Autor Wątek: Fallout 4  (Przeczytany 104531 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #760 dnia: Listopada 25, 2015, 17:11:29 pm »
No to jak juz Krzys z ktorym gorace dysputy na ten temat prowadzilem pisze tak:
Klasyczny duch Fallouta umarł.
To cos znaczy. Szkoda tej serii. Tak czy inaczej zagram, ale chyba najpierw wjedzie kotor.

lupinator

  • Gość
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #761 dnia: Listopada 25, 2015, 17:17:31 pm »
Lupi jest z obozu antywiedzmin.
Nieprawda. Po prostu nie należę do obozu Wiedźminsko-spuszczalskich i nie wynoszę tej gry poza jej temat. Pisałem jedne z najbardziej pochlebnych opinii o grze w swoim czasie.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #762 dnia: Listopada 25, 2015, 22:29:34 pm »
Ech te ostatnie premiery. Need 4 Speed nudny, Star Wars nastawione na dojenie hajsu z DLC chyba bardziej niż Evolve a Fallout 4 przestał być RPG a stał się strzelanką. Chyba dam szansę Dragon Age i skończę go w końcu.

Mrocz

  • Gość
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #763 dnia: Listopada 25, 2015, 22:32:36 pm »
Ech te ostatnie premiery. Need 4 Speed nudny, Star Wars nastawione na dojenie hajsu z DLC chyba bardziej niż Evolve a Fallout 4 przestał być RPG a stał się strzelanką. Chyba dam szansę Dragon Age i skończę go w końcu.

Metal Gear Solid 5 z tego co widzę też zawiódł... Same zapowiadające się mega hity okazują się mocno średnie.

No trochę rok pełen zawodów :/ No ale zobaczymy czy 2016 nie nadrobi tej lipy ;) Było parę fajnych premier, ale ciut za mało. Końcówka roku powinna być wypchana hiciorami

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #764 dnia: Listopada 25, 2015, 22:35:24 pm »
Za to jedna gra zrekompensowala mi ten rok w 100%. A i Batman jak na razie dla mnie wypas, nie rozumiem czepiania sie tej gierki. A mgs to im dalej od premiery to dla mnie jednak coraz wiekszy zawod... Niestety chyba nigdy sie tak na zadnej gierce nie zawiodlepm.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #765 dnia: Listopada 25, 2015, 22:48:56 pm »
Szkoda, że nie przepadasz za gierkami From Software, miałbyś dwie takie gry :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #766 dnia: Listopada 25, 2015, 22:52:45 pm »
Ja tak naprawdę to nie wiem czy je lubię. Grałem trochę w demon souls i to mi nie siadło. A bloodborne chce spróbować kiedyś.

Mrocz

  • Gość
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #767 dnia: Listopada 25, 2015, 23:11:05 pm »
Za to jedna gra zrekompensowala mi ten rok w 100%.

Czyżby Wiedźmin ;)  ?

No a batmana trzeba kiedyś ograć skoro polecasz :P

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #768 dnia: Listopada 25, 2015, 23:14:10 pm »
Star Wars nastawione na dojenie hajsu z DLC chyba bardziej niż Evolve

No chyba nie  :evil:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #769 dnia: Listopada 25, 2015, 23:20:54 pm »
Star Citizen to jest dojenie kasy od frajerów.

el becetol

  • Gość
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #770 dnia: Listopada 27, 2015, 00:38:23 am »
Lupi zrobiłeś platynę na jednym przejściu? Widzę że trzeba zrobić misję dla wszystkich frakcji, a kilka z nich widzę jest dla siebie wrogich. Nie ma tu jakiegoś konfliktu interesów, np. między misjami dla BoS a Instytutem czy Trasą?

lupinator

  • Gość
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #771 dnia: Listopada 27, 2015, 01:29:53 am »
Można zrobić na 2 podobno, ja mam dla każdej frakcji sejwa. Na moim głównym udało mi się zniechęcić do siebie tylko jedną grupę. :angel:

Ogur

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 20-11-2013
  • Wiadomości: 1 174
  • Reputacja: 22
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #772 dnia: Listopada 29, 2015, 01:49:05 am »


1. rozszerzenie możliwości w budowaniu osad
2. przyspieszone animacje wchodzenia i wychodzenia z pancerza wspomaganego
3. ulepszona mapa
4. pipboyshadows - już wrzucałem wcześniej, mod dodaje cienie rzucane przez latarki, pipboya, etc.




optymalizacja cieni



1. już wrzucałem, mod dodaje pełne kwestie dialogowe
2. no player voice - mod wyłącza głos postaci gracza
3. już wrzucałem, dodana możliwość wytwarzania amunicji
4. ulepszony dźwięk kroków pancerza wspomaganego
5. zmieniona animacja trzymania broni, mogłem już to kiedyś wrzucać
« Ostatnia zmiana: Listopada 29, 2015, 01:53:36 am wysłana przez Ogur »

