Autor Wątek: DiRT Rally  (Przeczytany 13766 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #40 dnia: Kwietnia 07, 2016, 22:48:53 pm »
Dobra, pograłem kilka godzin na kierownicy i coś tam mogę już o nowym Dircie powiedzieć.

Grafika.
Jest płynnie, przejrzyście i w wysokiej rozdzielczości. Grafika jest taka jak być powinna w tego typu grach czyli przede wszystkim nie powinna przeszkadzać. Jedyne co rzuca się w oczy z negatywnych rzeczy to wielkie jak pięść (rodem z PSX'a) piksele cieni. Czegoś takiego nie widziałem na PS3, a co dopiero na PS4. Można się dojebać do tekstur pobocza, ale nikt normalny tego nie zrobi. Płynność gry jest powalająca, a do tego wszystko w 1080p i obraz ostry jak żyleta. Dla mnie graficznie tytuł na mocną 9.

Dźwięk.
Po prostu poezja. Auta brzmią niesamowicie i nawet małe pojemności mają swoją moc dzięki dźwiękowi. Audi S1 chodzi jak rakieta i każde wciśnięcie gazu powoduje ciary na plecach. Świetna robota ze strony CM.

Fizyka.
Nie wiedziałem czego się spodziewać, ale to co dostałem przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Gra jest ultra trudna na kierownicy i już widzę, że jako fan wyścigów płaskich będę musiał zapomnieć o pewnych przyzwyczajeniach i nauczyć się od nowa szybkiej jazdy, ale tym razem po zupełnie innej nawierzchni. Grałem swego czasu w RBR i sprawiało mi to podobną trudność jak nowy Dirt, więc mamy tutaj do czynienia z typowo symulacyjnym podejściem do tematu. Nigdy w historii serii nie było mowy o czymś takim jak blokowanie kół po naciśnięciu hamulca, płużenie przednionapędowych aut kiedy wychodząc z nawrotu dajemy pełen gaz czy wreszcie uciekającego tyłu tylnonapędowych rajdówek. Nawet słabsze auta na miękkiej nawierzchni potrafią nas skarcić gdy zbyt ochoczo w zakręcie dociśniemy pedał gazu. Ogólnie jest trudno, ale pokonanie szybko trasy daje mega frajdę. Ja na razie lamię okrutnie, a szczególnie agrafki mi nie wychodzą (brakuje mi ręcznego żeby wrzucić auta w nawrót). Cale szczęście gra posiada szkółkę rajdową, z której zapewne skorzystam (po kolei uczy wszystkich elementów prowadzenia auta rajdowego). Nabiera się szacunku do kierowców rajdowych grając w nowego Dirta. Zastanawiam się czy panowanie nad rajdówką jest faktycznie aż tak trudne, bo momentami zęby zaciskają się same kiedy lekko o coś zahaczymy i możemy zapomnieć o dobrym wyniku. Sama struktura tras i to jak bardzo musimy uważać na wszelakie kamienie, rowy, krzaki itp. powoduje, że łapska na kierownicy zaciskają się mocniej. ForceFeedback jest bardzo precyzyjny i pozwala dokładnie wyczuć co dzieje się z autem. Wielkie brawa dla CM, bo mało która gra jest tak dobrze ustawiona pod kierownicę już na starcie. Ja musiałem zmniejszyć sobie kilka ficzerów samego FF na 70% (chociaż podejrzewam, że ostatecznie skala wyląduje na 50%), bo po godzinie gry nadgarstki miały dość. Z dodatkowych bajerów mamy bardzo dobry model zniszczeń aczkolwiek według mnie nieco złagodzony, bo niektóre dzwony powinny powodować większe spustoszenie. Chociaż mi udało się już zgasić auto w rowie, urwać koło i zajechać skrzynię oraz zagotować wodę w chłodnicy. Także trzeba mieć oczy dookoła bo musimy zwracać uwagę na wszystko co znajduje się na trasie.

Zawartość.
Tutaj niestety nie jest aż tak dobrze jakbyśmy chcieli. Samych lokacji rajdowych jest zaledwie kilka (bodajże 6...Niemcy. Walia, Grecja, Szwecja, Finlandia i Monaco...ale mogłem coś pominąć). Do tego trasa PikesPeak i 3 tory RallyCross'u. Rajdówek za to jest sporo i jest czym jeździć. Aczkolwiek trzeba raczej skupić się na jakiejś swojej ulubionej, bo każde auto prowadzi się zupełnie inaczej i żeby dobrze jeździć trzeba je opanować w stopniu perfekcyjnym. Zapewne pojawią się DLC i to w sporej liczbie, bo gra oferuje zdecydowanie zbyt mało w kwestii tras.

