Autor Wątek: No Man's Sky  (Przeczytany 38482 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwca 11, 2014, 10:52:43 am »
Eksploracja = to co tygryski lubią najbardziej! W końcu będę mógł poczuć się jak członek załogi USS Enterprise!

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwca 11, 2014, 12:14:41 pm »
Ciekawe czy będzie można wchodzić w intreakcje z tymi wszystkimi zwierzętami.. Bo troche słabo jeśli jedyne co będzie do roboty to zwiedzanie różnych planet i zbieranie paczek + kilka skryptowanych wydarzeń co jakiś czas, jak zapewne ten pędzący wśród drzew dinozaur..
Chociaż rzucanie kamieniami by dali  :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwca 11, 2014, 12:19:23 pm »
Chociaż rzucanie kamieniami by dali 

Cytuj
W No Man's Sky nie będzie questów w typowym rozumieniu, pojawią się jednak elementy walki czy handlu, ale to gracz sam ma o wszystkim decydować.
;)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwca 11, 2014, 12:28:28 pm »
Tak, czytałem. Ale elementem walki może być wg tego strzelanie statkiem do innego statku wśród asteroidów. Moje pytanie to raczej - czy zwierzęta to tylko eksponaty do podziwiania, czy może będzie je można trolować na przykład właśnie poprzez rzucanie kamieniami  ;) Albo chociaż czy taki ogromny dinozaur zareaguje kiedy podejde i zaczne skakać mu po ogonie, albo zaparkuje na nim statek  :P

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwca 11, 2014, 12:39:00 pm »
Albo wpływasz na daną planetę. Odwiedzasz jedną, podróżujesz po galaktyce, działa teoria względności, po jakimś czasie wracasz, a tam czczą Cię, jak mesjasza; wyginęły przez Ciebie gatunki i powstały nowe, bo zmieniłeś atmosferę, albo przetransportowałeś jakiś organizm z innej planety, który się przystosował do nowych warunków ;)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwca 11, 2014, 12:43:16 pm »
 :puppy-eyes:

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwca 11, 2014, 13:31:21 pm »
Albo przenosisz różne gatunki między planetami. Rozprzestrzeniasz choroby, itp.

lupinator

  • Gość
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwca 11, 2014, 13:50:08 pm »
Tak, czytałem. Ale elementem walki może być wg tego strzelanie statkiem do innego statku wśród asteroidów. Moje pytanie to raczej - czy zwierzęta to tylko eksponaty do podziwiania, czy może będzie je można trolować na przykład właśnie poprzez rzucanie kamieniami  ;) Albo chociaż czy taki ogromny dinozaur zareaguje kiedy podejde i zaczne skakać mu po ogonie, albo zaparkuje na nim statek  :P
Chyba nie oglądałeś dokładnie żadnego z filmików. Na tym u Sony było widać, że zwierzęta będą jakoś tam opisywane. Na 100% nie są ruchomymi eksponatami tylko istotnym elementem rozgrywki.

Co do walki, tu masz broń:


Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwca 11, 2014, 14:11:12 pm »
Z tego co piszecie, to wynika, że gra będzie mieć tylko i wyłącznie sens jak się kupi w dniu premiery. W parę miesięcy po wydaniu gry będzie mało co robić, bo wszyscy gracze odkryją już wszystkie miejscówki :<

lupinator

  • Gość
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwca 11, 2014, 14:19:46 pm »
Z tego co piszecie, to wynika, że gra będzie mieć tylko i wyłącznie sens jak się kupi w dniu premiery. W parę miesięcy po wydaniu gry będzie mało co robić, bo wszyscy gracze odkryją już wszystkie miejscówki :<
Zoba na tytuł trailera z mojego wcześniejszego postu :P

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwca 16, 2014, 18:26:17 pm »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwca 17, 2014, 20:27:43 pm »

muzyka z prezentacji

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwca 18, 2014, 09:44:58 am »

Widzę, że najtrudniejsze do znalezienia w tej grze będą dobre tekstury.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwca 19, 2014, 00:33:13 am »
"Backstage" No Man's Sky, czyli jak to działa i jakim cudem każdy może odkryć coś nowego.
http://kotaku.com/how-a-seemingly-impossible-game-is-possible-1592820595

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #54 dnia: Czerwca 19, 2014, 08:57:18 am »
"Backstage" No Man's Sky, czyli jak to działa i jakim cudem każdy może odkryć coś nowego.
http://kotaku.com/how-a-seemingly-impossible-game-is-possible-1592820595
Bardzo fajnie opisany sposób działania silnika. Na pewno często będą trafiać się różne śmieszne anomalie i właściwie cały w tym urok gry.
Mają bardzo prosty pomysł na tworzenie interesującego świata i bardzo tani. Myślę, że niedługo zobaczymy sporo gier z większym budżetem, opartych na podobnej zasadzie. Może nie będzie to tworzenie całych planet, ale spokojnie można zastosować tą szybką i tanią technologię do kreowania interesujących roślin czy zwierząt (Deep down). Bardzo możliwe, że tak będzie wyglądała przyszłość branży.
Farcry czy Skyrim tworzony w ten sposób byłby rewelacyjny.

