0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Tam coś mówią, że to możliwe dzięki mocy chmury? Czyli, że nie ma necika nie ma destrukcji?
Gameplay was officially revealed for Crackdown 3. It will feature transforming vehicles and a “100% destructible” game world. Further clarification stated the 100 percent destruction is only available in online mode, due to the cloud processing required.Offline mode will have limited destruction.
dlaczego w temacie nie numerka ,która to jest część?
Microsoft is delaying the release of Crackdown 3 from Nov. 7, 2017 to spring 2018
Szykuje się kolejna drama u Microsoftuhttp://www.gamerevolution.com/news/392133-crackdown-3-delay-cancelled-pre-orders
Crackdown 3 delayed to 2018CytujMicrosoft is delaying the release of Crackdown 3 from Nov. 7, 2017 to spring 2018https://www.polygon.com/2017/8/16/16158068/crackdown-3-delayed-xbox-one-windows-pc-microsoft?utm_campaign=polygon&utm_content=chorus&utm_medium=social&utm_source=twitter
“Our fans’ response to the signature antics and explosive gameplay of Crackdown 3 has been incredible. To ensure we deliver the experience they deserve, Crackdown 3 will be launching in Feb 2019. We look forward to sharing more on Crackdown 3 this Sunday during the Xbox E3 2018 briefing.”
Chyba ocean w sea of thieves jest wspierane przez chmurę, ale nie jestem pewien.
Przesuwając premierę Crackdowna 3 na przyszły rok Microsoft dał światu do zrozumienia, że chce, by gra była dopracowana do granic możliwości. - Mamy mnóstwo wsparcia od Microsoftu - przyznaje Matt Booty, szef Microsoft Studios. - Chcemy wzrastać, chcemy się rozwijać, ale częścią tego jest konieczność tworzenia gier, które będą napawać dumą swoich kreatorów. Musimy tworzyć gry, w które ludzie będą uwielbiali grać. Niektóre z nich po prostu wymagają więcej czasu, a my chcemy robić rzeczy porządnie - wyjaśnia.- Chcemy tworzyć gry, mające możliwość stania się markami, które mogą zasiąść obok Halo czy Gearsów. Nie oznacza to oczywiście, że każde z naszych studiów ma się teraz stać fabryką określonej własności intelektualnej i zająć się wyłącznie tworzeniem kolejnych części. Nie o to mi w ogóle chodzi. Pragnę powiedzieć, że zależy nam na grach z potencjałem na zrodzenie świata, który można rozbudowywać, na tworzeniu postaci, które mogą mieć różne oblicza. Chcemy tej głębi, tego bogactwa, dzięki którym można robić inne rzeczy. Musimy się jedynie upewnić, że dajemy naszym projektom wystarczającą ilość czasu - dodaje Booty.