0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.
Cytat: BoBaN w Sierpnia 25, 2015, 14:14:19 pmPomyślcie jak bardzo nigdy Xone nie będzie generował takiej grafiki. Nie wiem, po co znowu zaczynać wojenkę w temacie, ale skoro już przy tym jesteśmy na razie z tego, co dane mi było przeczytać malkontenci dojebali się do stalowych drzew i krzewów ("time lapse" wideo powinno mieć bujającą się roślinność) oraz ich ogólnego wyglądu. Heh.
Pomyślcie jak bardzo nigdy Xone nie będzie generował takiej grafiki.
Przeciez uplyw czasu w grze jest inny. Nie uwazasz, ze wygladaloby to komicznie gdyby poruszaly sie tak jak powinny sie poruszac w stosunku do uplywajacego czasu w grze? Przeciez to by nienaturalnie zapierdalalo po niebie.
Cytat: windomearl w Sierpnia 25, 2015, 14:59:30 pmPrzeciez uplyw czasu w grze jest inny. Nie uwazasz, ze wygladaloby to komicznie gdyby poruszaly sie tak jak powinny sie poruszac w stosunku do uplywajacego czasu w grze? Przeciez to by nienaturalnie zapierdalalo po niebie.Tyle ile tutaj przesuwają się chmury w dobę, w naszym świecie przesuneły by się w 15-30 minut. Muszą w tamtym świecie mieć naprawdę przejebane, jeśli dobra twa 30 minutek
(nie wiem, czemu zielarz sie tak dojebywal do tego )
Cytat: windomearl w Sierpnia 25, 2015, 14:33:48 pm(nie wiem, czemu zielarz sie tak dojebywal do tego )Ja, pomimo iż nie grałem, dalej się do tego dojebuję. Denerwuje mnie to mocno. Tak jakby tam stale piździło po 200 km/h Ewentualnie jelly drzewa.
http://killzone.dl.playstation.net/killzone/horizonzerodawn/presentations/Siggraph15_Schneider_Real-Time_Volumetric_Cloudscapes_of_Horizon_Zero_Dawn.pdf
Raczej zbyt niebieskie przy takim balansie bieli.
Cytat: Wulfen w Sierpnia 25, 2015, 15:35:31 pmhttp://killzone.dl.playstation.net/killzone/horizonzerodawn/presentations/Siggraph15_Schneider_Real-Time_Volumetric_Cloudscapes_of_Horizon_Zero_Dawn.pdfZmiażdżony jestem. Mało, która gra oferuje więcej niż statyczne, płaskie chmury, a tutaj taki pocisk. Dobrze, że mamy studia sony, które z każdą kolejną produkcją motywują całą branżę do doskonalenia swoich umiejętności. Chciałbym zobaczyć to wszystko w bardziej szalonej wersji, np na helghanie, albo w motorstormie.. Chociaż może nawet w Horizon będzie mega burza z piorunami, w końcu pokazali już robo-ptoka z wyładowaniami elektrycznymi.
Cos mi sie nie zgadza, gdyz na tym gameplay'u z E3 - tam drzewa sie poruszaly i to bardziej naturalnie niz w wiedzimnie trzecim.. czyzby to tylko pokaz ktory skupic mial nasza uwage na chumrach.
Cytat: Klosz w Sierpnia 26, 2015, 09:56:30 amCos mi sie nie zgadza, gdyz na tym gameplay'u z E3 - tam drzewa sie poruszaly i to bardziej naturalnie niz w wiedzimnie trzecim.. czyzby to tylko pokaz ktory skupic mial nasza uwage na chumrach.Wyłączyli wiatr pewnie albo coś. Ja bym na to nie zwracał uwagi
Takie przywiązanie uwagi do chmur w grze... żeby tylko nad fabułą i gameplayem tak samo się trzęśli.
Cytat: andryush w Sierpnia 26, 2015, 13:57:46 pmTakie przywiązanie uwagi do chmur w grze... żeby tylko nad fabułą i gameplayem tak samo się trzęśli.Zatrudnili ludzi od New Vegas i Wiedźmina 3. No, fabuła jest zagrożona.
Moze w Super Mario 64 tez takie byly? Tzn. wolumetryczne z symulacja przenikania swiatla, rzucajace cienie na siebie nawzajem?