Podsumowując dostaliśmy wreszcie świetną grę o tematyce rajdowej, godną polecenia każdemu fanowi wyścigów, który chce raz na jakiś czas zjechać z asfaltu i poszaleć na szutrze, żwirze, pisaku itp. Dla fanów rajdów to oczywiście pozycja obowiązkowa. Mam nadzieję, że gra sprzeda się bardzo dobrze i da do zrozumienia twórcom wyścigów, że warto pochylić się poważnie nad tematem i zrobić grę dopieszczoną, traktującą rajdy z prawdziwą pasją do tej dyscypliny motorsportu.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 07, 2016, 22:53:28 pm wysłana przez BoBaN »

Ukanio

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 18-11-2013
  • Wiadomości: 149
  • Reputacja: 12
  • Piszę prawdę
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #41 dnia: Kwietnia 07, 2016, 23:08:57 pm »
Ciekawe informacje nt. gry. Pewnie niebawem kupie i sprawdzę. Szkoda, że mało tras ale być może to DLC coś wniesie więcej o ile się pojawi.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #42 dnia: Kwietnia 08, 2016, 01:02:37 am »
No czyli wygląda na to, że pozycja obowiązkowa dla fanów 4 kółek. Trzeba będzie kiedyś kupić, szkoda tylko, że zawartości mało.

eX4cT_PL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-08-2015
  • Wiadomości: 188
  • Reputacja: 2
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #43 dnia: Kwietnia 08, 2016, 10:52:25 am »
Weźcie nie piszcie takich rzeczy, bo i ja zaraz wydam kasę przeznaczoną na Uncharted :0

A tak btw, na Wyspach można znowu wyrwać nową G29 za 100£, więc jeśli kto ma możliwość, i nie ma kierownicy do Dirta, to wydaje się to być dobra okazja.
Mozna link prosić do G29 za 100 funtów?

Wracając do gry to jest to absolutna kosa, wreszcie tytuł na który czekałem od czasów RBR

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #44 dnia: Kwietnia 08, 2016, 11:25:52 am »
Weźcie nie piszcie takich rzeczy, bo i ja zaraz wydam kasę przeznaczoną na Uncharted :0

A tak btw, na Wyspach można znowu wyrwać nową G29 za 100£, więc jeśli kto ma możliwość, i nie ma kierownicy do Dirta, to wydaje się to być dobra okazja.
Mozna link prosić do G29 za 100 funtów?

Wracając do gry to jest to absolutna kosa, wreszcie tytuł na który czekałem od czasów RBR
http://www.currys.co.uk/gbuk/computing-accessories/computer-accessories/game-controllers-and-joysticks/logitech-driving-force-g29-racing-wheel-black-10135572-pdt.html?srcid=369&xtor=AL-1&cmpid=aff~Idealo~Comparison%20Engine&istCompanyId=bec25c7e-cbcd-460d-81d5-a25372d2e3d7&istItemId=lrllxpapq&istBid=t&awc=1599_1460107416_51c21027a2c04e6fea49e64ff8a52d25

Currys/PC World mają te  promocje od czasu do czasu. Śledź ich stronki to może trafisz, aktualnie już nie ma tej promocji ale i tak jest taniej niż w PL

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #45 dnia: Kwietnia 08, 2016, 11:35:37 am »
Juz nie maja tego na stanie i raczej miec nie beda:

Cytuj
Sorry this item is out of stock
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #46 dnia: Kwietnia 08, 2016, 11:38:32 am »
No jak to było po 100£, to nie dziwo, że wyprzedali wszystko.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #47 dnia: Kwietnia 08, 2016, 12:22:44 pm »
Ja tam widzialem najtansza cene 170 funtow. Jednak byc moze jest tak jak piszesz.

