Autor Wątek: Agony  (Przeczytany 46870 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Mrocz

  • Gość
Odp: Agony
« Odpowiedź #240 dnia: Października 25, 2016, 13:39:03 pm »
Scena ogólnie jeszcze jest do dopracowania. Chlapiącą krew trzeba dodać, dźwieki poprawić.. Ale widzę, że kierunek mamy dobry ^^
Będzie można porozmawiać z tym "murarzem" w pełnej wersji.

W ogóle bardzo żałujemy, że nie nagraliśmy reakcji jednego z graczy. Jak to zobaczył, to na dobre 40sekund znieruchomiał z otworzoną szczęką. A później odłożył pada i poszedł  :lol:

o lol :lol:

Jesteście przygotowani w razie czego na jakieś bicie piany od różnych środowisk? :D Nie wiem katolickich, ochrony dzieci itp? :D

Tak pytam bo bardziej lajtowe gry miały wymuszane zmiany w scenariuszu/mechanice :D

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Agony
« Odpowiedź #241 dnia: Października 25, 2016, 13:48:29 pm »
Jeśli wersja konsolowa nadal jest planowana, to spytałbym raczej czy są gotowi na certyfikację  :lol:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Agony
« Odpowiedź #242 dnia: Października 25, 2016, 13:49:32 pm »
O ile wcześniej mnie ta gra "interesowała" bardziej, że robi ją ktoś z foruma, tak teraz robi to sama z siebie. Tylko jedno pytanko, Sony przepuści tego typu akcje?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #243 dnia: Października 25, 2016, 13:50:17 pm »
Generalnie balansujemy na granicy cenzury w grach. Jeśli coś nie przejdzie, to możecie być pewni że ostro o to walczyliśmy.
Pewnie będą ludzie, którym się to nie spodoba, zawsze tacy są. Ale myślę, że warto bronić swojej wizji. Piekło nie może być ugrzecznione  ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Agony
« Odpowiedź #244 dnia: Października 25, 2016, 13:53:02 pm »
Generalnie balansujemy na granicy cenzury w grach. Jeśli coś nie przejdzie, to możecie być pewni że ostro o to walczyliśmy.
Pewnie będą ludzie, którym się to nie spodoba, zawsze tacy są. Ale myślę, że warto bronić swojej wizji. Piekło nie może być ugrzecznione  ;)

Trzymam kciuki. Będziecie mega rozpoznawalni jak wam nic nie wytną :D

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Agony
« Odpowiedź #245 dnia: Października 25, 2016, 13:54:07 pm »
Zdaje się, że oni za czasów PS3 w swoim 1st party exie nie puścili sceny z potrąceniem kilkuletniego Jasona przez samochód, a tu przejdzie murowanie niemowlakami?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Agony
« Odpowiedź #246 dnia: Października 25, 2016, 13:56:39 pm »
Od siebie powiem, że niemowlak wyglądał na bardzo zdeformowanego, moze to bedzie jakas okolicznosc łagodząca.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #247 dnia: Października 25, 2016, 14:07:09 pm »
Nom, to nie są takie zwykłe niemowlaki.. Coś z nimi jest nie tak ;)
Ale.. to tylko murarz z połowy pierwszego levelu. Im bliżej końca, tym większy hardcore  :angel:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Agony
« Odpowiedź #248 dnia: Października 25, 2016, 14:34:30 pm »
Nom, to nie są takie zwykłe niemowlaki.. Coś z nimi jest nie tak
Pewno downy.

Mrocz

  • Gość
Odp: Agony
« Odpowiedź #249 dnia: Października 25, 2016, 14:36:49 pm »
Nom, to nie są takie zwykłe niemowlaki.. Coś z nimi jest nie tak
Pewno downy.

Pewnie są to te niewyskrobane dzieci :troll:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Agony
« Odpowiedź #250 dnia: Października 25, 2016, 15:13:32 pm »
Z ciekawości, myślicie coś o VR?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Agony
« Odpowiedź #251 dnia: Października 25, 2016, 15:29:01 pm »
No ja Ci osobiscie mowilem co mysle :D

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Agony
« Odpowiedź #252 dnia: Października 25, 2016, 15:29:54 pm »
Ty to musisz mieć wiadro po ręką, więc się nie liczysz :)

el becetol

  • Gość
Odp: Agony
« Odpowiedź #253 dnia: Października 25, 2016, 15:32:12 pm »
Nom, to nie są takie zwykłe niemowlaki.. Coś z nimi jest nie tak
Pewno downy.

Pewnie są to te niewyskrobane dzieci :troll:

Albo właśnie te wyskrobane.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Agony
« Odpowiedź #254 dnia: Października 25, 2016, 15:32:20 pm »
Murowanie niemowlakami? Zajebiste. Czekałem długo na taką grę. Od E3 2005 kiedy miała wyjśc gra "Demonica". Niestety z niej nie pozostał nawet ślad w internecie. Oby Wam się udało.