Gameplay niestety nadal pozostaje dla mnie zagadką i mam nadzieję, że będzie w tej grze jednak coś poza zwiedzaniem i okazjonalnym strzelaniem. Szczególnie po zobaczeniu FC4, gdzie można jeździć na słoniu, "latać", skórować zwierzęta i polować na rzadkie gatunki...

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #55 dnia: Czerwca 19, 2014, 09:55:32 am »
BTW, grę chyba należy przenieść do działu PS4, bo jest exclusivem.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #56 dnia: Czerwca 19, 2014, 10:07:06 am »
Czasowym

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwca 19, 2014, 10:33:42 am »
Będzie wielka satysfakcja z odkrywania planet i później wszyscy będą widzieć, że to ty ją odnalazłeś.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #58 dnia: Czerwca 19, 2014, 16:59:32 pm »
Odnośnie gameplaya:
http://kotaku.com/what-no-man-s-sky-is-1592766016?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Facebook&utm_source=Kotaku_Facebook&utm_medium=Socialflow

Cytuj
"People ask 'What is the gameplay like?' Well, we showed space battle and that's all that Star Citizen has. We've got a lot more than that, but that in itself is a lot of gameplay. We're showing a whole genre of game there," Murray said. "You could go around exploring and that could be a genre of game and you could play the game that way. We haven't shown other things like our resources or combat on the ground. But there will be that. We also showed fighting over the terrain, and that is like another genre like Star Fox. Just for us, though, it's just a whole bunch of systems that are working together."

In the big, expansive universe that Hello Games promises is full of infinite variety, you can choose to explore. To scare off animals, or to kill them. You'll have weapons that you can use to shoot people and animals on the planets. There are space fleets and interstellar travel. But what about other players?

"There are opportunities to interact with other players, but we're not trying to make an MMO and we're not trying to make a traditional multiplayer because it just doesn't suit that," Murray said. "You and I, when we play, we will be light years apart and we have no control over that—where we start off. We can try to fly to the same place and if we do we'll see the same things and we can make certain drops and do interactions between each other. But we're not all flying to one planet and then having a run around together. What I would be after is something Journey-esque. You know that you were playing with other people, but you're not saying, "Hey! Join me in Journey for a quick game!"

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #59 dnia: Czerwca 19, 2014, 18:05:05 pm »
Cytuj
You'll have weapons that you can use to shoot people and animals on the planets.
Preorder!
Zostawie za sobą setki spalonych, przesiąkniętych śmiercią  i krwią planet  :evil:

Mrocz

  • Gość
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #60 dnia: Czerwca 19, 2014, 18:14:45 pm »
Ciekawe czy będzie można sobie zbudować "większy statek" :) Jakiś krążownik, albo pancernik ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #61 dnia: Czerwca 27, 2014, 08:16:35 am »
Z wczoraj na Twitterze PlayStation Europe:

Cytuj
We have a fantastic *must see* video on No Man's Sky tomorrow. What a story. Be sure to keep an eye out. pic.twitter.com/eHLST9uZID


POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwca 27, 2014, 11:36:20 am »
Cytuj
- Nasz konsolowy debiut nastąpi na PS4 - zaręcza Sean Murray, szef Hello Games, czyli studia odpowiedzialnego za jedną z rewelacji tegorocznych targów E3, No Man's Sky. - Kwestia, która pozostaje otwarta, to ewentualne pojawienie się na PC - tłumaczy.

- Mówiąc szczerze, mamy w tej chwili mnóstwo obowiązków. Z całą pewnością gra trafi na PS4. Chciałbym, żeby była dostępna także na PC. Czy do premiery na obu platformach dojdzie tego samego dnia? Jesteśmy małym zespołem! - dodaje Murray, sugerując tym samym, że użytkownicy komputerów na No Man's Sky prawdopodobnie będą musieli poczekać nieco dłużej od właścicieli PS4.
http://www.gram.pl/news/2014/06/27/debiut-no-mans-sky-na-pc-niepewny.shtml

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwca 28, 2014, 11:34:32 am »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #64 dnia: Lipca 08, 2014, 20:09:43 pm »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #65 dnia: Sierpnia 01, 2014, 21:49:11 pm »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #66 dnia: Sierpnia 17, 2014, 18:51:50 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #67 dnia: Sierpnia 18, 2014, 23:31:30 pm »
Przenoszę do PS4, bo gra oficjalnie zapowiedziana jest tylko na PS4 i PC.

