Sama kontra i odjęcie gazu powoduje przerzucenie masy i wystrzał w drugą stronę. Musisz jeszcze opanować operowanie gazem podczas tego manewru i zsynchronizować to z kontrą zakładana na kierownicę. W grach tego typu jest to dość trudne ( w końcu to dość zaawansowany sim - mowa o CARS), ale troszkę potrenujesz i wejdzie Ci to w nawyk.
No problem w tym, że w Driveclub nawet miałem z tym problem

Dawno nie grałem na kierownicy

(Ostatni raz Gran Turismo 5

) Wtedy pamiętam dawałem radę wyjść z poślizgu

Ale całkowicie wyszedłem z wprawy

BTW. Informacja dla Irasa, który pytał się o sens kierownicy w DriveClub. O ile sam nie wydałbym 1400 dla jednej gry, to przyznam mi się gra rewelacyjnie

A Hennesey Venom w końcu jedzie po linii prostej

Wiele aut zwłaszcza tych mocniejszych jest łatwiej opanować, i jazda jest mega przyjemna i dynamiczna. Jedyny problem mam z driftem, ale to w każdej grze jest dla mnie problem

Lekki uślizg jestem wstanie zrobić, ale nie takie wyniki jak na Padzie

A tak to myślę, że w czasówkach ostro pomaga kierownica

Koenigsegg One: 1 którego na padzie nienawidziłem, na kierownicy ma potencjał na mój ulubiony samochód
