Więc miałem ostatnio małą przygodę z ultimą.
Zamówiłem u nich Donkey Kongę (239zł+15zł przesyłka kurierem). Zaznaczyłem, że w uwagach, że bardzo należy mi na tym, aby gra była zapakowana w drugie kartonowe pudełko i doszła do mnie w stanie idealnym. No nic, czekam na paczkę. Jak przyszła, okazało się, że gra była w szarym papierze i cała pognieciona (dodam tylko, że mój kolega zamówił normalnie pocztą polską i miał wszystko zapakowane ok). Dzwonię więc do nich na skargę, a tu do mnie konsultantka (później dowiedziałem, że nazywa się Magda) zaczęła wręcz krzyczeć i pyskować. Ja się trochę zdziwiłem, bo pierwszy raz jakikolwiek konsultant mnie opieprzał. No i udało mi się po 2-3 rozmowach dojść do tego, że ja im odeślę pudełko od DK na własny koszt, a oni mi odeślą na ich. Ok, wysłałem, i po jakimś tygodniu, jak nie więcej przyszła do mnie paczka z pobraniem 9.50. Odebrałem, bo nie byłem pewien, czy jeżeli jej nie odbiorę, to wogóle będę miał jakiekolwiek pudełko. No i wysyłam do nich maila (do emila rondy), że proszę pieniądze wpłacić na takie i owakie konto, a on, że nie ma mowy o tym 8O Jak powołałem się na rozmowę z konsultantką, to powiedział, że to sprawa międzi mną, a nią. I pomimo wielu innych maili, taka firma jak Ultima, nie ustąpiła o marne 9.50. Zdziwiłem się, że polska branża konsolowa jest tak zacofana. Ja jestem klientem, więc wymagam. "Klient nasz pan" się mówi nawet. A tutaj każdy kolejny klient to nic innego jak jeden egzemplarz gry mniej, więcej gotówki w kieszeni i olewamy. No ja dziękuję, 9.50 to straszna kwota dla mnie nie jest, ale wkurzyłem się okropnie na to, jak oni olewają i nie szanują klienta. Może wyślecie do nich jakieś maile w mojej sprawie, to zrozumieją, że każdy olany klient to gorsza opinia o ich sklepie? Ja nie mogę już patrzeć na te ich logo, te durne 9.50 naprawdę wiele znaczy dla mnie w tej sprawie.
No i zobaczcie, co oni piszą w swojej reklamie (prawy, dolny róg):
Co zyskujesz zamawiając u nas?
...
6. Profesjonalna obsługa
7. Produkty bezpiecznie zapakowane
...
Jeszcze raz was proszę, wyślijcie do nich maila ( emil@ultima.pl )