003
  • Reputacja: 120
Odp: Rime
« Odpowiedź #127 dnia: Stycznia 05, 2017, 11:04:47 am »
A co jest nie tak z TLG?

Design głównego bohatera też mi nie bardzo się podoba, jakiś taki stereotypowy chłopiec z pelerynką.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rime
« Odpowiedź #128 dnia: Stycznia 05, 2017, 16:27:07 pm »
Na pewno będzie lepsze niż tlg
Oj daleko tej grze do TLG.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

lupinator

  • Gość
Odp: Rime
« Odpowiedź #129 dnia: Stycznia 10, 2017, 23:32:33 pm »
Pierwsze 30 minut:


Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rime
« Odpowiedź #130 dnia: Stycznia 11, 2017, 11:02:06 am »
Te 30 minut to większość pierwszego levelu (jest pięć).

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rime
« Odpowiedź #131 dnia: Stycznia 26, 2017, 23:18:22 pm »
Tantalus working on Switch version of Rime, dev still hoping for May, exploring physical release
Cytuj
The Switch version of Rime isn’t being handled by Tequila Works directly. While the original team is involved in how it progresses, Tantalus is behind the actual development. Tantalus is also working on Sonic Mania for Switch.

Tequila Works told IGN:

    “The Nintendo Switch version is being developed by Tantalus, the studio behind the HD version of The Legend of Zelda: Twilight Princess. We worked side by side with them to ensure the Nintendo Switch version is absolutely true to the original vision we have for RiME, and they are doing a terrific work indeed! We are really enthusiastic about Nintendo Switch and we are immensely happy about releasing RiME on that console, but it’s too early to discuss future developments. Let’s finish RiME first! :)

Tequila Works also mentioned that “There is still a lot of development to take into consideration, but we’re working hard to get the Nintendo Switch version ready for release at the same time as the PlayStation 4, Xbox One and Windows PC versions in May.” A physical release could happen, as the studio is “working with Grey Box to check on the production pricing for cartridge Switch releases. We’ll ideally have additional information before long.”
http://nintendoeverything.com/tantalus-working-on-switch-version-of-rime-dev-still-hoping-for-may-exploring-physical-release/

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rime
« Odpowiedź #132 dnia: Marca 08, 2017, 21:38:11 pm »
Nintendo Switch Owners Will Have To Wait Longer And Pay More For RiME
Cytuj
The puzzle-based title - which takes around 10 hours to finish - will arrive on PlayStation 4, Xbox One and PC on May 26th, costing $29.99 / €34.99 / £29.99. "Shortly afterward", the game will launch on Nintendo Switch - in both digital and physical forms - with a higher suggested retail price of $39.99 / €44.99 / £39.99.

Quite why this should be the case is anyone's guess; the Switch version isn't being advertised as having any unique content compared to the other versions.

The wait may have something to do with the fact that it's being ported by Tantalus, the Australian developer behind The Legend of Zelda: Twilight Princess HD. RiME was previously confirmed for a May release on Switch.
http://www.nintendolife.com/news/2017/03/nintendo_switch_owners_will_have_to_wait_longer_and_pay_more_for_rime

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #133 dnia: Kwietnia 04, 2017, 11:58:38 am »
Odnośnie wersji na Switcha:
http://www.grabitmagazine.com/blog/post/rime-nintendo-switch-release-date/

Cytuj
We can confirm that Rime has been officially placed in a Q3 2017 release window, which spans anywhere from July to September.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rime
« Odpowiedź #134 dnia: Kwietnia 04, 2017, 16:13:13 pm »
Z takim podejściem nie mają co liczyć na dobrą sprzedaż na Switchu :-?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rime
« Odpowiedź #135 dnia: Maja 10, 2017, 23:43:52 pm »
Rime’s digital version now costs $10 less on Switch, physical version to come with soundtrack code
Cytuj
Rime’s digital version will now cost $10 less, down to $29.99 / €34.99 / £29.99. Although the physical version’s price isn’t changing, it will now include a printed code for a download of the full soundtrack, which will normally cost $10 on its own.

Grey Box reiterated today that the original price difference comes down to “the additional development, manufacturing, and publishing costs” on Switch. If it were any lower, Rime would be sold at a loss.
http://nintendoeverything.com/rimes-digital-version-now-costs-10-less-on-switch-physical-version-to-come-with-soundtrack-code/

W takim razie może kiedyś kupię jednak wersję na Switcha, jeśli gra będzie dobra.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #136 dnia: Maja 23, 2017, 14:42:37 pm »
EDGE dało 9.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rime
« Odpowiedź #137 dnia: Maja 23, 2017, 22:15:44 pm »
RiME On Switch Will Run At 720p In Both Docked And Portable Modes
http://www.nintendolife.com/news/2017/05/rime_on_switch_will_run_at_720p_in_both_docked_and_portable_modes

Wersja zadokowana powinna mieć przynajmniej 900p.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Rime
« Odpowiedź #138 dnia: Maja 25, 2017, 02:12:41 am »

Mrocz

  • Gość
Odp: Rime
« Odpowiedź #139 dnia: Maja 25, 2017, 16:42:27 pm »
RiME On Switch Will Run At 720p In Both Docked And Portable Modes
http://www.nintendolife.com/news/2017/05/rime_on_switch_will_run_at_720p_in_both_docked_and_portable_modes

Wersja zadokowana powinna mieć przynajmniej 900p.

