0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Oto rzeczy, o które Raven's Cry będzie bogatsze, ukazując się w październiku: nowe umiejętności dla kapitana (drzewko z ponad 25 opcjami) osobista historia Christophera Ravena (główny wątek na ponad 25 godzin) dodatkowe przygody i potyczki (struktura otwartego świata i zadania poboczne) system ekonomiczny nacechowany sporą różnorodnością dóbr, którymi można handlować, a także symulacją regulacji cen realistyczne potyczki na morzach ukazanie mrocznego życia piratów (przerywniki filmowe w stylu kinowym)
Zalecane wymagania sprzętowe Raven’s Cry: system operacyjny Windows Vista, 7 lub 8; wielordzeniowy procesor; 4 GB pamięci RAM; 17 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym; karta graficzna NVIDIA GeForce z serii GTX 400 lub AMD Radeon z serii HD 5000. Debiut Raven’s Cry od studia Reality Pump jest zaplanowany na połowę października. Gra zagości na czterech platformach sprzętowych – komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 3, PlayStation 4 i Xbox 360.
Że też im się chce.
Cytat: Lupi w Lipca 05, 2014, 23:45:25 pmŻe też im się chce.?TW2 było całkiem niezłe i sprzedało się lepiej od Wiedźmina.
Cytat: tytacz w Lipca 05, 2014, 23:52:54 pmCytat: Lupi w Lipca 05, 2014, 23:45:25 pmŻe też im się chce.?TW2 było całkiem niezłe i sprzedało się lepiej od Wiedźmina.Mówię o klepaniu tego Raven's Cry. Nie chce mi się nawet komentować tego, jak to wygląda beznadziejnie. TW nie ma nic tu do rzeczy.
Firma TopWare Interactive poinformowała, że Raven’s Cry w tym roku trafi jedynie na Maki oraz komputery osobiste (dotyczy także SteamOS i Linux). Precyzyjny termin debiutu na tych platformach to 27 listopada. Produkcja cały czas zmierza również na konsole PlayStation 3, PlayStation 4 i Xbox 360, ale w ich przypadku ujawniono tylko, że premiera nastąpi w pierwszym kwartale 2015 roku.
Że też im się chce chiało.