Wy jesteście producentami/wydawcą? Czy może oni dali wam wolną rękę i możecie robić co chcecie. Bo szkoda by było takie fajne sceny wycinać z gry, bo wydawca coś psioczy.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Agony
« Odpowiedź #255 dnia: Października 25, 2016, 15:37:52 pm »
Ty to musisz mieć wiadro po ręką, więc się nie liczysz :)
No z tego co czytam, to nie jestem sam. Stanowisko z Driveclub nie było tym najmocniej obleganym więc chyba coś też jest na rzeczy.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #256 dnia: Października 25, 2016, 15:50:12 pm »
Wy jesteście producentami/wydawcą? Czy może oni dali wam wolną rękę i możecie robić co chcecie. Bo szkoda by było takie fajne sceny wycinać z gry, bo wydawca coś psioczy.
Mamy bardzo dobre relacje z inwestorem, który daje nam wolną rękę w procesie produkcji. Także nie będzie sytuacji, w której wymuszane są jakieś większe zmiany ;)

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Agony
« Odpowiedź #257 dnia: Października 25, 2016, 17:04:17 pm »
Gdyby jednak na konsolach coś nie przeszło, trzymajcie nieocenzurowaną wersję dla samych PC Master Race ;)

Nieźle się to zapowiada, jestem pod wielkim wrażeniem Madman.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #258 dnia: Października 27, 2016, 03:22:02 am »
Cytuj
Best of Show: Agony

Picking our absolute favorite was easy because there was just one game that we kept gravitating toward, just one that we kept gushing about, and just one that we visited a second time to try to learn even more about (language barrier and all). That's Agony from Madmind Studio, and that's why it's our Best of show for Poznan Game Arena 2016.

https://www.destructoid.com/destructoid-s-best-of-poznan-game-arena-is--395693.phtml
 :grin:

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Agony
« Odpowiedź #259 dnia: Października 27, 2016, 06:02:38 am »
Cytuj
Best of Show: Agony

Picking our absolute favorite was easy because there was just one game that we kept gravitating toward, just one that we kept gushing about, and just one that we visited a second time to try to learn even more about (language barrier and all). That's Agony from Madmind Studio, and that's why it's our Best of show for Poznan Game Arena 2016.

https://www.destructoid.com/destructoid-s-best-of-poznan-game-arena-is--395693.phtml
 :grin:

Super!:D Oby jak najwięcej dobrej reklamy!
Fryty tyty dotknij pyty

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #260 dnia: Października 28, 2016, 15:40:12 pm »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #261 dnia: Października 31, 2016, 20:56:50 pm »
Zapraszam na kickstarter Agony  :angel:

https://www.kickstarter.com/projects/1752350052/agony

Znajdziecie tam dużo nowego info o grze i prawie 20minut nowych materiałów. To ciągle work in progress, ale feedback miło widziany :) 

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Agony
« Odpowiedź #262 dnia: Października 31, 2016, 23:45:35 pm »
Tym razem na pewno łatwiej będzie osiągnąć cel :)

Wersja VR wydaje się wprost stworzona dla tej gry! Oby udało wam się ją zrobić, bo może odnieść spory sukces 8)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Agony
« Odpowiedź #263 dnia: Listopada 01, 2016, 00:15:30 am »
No miło, że vr w planach. Po wypłacie wpłacę co trzeba :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Agony
« Odpowiedź #264 dnia: Listopada 01, 2016, 00:16:36 am »
A ode mnie szkoda, ze chcecie isc w vr. Zmarnowane zasoby ;)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #265 dnia: Listopada 01, 2016, 01:03:53 am »
A ode mnie szkoda, ze chcecie isc w vr. Zmarnowane zasoby ;)
Tyle, że to będzie tak jak zaznaczyliśmy w opisie. Najpierw wydajemy standardową wersję, a później dopiero pracujemy nad VR. Więc ta wersja nie wpłynie w żaden sposób na jakość podstawki ;)
Agony nadaje się na VR jak mało która gra. Naprawdę chciałbym przysiąć nad tą wersją, bo to dodałoby +1000% do immersji. No i mamy masę pomysłów na wykorzystanie tego urządzenia. Mam nadzieję, że się uda.

W razie gdyby komuś się nie chciało czytać, wklejam trailer i gameplay + ekskluzywnie dla GO sukkuba w full hd :P.



Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #266 dnia: Listopada 03, 2016, 20:17:17 pm »
Jakoś w przyszłym tygodniu rozdajemy dla backerów i juduperów demo, które mieliśmy na pga. To wczesny build, także finalnie czeka go jeszcze sporo zmian. Ale jeśli ktoś jest chętny pograć w Agony (to PCtowe demo), to zapraszam.

