Autor Wątek: Bloodborne  (Przeczytany 217016 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #240 dnia: Lutego 14, 2015, 14:32:52 pm »
:o Ciarki....

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #241 dnia: Lutego 14, 2015, 14:34:06 pm »
  :o Ciarki....
Poprawiłem linka bo nie działał.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #242 dnia: Lutego 14, 2015, 19:22:54 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/-doUT5q_dYc?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>  :o Ciarki....
Poprawiłem linka bo nie działał.
Poprawiłem, bo standardami zalatywało.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #243 dnia: Lutego 15, 2015, 23:19:20 pm »
Właśnie przeczytałem w internecie że downgrade to tendecja świata znana z Demonów. Biała/dobra to dzień i łatwiejsi przeciwnicy, im gorsza/czarna tym noc ciemniejsza i trudniej.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #244 dnia: Lutego 16, 2015, 01:04:59 am »
Dawać mi to już !!!

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #245 dnia: Lutego 16, 2015, 07:55:07 am »
Właśnie przeczytałem w internecie że downgrade to tendecja świata znana z Demonów. Biała/dobra to dzień i łatwiejsi przeciwnicy, im gorsza/czarna tym noc ciemniejsza i trudniej.

Masz link? To oficjalne info, czy rozkmina fanów?

Mi to pasuje, choć w takim razie chciałbym grać przy czarnej :D. Zastanawiałem się po skończeniu Dark Souls, czy kiedyś wrócą do tych rozwiązań.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #246 dnia: Lutego 17, 2015, 18:56:19 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/WMasX6GsirE?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
 :puppy-eyes:

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #247 dnia: Lutego 17, 2015, 19:54:49 pm »
Ale animacje, ataki i budowa modeli wrogów, wszystko z Dark Soulsów :P Czworonożne wilkołaki, to kościane giganty z Krypt Olbrzymów itp:. jest tego dużo.
Fajnie ogólnie, że zmienili rolla na dash, walki zyskają na płynności i slasherowości :D

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #248 dnia: Lutego 17, 2015, 22:21:46 pm »
Właśnie przeczytałem w internecie że downgrade to tendecja świata znana z Demonów. Biała/dobra to dzień i łatwiejsi przeciwnicy, im gorsza/czarna tym noc ciemniejsza i trudniej.

Masz link? To oficjalne info, czy rozkmina fanów?

Mi to pasuje, choć w takim razie chciałbym grać przy czarnej :D. Zastanawiałem się po skończeniu Dark Souls, czy kiedyś wrócą do tych rozwiązań.
Niestety nie , nie umiem znaleźć źródła tych "rewelacji" ale wydają się bardzo prawdopodobne i cieszyłbym się z takiego rozwiązania.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #249 dnia: Lutego 17, 2015, 22:29:51 pm »
Poszukałem tej informacji zaraz po Twoim poście i natrafiłem tylko na domysły fanów i wypowiedzi twórców, które mogą to sugerować. Takie rozwiązanie byłoby dla mnie super.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #250 dnia: Lutego 17, 2015, 22:47:32 pm »
Pomysł ekstra. Z każdym dniem, jaram się coraz bardziej. Jaką skrytą, mroczną historię przedstawią nam tym razem panowie z From Software ? :puppy-eyes:

Ten trailer po prostu miażdży pałe

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/9FOP2oLb31o?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Walka z dwoma gigantami w 1:10  :o :o :o
« Ostatnia zmiana: Lutego 17, 2015, 23:42:34 pm wysłana przez pachu »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #251 dnia: Lutego 19, 2015, 10:13:18 am »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/z9kAbFa78kA?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Cytuj
Z każdym dniem, jaram się coraz bardziej.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #252 dnia: Lutego 19, 2015, 10:32:03 am »
MOC! Kilka nowych ujęć wygląda fantastycznie. Początek tego roku jest dla mnie piękny :).

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #253 dnia: Lutego 19, 2015, 12:00:03 pm »
Ta gierka + the order powoli przekonują mnie do zakupu Ps4 :) Do Uncharted daleka droga to też o nim nie wspominam  ;)

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #254 dnia: Lutego 19, 2015, 12:25:17 pm »
No masakra, ta gierka to jak jakieś marzenie ! Dawać już to !!!!

