Autor Wątek: Final Fantasy VII Remake  (Przeczytany 64040 razy)

0 użytkowników i 66 Gości przegląda ten wątek.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 519
  • Reputacja: 173
  • Stać! Policja!
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwiec 21, 2015, 13:32:26 pm »
a skad ja to mam wiedziec

Juras

  • Sonoklap
  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 8 963
  • Reputacja: -9980
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwiec 21, 2015, 14:32:40 pm »
SH HD Col. to demastery a nie remejki... Oświetlenie uwalili do poziomu Girs of War, a nawet niżej.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 882
  • Reputacja: 155
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 238
  • Reputacja: 85
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwiec 23, 2015, 18:49:07 pm »
Oby tylko zostawili turowy system walki.

Juras

  • Sonoklap
  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 8 963
  • Reputacja: -9980
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwiec 23, 2015, 19:19:17 pm »
http://www.ppe.pl/news-36861-nowe_szczegoly_z_final_fantasy_vii_remake___nowy_system__stare_postacie.html
Cytuj
Twórca dodał, że zaprezentowany zwiastun ukazuje w pewien sposób produkcję, choć deweloperzy zamierzają jeszcze podciągnąć grafikę.
Ja pier**le, to w FFXV nie mogą póki co udupczyć stałych 30 przy 900p, ale tu CGI będą podciągać? To jest oryginalna wypowiedź czy deklomaczenie?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 450
  • Reputacja: 249
  • You know Carcosa?
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwiec 23, 2015, 19:33:49 pm »
Oby tylko zostawili turowy system walki.
Obawiam sie, ze to poleci w pierwszej kolejnosci.

Jacek84

  • Gość
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwiec 23, 2015, 19:48:43 pm »
http://www.ppe.pl/news-36861-nowe_szczegoly_z_final_fantasy_vii_remake___nowy_system__stare_postacie.html
Cytuj
Twórca dodał, że zaprezentowany zwiastun ukazuje w pewien sposób produkcję, choć deweloperzy zamierzają jeszcze podciągnąć grafikę.
Ja pier**le, to w FFXV nie mogą póki co udupczyć stałych 30 przy 900p, ale tu CGI będą podciągać? To jest oryginalna wypowiedź czy deklomaczenie?

Nomura: “We’re using part of that video in the game. We’re going to raise the quality even more.”

Odnosiło się to ogólnie do trailera. Nie wynika z tego zupełnie to co napisano na deklowisku. Nie wiadomo zupełnie do czego odnosi się "quality".

http://gematsu.com/2015/06/final-fantasy-vii-remake-wont-have-new-characters

Kyokushinman

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 9 882
  • Reputacja: 155
  • KRYTYK GROWY & TV SETTINGS EXPERT
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwiec 23, 2015, 19:49:15 pm »
http://www.ppe.pl/news-36861-nowe_szczegoly_z_final_fantasy_vii_remake___nowy_system__stare_postacie.html
Cytuj
Twórca dodał, że zaprezentowany zwiastun ukazuje w pewien sposób produkcję, choć deweloperzy zamierzają jeszcze podciągnąć grafikę.
Ja pier**le, to w FFXV nie mogą póki co udupczyć stałych 30 przy 900p, ale tu CGI będą podciągać? To jest oryginalna wypowiedź czy deklomaczenie?
To jest raczej pierdolenie tego co wstawił newsa.
O taka podnieta sonoklapa itp.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 953
  • Reputacja: 526
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #49 dnia: Lipiec 31, 2015, 08:16:13 am »
http://www.gamesradar.com/ff7-final-fantasy-7-remake-combat-dramatic-changes-advent-children/

Cytuj
Sorry, fans of Square Enix's Active Time Battle system, but it sounds like the Final Fantasy 7 Remake is going a different direction for its combat. Speaking to Official PlayStation Magazine, game director Tetsuya Nomura said that the team will be making "dramatic changes" to the game's fights. "And of course, that being said we want to clarify: We’re not going to be changing it into a shooter or something like that. We are going to be bringing dramatic changes, but we want to make sure it’s still recognizable."

No ciekawe.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #50 dnia: Lipiec 31, 2015, 08:26:56 am »
To było bardziej niż pewne - teraz pytanie czy będzie zmiana na wzór FF XIII czy FF XV.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 953
  • Reputacja: 526
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpień 06, 2015, 09:02:03 am »
Gierka nie będzie chodziła na Luminous Engine.

http://www.novacrystallis.com/2015/08/gc-2015-final-fantasy-vii-remake-wont-run-on-luminous-engine/

Cytuj
During an interview at Gamescom, we asked Final Fantasy XV Director Hajime Tabata if the Luminous engine might be used for the remake.

Tabata replied: “Final Fantasy VII (Remake) is not planned to be made with that.”

