Autor Wątek: FAST RMX  (Przeczytany 3440 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
FAST RMX
« dnia: Stycznia 13, 2017, 07:28:25 am »
Cytuj
GAME DETAILS

Jump into the driver's seat of your anti-gravity vehicle and put your skills to the test in high octane competitions. Challenge your friends to local split-screen competition or take part in online races against players from all over the world.

    Race anti-gravity vehicles in this lightning-fast arcade racer
    Player with anybody, anywhere you like
    Zoom through 30 tracks set in canyons, alpine peaks, futuristic cities and much more
    Master the art of boosting and phase switching to stay ahead of the competition
    Local splitscreen-multiplayer with up to 4 players
    Online multiplayers with up to 8 players
    Non-stop adrenaline pumping action at 60 frames per second in 1080p
    Unlock the HERO MODE to play with new rules and new challengers!

http://www.nintendo.com/games/detail/fast-rmx-switch









FAST Racing Neo to świetna gra. Ta zdaje się będzie w każdym calu lepsza 8)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 13, 2017, 09:17:02 am »
Wygląda na to, że Switch dostanie przynajmniej dwa konkretne futu-racery (Fast RMX i Redout). Szkoda, że Sony nie bierze przykładu i babrze się w zoptymalizowanym kotlecie. Zazdro :(

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 14, 2017, 14:09:40 pm »


Całkiem możliwe, że będzie to moja druga gra po Zeldzie :D Powinna szczególnie dobrze sprawdzać się w trybie przenośnym.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 14, 2017, 20:26:16 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 17, 2017, 23:56:15 pm »
http://nintendoeverything.com/direct-feed-fast-rmx-footage/

Pod linkiem jest filmik dobrej jakości z trasy demo (na najniższym poziomie trudności/prędkości).

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 01, 2017, 20:45:12 pm »
Shin’en on FAST RMX – new content, praise for Switch, uses HD Rumble
Cytuj
On what makes this different from the Wii U version…

Our both games share a common ground but due to the new Nintendo Switch platform we had a lot of opportunity to make everything fresh and even more exciting.

Anyway, compared to the original Wii U version we almost doubled the content and added a lot of new visual effects and many general improvements. Especially we made sure that Fast RMX fells like a real Nintendo Switch game, rebuild from the ground to match this fantastic piece of hardware. Fast RMX is certainly one of the best playing and looking games you could get for your Nintendo Switch.

On general Switch thoughts…

For us, the Switch is certainly the coolest gadget Nintendo ever did. When you hold it the first time in your hands you are amazed how perfect everything feels. Everything is so slick and cleverly designed. We haven’t played a lot of Switch games yet but for Fast RMX when playing in handheld mode it looks brilliant. But when you change to TV mode and experience the same game on your HD TV in 1080p and still 60fps it blows you away.

On Switch vs. Wii U development…

On Wii U it was tough to get to the visuals we wanted at 60fps. We had to use a lot of tricks to make it happen at all. For instance, on Wii U we were able to pull off two player split-screen racing at 720p and 60fps. Not bad at all, but with three or four players we had to scale down 30fps. Well, most racing games today don’t even feature split-screen at all, so we didn’t felt too bad about it. However, on the Switch we didn’t had that limit. On Nintendo Switch in TV mode we now have four player split-screen, at 1080p and 60fps with much more details enabled. For worst case scenarios we enable dynamic resolution scaling to make sure the game keeps 60fps in unforeseen situations, tho that’s usually not something you can spot.

On whether there will be download play…

All players need the game.

On taking advantage of the Joy-Con…

We recently added HD Rumble to the game and it made a big difference. For instance, when you get in contact with something you now feel where it happens and what happens. It’s not a simple On/Off rumble but you get tactile feedback about the position, where your vehicle really touched something. It adds a lot to the immersion.
http://nintendoeverything.com/shinen-on-fast-rmx-new-content-praise-for-switch-uses-hd-rumble/

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 21, 2017, 18:45:52 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 23, 2017, 15:15:47 pm »
Gra będzie jednym z tytułów premierowych! :D

Przypominam, że FAST RMX to znacznie rozbudowane i ulepszone FAST Racing NEO z WiiU, które ma średnią 81% na meta (8.6 ocena graczy):
http://www.metacritic.com/game/wii-u/fast-racing-neo

Gra będzie posiadać wszystkie trasy z poprzedniej wersji (16) plus 14 nowych. No i zamiast obciętego 720p będzie 1080p plus dodatkowe efekty, wykorzystanie HD Rumble itd. Jest więc na co czekać 8)

Mrocz

  • Gość
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 24, 2017, 13:23:13 pm »
Jest jakaś szansa że to wyjdzie na inne platformy, czy to jakiś First Party Nintendo?