Na ebay'u nie ma tanszych niz 130-140 funtow. Niemniej jako ze mam pedaly od T300, to chce kupic kiere T150. Powinno na poczatek wystarczyc. :)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #48 dnia: Kwietnia 08, 2016, 12:28:44 pm »
Słyszałem że słaba ta T150. Znajomi z pCARS nie rekomendują.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #49 dnia: Kwietnia 08, 2016, 12:42:35 pm »
Narzekaja glownie na pedaly, z tym ze ja mam te z T300. Kupione za cale 5 funtow. Jak trafie na jakas baze T300 w dobrej cenie, to moze pomysle o tym, gdyz same kolka do T300 chodza po 50 funtow. :)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

pawel_k

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-01-2016
  • Wiadomości: 265
  • Reputacja: 4
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #50 dnia: Kwietnia 08, 2016, 13:13:00 pm »
a pedały od T150 i T300 to nie jest to samo tylko z innymi nakładkami? chyba dopiero osobno sprzedawane pedały T3PA były lepszej jakości...
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 08, 2016, 13:22:15 pm wysłana przez pawel_k »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #51 dnia: Kwietnia 08, 2016, 13:22:00 pm »
Właśnie chyba różnica to tylko plastik/metal.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #52 dnia: Kwietnia 08, 2016, 13:29:34 pm »
Troche inne ulozenie + metalowe nakladki. Reszta taka sama. Niemniej w tej cenie, za ktore je kupilem, to swietny zakup. Rozdzielczosc pedalow jest wieksza niz w G29. 10 BIT vs 8BIT. Same kolko ma mniejsza rozdzielczosc niz z G29. 16BIT vs 12BIT. Choc czy ktos to az tak bardzo rozrozni podczas jazdy, poza PRO graczami. Watpie. ;)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #53 dnia: Kwietnia 08, 2016, 16:09:55 pm »
Tak się zastanawiam, jak muszą czuć się twórcy WRC czy Ci od tego drugiego gniota z Loebem w tytule po zagraniu w Dirta. :angel: I tacy amatorzy mają pełną licencję na WRC.:mad: Powinni przeprosić gości w Codemasters i licencję dać im w ramach tych przeprosin. :P :mad:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 08, 2016, 16:14:02 pm wysłana przez Wooyek »

pawel_k

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-01-2016
  • Wiadomości: 265
  • Reputacja: 4
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #54 dnia: Kwietnia 08, 2016, 16:12:06 pm »
możliwe że szybkie spojrzenie na stan konta szybko osuszy im łzy ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #55 dnia: Kwietnia 09, 2016, 21:33:32 pm »
Ogarniacie rajdy na szutrze mocniejszymi furami (powiedzmy powyżej 250 koni)? Ja ledwo nauczyłem się Mini żeby wygrywać rajdy (i tak nie wszystkie), a tu już przyszło mi prowadzić jakieś potwory. Bez hamulca ręcznego na kierownicy ta gra jest dla mnie bardzo trudna. Dlatego ustawiłem sobie ręczny pod prawą łopatką i na razie jeżdżę na automacie, bo jeszcze daleka droga zanim opanuję fizykę Dirta. Największy problem mam z oceną prędkości i bardzo często zbyt szybko wchodzę w zakręt (szczególnie ciasne nawroty). Do tego non stop łapię podsterowność i przód ucieka mi do rowu. Asfaltowe rajdy ogarniam i daję radę nawet mocniejszymi autami tam wygrywać, ale jak tylko zjadę z asfaltu to koniec. Nie umiem tej gry. xD

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #56 dnia: Kwietnia 09, 2016, 22:30:20 pm »
Niedawno oglądałem filmik od Exacta, i w sumie dawał radę. Chyba na padzie grał, bo szło mu lepiej niż Tobie ostatnio :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #57 dnia: Kwietnia 09, 2016, 23:18:44 pm »
Obadałbym jak się gra na padzie, ale to bez sensu jeśli mam kierownicę. Exact bardzo dobrze gra w wyścigi, więc nic dziwnego, że daje radę. ;) Ja w Colina raczej nie powalczę, a szkoda bo liczyłem na fajne pojedynki w rallycrossie.