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpień 06, 2015, 09:46:52 am »
Ja pierdolę! Na chuj własny silnik? Na chuj w 2012 pokazywać coś takiego - rzekomo na PS4:

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/UVX0OUO9ptU?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

?

Żeby później najbardziej oczekiwaną grę odpierdolić na Unreal Engine 4?

:wall_bash:

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpień 18, 2015, 23:06:22 pm »
Ja pierdolę! Na chuj własny silnik? Na chuj w 2012 pokazywać coś takiego - rzekomo na PS4:

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/UVX0OUO9ptU?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

?

Żeby później najbardziej oczekiwaną grę odpierdolić na Unreal Engine 4?

:wall_bash:
SE w akcji. Ja tam od czasu wywalenia ojca finali niby się przyzwyczaiłem, ale przez sentyment do starych gier trochę boli.
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #54 dnia: Grudzień 06, 2015, 06:19:20 am »
Dawać mi to już! :mad:


Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 294
  • Reputacja: 40
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #55 dnia: Grudzień 06, 2015, 08:25:51 am »
Trochę mam mieszane uczucia co do systemu walki  :-?

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #56 dnia: Grudzień 06, 2015, 09:01:05 am »
Mieszane uczucia to mam bardziej w odniesieniu do wyglądu Barreta.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 654
  • Reputacja: 115
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #57 dnia: Grudzień 06, 2015, 11:47:10 am »
Widać że to trochę taka XV w skórze VII jeśli chodzi o walkę, animacje itd.

el becetol

  • Gość
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #58 dnia: Grudzień 06, 2015, 12:56:02 pm »
Ciekawe czy gra będzie pełnym open world. Przy zmianach w systemie walki i silniku z FFXV trochę dziwnie by wyglądała jakbyśmy się przesuwali miniaturką po mapie i trafiali na losowe walki.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 831
  • Reputacja: 79
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #59 dnia: Grudzień 06, 2015, 13:18:39 pm »
Co im przeszkadzało w starym systemie zapytuję.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 953
  • Reputacja: 526
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #60 dnia: Grudzień 07, 2015, 08:25:14 am »
Planują wydać grę w epizodach.

Z gafa:
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=188230052&postcount=1

Cytuj
Quick stuff from interviews

-they made multi-release since they would have to cut stuff out if they made it in one game. The detail of the game will be so dense, and you will be able to go to various locations within Midgar that you couldn't go before.
-there will be some stuff that has to be cut, but there will be lots of stuff added. overall volume will be big
-They are working with various companies outside, including CC2
-The battle system is real-time, action feel. The degree of action will be "Dissidia > Kingdom Hearts> FF7 remake" It will be more tactical.
-Although it's action style, it has ATB as well.
-You can control other party members, but you can keep control one if you want
-3 party members at a time like the original

[...]

some stuff I didn't put in my first summary

-Character model is supervised by Visual Work's director.
-They don't want to go with 100% realism for the characters since it might make it hard to recognize certain characters. So they are going as real as possible, while keeping the character's personality.
-Advent Children model data is over 10 years old so they can't really use it.
-Everything from the trailer (excluding the stuff that was shown from E3 reveal) was real-time. The end scene where Cloud gets off the train, it transitions directly to the gameplay.
-Cloud looking sick is partly due to the lighting. Nojima likes that Cloud looks very sick.
-Cross-dressing is obviously in the game, but Nomura didn't design it yet.
-All the party member's design is renewed like Barret.
-At first they thought of going with AC design of Barret, but decided not to.
-ATB and Limit gauge is there but they are different from the original. ATB turning red is something important.
-Battle tempo will be similar to Dissidia. Battle is done by people who has experience in both Dissidia and Kingdom Hearts..

Wywiad:
Cytuj
- About the details of splitting the game into episodes, please tell us more.

Kitase: From the beginning, we have considered it impossible to remake FF7 into one single game. Althought it's impossible to tell you the details about the splitting at the moment, please wait for our further announcement.

Nomura: If we tried to stuff the whole game into one release, some part of the game would have to appear as digests. We'd have to remove some contents from the game, and it would be difficult to add more to the game. Considering that a full remake of the original game must be achived, we have decided to split the game into episodes.

Kitase: Taking the No.8 street shown in the video this time, even just this is already highly dense. If we are to remake the content of the original version at that quality, it would have been impossible to do with a single release.

Splitting the original version into episode with nothing dropped, as well as adding complements, and remaking the game the game in its full volume is what we are thinking.

- How will the battle system look like?
Kitase: Unlike the encounter battles in the original version, we were aiming for a seamless active battle like shown in the video.

Nomura: Regarding the speed of the combat, as well as the sensation of tempo, we have considered something alongside Dissidia FF that you can play without stress. The degree of action would feel like Dissidia FF > KH > FF7 Remake.

We are trying to make a new action combat system that definitely demand no action technique, and let you consider your strategy during the combat.

- What would the elements in the battle system from the original version become?
Nomura: Since the game is based on FF7, elements like ATB gauge and limitbreak will appear but with new useage. Please wait for our further announcements on how they would evolve.

- Are you going to adjust the story in order to maintain connection to other compilations of the game, as well as adapting to the modern age?
Nomura: We are planning some mechanism to dig deeper into each episodes. Players who have played the original version surely would know everything from the beginning to the end of the game, including some very important moments. And we are planning to give even such users surprises.

Kitase: We are not going to remake a game so you only play for nostalgia. We want to make the hearts of the original fans pump. We are adjusting the storyline with this idea in mind.

iko

  • Gość
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #61 dnia: Grudzień 07, 2015, 09:20:00 am »
zakopali na amen turowy system, ale ogólnie bomba. ciekawe jak bardzo gra bedzie rozbudowana. oby nie skonczyło sie jak z ffXIII

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 953
  • Reputacja: 526
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #62 dnia: Grudzień 07, 2015, 09:37:14 am »
Gra pojawi się na tegorocznym Jump festa (19-20 grudnia).

Mrocz

  • Gość
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #63 dnia: Grudzień 07, 2015, 09:58:20 am »
Czekajcie czekajcie... Gra nie ma turowego systemu walki?! Aż się zainteresowałem tematem, choć jrpgi mnie nie jarają :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 953
  • Reputacja: 526
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #64 dnia: Grudzień 07, 2015, 10:10:09 am »
Nie. Będzie ATB, ale system walki typowy dla Nomury czyli akcja :)

Cytuj
Nomura: Regarding the speed of the combat, as well as the sensation of tempo, we have considered something alongside Dissidia FF that you can play without stress. The degree of action would feel like Dissidia FF > KH > FF7 Remake.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 450
  • Reputacja: 249
  • You know Carcosa?
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #65 dnia: Grudzień 07, 2015, 10:13:01 am »
Mi sie nie podoba pomysl puszczania tego w epizodach.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 294
  • Reputacja: 40
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #66 dnia: Grudzień 07, 2015, 16:49:10 pm »
Mi sie nie podoba pomysl puszczania tego w epizodach.
Dziwne, ze pierwszy to poruszyłeś. Przeciez to jest tragedia. Ze niby co? Że niby jak? Dla mnie kpina!

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 450
  • Reputacja: 249
  • You know Carcosa?
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #67 dnia: Grudzień 07, 2015, 16:50:15 pm »
Nawet w gierkach od telltale gdzie to sie ma prawo sprawdzać mnie to wkurza u kupuje dopiero jak wyjdzie całość.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #68 dnia: Grudzień 07, 2015, 17:02:24 pm »
Łykaliście raka w tasiemcach od Telltale, to się nie dziwcie, że inni wydawcy próbują tego samego. Od początku każda gra z takim modelem sprzedaży powinna być je**na jak największe gówno.

el becetol

  • Gość
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #69 dnia: Grudzień 07, 2015, 17:20:42 pm »
Jak oni mają zamiar zrobić ten model w świecie rpg? Wyjdziesz na mapę, pójdziesz nie w tym kierunku co trzeba i wyskoczy error "poczekaj na episod 4, a na razie idź w lewo"?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 519
  • Reputacja: 173
  • Stać! Policja!
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #70 dnia: Grudzień 07, 2015, 17:21:45 pm »
No normalnie, czyli liniowe zadania i lokacje :P

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 450
  • Reputacja: 249
  • You know Carcosa?
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #71 dnia: Grudzień 07, 2015, 17:40:28 pm »
Łykaliście raka w tasiemcach od Telltale, to się nie dziwcie, że inni wydawcy próbują tego samego. Od początku każda gra z takim modelem sprzedaży powinna być je**na jak największe gówno.
Ja w tym przypadku nie mam sobie nic do zarzucenia bo kupowalem dopiero po wyjsciu ostatniego epizodu za pelna cene jak pelnoprawna gre.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #72 dnia: Grudzień 07, 2015, 18:03:17 pm »
Jak oni mają zamiar zrobić ten model w świecie rpg? Wyjdziesz na mapę, pójdziesz nie w tym kierunku co trzeba i wyskoczy error "poczekaj na episod 4, a na razie idź w lewo"?
Podzielą na płyty jak na PSX :P