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #9 dnia: Lutego 24, 2017, 14:42:51 pm »
To nie jest first party, ale wydają gry głównie na konsole Nintendo. Ostatnio wydali jednak też dwie gry na PS4 - Nano Assault Neo X i Art of Balance (ta druga to świetna gra do pogrania z dziewczyną lub dzieciakami). Tu jest lista ich gier:
https://en.wikipedia.org/wiki/Shin'en_Multimedia

Zatem szanse są, choć z drugiej strony Nintendo ogłosiło niedawno, że to ex dla Switcha. Mimo to nie zdziwiłbym się, gdyby za rok czy dwa gra ukazała się na PS4.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #10 dnia: Lutego 24, 2017, 21:11:14 pm »
Cytuj
Shin’en has now followed up with a price point. The racer will set you back $19.99 / €19.99.

FAST RMX features 30 tracks, a tougher Hero Mode, and HD Rumble support. Local split-screen multiplayer with up to four players and eight players online are supported.
http://nintendoeverything.com/fast-rmx-now-has-a-price/

Cena świetna, jak na tyle zawartości. Spokojnie mogliby grę wydać w wersji pudełkowej. Zatem będzie to jedna z moich pierwszych gier na Switcha :D

Edit:
Wywiad z jednym z twórców gry:
http://www.nintendolife.com/news/2017/02/feature_fast_rmx_-_the_price_modes_and_performance_of_switchs_futuristic_racer

Najciekawsze:
Cytuj
The development environment is very modern and easy to use. It finally made it possible to create FAST RMX in roughly only a year.
(...)
Most of the tracks from the Wii U version got improvements for better lighting and more special effects. We also added a new GRAPHICS option to the Pause menu. There you can toggle effects like 'Dynamic HDR Exposure' and 'Chromatic Aberration'. The first one allows a much higher dynamic range of brightness on the screen. You have to see it in action. It makes the game much more lifelike. The 2nd effect emulates how real lenses work on cameras and gives a nice touch of realism to the image. All these additions were not in the demo version that many people already played, because the demo was created last year.
Can you outline the performance people can expect in terms of framerates, and how they differ in 2 to 4 player splitscreen / multiplayer?

Our goal was to deliver always 60fps, no matter if console or mobile mode, and no matter how many players in splitscreen. To achieve that we render in 1080p @ 60fps with dynamic resolution scaling. So we always have the perfect balance of high frame rate and maximum graphics quality.
Can you outline the core content for those that don't know, such as the number of tracks and vehicles?

We have a massive number of 30 tracks, and each track has its own setting. So it's like 30 tiny worlds to explore. And we really mean 'worlds' because each track is so unique. We also have 15 anti-gravity vehicles to unlock and 10 cups to complete. So even when you come from the original Wii U eShop version you will experience almost twice the content!
(...)
We understand there's some pleasing news about Hero Mode, can you fill us in on that?

HERO MODE is our reference to the excellent F-ZERO games and it's nothing for the faint hearted. In this mode your boost energy is also your shield energy. So you need to play very different then in the normal mode. The boost pads will also load up your energy just like in F-ZERO. We hope this mode will be a great extra for all the players that remember how hard games were decades ago but also how satisfying it was to win!

In FAST Racing Neo we added the HERO MODE as a late unlockable, but we realized that many players want that extra challenge right from the start. So when you finish the first cup you can hop right into it.
« Ostatnia zmiana: Lutego 24, 2017, 21:58:55 pm wysłana przez POK »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 28, 2017, 21:15:55 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #12 dnia: Marca 01, 2017, 23:47:46 pm »
FAST RMX file size, surround sound, touch controls in menu
Cytuj
    File Size

    As always we used all tricks to keep the file size super small without sacrificing any quality.
    The file size of FAST RMX will therefore only be ~900 Megabytes! So anyone can download it really ‘FAST’ to their internal memory.

