Uncharted ma mieć klimat filmowy, jak chcecie skradanki to kupcie SC lub Deusa, chociaż możliwość cichej eliminacji wrogów zawsze na plus. Akcji ma być dużo a obszar działań mały to nie jakiś Bf czy Skyrin gdzie mozna biegać bez sensu i kamienie oglądać na obszarze miliona kilometrów kwadratowych bez przeciwników.
I po co to wyolbrzymianie. Chciałbym po prostu otrzymać taką możliwość różnych wariacji zabawy. Gdy mam ochotę w klimatycznych lokacjach skradać się, chicho eliminować wszystkich przeciwników przy wykorzystaniu interakcji z otoczeniem albo ewentualnie ominąć pionków bez sztucznej blokady uruchamiania skryptu po ukatrupieniu wszystkich ciołków na mapie byłbym zadowolony, jeśli mógłbym z tego skorzystać. Jeśli chcę typowo Uncharted pompowanie akcji z bronią w ręku - nie widzę przeciwwskazań, łapię oręż i napierdalam.
Filmowość - jak najbardziej ok, ale nie to przede wszystkim buduje grę, akcja na motorze po pierwszym świetnym wrażeniu w końcu się znudzi będąc niczym więcej jak nużącym qte, jeśli cała interakcja sprowadza się do udostępnianego co jakiś czas na kilka sekund celownika i strzelania.
Pół-otwarty obszar w TR (bo nie można tego nazwać w pełni otwartymi przestrzeniami, jeśli chodzi się z lokacji do lokacji i jest jeden duży obszar jako baza wypadowa) bardzo dobrze się sprawdził, nie rozumiem więc dlaczego w sekcjach gameplay'u Drake'a miało być inaczej tym bardziej, że nie będzie to przeszkadzało w dynamice rozgrywki przy sekcjach z udziałem mocniejszych, typowo Uncharted momentów - z których na pewno też nie chciałbym rezygnować, bo ewidentnie składają się na wrażenia z tej produkcji - jak bieganina po dachach w dwójce i ucieczka przed śmigłowcem.
Zagraj w Metal Gear Solid, tam masz dokładnie to, co opisałeś
Na przykład trójka - biegasz po lesie, możesz się skradać, możesz zrobić rozp**rdol, jest pościg na motorze, widowiskowość, filmowość i w ogóle bije to całe pif-paf-Uncharted na głowę.
No a jeśli na poważnie mówimy o części 4 przygód Nathana Drake'a, dla mnie bombowym rozwiązaniem byłaby na przykład możliwość rozwoju różnych scenariuszy w pokazanym urywku gameplay'u.
Na przykład, na początku, Drake i Sully wychodzą na ten bazar, zjawia się grupa żołnierzy i w tym momencie zamiast wchodzić z nimi w konfrontację, Drake z towarzyszem próbują wtopić się w tłum, aby dotrzeć do celu niezauważenie. Zamiast strzelaniny i ucieczki samochodem przed opancerzoną ciężarówką, mamy na przykład przemykanie zakamarkami miasta w dół, tak aby wróg nas nie zobaczył.
W tym wypadku mamy pościg zastąpiony fragmentem rozgrywki z większym naciskiem na eksplorację miasta.
Taka możliwość wyboru byłaby na prawdę super rozwiązaniem.