Użycie UE4 potwierdzone. Zastanawiam się po co im było tyle lat dłubać nad Luminous Studio.
http://uk.ign.com/articles/2015/12/07/final-fantasy-7-remake-being-created-with-unreal-engine-4?utm_source=IGN%20hub%20page&utm_medium=IGN%20(front%20page)&utm_content=4&utm_campaign=Blogroll&abthid=5665b859c714a56c16000009
« Ostatnia zmiana: Grudzień 07, 2015, 18:08:57 pm wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 654
  • Reputacja: 115
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #73 dnia: Grudzień 07, 2015, 19:39:10 pm »
UE4?? Epizody? Rzeczywiście śmieszna sprawa...
Z tym podziałem na części, to taka trochę nostalgia - pan pirat na bazarze też kiedyś sobie liczył za każdą płytę z Fajnalem z osobna  :lol:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 294
  • Reputacja: 40
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #74 dnia: Grudzień 07, 2015, 23:09:27 pm »
Ja teraz sie zastanawiam, czy to bedzie pełnoprawny remake czy tylko takie streszczenie całej przygody w epizodach. Co jak co, ale FFVII był bardzo duża i rozbudowaną grą. Przenieść wszystko, rozbudować i dodać nowe elementy to mogło ny nyć spore wyzwanie i może dlatego zdecydowali, że zrobią grę akcji z fabuła z FFVII, a nie rozbudowanego, rozległego RPG-a jak pierwowzór. Ehh, niestety czuję, ze tak będzie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 953
  • Reputacja: 526
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #75 dnia: Grudzień 08, 2015, 08:30:42 am »
Zastanawiam się po co im było tyle lat dłubać nad Luminous Studio.
Dla wspaniałego FFXV :angel:

czy to bedzie pełnoprawny remake czy tylko takie streszczenie całej przygody w epizodach.
Raczej to drugie. Będzie to nowoczesne spojrzenie na znane elementy przygody, pewnie sporo wyleci, pewnie sporo nowego. Action RPG z ATB zapowiada się ciekawie oraz słowa twórców, że będzie mimo wszystko też i strategicznie.

I jeszcze odnośnie części:
Cytuj
It means instead of concluding in one entry, multiple entries are being considered in development. Each entry will have its own unique story. As a gaming experience, each entry will have the volume of content equal to a full-sized game.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 08, 2015, 09:17:23 am wysłana przez Ryo »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #76 dnia: Grudzień 08, 2015, 10:56:19 am »
Szczerze mówiąc już widzę, jak w rocznych odstępach kasują trzy albo cztery razy cenę pełnej gry  :lol:

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #77 dnia: Grudzień 08, 2015, 13:40:05 pm »
Szczerze mówiąc już widzę, jak w rocznych odstępach kasują trzy albo cztery razy cenę pełnej gry  :lol:
Myślisz, że polecą w StarCraft II?

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #78 dnia: Grudzień 08, 2015, 14:03:30 pm »
Dokładnie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 30 953
  • Reputacja: 526
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #79 dnia: Grudzień 10, 2015, 23:30:52 pm »
Wiadomość od Kitase:
http://na.square-enix.com/us/blog/final-fantasy-vii-remake-psx-2015-message-yoshinori-kitase

Cytuj
For many years, people around the world have asked me “Will you ever remake Final Fantasy VII?” For many years I gave the same answers and on a personal level, having made the original Final Fantasy VII, did I really want to spend so many years making the same game again?

With Final Fantasy VII Remake, we have the opportunity to go beyond the story, world and experience of Final Fantasy VII in ways we’ve always dreamed of - from the depths of Midgar to the skies above the Planet. The multi-part format enables us to expand the original story and turn it into an epic experience for fans and new gamers alike.

This past weekend at PlayStation Experience we were thrilled to present more of Final Fantasy VII Remake. It was great to see so much excitement when we surprised everyone with the first gameplay footage and it was a treat for us to show that development is going well, and further along than perhaps many had realised. Just like when we revealed the announcement trailer at E3 earlier this year, we like surprising you.

One thing that we wanted to be clear about during this weekend to accompany the new trailer was the scale of this project. We wanted to tell you this now and not in the future so that you’d share our vision for what we want to deliver.

The biggest reason why we haven’t done a remake until now is because it’s a massive undertaking to reconstruct Final Fantasy VII from the ground up with the current technology. Producing a proper HD remake of Final Fantasy VII that maintains the same feeling of density of the original would result in a volume of content that couldn’t possibly fit into one instalment.

We’ve seen everyone’s comments and reactions to the news that Final Fantasy VII Remake will be a multi-part series and many have speculated correctly as to the reason why we have made this decision. If we were to try to fit everything from the original into one remake instalment, we would have to cut various parts and create a condensed version of Final Fantasy VII. We knew none of you would have wanted that.

I hope that by explaining a little more about our design decisions that you can appreciate the size of this project and what we have planned for this remake. Going beyond the scale and depth of the world, narrative and gameplay from the original to deliver something that feels familiar yet new. As I said before, we like delivering surprises. :)

See you all soon and Happy Holidays! - Yoshinori Kitase