Darmowe dla wszystkich backerów ^^

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
Odp: Agony
« Odpowiedź #267 dnia: Listopada 03, 2016, 20:19:31 pm »

Darmowe dla wszystkich backerów ^^

Żeby tak forumkowi poskąpić... :P

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #268 dnia: Listopada 03, 2016, 23:52:48 pm »
Żeby nie wesprzeć projektu z forum..   :P

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Agony
« Odpowiedź #269 dnia: Listopada 04, 2016, 11:25:37 am »
Świetne te filmiki.
Zachowania demonów są skryptowane, czy AI się randomowo szwenda po lokacji?
« Ostatnia zmiana: Listopada 04, 2016, 11:27:27 am wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #270 dnia: Listopada 04, 2016, 12:17:09 pm »
Dzięki  :)

Każdy demon ma trochę inne AI, inaczej reaguje na gracza, inaczej porusza sie po levelu, inne rzeczy go interesują.
Część zachowań jest skryptowana w tej lokacji z której pochodzi gameplay, ale generalnie te demonice sobie chodzą dowolnie po levelu, robią przystanki na obiad, jak usłyszą coś dziwnego albo wyczują gracza to sprawdzają o co chodzi. Czasami jak cie usłyszą to rzucają się do ataku, a czasami po prostu obserwują i śledzą, przechodząc do ataku kiedy gracz podejdzie za blisko, albo kiedy same sobie zdecydują, że już sie nie chcą bawić w chowanego to podbiegają i mordują. :)

Ważne jest dla nas, żeby same sobie radziły na levelu, bo na przykład gdy gracz będzie w lesie, na bardziej otwartej przestrzeni to skrypty byłyby bardzo rażące. Zawsze miałbyś przeciwnika w tym samym miejscu. A tak, demony będą po prostu żyły sobie na levelu i zazwyczaj natkniesz sie na nie w innych miejsach niż poprzednio.
 

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Agony
« Odpowiedź #271 dnia: Listopada 04, 2016, 13:15:07 pm »
Brzmi dobrze. Macie przed sobą niezłe wyzwanie z tym AI w takim razie. Trzymam kciuki i powodzenia.
Jak znajdzie się luźniejszy pieniążek to Wam posypię :)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #272 dnia: Listopada 14, 2016, 14:36:44 pm »
Mam 5 kodów do rozdania, na steamowe demo Agony.
Pisać na priva jak ktoś jest chętny.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #273 dnia: Listopada 14, 2016, 20:13:42 pm »
No i już  8)
https://www.kickstarter.com/projects/1752350052/agony

Mam nadzieję, że do końca kampanii odznaczymy jeszcze parę następnych goali  :angel:

Szacun dla ludzi, którzy wydali 666, a nawet 2500$ za rewardsy!
« Ostatnia zmiana: Listopada 14, 2016, 20:15:39 pm wysłana przez Madman »

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Agony
« Odpowiedź #274 dnia: Listopada 15, 2016, 06:54:07 am »
No i już  8)
https://www.kickstarter.com/projects/1752350052/agony

Mam nadzieję, że do końca kampanii odznaczymy jeszcze parę następnych goali  :angel:

Szacun dla ludzi, którzy wydali 666, a nawet 2500$ za rewardsy!

No i elegancko!
Fryty tyty dotknij pyty

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Agony
« Odpowiedź #275 dnia: Listopada 15, 2016, 14:34:55 pm »
Gratulacje! Szybko poszło :D

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #276 dnia: Listopada 15, 2016, 15:41:01 pm »
No dzięki  :)
Mam nadzieję, że nasz kickstarter dostanie dużego boosta po rozesłaniu dema do youtuberów. Chyba, że nie wychwycimy wszystkich krytycznych bugów.. W końcu do nadal alpha build.

Jakby co to w tym demie można wyłączyć hinty i teksty które pojawiają sie na hudzie, wystarczy odkliknąć opcje w menusach. Można też wyłączyć blura i aberację, bo wiem że niektórych te efekty bolą.
Tekstury w pełnej wersji będą w wyższych rozdziałkach, teraz musieliśmy na szybko to zoptymalizować i większość ma praktycznie 1/4 rozdzielczości docelowej :evil:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Agony
« Odpowiedź #277 dnia: Listopada 15, 2016, 16:12:50 pm »
Premiera gry na PS4 będzie w tym samym czasie? Chcę zakupić właśnie taką wersję.

No i gratulacje, teraz tylko nie dajcie ciała :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Agony
« Odpowiedź #278 dnia: Listopada 15, 2016, 17:17:19 pm »
Jakby co to w tym demie można wyłączyć hinty i teksty które pojawiają sie na hudzie, wystarczy odkliknąć opcje w menusach. Można też wyłączyć blura i aberację, bo wiem że niektórych te efekty bolą.
I HUDa też?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #279 dnia: Listopada 15, 2016, 19:42:00 pm »
Premiera gry na PS4 będzie w tym samym czasie? Chcę zakupić właśnie taką wersję.

No i gratulacje, teraz tylko nie dajcie ciała :)

Wszystko planujemy wydać w tym samym czasie.

Mam nadzieję, że dobijemy do multiple endings. Fajnie byłoby dodać różne zakończenia zależne od poczynań gracza  :angel:

Juras, huda właściwie nie mamy w grze. Jest tylko jeden pasek, taki glow/poświata na dole ekranu.