Autor Wątek: Horizon: Zero Dawn  (Przeczytany 142343 razy)

0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #160 dnia: Czerwca 23, 2015, 22:07:26 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/gdGgeGY6nLc?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Cytuj
- The Thunderjaw has 550k polygons.
- It has 93 plates of armor that can be attacked individually.
- It has two major weak points, the "power core" in the heart, & "AI Core" in the head.
- The game is "very much an RPG".
- You can "quick craft" arrow heads for the bow.
- There's towns, villages, & quests.
- Crafting is a major component of the game.
- The game is targeting 2016.
- The combat is described as "tactical".
- Every single location seen in the trailer is explorable.
- The RPG elements will not slow down the combat.
- Aloy's "job" is a machine huntress.
- The "Combat" & "RPG" are both very big parts of the game.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #161 dnia: Czerwca 24, 2015, 08:15:14 am »
Nope, ponieważ Ziemia w uniwersum Killzone ma się ciągle dobrze - na przykład pod koniec pierwszej części przysyła wsparcie aby wygnać Helghastów z Vekty.

"Ziemia wiele lat później" ;) Wtedy historia dalej trzyma sie kupy :D
Jednak szczerze, to dla mnie mogliby zupełnie tych uniwersów nie łączyć. Chociaż wytłumaczenie tych całych mechadinozaurów bardzo mnie ciekawi.
Dokładnie. Akcja killzona to pare set lat później, horozon to parę tysięcy lat później. Także jakby się uparli to mogliby połączyć te gry. Ale też uważam, że to zbędne. Liczę za to na dużo smaczków i nawiązań do killzone  :)

- The Thunderjaw has 550k polygons.
- It has 93 plates of armor that can be attacked individually.
- It has two major weak points, the "power core" in the heart, & "AI Core" in the head.
Damn. Postacie z order mają koło 100k poly jeśli dobrze pamiętam. Helghasty po 60k.. Nieźle tutaj pojechali  :o, szczególnie że ten dino ma jeszcze 90 elementów do odstrzelenia..

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #162 dnia: Czerwca 24, 2015, 08:47:50 am »
Dino jest ogromny i ma mnóstwo części także to 550k nie robi na mnie żadnego wrażenia.
Co innego jakby tyle poszło na główną postać, ale tak nie jest.

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #163 dnia: Czerwca 24, 2015, 09:39:08 am »
Dino jest ogromny i ma mnóstwo części także to 550k nie robi na mnie żadnego wrażenia.
Co innego jakby tyle poszło na główną postać, ale tak nie jest.
To jest RPG magiku,  tak robi wrażeniem, Tam wszystko robi wrazenie

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #164 dnia: Czerwca 24, 2015, 10:51:17 am »
nie no robi robi, wcześniej to się robiło teksturkami itp, teraz mamy złożoną geometrię w grze

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #165 dnia: Czerwca 28, 2015, 22:47:05 pm »
Jurasa zdjęcia z Horizon będę z lubością kopiował na forum cda.  :)

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #166 dnia: Lipca 02, 2015, 17:42:08 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/uwKE0Q-O24g?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #167 dnia: Lipca 09, 2015, 08:17:27 am »
http://www.gamesradar.com/horizon-robot-dinosaur-rpg-details/
Cytuj
There's a "full climbing and traversal system" says Jan, "you can climb up mountains, climb into trees, swim through rivers". Useful if you want to flee the robots instead of fight.
Cytuj
Hunting isn't the only option with robots, although "the other interactions you can have [is] something we’re not going into yet". When asked directly if you could get on a large plate-headed robot's head, Jan answered, "that is something you will see later".
:angel:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #168 dnia: Lipca 09, 2015, 08:30:19 am »
 8)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #169 dnia: Sierpnia 01, 2015, 20:51:56 pm »

Marins

  • Gość

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #171 dnia: Sierpnia 02, 2015, 22:30:51 pm »
To bedzie system seller, nie ma co do tego watpliwosci.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #172 dnia: Sierpnia 03, 2015, 00:57:24 am »
Ja, mam.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #173 dnia: Sierpnia 03, 2015, 07:35:20 am »
Jakie?