To już chyba druga gra z takim brakiem przejścia między trybami.... No ja bym się nastawiał, że to będzie norma.

iko

  • Gość
Odp: Rime
« Odpowiedź #140 dnia: Maja 25, 2017, 21:47:11 pm »
Wersje na Switcha kupie na milion procent.  :angel:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rime
« Odpowiedź #141 dnia: Maja 25, 2017, 22:27:42 pm »
RiME On Switch Will Run At 720p In Both Docked And Portable Modes
http://www.nintendolife.com/news/2017/05/rime_on_switch_will_run_at_720p_in_both_docked_and_portable_modes

Wersja zadokowana powinna mieć przynajmniej 900p.

To już chyba druga gra z takim brakiem przejścia między trybami.... No ja bym się nastawiał, że to będzie norma.
Normą to nie jest i raczej nie będzie. Jednak jest niepokojące, że niektórzy nie potrafią wykorzystać dodatkowej mocy, jaką daje wersja zadokowana.


Średnia 82%
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/rime/critic-reviews

Nie spodziewałem się tak dobrych ocen :D Kiedyś na pewno zagram, choć niekoniecznie na Switchu.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rime
« Odpowiedź #142 dnia: Maja 26, 2017, 07:17:53 am »
Trochę zaskakujące oceny po tym, co się naczytałem na forum o problemach produkcyjnych u developera.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rime
« Odpowiedź #143 dnia: Maja 30, 2017, 11:43:30 am »
Też jestem zaskoczony, moim zdaniem gra jest ładna, ale dość przeciętna.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 840
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Rime
« Odpowiedź #144 dnia: Czerwca 19, 2017, 10:29:09 am »
Miałem zaczekać z zakupem Rime na promocje, gdyż według mnie prawie 150 zł za indyka to bardzo wygórowana cena. Potrzebowałem jednak jakiejś mniejszej gry, a i pochlebne opinie kolegi sprawiły, że się skusiłem. Od razu na wstępie zaznaczę, iż radzę poczekać na jakieś konkretne promocje, najlepiej poniżej 80 zł.

Rime to wizualne arcydzieło. Gra prezentuje się pięknie, kierunek artystyczny stoi na bardzo wysokim poziomie, ale nie ma się co dziwić, w końcu odpowiadał za nie art director pierwszej Castlevania Lords of Shadow. Stylistycznie to małe mistrzostwo świata, kolor, kształty, światło - jak na concepcie. Wizualnie gra jest bardzo czysta i przejrzysta. Co mnie się bardzo spodobało to materiały. Wydaje się, że Rime operuje głównie kolorem i poza prostymi normalkami nic więcej nie potrzebuje. Dlatego, gdy zobaczyłem jak ładnie "świecą" niektóre powierzchnie (np. płytki na ścieżce) byłem zaskoczony. Podobnie z wodą, która jest bardzo stylizowana, ale jednak ma pewne poprawnie fizycznie właściwości, jak odbicia, czy przezroczystość. Takie bardziej realistyczne efekty bardzo robią i dla mnie były zaskakujące.

Niestety nie wszystko w kwestii grafiki się udało. Przede wszystkim Rime jak na swój poziom techniczny nie jest idealnie zoptymalizowane i nawet na PS4 Pro potrafi lekko szarpać w kilku miejscach (o ile dobrze pamiętam były to zamknięte przestrzenie). Art direction także nie zagrał do końca. Jest pewien obszar, który robi mniej, oraz są pewne ciemne poziomy, które są nieczytelne, ponieważ przesadzono z czernią (w zasadzie to są czarne plamy na ekranie).

Muzyka jest piękna i współgra z grafiką oraz tempem gry. Niestety nie zapadła mi w pamięci, ale nie mam jej nic do zarzucenia.

