Autor Wątek: Heroes of the Storm (Blizzard, MOBA) - Open Beta 19. maja; Launch 2. czerwca  (Przeczytany 20037 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Temat idzie do Wieści, a nie jedynie do enklawy PC, ponieważ uważam, że kolejna gra od Blizzarda jest zawsze ogromnym wydarzeniem.

W skrócie - F2P MOBA będzie miała Open Betę 19. maja, dwa tygodnie później oficjalny launch. Nie będzie resetu postaci, tak więc praktycznie można grać już za tydzień. Obecnie w grze dostępnych jest ponad 35 postaci ze świata Warcraft, Starcraft, oraz Diablo. Jutro w patchu dodają Kael'Thasa. 2/ czerwca Crusadera z D3.

Po więcej info zapraszam na stronę oficjalną gry (strona w języku polskim):

http://eu.battle.net/heroes/pl/

Jeśli ktoś ma pytania to z chęcią odpowiem.

el becetol

  • Gość
Odp: Heroes of the Storm (Blizzard, MOBA) - Open Beta 19. maja; Launch 2. czerwca
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 12, 2015, 14:57:35 pm »


Ach ta grafika pecetowej master race na trzech titanach, nieograniczana mocą konsol :lol:

Skoro różnica w grafice eksów na PC i konsoli to jakieś lekko 15 lat rozwoju technologii (oczywiście na korzyść konsol) to jakim cudem ciągle blacharze mówią że to konsole powstrzymują rozwój grafiki?

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Heroes of the Storm (Blizzard, MOBA) - Open Beta 19. maja; Launch 2. czerwca
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 12, 2015, 15:03:09 pm »
Skoro różnica w grafice eksów na PC i konsoli to jakieś lekko 15 lat rozwoju technologii (oczywiście na korzyść konsol) to jakim cudem ciągle blacharze mówią że to konsole powstrzymują rozwój grafiki?

Really? Pierwszy post i troll?

1. Gry Blizzarda zawsze robione są tak, aby odpalać je na różnym sprzęcie. Szczególnie z grą F2P, gdzie chodzi o jak największą ilość graczy. Tak było zawsze - World of Warcraft, czy też Hearthstone. Poza tym grafika jest kreskówkowa, nie ma co porównywać z innymi grami np.: Wiedźminem 3.

2. HotS używa zmodyfikowanego silnika Starcrafta 2, czyli gry z 2011 roku.

3. I tak tekstury podłogi są lepsze niż gry na konsolach.  :lol:
« Ostatnia zmiana: Maja 12, 2015, 15:07:03 pm wysłana przez Castor Krieg »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Heroes of the Storm (Blizzard, MOBA) - Open Beta 19. maja; Launch 2. czerwca
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 12, 2015, 15:09:49 pm »
Czyli co? Za rok pod spodkiem bedzie jeszcze wiecej gimbo-patologii? :(

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Heroes of the Storm (Blizzard, MOBA) - Open Beta 19. maja; Launch 2. czerwca
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 12, 2015, 15:13:21 pm »
Czyli co? Za rok pod spodkiem bedzie jeszcze wiecej gimbo-patologii? :(

Chodziło ci o bardzo udaną imprezę Intel Masters w Katowicach? Przeszkadza ci, że fani esports mają jeden dzień w roku imprezę? W HotS gra już bardzo mocny team z Polski - Gamers2.

el becetol

  • Gość
Odp: Heroes of the Storm (Blizzard, MOBA) - Open Beta 19. maja; Launch 2. czerwca
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 12, 2015, 15:34:42 pm »
Skoro różnica w grafice eksów na PC i konsoli to jakieś lekko 15 lat rozwoju technologii (oczywiście na korzyść konsol) to jakim cudem ciągle blacharze mówią że to konsole powstrzymują rozwój grafiki?

Really? Pierwszy post i troll?

1. Gry Blizzarda zawsze robione są tak, aby odpalać je na różnym sprzęcie. Szczególnie z grą F2P, gdzie chodzi o jak największą ilość graczy. Tak było zawsze - World of Warcraft, czy też Hearthstone. Poza tym grafika jest kreskówkowa, nie ma co porównywać z innymi grami np.: Wiedźminem 3.

2. HotS używa zmodyfikowanego silnika Starcrafta 2, czyli gry z 2011 roku.

No dokładnie, więc po co to pierdolenie na konsole, skoro sam dobrze wiesz co ogranicza rozwój technologii. "Różny sprzęt" kategorii PC i rakowi developerzy eksów na PC jadący od lat na jednym silniku. Konsole grafikę i rozwój technologii ciągną do przodu, pomimo blacharskich hamulcowych. 

fani esports

Źle napisałeś "patologia".


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Heroes of the Storm (Blizzard, MOBA) - Open Beta 19. maja; Launch 2. czerwca
« Odpowiedź #6 dnia: Maja 12, 2015, 16:24:39 pm »


Cytat: programista Krzysiu Narkowicz ze studia "Latających Wojennych Jeży"
Rashid Sayed: As someone who is developing the game on the PC and the PS4, what are your thoughts on the PS4’s unified architecture and GDD5 Memory? Do you think with optimization and driver updates, the PS4 can rival high end PCs?'

