Nie rozumiem na jakiej zasadzie działa to dodawanie aut przez fanów? Przecież każde auto ma inna fizykę i żeby oddać ją prawidłowo to trzeba konkretnych testów i dokładnych danycb telemetrycznych. Mam uwierzyć w to, że społeczność na własny koszt bawi się w coś takiego?
Asseto Corsa ma dosyć rozbudowany silnik fizyczny. Wystarczy, że wprowadzą dane typu waga, rozkład masy, moc itp itp itp, a gra zrobi wszystko sama. Wiadomo, że auto dodane przez fana nie będzie tak szczegółowo oddane jak przez developera, które zostało objechane w realu. Nie mniej jednak porządny mod potrafi trzymać poziom bardzo zbliżony do tych aut wydanych do gry. Co ciekawe, nawet auta dodawane oficjalne przez developerów nie wszystkie opierają się na testach o których piszesz
Niektóre auta są dodane na tej samej zasadzie co w modach i opierają się na fizyce zbliżonego wytestowanego auta ze zmianami w osiągach czy rozkładzie masy
Wszystkie 1000 samochodów w Gran Turismo nie zostało w końcu objechane w realu, a w Project CARS występują też maszyny fikcyjne i auta klasyczne, którymi nie jeździli bo devów po prostu nie stać na ubezpieczenie lub tych samochodów jest bardzo mało na świecie
Tak więc dodawanie aut jest naprawdę fajne bo trzymają poziom niektórych aut developerów
Jako ciekawostka w niektórych grach jak NFS Shift dochodziło do tego, że fani jak dorobili samochody to miały lepszą fizykę niż oryginalnie w grze. No ale to był Shift, który jak wiemy w standardzie ma gównianą fizykę więc trudne to nie było, ale na modach ta gra to całkiem fajny symulator