+ okładka Edge (w środku aż 14 stron o NMS)


Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #68 dnia: Sierpnia 24, 2014, 13:40:57 pm »
Uznałem, że to najodpowiedniejszy temat.

Trafiłem ostatnio na bliźniaczy w założeniach do No Man's Sky "symulator kosmosu":
http://en.spaceengine.org/

Cytuj
SpaceEngine - a free space simulation program that lets you explore the universe in three dimensions, from planet Earth to the most distant galaxies. Areas of the known universe are represented using actual astronomical data, while regions uncharted by astronomy are generated procedurally. Millions of galaxies, trillions of stars, countless planets - all available for exploration. You can land any planet, moon or asteroid and watch alien landscapes and celestial phenomena. You can even pilot starships and atmospheric shuttles.

Po zobaczeniu w akcji na yt i tapetach zrobionych ze zrzutów gry - HOLY FUCKING SHIT :o



http://imgur.com/gallery/F5mXz

Całkowicie za free, ściągnąłem, ale komp chyba słaby, bo się wykrzaczyło. Ogólnie mocno polecam sprawdzić.

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #69 dnia: Sierpnia 27, 2014, 12:50:58 pm »
http://blog.eu.playstation.com/2014/08/26/exploring-18446744073709551616-planets-mans-sky/

Cytuj
(...)The cool thing is that every planet has a single number, a random seed, that defines everything about that planet. A single random seed generates every blade of grass, tree, flower, creature. So as the developer I can note down the planet seed, and then just go back there any time I want. We demoed this at Gamescom, just jumping round the universe to different planets. There are no load times, because nothing needs to load, as the planets are entirely computer-generated.

Really this seed defines how many planets you can discover before things start to go a bit crazy and undefined. For us we choose a big number. We’re working to a 64-bit system, which is 2 to the power of 64… or 18,446,744,073,709,551,616 possible planets. Even if a planet is discovered every second, it’ll take 585 billion years to find them all!

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #70 dnia: Sierpnia 27, 2014, 14:53:45 pm »
Ciekawe jakim sposobem zrobią beta-testy :troll:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #71 dnia: Września 04, 2014, 13:05:10 pm »
Mnóstwo info (nowego i starego) o grze:
http://www.gamepur.com/news/16074-ps4-timed-exclusive-no-mans-sky-massive-confirmed-feature-list-details.html

Cytuj
The list is massive and gives general information about No Man's Sky, Universe, Planets, Ships, Gameplay and many more things. You can check out the full list below.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

lupinator

  • Gość
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #72 dnia: Grudnia 03, 2014, 18:12:21 pm »

lupinator

  • Gość

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #74 dnia: Grudnia 06, 2014, 17:14:45 pm »


Jestem okropnie ciekaw tej gierki :D

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #75 dnia: Grudnia 06, 2014, 17:40:05 pm »
Ja też coraz bardziej, ale jeśli to będzie bezcelowa eksploracja, to trochę słabo.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #76 dnia: Grudnia 06, 2014, 17:41:42 pm »
Ja też coraz bardziej, ale jeśli to będzie bezcelowa eksploracja, to trochę słabo.

Też zaczynam się obawiać o to. Pokazali chyba trzeci gameplay, a tak naprawdę to cały czas widać to samo, tylko się kolorki planet zmieniają.

Mrocz

  • Gość
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #77 dnia: Grudnia 06, 2014, 19:05:03 pm »
Ja też coraz bardziej, ale jeśli to będzie bezcelowa eksploracja, to trochę słabo.

Walka w kosmosie, handel, walka na planetach integracje z innymi graczami... To wszystko oficjalnie potwierdzili :) Myślę, że będzie spoko :) A grą się mega jaram :D

lupinator

  • Gość
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #78 dnia: Grudnia 06, 2014, 21:27:59 pm »
Ja też coraz bardziej, ale jeśli to będzie bezcelowa eksploracja, to trochę słabo.

Walka w kosmosie, handel, walka na planetach integracje z innymi graczami... To wszystko oficjalnie potwierdzili :) Myślę, że będzie spoko :) A grą się mega jaram :D
No potwierdzili i po raz kolejny pokazali to samo. Dzisiaj już mają chyba ostatnią szansę, żeby pokazać mechanikę na panelu o grze za kilka godzin.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: No Man's Sky
« Odpowiedź #79 dnia: Stycznia 23, 2015, 22:03:28 pm »