Btw. Wysyłacie mi invy do PCars. Chętnie z Wami pogram, ale zablokujcie ustawianie aut, bo słaba frajda jak moja fura na domyślnych jedzie w zakręcie o 10-15km/h wolniej od Waszych (chociaż da się mimo to nawiązać z Wami walkę a nawet wygrać, ale to już takie polowanie na błedy przeciwnika, a nie taktyka wyścigowa). :P
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 09, 2016, 23:20:15 pm wysłana przez BoBaN »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #58 dnia: Kwietnia 09, 2016, 23:40:22 pm »
No, nie ma sensu grac na padzie, skoro jest kiera. U mnie w G29 jest o tyle dobrze, że mam przyciski na kierownicy w miarę pod ręką i można ręczny sobie przypisać na przykład do kółka i wygonie używać. Ja powolutku nabieram co raz większego apetytu na tego Colina, ale kasy mi szkoda :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #59 dnia: Kwietnia 10, 2016, 07:42:22 am »
Przestanie Ci być szkoda jak kupisz. Gra warta swojej ceny. Tym bardziej, że temat rajdów od wielu lat nie był tak poważnie potraktowany.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #60 dnia: Kwietnia 10, 2016, 09:53:26 am »
Pograłem padem i od razu wygrałem rallycross w klasie 1600. Wiem już gdzie jest problem. Kąt obrotu kierownicy to 1080 stopni i nie mogę tak gwałtownie wrzucać auto w zakręt jak da się to zrobić na padzie. Ciekawe czy da się zmniejszyć kąt obrotu.

Edit.
Jest opcja która pozwala wybrać ile % z obrotu koła wykorzystać. :D
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 10, 2016, 10:03:57 am wysłana przez BoBaN »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #61 dnia: Kwietnia 10, 2016, 10:03:00 am »
Musi się dać, ale wydaje mi się, że gra powinna to robić automatycznie zależnie od samochodu.

pawel_k

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-01-2016
  • Wiadomości: 265
  • Reputacja: 4
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #62 dnia: Kwietnia 10, 2016, 10:19:29 am »
ja na razie wygrałem mistrzostwa Open w Mini - generalnie dość prosto było. Pierwszy raz jak robiłem te mistrzostwa, to pomijając błędy typu przypadkowe zakończenie rajdu przez wybranie złej opcji w menu, to ciężko było jechać szybko. Drugie podejście to już pełen luz - jazda mega agresywna ale mimo to czułem że wszystko mam pod kontrolą, fun z jazdy był super :) Potem pojeździłem trochę różnymi furami i już wiem że za tylnonapędowe nawet nie będę się zabierał - na padzie moim zdaniem nie do ogarnięcia, a przynajmniej nie bez asyst (gram wszystko na off oprócz abs na 1, skrzynia manual na prawej gałce - nie wiem jak Boban jeździsz na automacie bo w tej grze dobór obrotów ma ogromne znaczenie).

Po Mini na drugi poziom mistrzostw skoczyłem od razu na klasę Kit Car pomijając wszystkie klasyki - dalej przedni napęd więc model jazdy po Mini łatwy do przeskoczenia, ale za to moc już podchodzi pod 300 koni więc przyzwyczajam się do większych prędkości, idzie w miarę ok, potrafię wygrać odcinek ale jeszcze nie przejadę całego rajdu bez błędów, pewnie trzeba będzie powtórzyć mistrzostwa. Potem raczej pojeżdżę 4x4 które wydają się w miarę łatwe do ogarnięcia, klasyki może kiedyś zrobię - albo na kierownicy albo z asystami...

ogólnie gra jest przegenialna :) dawno się tak nie bawiłem, oby kasa do twórców popłynęła szerokim strumieniem :)

btw. zna ktoś wstępne wyniki sprzedaży?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #63 dnia: Kwietnia 10, 2016, 15:19:00 pm »
Na padzie dużo łatwiej mi się jeździło, ale wolę na kierownicy trenować bo mimo iż jest trudniej to frajda znacznie większa. Nieco zmieniłem kąt obrotu bo znalazłem w necie info, że rajdówki mają zazwyczaj ustawione 3/4 obrotu kierownicy (ustawiłem kąt na 75% ze 100%). Mini też wygrałem za pierwszym razem aczkolwiek szutry nie zawsze dobrze mi wychodziły. Teraz próbuję RWD coś śmigać. Grecja daje popalić bo jest wąsko i kierownicą ciągle telepie. Tylny napęd nie daje marginesu błędu na tak wąskiej trasie.
Polecam obejrzeć samouczka. Ta gra ma niesamowicie dokładny model jazdy. Bardzo dużą uwagę poświęcono transferowi masy i odpowiedniemu używaniu hamulca. Ten tytuł zasługuje na sukces i mam nadzieję, że go odniesie.