    Despite the small size the game is full packed of content, with an overview below:

    – 10 Cups
    – 15 Vehicles
    – 30 Individual tracks
    – 47 Audio Tracks

    Surround Sound

    When playing in console mode on a 5.1 surround set you can hear other drivers coming from behind or passing by. Of course also most other actions have 3D sounds associated.

    When playing in handheld mode we down-mix to stereo but still have 3D information processed (distance, panning, doppler effect..)

    Touch Screen

    All buttons in the menus can also be operated by touch! This makes it a breeze to select any items when playing in handheld mode.
http://nintendoeverything.com/fast-rmx-file-size-surround-sound-touch-controls-in-menu/

Shin’en faktycznie zna się na kompresji plików, bo z tego co pamiętam to całkiem dobre graficzne Nano Assault Neo X zajmowało tylko kilkadziesiąt mega.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #13 dnia: Marca 04, 2017, 01:27:26 am »
Gra wygląda właściwie tak, jak na WiiU, tyle że działa w 1080p (co robi dużą różnicę). Grafa głowy nie urywa, ale nie można narzekać. W trybie przenośnym gra zdaje się mieć aż za dużo detali. Trasy są ciekawe i często najeżone przeszkodami, a nawet najniższy poziom trudności/szybkości do wolnych nie należy. Poza tym bardzo przyjemnie gra się w lokalne multi (do 4 graczy na jednej konsoli). Całość bez zająknięcia śmiga w 60 fpsach.

Na meta są na razie dwie recenzje:

4Players.de  84%
Cytuj
Fast RMX is a widely enhanced reissue of the currently fastest racing game, sporting 30 tracks, an unbelievable speed and challenging course design. But with some modes missing from the Wii U original the motivation takes a downturn here and then.
http://www.4players.de/4players.php/dispbericht/Switch/Test/38424/82413/0/Fast_RMX.html

Pocket Gamer UK  8/10
Cytuj
FAST RMX is a solid arcade racer, with a gratifying sense of speed, excellent visuals, and an interesting phase mechanic ensuring you have plenty of fun. It's not quite a flawless experience though. Outside of Hero mode, it's all a bit basic, with no tricks to perform in the air, and tracks lacking the intricate design of Mario Kart or Wipeout.
http://www.pocketgamer.co.uk/r/Switch/Nintendo+Switch/review.asp?c=73192

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #14 dnia: Marca 05, 2017, 17:30:15 pm »
FAST RMX Developer is Already Working on an Update for the Switch Launch Title
Cytuj
The studio sent us the following details.

    I would like to let you know that we are already working on the first update to FAST RMX. It will add:

    Time Attack Mode - 90(!) time attack trials will be available

    Online Friend Support - A new mode for online racing allows to race against friends

No official date has been given for the update, with the company stating the release is "coming soon".
http://www.nintendolife.com/news/2017/03/fast_rmx_developer_is_already_working_on_an_update_for_the_switch_launch_title

Tak się właśnie zastanawiałem, dlaczego nie ma trybu Time Attack, skoro na WiiU był.


Zaliczyłem wszystkie wyścigi na najłatwiejszym poziomie (ostatnie puchary były już całkiem trudne) i mogę powiedzieć, że gra jest bardzo dobra. Właściwie to ta sama gra, co na WiiU, tylko dzięki większej ilości tras i pojazdów wydaje się pełniejsza. Spokojnie by mogli wydać grę w pudełku za dwa razy taką cenę. No i graficzka jest niczego sobie, choć tu już sporo zależy od danej trasy. Nie jestem tylko pewien, czy gra chodzi w pełnym 1080p, czy jest skalowana z niższej rozdzielczości. Czasem widać lekkie schodki (choć w porównaniu do wersji na WiiU jest duża poprawa).