Historia mnie trochę rozczarowała. Liczyłem na tajemnicę, na odrywanie czegoś wielkiego i poniekąd to dostałem. Problemem dla mnie było to, że za wiele zdradza i robi to bardzo bezpośrednio. Szybko zaczynasz rozgryzać do czego to dąży. Nie jest to złe, po prostu liczyłem na coś więcej. I kiedy już myślałem, że wszystko wiem i zaraz zobaczę przewidywalny koniec... historia zmieniła się o 180 stopni. Był to prawdziwy strzał w twarz. Z jednej strony świetny, nie spodziewałem się tego, do tego czyni tą historię naprawdę piękną i przejmującą. Z drugiej jest to coś tak zupełnie innego w odniesieniu do reszty gry, że natychmiast zacząłem się zastanawiać czy to w ogóle pasuje. Zmienia wydźwięk gry. Dlatego jestem dość rozdarty w tej kwestii, jednak chyba skłaniam się nieco bardziej w stronę minusa za ten brak spójności.

Grywalnościwo to gra o chodzeniu i rozwiązywaniu bardzo prostych zagadek. Tak prostych, że wchodząc do nowego pomieszczenia wiesz co trzeba zrobić. Z jednej strony taka przejrzystość jest dobra z drugiej trochę szkoda, że nie ma tu większego wyzwania. Zgubić się jest raczej trudno, ponieważ Rime stara się prowadzić gracza w pewien sposób. Są znajdźki, które są dopełnieniem historii (nie znalazłem wszystkich, nie szukałem jakoś szczególnie, ale większość mam). Nie mam za wiele do zarzucenia poza płynnością poruszania się postaci. Jest chyba jakiś lag, przez który ma się wrażenie, iż chłopiec jest ociężały i nie słucha się nas od razu. W The Last Guardian wydawało się to dość naturalnie i spójne, tutaj jednak przeszkadzało.

Czy Rime jest tym, czym spodziewałem się, że będzie? Tak, może liczyłem na coś innego w kwestii fabuły, jednak w dużej mierze spełniła moje oczekiwania. Dostałem grę na jakieś 6-8h z piękną oprawą audio-wideo, relaksująca, z jakąś tajemnicą i wstrząsem na końcu. Jedyne co nie pasuje to cena, która powinna być o połowę niższa. Szkoda też, że trzeba było tyle czekać, ale dobrze, iż w końcu jest. Teraz jeszcze Hellblade i koniec indyków na ten rok dla mnie ;).

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rime
« Odpowiedź #145 dnia: Sierpnia 03, 2017, 21:29:19 pm »
Rime launches for Switch on November 14 in North America, November 17 in Europe
Cytuj
Rime will be sold digitally via the eShop for $29.99 / €34.99 / £29.99. Fans can also purchase a special physical edition containing the full game and a digital download code for the soundtrack at a price of $39.99 / €44.99 / £39.99.
http://nintendoeverything.com/rime-launches-for-switch-on-november-14-in-north-america-november-17-in-europe/

Późno. Do tego czasu edycje na pozostałe platformy otrzymają już pewnie niezłe promocje.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rime
« Odpowiedź #146 dnia: Listopada 13, 2017, 22:30:58 pm »


Podobno wersja na Switcha jest dość kiepska. Nawet na nintendolife radzą zagrać w wersję na inne platformy.
http://www.nintendolife.com/reviews/nintendo-switch/rime

Mateo

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 30-09-2017
  • Wiadomości: 299
  • Reputacja: 7
Odp: Rime
« Odpowiedź #147 dnia: Listopada 14, 2017, 13:44:03 pm »
Niby poprawny port, ale bez rewelacji. Mimo wszystko i tak kupie tę gierkę na Słicza.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rime
« Odpowiedź #148 dnia: Listopada 14, 2017, 14:02:37 pm »
Z recenzji wynika, że port jest bardzo słaby (szczególnie gdy gra się w trybie przenośnym).

Średnia dla wersji na Switcha to 61%:
http://www.metacritic.com/game/switch/rime

Gdzie dla PS4 jest 80%:
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/rime

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rime
« Odpowiedź #149 dnia: Listopada 14, 2017, 14:22:02 pm »
Niby poprawny port, ale bez rewelacji. Mimo wszystko i tak kupie tę gierkę na Słicza.
Nie jest poprawny, jest niestety poniżej przeciętności. Ma wręcz tragiczne rwanie animacji i zubożone wizualia. Gra w ogóle ma poważny problem z optymalizacją, a na Switchu to jeszcze bardziej widać.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rime
« Odpowiedź #150 dnia: Listopada 14, 2017, 15:07:07 pm »
Dajcie spokój Mateo, porty na znicza tak będą wyglądać. W Doomie obcięli framerate o połowę i jakoś to poszło (choć nawet do ledwie akceptowalnego 720p brakuje), a w innych grach jaki mają wybór? Rozdzielczość z PSP, kinowe doświadczenie na poziomie Twój Vincent albo grafika prosto z PS2 :fake-smile:

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Rime
« Odpowiedź #151 dnia: Listopada 14, 2017, 16:12:24 pm »
Nie no, przy sensownych rozdzielczościach grafika jak z PS3/X360 zazwyczaj, nie przesadzajmy z tym PS2, tak było ba Vicie.
« Ostatnia zmiana: Listopada 14, 2017, 16:16:36 pm wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 005
  • Reputacja: 132
Odp: Rime
« Odpowiedź #152 dnia: Lutego 07, 2018, 23:40:55 pm »
Pobiegałem trochę. Klimacik jest super, lubię taki styl graficzny, muzykę i pustkę, że jesteśmy sami sobie. Sama wyspa jest urocza, więc zwiedzanie i "lizanie ściań" to przyjemność, a nie tylko kolejne zadanie do platyny.