Btw. Jak domyślnie ustawiony jest abs? Pytam bo nic nie zmieniałem a czasem mam wrażenie, że blokują mi się koła.

eX4cT_PL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-08-2015
  • Wiadomości: 188
  • Reputacja: 2
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #64 dnia: Kwietnia 10, 2016, 16:46:22 pm »

To mój przejazd o ktorym mowa, i tak na nim lamie a samochód słaby, obecnie kupiłem sobie Peugota 205 4WD z grupy B, jaki to potwór jest to masakra.
Kocham ta grę z kazdym dniem mocniej.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #65 dnia: Kwietnia 10, 2016, 22:08:23 pm »
To ja też coś wrzucę. Masa błędów i to hamowanie przed agrafką tak wczesne, bo może 2 albo 3 razy na tej trasie dopiero jechałem i nie wiedziałem gdzie ten nawrót.



I replay z tego przejazdu.


eX4cT_PL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-08-2015
  • Wiadomości: 188
  • Reputacja: 2
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #66 dnia: Kwietnia 10, 2016, 22:19:08 pm »
Bardzo ładny przejazd :-)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #67 dnia: Kwietnia 10, 2016, 22:28:40 pm »
Dzięki Exact. Do Twojego jednak brakuje mi sporo płynności, a piszesz, że już przesiadasz się na 205 z grupy B, więc muszę jeszcze sporo trenować. :)

pawel_k

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-01-2016
  • Wiadomości: 265
  • Reputacja: 4
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #68 dnia: Kwietnia 10, 2016, 22:33:41 pm »
Początek imponujący, ale czym dalej to chyba troszkę koncentracja siada i pojawiają się błędy - mam podobnie ;)

To jeszcze mój przyjazd z początków nauki tej gry - mini w Monte Carlo, niestety pad, asysty off poza abs, skrzynia manual, masa błędów ale nauka to nauka ;)

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 10, 2016, 22:39:58 pm wysłana przez pawel_k »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #69 dnia: Kwietnia 10, 2016, 22:53:12 pm »
Tam na zwężeniu około 2:40 grubo poszedłeś. :D Ryzyko się opłaciło, bo przewaga czasowa spora. Widzę, że masz podobny problem jaki ja miałem jeżdżąc Mini czyli podsterowność. Ogólnie ta gra wymaga dobrego poznania trasy i ciągłej koncentracji (słusznie zauważyłeś, że ją straciłem pod koniec przejazdu), a do tego dochodzą ogromne różnice w prowadzeniu poszczególnych aut.

Btw. Muszę tym Subaru przejechać po tej trasie co wrzuciłeś, bo może być ciekawie.

Aha...miałem już wcześniej to pisać. Na kierownicy jak złapiemy pobocze (szczególnie jak jest rów taki jak na trasach w Finlandii), to auto mocno ściąga, a kierownice chce wyrwać z rąk. Świetnie jest to oddane.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 10, 2016, 22:57:21 pm wysłana przez BoBaN »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #70 dnia: Kwietnia 11, 2016, 16:01:12 pm »
Renault Alpine 110 jak się go wyczuje, to daje masę frajdy z jazdy. Właśnie robię nim mistrzostwa. Tutaj filmik z Finlandii. Wreszcie zacząłem panować nad tylnym napędem. :P



Bonus (Impreza w Niemczech):

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Plus hardcore, który sobie z ciekawości zestawiłem. Auto Ford Focus i najbardziej kręta oraz jedna z dłuższych tras Monte Carlo. Pod koniec niemal rozwaliłem auto, ale dowiozłem 1 miejsce (na lodzie jest mega ślisko).

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wrzucajcie też swoje przejazdy. Gra daje masę frajdy po przejechaniu czystego odcinka. Kto jeszcze nie ma nowego Dirta niech się nawet nie zastanawia.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 11, 2016, 16:07:12 pm wysłana przez BoBaN »

pawel_k

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-01-2016
  • Wiadomości: 265
  • Reputacja: 4
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #71 dnia: Kwietnia 11, 2016, 16:56:59 pm »
Dalej na automacie jeździsz?

