Autor Wątek: PlayStation VR  (Przeczytany 68871 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

+Centylion+

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2006
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 12
  • Nałogowo wpierdalam cebule.
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwca 07, 2014, 20:15:41 pm »
Rozwiń. Mnie tylko niepokoi odejście od tpp. Nie wiem jak to na szybko ująć ale wole gry jako coś gdzie się odgrywa jakąś z góry ustaloną role niż takie mocne wczuwanie się że to ja tam jestem. Trochę niejasno napisałem, ale może ktoś załapie.
W grach wideo najbardziej realistyczną rzeczą jest niewidzialna ściana.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwca 07, 2014, 21:13:20 pm »
Jaram sie tym aparatem 8)


Zajebisty ten aparat. Tylko cena 15k $ trochę odstrasza.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 256
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwca 08, 2014, 09:39:50 am »
Rozwiń. Mnie tylko niepokoi odejście od tpp. Nie wiem jak to na szybko ująć ale wole gry jako coś gdzie się odgrywa jakąś z góry ustaloną role niż takie mocne wczuwanie się że to ja tam jestem. Trochę niejasno napisałem, ale może ktoś załapie.
Po prostu nie jara mnie ten projekt. Dla mnie gierki = dupa na kanapie i oczy w tv, a to raczej ciekawostka. A jeśli to mocno chwyci, to z biegiem czasu zostane zmuszony do zabawy tym czymś. Nie mohja bajka.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwca 08, 2014, 12:04:35 pm »
Jaram sie tym aparatem 8)


Zajebisty ten aparat. Tylko cena 15k $ trochę odstrasza.

Nie 15 000 $

Tylko 1 499 $ :)

W wywiadzie też powiedzieli "fifteen hundred" nie "fifteen thousand" ;)

https://preorder.lytro.com/lytro-illum-pre-order
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2014, 12:06:08 pm wysłana przez Mrocz »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwca 11, 2014, 13:10:36 pm »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwca 11, 2014, 13:24:16 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Też macie wrażenie, że Channing Tatum ma urodę wskazującą na lekki zespół Downa?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwca 11, 2014, 13:27:27 pm »
Kutera testował google - niestety przeżył.

http://polygamia.pl/Polygamia/1,96455,16133924,_E3_2014__O_nieprzyjemnych_skutkach_zabawy_z_Project.html
Koleś ma problemy z oglądaniem filmów 3d ale mimo to polygamia akurat jego wybrała do przetestowania VR i napisania o tym artykułu  :lol:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwca 11, 2014, 13:29:20 pm »
No pojechali na całego, wybrali kolesia, który ma problem z "błędnikiem?".  :lol:

lupinator

  • Gość
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwca 11, 2014, 13:29:56 pm »
Co do Morfeusza to liczyłem na wiekszą ofensywę Sony w temacie, ale w sumie dobrze, że nie spieszą się na siłę i badają teren + własne możliwości. Mam nadzieję, że za rok-dwa będę mógł już odpalać większość FPP na tym sprzęcie (gra Criterion!!!) :angel:

lupinator

  • Gość
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwca 11, 2014, 21:39:58 pm »
Demo, które ogląda się kijowo może powodować takie wrażenia (neogaf):

Cytuj
I tried out the Castle demo. Of all the VR stuff I tried out, this was by far the best. Although that’s really due to the nature of the demo, it wasn’t necessarily better than anything else on a technical level, but it gave me by far the most immersive experience.

Just a quick note, you have a move controller in each hand, and the triggers make your hands in the demo clench up and make a fist.

Initially, when the put the headset on, you notice there’s some tunnel vision going on, but after about 20 seconds, your eyes kinda just lock in, and it just CLICKS so hard. Suddenly, it feels natural. Factor in some quality headphones, and there really is a strong sense of… How do I put this… I guess presence. You really do feel as if you’re inhabiting this courtyard environment you’re in, even if the graphics are pretty meh.

Honestly, the moment it all clicks, it really feels whimsical and incredible. It’s just quite a memorable first time experience to say the least. I say this as a 30 year old.

Ok, so, I start looking around, and low and behold, this shit totally checks out. I look to my right, I look above me, I look in front of me again, and kinda just take it all in. It’s so nuts. Then I very quickly do a 180 to see if there’s anything behind me, and boom, there is. Mind blown. The level of immersion if just bonkers.

I then turn back around, and look to my left, and there’s a sword rack just chilling there. I reach over, and just to see if it works, I slowly twist my wrist so that my thumb is essentially pointing down, and I grab the sword, and slowly twist my wrist back to point the sword right side up.

At this point I’m thinking this is pretty insane. I’m slowly moving the sword around, not really swinging it, but kinda just swinging it around elegantly like a wand, or a maestro.

