Autor Wątek: Might & Magic: Heroes VII  (Przeczytany 15293 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Might & Magic: Heroes VII
« dnia: Sierpnia 13, 2014, 11:41:24 am »


Ubisoft właśnie zapowiedział kolejną odsłonę :dance:

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=87074
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 13, 2014, 11:43:31 am wysłana przez tytacz »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Might & Magic: Heroes VII
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpnia 13, 2014, 22:58:25 pm »
Już teraz widać, że będzie to swego rodzaju kontynuacja szóstki (dlatego pewnie nie musimy czekać kolejne x lat na nową część).


Sporo info:
Cytuj
Za Might & Magic: Heroes VII odpowiada studio Limbic Entertainment, które już wcześniej pracowało nad DLC do Heroes VI oraz Might & Magic X. Muzykę do gry skomponują Paul Romero i Rob King.

W części siódmej twórcy zrezygnują z niektórych rozwiązań zastosowanych w "szóstce", takich jak przebudowa miast i możliwość rekrutowania w dowolnym z nich wszystkich jednostek, jakie wygenerowały się w całym królestwie. By zgarnąć całe wojsko, trzeba będzie się zatem nabiegać lub skorzystać z karawan.

W grze pojawi się sześć frakcji - każdą z nich zagramy w osobnej kampanii, składającej się z 4-6 misji, nie licząc epilogu. Do każdej frakcji będzie należeć siedem jednostek: 3 podstawowe, 3 elitarne oraz 1 czempion (warto zaznaczyć, że będzie można wybierać spośród dwóch czempionów). Bohater będzie mógł posiadać w swojej armii także machiny wojenne, czyli katapultę, balistę i namiot medyka. Dobrą wieścią jest powrót większej różnorodności surowców - będzie ich aż siedem, lecz siarka, rtęć i kryształy zostaną zastąpione czymś innym. Powróci także koło umiejętności, znane fanom Heroes V.

Wiemy już, że w grze znajdą się frakcje: Przystań, Akademia, Twierdza i Nekropolia. Aktualnie na oficjalnym blogu gry trwa głosowanie, czy piątą frakcją powinny być elfy, czy może krasnoludy? O ile w tym przypadku odpowiedź wydaje się oczywista, tak kolejne głosowanie postawi graczy przed bardzo trudnym wyborem: Loch czy Inferno? (Osobiście poproszę o obie.)
http://www.gram.pl/news/2014/08/13/gamescom-2014-might-magic-heroes-vii-na-nowych-grafikach.shtml

Pod linkiem jest też mnóstwo grafik koncepcyjnych. Kilka screenów:
















Jak na razie siódemka zapowiada się całkiem przyzwoicie i najprawdopodobniej dostaniemy lepszą wersję poprzedniej odsłony. W międzyczasie muszę nadrobić szóstkę razem z DLC. Interface jest bardzo podobny, więc do siódemki nie trzeba będzie się na nowo przyzwyczajać.

lupinator

  • Gość
Odp: Might & Magic: Heroes VII
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpnia 13, 2014, 23:35:02 pm »
Spokojnie by to dali na konsole, przecież to turówka : /

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Might & Magic: Heroes VII
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpnia 16, 2014, 13:04:05 pm »
Gamescom 2014: Might & Magic: Heroes VII - pierwsze wrażenia
http://www.gram.pl/artykul/2014/08/16/gamescom-2014-might-magic-heroes-vii-pierwsze-wrazenia.shtml

Wygląda na to, że nowy Heroes zapowiada się nad wyraz interesująco :)


Warto również odwiedzić oficjalną stronę gry, dostępną w całości w polskim języku (no tak prawie, bo niektóre teksty są tylko po angielsku):
https://mmh7.ubi.com/pl/blog

Można też tam zagłosować na miasta, jakie chcielibyśmy zobaczyć w pełnej wersji. Na razie można wybrać pomiędzy Sylvan a Fortecą. Wybrałem Sylvan i wygląda na to, że właśnie ta frakcja wygra (podejrzewam, że Forteca ukaże się zatem w DLC).

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Might & Magic: Heroes VII
« Odpowiedź #4 dnia: Listopada 15, 2014, 00:06:15 am »
Dungeon nieznacznie wygrał z Inferno w rywalizacji:
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/dungeon-vs-inferno-you-choose?utm_source=CRM&utm_medium=adserver&utm_content=faction&utm_campaign=vote2

Tutaj info o frakcji:
Cytuj
MALASSA'S THOUSAND FACES

A balanced army that allows both the classic hit-and-run tactics of Dungeon while ensuring a possible long-term battle. Troglodytes and Striders bring their toughness to support their allies, while Stalkers and Medusas bring ranged fire power to the lineup. Black dragons can be replaced by Hydras for a bulkier frontline.

