0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Gdzie to wiadomo?A dobra, już jest 7.03, ja myślałem, że dopiero 3-4 :ahttp://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,17710839,Square_Enix_ujawni_dzisiaj_nowa_gre__Czym_jest_Project.html
>According to the website, the game’s story unfolds throughout various locations, including Prague in the Czech Republic, where protagonist Adam Jensen has to sort things out with Victor Marchenko, an officer of the Augmented Rights Coalition.>Like Deus Ex: Human Revolution before it, players can choose stealth or open-fire play styles. AI enemies are more intelligent this time around and will be more difficult. They travel in groups and if they suspect something is wrong, they’ll call over their buddies to help explore the map’s dark corners.>Adam will also have new augments at his disposal, including the ability to scan enemies for electronics and ammunition. Another augment will allow Adam to hack turrets and computers at a distance, similar to Watch Dogs. An x-ray vision augment will allow Adam to fire through smokescreens. The blade Adam donned in the previous game receives an alternate form of attack in Mankind Divided, as he is now able to shoot it from a crossbow.>Details on the game’s story are currently unknown, and saves from the previous game have no effect. The four endings of Human Revolution are non-canon, according to the website. Which means that certain characters in Human Revolution that died / could have been saved are replaced in Mankind Divided.
Pepicy dostali lokację, czemu nie Warszawa
Cytat: Lupi w Kwietnia 07, 2015, 22:56:47 pmPepicy dostali lokację, czemu nie Warszawa Z tego samego powodu, dlaczego Praga jest w wielu filmach z Hollywood a Warszawa nie. Popatrz na oba miasta i będziesz mieć odpowiedź.
Na jakim to silniku robia?
Strasznie dziwne te screeny, szczególnie dwa. Chyba ktoś znowu szalał z photoshopem i to tak jak w Wiesku. Z drugiej strony fajnie gdyby gra miała podobny feeling.
A to nie są Artworki?
to może teraz coś, co się jeszcze nie przewinęło na tej stronie
Ok, ale dla mnie i tak widać gołym okiem, że to bullshoty i ja bym ich w żaden sposób nie traktował "poważnie"
Historia zostanie umiejscowiona w 2029 roku, 2 lata po wydarzeniach z Human Revolution.Informator otrzymał wieści wyłącznie o trybie dla jednego gracza.Główny bohater jest członkiem tajnej, sponsorowanej przez rząd organizacji „Task Force 29”, której zadaniem jest zwalczanie nowego rodzaju terroryzmu. Jest to nowa wersja Interpolu.Jak to często bywa postać nie ufa w pełni swojemu pracodawcy i otrzymuje również informacje od innej organizacji nazwanej „Juggernaut Collective”.Od tych organizacji otrzymamy sprzeczne misje i w trakcie rozgrywki zadecydujemy komu ufać.Starcia z bossami zostały przygotowane w taki sposób, abyśmy mogli wybrać taktykę – m.in. walka z ukrycia lub ofensywna.Twórcy nie chcą się wypowiadać na temat zakończenia.Opowieść będzie pod wieloma względami historią odkupienia Jensena.W grze powrócimy do wydarzeń z poprzednich odsłon (prawdopodobnie głównie do pierwszej części) i zastanowimy się – czy te wydarzenia były prawdziwe? Czy możemy odkryć nowe elementy układanki?Autorzy urozmaicili środowisko.Kobiety pojawiają się jako przeciwnicy.W jednej misji trafimy do Utulek Station w Pradze – jest to getto dla ludzi z biomechanicznymi ulepszeniami – nazwane „Golem City”. Twórcy przygotowali tę lokację w oparciu o Kowloon Walled City.W pozycji pojawi się klaustrofobiczna atmosfera.Twórcy, podobnie jak w przypadku poprzedniej odsłony, pozwolą nam wykonywać zadania na różny sposób, ale tym razem nasze wybory będą miały większe znaczenie.Ponownie będziemy mogli ukończyć grę na dwa sposoby – walcząc lub w ukryciu.Zadania poboczne będą bardziej znaczące i odegrają ważną rolę dla historii.Deweloperzy przygotowali dwa razy więcej ulepszeń niż w poprzedniej odsłonie. Informator wspomina o: małych rzutkach do oznaczania wrogów, cichym bieganiu, analizowaniu stanu psychicznego przeciwników, specjalnych broniach.Moce przypiszemy do d-pada, aby móc je szybciej wykorzystywać.Powróci hakowanie, dzięki któremu będziemy robić sobie wolną drogę w miejscówkach pełnych wrogów.Ulepszenia będą pobierać stałą energię, ale gdy przerwiemy ich działanie, to odzyskamy część energii.Twórcy po sukcesie Human Revolutions chcą rozszerzyć markę.Brak planów na Deus Ex MMO.Eidos dostrzega fanów, którzy woleli grać w poprzednią odsłonę „po cichu”.W każdym momencie rozgrywki otrzymamy możliwość dostosowania broni.W pozycji pojawi się spore zróżnicowanie wrogów, niektórzy będą mogli korzystać z umiejętności (np. podwójny skok).Autorzy skupili się na bardziej agresywnych rywalach.
Szkoda, że znowu Jensen. Nic do postaci nie mam, ale w moim pierwszym zakończeniu, które dla mnie jest kanonem, Adam zginął i trochę z dupy teraz będzie nim grać.