Sama kontra i odjęcie gazu powoduje przerzucenie masy i wystrzał w drugą stronę. Musisz jeszcze opanować operowanie gazem podczas tego manewru i zsynchronizować to z kontrą zakładana na kierownicę. W grach tego typu jest to dość trudne ( w końcu to dość zaawansowany sim - mowa o CARS), ale troszkę potrenujesz i wejdzie Ci to w nawyk.
No problem w tym, że w Driveclub nawet miałem z tym problem 

 Dawno nie grałem na kierownicy 

 (Ostatni raz Gran Turismo 5 

 ) Wtedy pamiętam dawałem radę wyjść z poślizgu 

 Ale całkowicie wyszedłem z wprawy 

BTW. Informacja dla Irasa, który pytał się o sens kierownicy w DriveClub. O ile sam nie wydałbym 1400 dla jednej gry, to przyznam mi się gra rewelacyjnie 

 A Hennesey Venom w końcu jedzie po linii prostej 

 Wiele aut zwłaszcza tych mocniejszych jest łatwiej opanować, i jazda jest mega przyjemna i dynamiczna. Jedyny problem mam z driftem, ale to w każdej grze jest dla mnie problem 

 Lekki uślizg jestem wstanie zrobić, ale nie takie wyniki jak na Padzie 

 A tak to myślę, że w czasówkach ostro pomaga kierownica 

 Koenigsegg One: 1 którego na padzie nienawidziłem, na kierownicy ma potencjał na mój ulubiony samochód 