Krzysztof Narkowicz: Unified memory architecture simplifies development, but personally I would prefer two separate memories. It would allow to get a better performance as CPU and GPU have different memory access patterns, which require different memory types. PS4 is fast and with every month, due to increasing developer knowledge and SDK updates, it will be faster. Still if by ‘high end’ you mean multiple Titans then I don’t think it can rival them. ON THE OTHER HAND EVEN MAKING A PC EXCLUSIVE GAME YOU CANNOT TARGET HIGH END CONFIGURATIONS, SO IT DOES NOT MATTER IN PRACTICE.

Most PC players do not realize that lots of PC players has below specs and power the XB1 and pS4 has. PC is a niche market. Would it be awesome to max out this crazy tech in PC,s? Yes. But are developers gonna do it. NO

Consoles drive the industry forward more then most people think. Why do you think just now developers are revealing new graphics engines? It is because of the new consoles.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Heroes of the Storm (Blizzard, MOBA) - Open Beta 19. maja; Launch 2. czerwca
« Odpowiedź #7 dnia: Maja 12, 2015, 16:29:55 pm »
Ja pier**le, kolejna MOBA, czyli tytuł nie nastawiony na grafikę, a tutaj kolejny System Wars chcą zrobić  :lol:

Osobiście zapraszam do wspólnego grania, bo gra sie naprawdę spoko. Co najważniejsze, próg wejścia jest bardzo niski, więc nie odrzuci jak LOL czy DOTA, gdzie po 5 minutach wszyscy potrafią zbłotać nowego osobnika.


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Heroes of the Storm (Blizzard, MOBA) - Open Beta 19. maja; Launch 2. czerwca
« Odpowiedź #8 dnia: Maja 12, 2015, 16:35:04 pm »
):):) A na komputerku istnieją jakieś inne gatunki niż NIE NASTAWIONE GRAFIKĘ KOLEJNE MOBY?

Logika komputrowców:
-to przecież moba, grafika nieważna
-to przecież symulator, grafika nieważna
-to kolejny zajebisty f2p "łotewer", grafika nieważna
-LOW ENDOWE KONSOLE WSTRZYMUJĄ ROZWÓJ GRAFIKI!!!!!!!!! MASTRE REJSSSSSSSSSS!!!!!!!!!
-podjarka grafiką w dwuletniej gierce z poprzedniej generacji KONSOL


I taka mała uwaga do podłóg, po przełożeniu z kastorowego na polski.


:bravo komputerki:
« Ostatnia zmiana: Maja 12, 2015, 16:41:38 pm wysłana przez Juras »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Heroes of the Storm (Blizzard, MOBA) - Open Beta 19. maja; Launch 2. czerwca
« Odpowiedź #9 dnia: Maja 12, 2015, 17:56:41 pm »
Jakieś pierdu pierdu nie związane z niczym, daruj sobie.
« Ostatnia zmiana: Maja 12, 2015, 18:13:36 pm wysłana przez Moldar »

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Heroes of the Storm (Blizzard, MOBA) - Open Beta 19. maja; Launch 2. czerwca
« Odpowiedź #10 dnia: Maja 12, 2015, 18:48:52 pm »
Nie będę konsolowych masterów przekonywał, brak mi już sił. Proponuję zamknąć ten temat, jak i wszystkie o grach na PC, wyraźnie forum się do dyskusji nie nadaje.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Heroes of the Storm (Blizzard, MOBA) - Open Beta 19. maja; Launch 2. czerwca
« Odpowiedź #11 dnia: Maja 12, 2015, 19:13:34 pm »
Nie będę konsolowych masterów przekonywał, brak mi już sił. Proponuję zamknąć ten temat, jak i wszystkie o grach na PC, wyraźnie forum się do dyskusji nie nadaje.
Popieram.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Heroes of the Storm (Blizzard, MOBA) - Open Beta 19. maja; Launch 2. czerwca
« Odpowiedź #12 dnia: Maja 12, 2015, 20:10:53 pm »
Ee tam, to przekonywanie o wyższości jednej z platform nawet zabawne jest. Szukanie zdjęć, porównania, wspólne wysmiewanie pecetów, takie smyranie się penisami na odległość.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Heroes of the Storm (Blizzard, MOBA) - Open Beta 19. maja; Launch 2. czerwca
« Odpowiedź #13 dnia: Maja 12, 2015, 20:24:41 pm »
Jeden mi o gównie pisze, drugi o penisach, a potem się dziwić że mama leci do serwisu z komputerkiem i 100GB zwierzęcych genitaliów.

Shard

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 04-08-2006
  • Wiadomości: 314
  • Reputacja: 13
Odp: Heroes of the Storm (Blizzard, MOBA) - Open Beta 19. maja; Launch 2. czerwca
« Odpowiedź #14 dnia: Maja 12, 2015, 20:27:04 pm »
Dotąd nie grałem w żadną MOBA (oprócz klasycznej DOTA jako mapki do Warcrafta III, dawno temu), ale gry od Blizzarda lubię, więc może wypróbuję  8)

To takie prawdziwe F2P? W sensie, płaci się faktycznie tylko za itemy kosmetyczne, czy też można za pomocą pieniędzy uzyskać jakąś przewagę?

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Heroes of the Storm (Blizzard, MOBA) - Open Beta 19. maja; Launch 2. czerwca
« Odpowiedź #15 dnia: Maja 12, 2015, 21:37:53 pm »
Można kupić bohaterów ( ale za złoto w grze także) oraz skórki. ( tylko za prawdziwą kasę)

Aa no i jeszcze item który przyspiesza zbieranie doświadczenia i złota. Więc nie ma nic, co pomaga bezpośrednio w grze.