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #255 dnia: Lutego 19, 2015, 12:31:44 pm »
Wszystko super, ale animacje to by mogli poprawić.. No i te włosy z siana  :(

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #256 dnia: Lutego 19, 2015, 12:37:37 pm »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #257 dnia: Lutego 19, 2015, 12:50:54 pm »


Chcę ten katalizator i mroki.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #258 dnia: Lutego 19, 2015, 13:23:59 pm »
Hmmmmmmmmmmm, kobiecy głos to niby ten sam co Dziewica w Czerni.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #259 dnia: Lutego 20, 2015, 22:54:40 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/ZxOrn5nEUQ8?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Grafika jak w order bez poszerzań bocznych i doznań kinowych maskujących czasy ładowania.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #260 dnia: Lutego 21, 2015, 10:43:17 am »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/I6RJD_PD_CE?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #261 dnia: Lutego 21, 2015, 14:53:40 pm »
Czy akcja BB i DS'ów nie dzieje się w tym samym uniwersum czasem?

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #262 dnia: Lutego 22, 2015, 14:04:56 pm »


Filmik z okolic alphy, ale tłymaczy dość dużo o świecie i mechanikach.
« Ostatnia zmiana: Lutego 22, 2015, 14:12:39 pm wysłana przez pachu »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #264 dnia: Lutego 25, 2015, 23:17:45 pm »
Czekam !

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #265 dnia: Lutego 27, 2015, 23:23:40 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #266 dnia: Lutego 28, 2015, 00:19:43 am »
Co jak co, ale design potworów to mają zajebisty.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #267 dnia: Lutego 28, 2015, 09:18:52 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:puppy-eyes:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #268 dnia: Lutego 28, 2015, 09:36:37 am »
Dobrze, bo po obrazkach Jurasa zastanawiałem się, jak przy mechanice gry w ogóle walczyć z tym czymś. W sumie dalej nie wiadomo xD

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #269 dnia: Lutego 28, 2015, 09:59:57 am »
Jedyne co może przeszkodzić w świetnej zabawie w tej grze to kamera.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #270 dnia: Marca 01, 2015, 14:33:05 pm »
Świetny design  :-o

Tylko, żeby nie było tak, że bossowie to ciągła wariacja takich bestyjek. Bo ten elektryczny to "lekko" zmieniony Cleric beast :/

Ogarniacie ten drugi licznik ? Pod tym z 'mamoną' ? Gdy gracz otwiera drzwi do bossa, wskaźnik wskakuje o 1 do góry. Jest to licznik Insight. Spekulacje głoszą, że jest to zmienna dotycząca tendencji świata (podobnej do tej z Demon's Souls) i czy postrzegamy go coraz bardziej jako koszmar.
Lub też coś na wzór humanity i bonusa do znajdowania przedmiotów, ale właśnie gdy zauważamy bossa to licznik idzie w górę, więc kto wie o co chodzi :P
« Ostatnia zmiana: Marca 01, 2015, 19:44:51 pm wysłana przez pachu »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #271 dnia: Marca 02, 2015, 22:11:24 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/EoctlJAauCU?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Słabe.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #272 dnia: Marca 02, 2015, 22:21:19 pm »
Zupełnie nie w klimacie :/ Ale przynajmniej obyło się bez pseudo dubstepu i Mountain Dew...

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #273 dnia: Marca 02, 2015, 22:42:50 pm »
Ale będę grał ku4wa !

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #274 dnia: Marca 03, 2015, 21:55:47 pm »
Zakup konsolki chyba poczeka jeszcze te 3 tygodnie :D


Marins

  • Gość
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #275 dnia: Marca 06, 2015, 10:56:58 am »
Cytuj
Oficjalna strona Bloodborne została wzbogacona o nowe informacje oraz screenshoty. Dowiedzieliśmy się m.in. jak wyglądać będzie rozgrywka kooperacyjna!
Zabawa w kooperacji w Bloodborne będzie wyglądać identycznie jak w testach wersji alfa. Maksymalnie trzech graczy (jeden gospodarz i dwóch gości) będzie współpracować ze sobą, by pokonać napotkane potwory. Po pokonaniu bossa danego obszaru kooperacja zakończy się, a zaproszeni przez gospodarza gracze zostaną odesłani do swoich światów, otrzymując przy tym nagrodę. Jeśli jakikolwiek gracz zginie, sesja zostanie zamknięta i gracze zostaną odesłani bez nagród do swoich światów.