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #174 dnia: Sierpnia 03, 2015, 09:14:28 am »
Selerem co najwyżej naciowym. Gra się zapowiada fajnie, ale nie liczę na zbyt dużą sprzedaż.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #175 dnia: Sierpnia 03, 2015, 09:17:26 am »
Wszystko zalezy od ocen w necie. Jak beda 9 to gra moim zdaniem sprzeda sie wysmienicie. Pewnie Sony zrobi bundle z konsola. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #176 dnia: Sierpnia 03, 2015, 09:36:03 am »
Sony opycha ponad milion 8-godzinnego szuterka bez multi na 6/10 i dwa miliony ścigłki 7/10, która przez dwa miesiące nie działała, a Horizon miałby się nie sprzedać?  :lol:  Gra się sprzeda i to niezależnie od ocen, a jak będzie coś koło 9/10, to sprzedaż rozpierdoli sufit  8)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #177 dnia: Sierpnia 03, 2015, 09:36:32 am »
Gra się zapowiada fajnie, ale nie liczę na zbyt dużą sprzedaż.
A ja obstawiam, że się genialnie sprzeda. Swego rodzaju postapo z mechanicznymi dinozaurami od GG, w świetnej oprawie, z interesującą rozgrywką oraz elementami stealth. Nie ma bata, by nie pykło.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #178 dnia: Sierpnia 03, 2015, 10:18:35 am »



:lol:

Boty i ich marchewy.

lupinator

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #179 dnia: Sierpnia 03, 2015, 15:57:07 pm »
Selerem co najwyżej naciowym. Gra się zapowiada fajnie, ale nie liczę na zbyt dużą sprzedaż.
Przecież to będzie flagowa gra Sony swojego okresu. Ta gra nie ma szans się źle sprzedać.

Mrocz

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #180 dnia: Sierpnia 03, 2015, 16:01:07 pm »
Jak jebną solidną kampanię reklamową to nie ma bata by się nie sprzedało ;)

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #181 dnia: Sierpnia 03, 2015, 17:32:03 pm »
Nowe IP więc różnie może być. Zobaczymy, mam nadzieje na solidny tytuł bo tematyka mnie mocno jara i oby gra była bardzo dobra.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #182 dnia: Sierpnia 03, 2015, 19:24:12 pm »
http://www.pssite.com/news-43318-bez_killzone__shadow_fall_nie_byloby_horizon__zero_dawn.html
Cytuj

    Gdy zaczynaliśmy pracę nad Horizon: Zero Dawn, doświadczenie wyniesione z prac nad Killzone: Shadow Fall było gigantyczny, wręcz nie do opisania, niezwykle cennym atutem. Aczkolwiek, jako ciekawostkę muszę powiedzieć, że… to Horizon: Zero Dawn był pierwszy. Na jakiś czas musieliśmy jednak włożyć projekt do lodówki, bo Killzone: Shadow Fall ze względu na premierę PlayStation 4 miał wyższy priorytet.

    Na chwilę obecną dzięki Shadow Fall pracujemy już z dojrzałym silnikiem graficznym, który dobrze znamy. Jest to bardzo ważne. Pamiętam rozmowę z naszym dyrektorem od spraw technicznych, Michaelem van der Leeuwem. Zapytałem go o problemy, jakie napotkamy w trakcie prac nad Horizon: Zero Dawn. Bez chwili zastanowienia powiedział ‘otwarty świat’. Potem wyjaśnił, że po Shadow Fall ludzie oczekują od nas jeszcze więcej. Gra musi być przepiękna, a grafika przekonująca i stać na jeszcze wyższym poziomie niż to, co dotychczas wykreowaliśmy. Zrobienie tego wszystko było prawdopodobnie…

    Nie, nie prawdopodobnie! To była najcięższa rzecz, jaką dotychczas zrobiliśmy. To było nawet trudniejsze niż wydanie gotowego Killzone: Shadow Fall na premierę PlayStation 4.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #183 dnia: Sierpnia 04, 2015, 00:37:33 am »
Jakie?
gra bedzie wyje**na w ch** ale fabularnie bedzie dno, i to lewackie.
Takie przeciwieństwo Wiedzmina trzeciego..

Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #184 dnia: Sierpnia 07, 2015, 07:31:40 am »
Gdzie ten pokaż niby??!

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #185 dnia: Sierpnia 11, 2015, 18:30:22 pm »




Cytuj
In the latest issue of Official PlayStation Magazine, the team reveals the 'Jaw consists of 550,000 polygons, 271 different animations, 67 visual effects and 60+ hit reactions. We can imagine most of those animations involve poor Aloy getting a dose of dino violence.
The Thunderjaw has 12 unique weapons (including lasers, Gatling guns and the classic foot stomp) and even boats a nasty Disc Launcher on its back. Should you managed to knock it lose, that big shooter will come in useful as you blast away the 63 separate panels that reveal blastable weak points.

Aloy cosplay guide

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #186 dnia: Sierpnia 11, 2015, 19:35:57 pm »
Ciekawe czy te włoski na twarzy będzie widać w grze. Generalnie bohaterka mi się podoba, żadna dmuchana lala.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #187 dnia: Sierpnia 12, 2015, 02:11:13 am »
Nawet jakby były to byś nie zauważył, chyba że w jakimś fotomode.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #188 dnia: Sierpnia 12, 2015, 03:00:56 am »
Trailer E3.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #189 dnia: Sierpnia 12, 2015, 06:23:01 am »
Pewnie community zacznie pruć dupe, że za mało seksowna i przed premierą zamienią ją na lalę z wielkimi cycami.
Fryty tyty dotknij pyty

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #190 dnia: Sierpnia 12, 2015, 07:37:35 am »
Trailer E3.


GG = mistrze grafy.
Giera jak wyjdzie jeszcze lepiej będzie wyglądała jak na E3.
Co do włosów to Nathan też niby ma mieć na ręce siwe kłaczki.

Pewnie community zacznie pruć dupe, że za mało seksowna i przed premierą zamienią ją na lalę z wielkimi cycami.
No nie ma dziewczęcej urody. Do gry jednak pasuje.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #191 dnia: Sierpnia 25, 2015, 14:02:59 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/5i0DvM84z94?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #192 dnia: Sierpnia 25, 2015, 14:14:19 pm »
Pomyślcie jak bardzo nigdy Xone nie będzie generował takiej grafiki. xD

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #193 dnia: Sierpnia 25, 2015, 14:16:20 pm »
Robi.

Mrocz

  • Gość
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #194 dnia: Sierpnia 25, 2015, 14:21:30 pm »
Bardzo robi.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #195 dnia: Sierpnia 25, 2015, 14:22:02 pm »
Jak cholera robi. :)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #196 dnia: Sierpnia 25, 2015, 14:27:17 pm »
Jak wiedzmin tylko duuuzo lepiej.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #197 dnia: Sierpnia 25, 2015, 14:29:49 pm »
Pomyślcie jak bardzo nigdy Xone nie będzie generował takiej grafiki. xD
Nie wiem, po co znowu zaczynać wojenkę w temacie, ale skoro już przy tym jesteśmy na razie z tego, co dane mi było przeczytać malkontenci dojebali się do stalowych drzew i krzewów ("time lapse" wideo powinno mieć bujającą się roślinność) oraz ich ogólnego wyglądu. Heh.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #198 dnia: Sierpnia 25, 2015, 14:33:48 pm »
A to o czym mowi Kert akurat wiedzmin robi wysmienicie (nie wiem, czemu zielarz sie tak dojebywal do tego ;)).

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Horizon: Zero Dawn
« Odpowiedź #199 dnia: Sierpnia 25, 2015, 14:54:24 pm »
Woah, żegnajcie namalowane, statyczne chmury z zeszłej generacji. Rewelacja  :)