Ogur

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 20-11-2013
  • Wiadomości: 1 174
  • Reputacja: 22
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #773 dnia: Listopada 29, 2015, 19:33:03 pm »


1. rozszerzone opcje kombinacji pancerza
2. realistyczne oświetlenie - mod eliminuje sztuczne źródła światła
3. większe eksplozje
4. tekstura dwururki
5. plecak

lupinator

  • Gość
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #774 dnia: Listopada 29, 2015, 20:45:46 pm »
1. rozszerzone opcje kombinacji pancerza
2. realistyczne oświetlenie - mod eliminuje sztuczne źródła światła
5. plecak

Bardzo fajne. Na wszystkie te rzeczy zwróciłem uwagę podczas gry i z chęcią przyjmę takie mody na konsolowej wersji.

Ogur

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 20-11-2013
  • Wiadomości: 1 174
  • Reputacja: 22
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #775 dnia: Listopada 29, 2015, 20:50:55 pm »
1. rozszerzone opcje kombinacji pancerza 2. realistyczne oświetlenie - mod eliminuje sztuczne źródła światła 5. plecak
Bardzo fajne. Na wszystkie te rzeczy zwróciłem uwagę podczas gry i z chęcią przyjmę takie mody na konsolowej wersji.

Teoretycznie powinny działać.

lupinator

  • Gość
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #776 dnia: Listopada 29, 2015, 20:53:12 pm »
Na kwestiach technicznych, jak oświetlenie mi bardzo nie zależy, ale mody które rozwinęłyby grę pod względem survivalowym czekam z wywieszonym jęzorem.

Ogur

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 20-11-2013
  • Wiadomości: 1 174
  • Reputacja: 22
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #777 dnia: Listopada 29, 2015, 22:10:45 pm »
Na kwestiach technicznych, jak oświetlenie mi bardzo nie zależy, ale mody które rozwinęłyby grę pod względem survivalowym czekam z wywieszonym jęzorem.

No to może być problem, bo np. Frostfall ze Skyrim albo Project Nevada z FNV wymagają do działania rozszerzenia skryptów, które do F4 nawet jeszcze nie powstało, a jego instalacja na konsoli byłaby problematyczna. Zobaczymy.

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #778 dnia: Listopada 29, 2015, 23:50:28 pm »


Zajebiste dialogi  :lol:

Po ~30h gry mam juz dosyc i jutro zasiadam zeby zrobic na szybko fabule bo inaczej ja odstawie i nigdy nie skoncze. Chyba nawet Assassin's Creed'y nie sa tak masakrycznie powtarzalne jak F4.

Mrocz

  • Gość
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #779 dnia: Listopada 30, 2015, 13:01:29 pm »
Widzę, że opłacało się dać tyle kasy za kartę grafiki :troll:

Na screenie też bosko wygląda :troll:

Ogur

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 20-11-2013
  • Wiadomości: 1 174
  • Reputacja: 22
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #780 dnia: Grudnia 04, 2015, 22:02:31 pm »


1. mod pozwalający na zmiany hud-a
2 i 3. tekstury i dźwięki wystrzału dwururki (było)
4. wyłączone animacje questów w pipboy'u (ponoć zawierają spoilery)
5. wyłączone ekrany ładowania z informacjami dotyczącymi questów (znowu spoilery)
6. mod pozwalający na łatwe budowanie murów bez dziur między segmentami

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #781 dnia: Grudnia 05, 2015, 12:47:51 pm »


Pojechał chłopak po grze.

lupinator

  • Gość
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #782 dnia: Grudnia 07, 2015, 16:21:07 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #783 dnia: Grudnia 08, 2015, 12:30:17 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #784 dnia: Grudnia 09, 2015, 13:46:02 pm »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #785 dnia: Grudnia 14, 2015, 23:54:44 pm »
Gram sobie dzisiaj caly wieczor w te gierke i doslownie nie moge uwierzyc jak ta gra jest niesamowicie ch**owa. Staram sie znalezc jakies pozytywy, ale ich po prostu nie ma. A nie spodziewalem sie za duzo.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #786 dnia: Stycznia 07, 2016, 20:33:13 pm »
Moją żonkę odwiedziła znajoma która pracuje w Sony i dała jej kod na pobranie z PSNu Fallouta. Tak czytam jaka ta gra ch**owa i zastanawiam się czy go nie opylić.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #787 dnia: Stycznia 07, 2016, 20:48:22 pm »
Opierdol to w cholerę.

Mrocz

  • Gość
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #788 dnia: Stycznia 08, 2016, 10:57:14 am »
Moje obawy o nowego TESa rosną :(

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #789 dnia: Stycznia 08, 2016, 11:02:22 am »
niepotrzebnie. f4 to właśnie taki tes i to jest cały jego problem, bo wszyscy po falloucie oczekują czegoś więcej, niż morrowind w post-apo.