I then decide to see if it’s possible to hand the sword over to my left hand. I try it, and it works. Suddenly, I feel something that I genuinely haven’t felt since I was 12 and played Mario 64 for the first time. Everything about this moment felt absolutely revolutionary.

I then start to beat on this dummy in front of me, and all the motions I’m trying for the most part are working pretty well. Jabbing motions, hooks, you name it, it works. Within a few seconds, I lost interest in beating on this thing, and wanna just get back to the experience of controlling myself within this environment.

So I take a step forward, and viola, I’m taking a step forward. Side step, step back, walk in tiny circles while moving my head around, it all works, and feels pretty damn natural. At this point I could care less about fighting, and am too entranced but the ability to just exist in this virtual environment. I look around, I duck, I turn around and just start walking away, at which point I crashed into a real life wall, but it didn’t matter, all of it was just so damn immersive. I crashed into the wall a couple more times just because the sensation of walking felt SO INCREDIBLE. I can’t imagine how insane it’s gonna feel to actually run. Holy shit. Such an exciting thought.

Any ways, suddenly, I’m holding a mace, and I’m just swinging it around, everything again, just feeling pretty natural when all is said and done. Then I’m magically holding a crossbow and just shooting around without any trouble. Having perfect aim like in RE4 Wii.

Then the massive dragon drops, which would’ve been awesome if it looked cool and the graphics didn’t suck, but the scale was still great, and just gave a good idea of what it would feel like to stand next to some giant creature.

Chce to :yes_anim: :yes_anim:

lupinator

  • Gość
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwca 13, 2014, 22:42:58 pm »
Z dedykacją dla Irasa i innych fanów TPP - przykład jak gogle VR mogą działać w takich grach (Oculus co prawda i podróba Mario, ale daje pewien ogląd):


Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwca 19, 2014, 15:39:03 pm »

Podoba się ludzikom  8)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwca 25, 2014, 09:38:02 am »

Ogur

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 20-11-2013
  • Wiadomości: 1 174
  • Reputacja: 22
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #53 dnia: Września 01, 2014, 16:58:05 pm »


Sony dobrze kombinuje.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #54 dnia: Września 01, 2014, 17:12:18 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #55 dnia: Marca 04, 2015, 01:21:57 am »


Cytuj
The company’s Shuhei Yoshida said as much at the reveal of the new prototype today, noting that this would give developers something to target for the kit’s full release next year. The new Project Morpheus uses a 5.7-inch OLED display at 1920 x RGB x 1080 with a 120 Hz refresh rate and a 100 degree field of view (FOV) while latency has been reduced to less than 18 milliseconds. The previous version of Project Morpheus boasted positional tracking along with a 1080p LCD display.

Zaczyna to wyglądać dość solidnie.

el becetol

  • Gość
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #56 dnia: Marca 04, 2015, 01:39:43 am »
Tylko jeden ekran? Okulary Valve/HTC mają osobny na każde oko.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #57 dnia: Marca 04, 2015, 02:14:16 am »
Oculus ma jeden.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #58 dnia: Marca 04, 2015, 08:24:20 am »
Niech tylko technologia sie rozwinie, to zrobie moda, w którym wykorzystam 1:1 wymiary domu i działki, zastępując ściany i meble innymi, wirtualnymi elementami. Dzięki temu będzie można bez problemu chodzić sobie po levelu i zastąpić szarą rzeczywistość na przykład silent hillowym piekłem  8)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #59 dnia: Marca 04, 2015, 08:31:21 am »
Jesteśmy już coraz bliżej.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #60 dnia: Marca 04, 2015, 08:39:01 am »
zrobie moda, w którym wykorzystam 1:1 wymiary domu i działki, zastępując ściany i meble innymi, wirtualnymi elementami. Dzięki temu będzie można bez problemu chodzić sobie po levelu i zastąpić szarą rzeczywistość na przykład silent hillowym piekłem 
Nie wiem, czy chciałbym chodzić po własnym domu w realiach Silent Hilla, po kilku sesjach VR poważnie zacząłbym się zastanawiać nad przeprowadzką xd

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #61 dnia: Marca 04, 2015, 08:48:59 am »
Wypad do kibla na wieczorego szczocha:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Synku, przyniesiesz mi herbatę na górę?

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Poczekaj mamo, otworzę tylko drzwi, bo ktoś puka.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #62 dnia: Marca 04, 2015, 08:57:00 am »
Nextgen gameplay  8)

Ogur

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 20-11-2013
  • Wiadomości: 1 174
  • Reputacja: 22
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #63 dnia: Marca 04, 2015, 20:42:34 pm »
Po co morfeuszowi odświeżanie 120 hz, skoro większość gier bedzie dzialala w 30 fps?

Mrocz

  • Gość
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #64 dnia: Marca 05, 2015, 15:18:20 pm »
Po co morfeuszowi odświeżanie 120 hz, skoro większość gier bedzie dzialala w 30 fps?