Core creatures

    Assassin/Shade: melee walker with backstab ability. Damage dealer.
    Troglodyte/Chthonian: Earth spirit, immune to blind and with burrowing movement ability. Tank.
    Stalker/Tracker: walker with ranged attack and piercing shot ability. Damage dealer.

Elite creatures

    Minotaur/Minotaur Guard: melee walker with preemptive strike and no retaliation. Damage dealer.
    Strider/Soulless: walker, shadowsteel construct with debuff abilities. Saboteur.
    Medusa/Medusa Sorceress: walker with ranged attack and mesmerizing ability. Saboteur.

Champion creatures

    Shadow Dragon/Black Dragon: flier with area of damage and debuff abilities. Saboteur.
    Cave Hydra/Dark Hydra: walker with no flanks and life drain ability. Tank.
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/dungeon-line-up-vote-results

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Might & Magic: Heroes VII
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 04, 2015, 10:26:34 am »
Nie wiem czemu tak kurczowo trzymają się kwadratów na polu walki zamiast powrócić do hexów. Przez to z miejsca nie wierzę w szczególną poprawę od czasów piątki i pewnie nawet nie przetestuję (chyba że recenzje mnie przekonają, ale wątpię).
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Might & Magic: Heroes VII
« Odpowiedź #6 dnia: Kwietnia 01, 2015, 18:19:31 pm »
Might & Magic Heroes VII - już graliśmy i jesteśmy pełni nadziei!
Cytuj
Moim zdaniem Heroes VII zapowiada się jako najlepsza część Herosów od czasu pamiętnej trójki. I wcale nie przesadzam.
http://www.gram.pl/artykul/2015/03/30/might-magic-heroes-vii-juz-gralismy-i-jestesmy-pelni-nadziei.shtml

Chętnie przekonam się na własnej skórze :)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Might & Magic: Heroes VII
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpnia 05, 2015, 21:23:06 pm »


Premiera 29 września.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Might & Magic: Heroes VII
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpnia 25, 2015, 13:20:58 pm »

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Might & Magic: Heroes VII
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpnia 26, 2015, 18:16:48 pm »
ściąga się Wam? bo u mnie nie bardzo. ;/

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Might & Magic: Heroes VII
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpnia 27, 2015, 13:53:29 pm »
zainstalowałem, jednak gdy gra się odpala to zaraz dupa, wyskakuje okienko, że program przestał działać i za nic nie da się tego naprawić. ktoś coś może doradzi?

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Might & Magic: Heroes VII
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpnia 27, 2015, 14:01:37 pm »
Wypierdol te maszyne do pisania przez okno i kup PS4.

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Might & Magic: Heroes VII
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpnia 27, 2015, 16:47:01 pm »
weź się  :mad:

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Might & Magic: Heroes VII
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpnia 28, 2015, 19:43:10 pm »
sterownik czeba było zainstalować do grafiki ;[

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Might & Magic: Heroes VII
« Odpowiedź #15 dnia: Września 29, 2015, 21:28:00 pm »


Pierwsze recenzje są średnio pozytywne:
http://www.metacritic.com/game/pc/might-magic-heroes-vii

Chyba szykuje się druga szóstka :( Ale i tak na pewno kiedyś zagram.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Might & Magic: Heroes VII
« Odpowiedź #16 dnia: Września 29, 2015, 22:59:31 pm »


Pierwsze recenzje są średnio pozytywne:
http://www.metacritic.com/game/pc/might-magic-heroes-vii

Chyba szykuje się druga szóstka :( Ale i tak na pewno kiedyś zagram.
Dopóki nie wrócą do hexów, moich piniondzów nie dostaną. Ale liczę że kiedyś zagram mapkę z kuzynem, który jarał się dotąd wszystkimi 3d częściami.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Might & Magic: Heroes VII
« Odpowiedź #17 dnia: Września 30, 2015, 08:49:26 am »
Ja ogrywam wszystkie Heroesy od trójki (w dwójkę też grałem, ale później) i powiem, że nawet części 3D nie są złe. Pod pewnymi aspektami trzymają bardzo dobry poziom, ale do czasów 2D im daleko. Przede wszystkim są dużo bardziej toporne i to ich zasadnicza wada. Trzeba długo wkręcać się w rozgrywkę, aby ją załapać.

anakinsky

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 25-01-2016
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: 0
Odp: Might & Magic: Heroes VII
« Odpowiedź #18 dnia: Stycznia 25, 2016, 15:01:06 pm »
Pierwsze części zdecydowanie lepsze