Mrocz

  • Gość
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #790 dnia: Stycznia 08, 2016, 11:04:19 am »

niepotrzebnie. f4 to właśnie taki tes i to jest cały jego problem, bo wszyscy po falloucie oczekują czegoś więcej, niż morrowind w post-apo.

No właśnie z tego co słyszę to gra jest o wiele bardziej uproszczona i otępiała od Skyrim.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #791 dnia: Stycznia 08, 2016, 11:04:36 am »
Ja sie nie zgodzę. F4 jest zdecydowanie gorszy od takiego Skyrima. Forma powinna isc w górę a tutaj widocznie zapikowała w dół.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #792 dnia: Stycznia 08, 2016, 11:11:27 am »
nie zgadzam sie. fabularnie leży tak samo, smoki padają łatwiej od dethclawów, a momentami f4 jest nawet bardziej rozbudowany (wystarczy wspomnieć crafting i osady), tylko to jest ciągle za mało na fallouta.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 08, 2016, 15:10:01 pm wysłana przez s00s »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #793 dnia: Stycznia 08, 2016, 11:21:25 am »
No wiadomo jak z opinią jest nie?:D

Idąc tylko twoim ostatnim tokiem rozumowania, to w Falloucie 4 mam 25h a w Skyrim mialem jakos okolo 100h :D

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #794 dnia: Stycznia 08, 2016, 11:21:45 am »
Skyrim jest znacznie lepszy i bardziej spojny od obu bethesdowych Falloutow. Widac, ze duzo lepiej czuja sie w swoim wykreowanym uniwersum. Fallout 4 ma nasrane wszystkiego po trochu i niemal nic nie jest wykonane na porzadnym poziomie.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #796 dnia: Lutego 12, 2016, 14:45:25 pm »
Już by się nie ośmieszali. Gra na premierę powinna zdziałać przynajmniej w tych trzydziestu bez żadnych dropów. A tutaj tyle po premierze i jeszcze krztusi. Jeszcze dej łan pacz można znieść w dobie kilka GB sieci w smarkfonach, to wszak nie lata dziewięćdziesiąte, ale takie coś....

el becetol

  • Gość
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #797 dnia: Lutego 16, 2016, 21:47:38 pm »
https://bethesda.net/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=020916-Fallout-1.3Update&utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=021616-Fallout-DLC#en/events/game/fallout-4-add-ons-automatron-wasteland-workshop-far-harbor-and-more/2016/02/16/77

Cytuj


Automatron

Price: $9.99 USD | £7.99 GBP | $16.95 AUD

Release: March 2016

    The mysterious Mechanist has unleashed a horde of evil robots into the Commonwealth, including the devious Robobrain. Hunt them down and harvest their parts to build and mod your own custom robot companions. Choose from hundreds of mods; mixing limbs, armor, abilities, and weapons like the all-new lightning chain gun. Even customize their paint schemes and choose their voices!

Cytuj


Wasteland Workshop

Price: $4.99 USD | £3.99 GBP | $7.95 AUD

Release: April 2016

    With the Wasteland Workshop, design and set cages to capture live creatures – from raiders to Deathclaws! Tame them or have them face off in battle, even against your fellow settlers. The Wasteland Workshop also includes a suite of new design options for your settlements like nixi tube lighting, letter kits, taxidermy and more!


Cytuj


Far Harbor

Price: $24.99 USD | £19.99 GBP | $39.95 AUD

Release: May 2016

    A new case from Valentine’s Detective Agency leads you on a search for a young woman and a secret colony of synths. Travel off the coast of Maine to the mysterious island of Far Harbor, where higher levels of radiation have created a more feral world. Navigate through the growing conflict between the synths, the Children of Atom, and the local townspeople. Will you work towards bringing peace to Far Harbor, and at what cost? Far Harbor features the largest landmass for an add-on that we’ve ever created, filled with new faction quests, settlements, lethal creatures and dungeons. Become more powerful with new, higher-level armor and weapons. The choices are all yours.



More than $60 worth of DLC will come out during the year, and the season pass will go from $30 to $50 on March 1. If you buy it at 30, you will still get all of the same content.

Straszna bieda jak dla mnie, do tego jeszcze podnoszą cenę season passa. Zapowiedzieli 2/3 całego DLC i tylko jedno rozszerzenie fabularne, ciekawe czy pozostała 1/3 to też będzie rozszerzenie fabularne czy kolejne robociki.
« Ostatnia zmiana: Lutego 16, 2016, 21:52:45 pm wysłana przez el becetol »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #798 dnia: Czerwca 30, 2017, 11:42:34 am »
Zwiastun rewelacyjny (jak zawsze u nich). Biorąc pod uwagę, jak cudownym doświadczeniem growym jest na VR REVII, to i Fallout 4 może w tym aspekcie zarządzić.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Fallout 4
« Odpowiedź #799 dnia: Czerwca 30, 2017, 23:45:22 pm »



Powyższy materiał jest ciekawszy niż watki gówne w Failoucie 4.