W trybie Player vs Player gracz, którego świat został zaatakowany będzie gospodarzem potyczki. Dwóch gości będzie przeprowadzać wspólnie inwazję na jego świat. Zadaniem dwójki graczy jest pokonanie gospodarza. Sesja zostanie zakończona po śmierci któregoś z graczy, lub po wejściu gospodarza do pomieszczenia z bossem.

Tak jak w innych grach From Software gracze będą mogli zostawiać sobie wiadomości w lokacjach. Po śmierci graczy znajdziemy również w danym miejscu nagrobki. Po ich aktywacji zobaczymy jak dana osoba zginęła.

W grze pojawi się opcja dzielenia się losowo generowanymi lochami Chalice.

W dniu premiery trzeba będzie ściągnąć patch, który poprawi framerate oraz zapewni bardziej stabilną rozgrywkę online.

Gra będzie wymagać abonamentu PS Plus do zabawy online.
ppe

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #276 dnia: Marca 06, 2015, 11:14:38 am »
Cytuj
Jeśli jakikolwiek gracz zginie, sesja zostanie zamknięta i gracze zostaną odesłani bez nagród do swoich światów.
Będzie spinkowo.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #277 dnia: Marca 06, 2015, 11:59:54 am »
Sony  updated the official Japanese Bloodborne website today, releasing a few screenshots and quite a lot of information on the online features of the game.

Cytuj
Sony  updated the official Japanese Bloodborne website today, releasing a few screenshots and quite a lot of information on the online features of the game.

Cooperative gameplay is pretty much the same as we’ve seen in the alpha testing, with up to three players (including the host and two guests) playing together to overcome the odds. The host uses the “Lulling Bell”, while the guests can use the “Small Resonant Bell” to start co-op.

When the boss of the area is defeated, co-op will end. The guests will be sent back to their own world, and receive a reward.

If the host or the the guests die, the session will fail, and the guests will be sent back to their own world with no rewards. The session will also end if the “Parting Shot” is used.

A newly introduced feature is the “Watchword.” Players will be able to set a password of up to eight characters, and they will be matched automatically with others that have set the same password. This will help in playing with friends, but it won’t work in PvP.

PvP gameplay has also been introduced: the invaded player will be the host, and there can be up to two invading guests.

At times a “Bell Maiden” might appear, this can happen when initiating co-op, but there are rare cases in which she might be in an area from the beginning. The presence of the maiden might cause an invasion. In order to invade someone else’s world you have to use the “Ominous Resonant Bell.”

The purpose of the guests is to defeat the host. If they manage to do so, they are sent back to their own world and get rewarded.

The PvP also ends if the “Parting Shot” is used, if the players die, or if the host enters the boss area. In these cases, the guests will be sent back to their own world and no reward will be obtained.

As we already know, players will be able to leave messages called “memoirs” and read messages left by other players.

When players die, they will leave a tombstone visible by other players connected online. By touching it, those players will be able to see the replay of the death, and guess its cause.

In the Chalice Dungeons you can see “illusions,” basically ghosts of other players that are in the same area. This might help in learning tips and tricks on how to proceed.

There are two kinds of Chalice Dungeons: normal dungeons and generated dungeons. Both are playable online or offline, but you’ll need to be online in order to generate a dungeon. You’ll also need to be online to download one from the servers.

It’ll be possible to share your generated dungeons online, letting other players enjoy them.

We also learn that there will be a day one patch, which will improve performance and usability and optimize online gameplay.

Finally, PlayStation Plus requirements have also been detailed: it will be required for online gameplay, asynchronous online gameplay and sharing dungeons, but it won’t be needed to download updates and other players’ dungeon data.

Below you can enjoy the screenshots released today, showing off the features mentioned above. As you can notice, invading players seem to have a red hue.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #278 dnia: Marca 06, 2015, 12:07:12 pm »

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Bloodborne
« Odpowiedź #279 dnia: Marca 06, 2015, 12:13:46 pm »
Braterstwo wilków ? Ale się tym kiedyś jarałem, aż sobie obejrzę dziś :D :D

A Te screeny to chyba najgorsze od czasów ogłoszenia gry  :lol: