Ok, dzięki za info, nie brałem tej wersji pod uwagę, bo zazwyczaj nie chce mi się dodatkowo jeździć po GP, zawsze to dodatkowe ~2 minuty zanim do Pętli się dojedzie, a chodziło mi o szybki wyścig jak w Gran Turismo czy Asseto.
Z innej beczki, przed chwilą przetestowałem nowy patch pod kątem stabilności funkcji sieciowych.
Bez zmian niestety. Sprawdzałem na internecie z Vectry, jak i na internecie z Play. W obydwu wypadkach nastąpiło rozłączenie krótko po dołączeniu do pokoju.
Edit: no i standardowo w mniej ludnych pokojach idzie się połączyć.
Poza brakiem większych zmian w stabilności rozgrywki sieciowej, są inne zmiany, nawet bardzo na plus. Jak już mi się udało połączyć, podczas kwaliwikacji i wyścigów dało się zauważyć kilka istotnych poprawek wprowadzonych w ostatnim patchu.
- system kar działa inaczej, dodatkowo przewinienia mają też sygnalizację dźwiękową, przez co o wiele łatwiej zauważyć jest komunikat "zwolnij aby uniknąć kary"
- kara za falstart to teraz +20 sekund zamiast przejazdu przez boks
- możliwe że doszły kary za kolizje, które uwzględniają przewinienia wobec samochodów jadących za nami
- w kwalifikacjach liczy się od teraz okrążenie wyjazdowe z boksu, jeśli nie zdążymy zrobić pełnego kółka przez zakończeniem sesji
- nie wiem czy to nie bug, ale rozpoczynając kwalifikacje na pierwsze kilka kółek z automatu mamy lżejszy samochód z małą ilością paliwa (i miekką mieszanką opon?) możliwe że od teraz w kwalifikacjach jest jakiś limit okrążeń na niskiej ilości paliwa. Po zjeździe do boksu z automatu tankują nam cały bak.
Ogólnie całkiem fajne i przydatne zmiany, które niestety powinny w grze być od początku, no ale fajnie że chociaż teraz to wprowadzają. Natomiast stabilność sieciowa tej gry doprowadza mnie do szewskiej pasji. Momentami zaczynam nawet myśleć nad kupnem GTS'a, żeby móc sobie spokojnie i bezproblemowo pościgać się online.