Morfeusz może być dosyć drogi patrząc na ceny Oculus Rifta. Więc nie wykluczone, że jeśli się przyjmie to jest przygotowany pod Playstation 5. A na PS4 gierki z mniejszym framerate lub popierdółki.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #65 dnia: Marca 05, 2015, 15:25:31 pm »
Po co morfeuszowi odświeżanie 120 hz, skoro większość gier bedzie dzialala w 30 fps?

dla tych kilku, które będą działały w 60. proste.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #66 dnia: Marca 05, 2015, 15:36:51 pm »
Albo będą robić gierki pod morfeusza w 60. W końcu te pokazówki co dawali były bardzo słabe graficznie i na xbox one mogłyby pójść.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #67 dnia: Marca 05, 2015, 15:51:14 pm »
Jeśli odpowiednio się do tego zabiorą to mogą przecież przygotować grę w 30fpsach, która po podłączeniu morfeusza będzie nadal dobrze śmigać, ale z nieco gorszą oprawą.
Tak było przecież w przypadku killzone 3. 30fps w kampani, a po właczeniu 3d nieco gorsza grafa.

Chociaż możliwe, że zupełnie mylę pojęcia  :angel:

el becetol

  • Gość
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #68 dnia: Marca 05, 2015, 16:33:12 pm »
Albo wbudują motion flow :)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #69 dnia: Marca 05, 2015, 16:36:23 pm »
Albo wbudują motion flow :)

Zwiększając przy tym iput lag, który chyba jest bardziej istotny w tego typu urządzeniach :)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #70 dnia: Lipca 08, 2015, 07:34:03 am »




Aż się nie chce wierzyć, że Sony topi miliony w tym gównie :roll:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #71 dnia: Lipca 08, 2015, 08:40:42 am »
Ten drugi fragment nie taki zły...

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Project Morpheus - Virtual Reality od Sony
« Odpowiedź #72 dnia: Września 15, 2015, 14:27:33 pm »
Sony się wysiliło i stworzyło nową nazwę dla Morpheusa:

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #73 dnia: Września 16, 2015, 08:09:01 am »
Już się przyzwyczaiłem do Morfeusza  :(

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #74 dnia: Listopada 02, 2015, 16:57:47 pm »
Nie wiem czy wiedzieliście. Ja się dopiero teraz dowiedziałem:

Do PS VR będzie skrzyneczka o całkiem dużej mocy obliczeniowej. Ma zajmować się dostosowaniem obrazu do VR. I ma to uzupełniać moc konsoli. "ponoć".

http://www.pssite.com/news/45523/playstation-vr-poradzi-sobie-z-brakiem-mocy-ps4.html

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #75 dnia: Listopada 02, 2015, 21:09:09 pm »
Tylko niech nie skończy się to w stylu:
 


 :lol:

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #76 dnia: Listopada 02, 2015, 23:22:46 pm »
To bedzie raczej tylko wspomagalo konwersje do tego VR. Pewnie chodzi o to by fps'y wyrabialy, wiadomo ze musi byc ich wiecej, a gra ma wygladac jak nie tak samo, to chociaz podobnie do wersji 2D. ;)
« Ostatnia zmiana: Listopada 02, 2015, 23:24:58 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #77 dnia: Listopada 03, 2015, 00:05:07 am »
To bedzie raczej tylko wspomagalo konwersje do tego VR. Pewnie chodzi o to by fps'y wyrabialy, wiadomo ze musi byc ich wiecej, a gra ma wygladac jak nie tak samo, to chociaz podobnie do wersji 2D. ;)

Stawiam, że to głównie o to chodzi. By niektóre gry wyrabiały w 120 FPS. Raczej wątpie by ktoś wykorzystał to jako dopalanie by zrobić 30 FPS rozp**rdol graficzny ;) Ale jest nadzieja na DriveClub na VR i aby inne gry jak Project CARS wyrabiały :) Bo nie ukrywam miałem poważne obawy, czy PS VR się nadaje na obecną generację. Zwłaszcza jak wymogiem jest 120 FPS :)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #78 dnia: Listopada 03, 2015, 09:43:25 am »
Z tego co widziałem prezentację, to wystarczy, by gra chodziła w 60 klatkach. Do 120 klatek dodawane sa klatki, powielone ale z uwzględnioną nową pozycją głowy. Powoduje to tylko powstawanie małych, niewidocznych artefaktów przy krawędzi ekranu. Dzięki temu opóźnienie jest tak małe.

Mrocz

  • Gość
Odp: PlayStation VR
« Odpowiedź #79 dnia: Listopada 03, 2015, 09:49:38 am »
120 bo chodziło mi o 60 klatek na oko :) to są jednak dwa obrazy generowane jednocześnie :)