Samej rozgrywki niewiele, głównie biegamy i rozwiązujemy jakieś banalne zagadki, oby dalej były trudniejsze. Denerwuje mnie, że gra wymusza na nas często jedną jedyną drogę, nawet jakby postać spokojnie skrótem pokonała tę drogę, bo spokojnie można było wskoczyć na skałę, ale gra na to nie pozwala.

Jak pisałem wcześniej, styl graficzny bardzo mi się podoba, taki miks ico, journey, a nawet przez chwilę recore. Niestety ale za grą optymalizacja nie stoi i fpsy potrafią spadać, nie jest to jakieś uciążliwe, ale jednak występuje, a gram na pro.

Zobaczymy jak będzie dalej, ale polecam sprawdzić, klimacik jest obecny, a w takich grach to najważniejsze.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 840
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Rime
« Odpowiedź #153 dnia: Lutego 08, 2018, 11:23:48 am »
Zobaczymy co powiesz jak skończysz ;).

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Rime
« Odpowiedź #154 dnia: Lutego 08, 2018, 12:05:53 pm »
Bardzo dobra gra, taki zlepek ico, kolosów , kota i jurney.
Do tego chodzą słuchy, ze platyna na pare godzin.
NO SAME PLUSY.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #155 dnia: Lutego 13, 2018, 09:01:18 am »
Pograłem wczoraj niecałą godzinę. Klimat spoko, lokacje piękne (w końcu Jose Luis Vaello Bertol), grafika a'la The Witness, dynamicznie zmienna pora dnia, przyjemna muzyczka i skłanianie gracza do zaglądania w każdy kąt. Jedyny zarzut na razie, to zbytnia infantylność jak dla mnie.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rime
« Odpowiedź #156 dnia: Lutego 17, 2018, 14:20:30 pm »
Rime update out on February 19 (version 1.0.2) – improved visuals, resolution, frame rate, more
Cytuj
RiME Switch 1.0.2 Patch Notes

– Increased visual fidelity, bloom and post-processing

– Sharpened image resolution

– Opening Cinematics visually improved

– Fixed possible stage exploits that would enable players to skip parts of the stages

– Increased texture quality in specific areas

– Increased view distance

– Fixed an issue with foliage density, shadows, and render distances

– Updated texture mipmaps for the Fox

– Improved global mipmaps

– Improved shadow distance and quality

– Fixed instances of foliage pops

– Stabilized FPS

– Optimized the Boys cape and hair physics

– Rebuilt streaming volumes

– Fixed an issue that allowed you to see outside of the map in later stages.

– Updated lighting to prevent bleed through

– Updated the quality of trees in earlier stages where they would display poorly.
https://nintendoeverything.com/rime-update-out-on-february-19-version-1-0-2-improved-visuals-resolution-frame-rate-more/








Może wreszcie gra stała się w miarę porządnym portem.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #157 dnia: Lutego 28, 2018, 08:28:28 am »
Ograłem wczoraj. Im dalej tym lepiej. Historia mnie zaskoczyła jak w końcu pokazała co i jak. Relaksująca przygoda w przyjemnej dla oka oprawie, w akompaniamencie genialnej muzyki, a wszystko to okraszone nutą tajemniczości. Od razu mam ochotę na drugie przejście, by uzupełnić znajdźki.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 840
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Rime
« Odpowiedź #158 dnia: Lutego 28, 2018, 09:38:19 am »
Ograłem wczoraj. Im dalej tym lepiej. Historia mnie zaskoczyła jak w końcu pokazała co i jak. Relaksująca przygoda w przyjemnej dla oka oprawie, w akompaniamencie genialnej muzyki, a wszystko to okraszone nutą tajemniczości. Od razu mam ochotę na drugie przejście, by uzupełnić znajdźki.

Hymm, ja właśnie miąłem wrażenie, że ostatnie fragmenty gry są już słabsze niż pozostałe. Gra zaczęła się ciągnąć, do tego technicznie/wizualnie zaczęła odstawać (np. przepalone czarne plamy). Co do zakończenia:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Rime
« Odpowiedź #159 dnia: Lutego 28, 2018, 09:55:07 am »
Co do zakończenia:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Moje przemyślenia:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)