ps. kiedy naciskać przycisk share żeby udostępniać przejazd/replay? po przejeździe jak nacisnę share to on mi udostępni to co jechałem czy dopiero zaczyna nagrywać? sorry za noobowskie pytanie ale nie ogarniam tego ;) (raz tylko próbowałem i nawet nie wiem jak i dlaczego mi to zadziałało ;) )

pawel_k

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-01-2016
  • Wiadomości: 265
  • Reputacja: 4
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #72 dnia: Kwietnia 11, 2016, 19:36:33 pm »
Wrzucajcie też swoje przejazdy.
Post pod postem ale co tam ;)

Mój następny krok po Mini - Peugeot 306. Doświadczenie - poznawania auta (bardziej rozbijanie się) po 6 odcinkach rajdu Szwecji, i 2 razy shakedown w Grecji, potem przejazd który widać niżej :) W Mini doszedłem do momentu gdzie ostro i agresywnie jeździłem mając wszystko pod kontrolą, tutaj zamiast uczyć się powoli przybrałem "Kubica style" z oczywistym do przewidzenia efektem ;)



Boziu jak ja kocham tą grę za tą niewybaczalność błędów :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #73 dnia: Kwietnia 11, 2016, 20:25:03 pm »
Ależ to auto zapierdziela. :o Widzę, że jeździsz w myśl zasady "Jeśli panujesz nad wszystkim, to znaczy, że zbyt wolno jedziesz". :P Ja poszedłem bardziej w stronę "Jedź na 80%, bo wtedy zawsze masz margines błędu".

Tutaj jeden z moich bardziej udanych przejazdów.



Jeszcze jeden rajd w mistrzostwach mi został i kupuję auto WRC z lat 2000 (Impreza albo Focus...jeszcze się zastanawiam). Kosztują po 500 000, ale na tych właśnie autach chce się skupić (potem już najnowsze rajdówki). Te wszystkie klasyki rajdowe też kiedyś kupię, ale traktuję je bardziej jako ciekawostkę.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 11, 2016, 20:28:14 pm wysłana przez BoBaN »

eX4cT_PL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-08-2015
  • Wiadomości: 188
  • Reputacja: 2
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #74 dnia: Kwietnia 11, 2016, 22:51:29 pm »
Ja z dzisiaj mam przejazd Peugotem 205 z grupy B - aktualna rywalizacja ligowa z forum PPE, sporo błędów, ale ten samochód to taki potwór ze bardzo mi trudno nad nim zapanować grając na padzie i z manualna skrzynia biegów.


iko

  • Gość
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #75 dnia: Kwietnia 11, 2016, 23:01:05 pm »
Boban gra, a Klosz aka Unlimited?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #76 dnia: Kwietnia 11, 2016, 23:04:06 pm »
Dobre z Was dziki. Ja tak szybko nie jeżdżę, bo ciągle bym z trasy wypadał. :P

Mam pytanko. Odblokowaliście mistrzostwa w trybie Pro? Ja właśnie w nich startuję zakupionym Subaru Impreza z 2001 roku i nie mogę zrobić zielonego czasu. Względem poprzednich mistrzostw czasy są znacznie trudniejsze do złapania. Jak Wam idzie w tej formie mistrzostw? Przy okazji dowiedziałem się, że odcinków specjalnych jest znacznie więcej niż na początku. Zaczynam od Grecji gdzie mam 8 os'ów, a na początku były tylko 4.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #77 dnia: Kwietnia 11, 2016, 23:10:17 pm »
chlopaki swietnie jezdzicie. Kurcze, jak tam sie pad sprawuje, kiera musi miesiac poczekac, chcialem kupic w zestawie z kierownica i stad sie wstrzymuje.. Jednak jak widze Wasze przejazdy I replaye to az ciarki mam ze jeszcze nie mam swojej kopii gry. ;) yhhh
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: DiRT Rally
« Odpowiedź #78 dnia: Kwietnia 11, 2016, 23:11:01 pm »
Panowie pytanie, a nie chce mi się czytać tematu, na padzie się dobrze gra? Bo mam straszną ochotę na jakieś WRC właśnie.

eX4cT_PL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-08-2015
  • Wiadomości: 188
  • Reputacja: 2
DiRT Rally
« Odpowiedź #79 dnia: Kwietnia 11, 2016, 23:16:21 pm »
Gra sie bezproblemowo, mozna dodatkowo sporo ustawień zrobic nawet pod pada, jak czułość ogolna, czułość gazu, hamulca, martwe strefy, wszystko.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 11, 2016, 23:21:19 pm wysłana przez eX4cT_PL »