No nie wiem. Mi się wydaje, że jednak ten deszcz w PC2 jest zbyt wybaczający. W realu kierowca walczy z autem, jest podsterowność, jast nadsterowność i sporo kontrowania. Projekt wygląda tak, jak gdyby deszcz nie zmieniał zbytnio "slip angle" samochodu, na szybkich łukach gość lata tak, jak gdyby jechał na suchym torze.
Jeśli dźwięk w AC brzmi jak ten z PC2, to znaczy, że obydwa studia zlały sprawę i zrobili tak, żeby się wydawało, że jest fajnie. Filmiki 'ONBOARD" z prawdziwych aut wyscigowych mówią same za siebie - skrzynię słychać głośno i wyraźnie.
GTS porównywałeś za czasów wersji 1.04, poza tym auta drogowe, o których wspominasz, mają założoną konfigurowalną skrzynię biegów, stąd wyraźny odgłos skrzyni.
Koniec końców, stawianie PC2 jako wzorzec do naśladowania jest co najmniej nie na miejscu, bo w świetle powyższych filmików, bardzo wyraźnie słychać, że dźwiękom z gry brakuje trochę do oryginałów, a niesławne Gran Turismo paradoksalnie jest wierniejsze rzeczywistym odgłosom niż najlepsze simy na rynku...