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #15 dnia: Marca 05, 2017, 18:29:27 pm »
Sam wrzucałeś info o tym, że gra ma zmienną rozdzielczość :)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #16 dnia: Marca 05, 2017, 22:40:50 pm »
No rzeczywiście.

Swoją drogą zacząłem grą na drugim poziomie trudności i maskara jaka ta gra zrobiła się szybka :o Często ciężko się zorientować, gdzie dalej biegnie trasa. Na trzecim poziomie to już w ogóle musi być kosmos.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #17 dnia: Marca 06, 2017, 22:13:52 pm »
Jest już trochę recenzji:
http://www.metacritic.com/game/switch/fast-rmx

Średnia 82%.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #18 dnia: Marca 07, 2017, 15:17:26 pm »
There's an Option in FAST RMX that Makes the Whole Game Sharper
Cytuj
However, some visual aficionados may find the game visuals to be slightly less clear then expected for such a high resolution. It turns out this is due to the 'Chromatic Aberration' setting which is enabled by default in the game options and gives the game a slightly softer, more blurred appearance. Turning this off gives you a much crisper, noticeably nicer (at least in our opinion) image on screen.

Also if you find the lighting in game is making it difficult to see or focus on the track, try disabling the Dynamic Camera Exposure option and the lighting and bloom effects of the harsh sun on some tracks won't be quite as fierce.

We quizzed Shin'en about this option and they said in play-testing the game with various people the softer picture option was preferred by most, so that's why the Chromatic Aberration effect is enabled by default.
http://www.nintendolife.com/news/2017/03/theres_an_option_in_fast_rmx_that_makes_the_whole_game_sharper

Będę musiał zobaczyć, jak gra wygląda z wyłączoną opcją.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #19 dnia: Marca 07, 2017, 16:58:35 pm »
Ja to wyłączyłem od razu i jest poprawa.
Fryty tyty dotknij pyty

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #20 dnia: Marca 11, 2017, 19:36:08 pm »


FAST RMX gets big visual boost on Switch compared to original Wii U version
Cytuj
FAST RMX isn’t a completely new game. It’s based on FAST Racing Neo for Wii U, but has a number of additions and improvements. Among these is a boost to the visuals. Once again, Digital Foundry is here for an analysis.

First, whereas FAST Racing Neo had a temporal upscaling to modify a 640×720 image into a 1280×720 one, this has been removed entirely on Switch. The game jumps between 900p and 1080p while docked (and sometimes a bit lower than that) “while portable mode drops the resolution ceiling to 720p where minor drops in pixel-count can also occur, mostly in pre-race fly-bys.” Switch apparently has a small issue with its firmware resulting in a drain on GPU resources, but when it’s fixed, FAST RMX will run at 1080p when docked. Also, thanks to the higher resolution and removal of flickering artefacts, the Switch game is clearer.

FAST RMX makes use of dynamic headlamps, which just wasn’t possible on Wii U. Improvements were made to lighting, weather effects, and the main menu.

In terms of frame rate, FAST RMX runs at an almost constant smooth 60 frames per second while docked or in portable mode. That’s in contrast to Wii U which sometimes lowered into the 50s. FAST RMX even maintains its performance when playing with up to four players aside from a few momentary drops. On Wii U, having three or four players resulted in 30 frames per second.
http://nintendoeverything.com/fast-rmx-gets-big-visual-boost-on-switch-compared-to-original-wii-u-version/

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #21 dnia: Marca 14, 2017, 12:06:08 pm »
Testowaliśmy wczoraj z kumplem w knajpie split-screen w trybie przenośnym i grało się lepiej niż się spodziewałem. Wszystko bardzo czytelne, śmiga płynnie, fajna sprawa :)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #22 dnia: Marca 15, 2017, 00:32:28 am »
Gra jest bardzo dobra, ale byłaby dużo lepsza, gdyby miała tryb kariery, w którym np. zdobywamy kasę i możemy modernizować swój pojazd. Mam nadzieję, że w kolejnych grach z serii nad tym popracują.

Btw w moim profilu pokazuje mi, że grałem w Fasta kilka minut, chociaż mam zaliczony cały pierwszy poziom trudności i około połowę drugiego. Chyba przyda się niedługo update systemu :)

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #23 dnia: Marca 15, 2017, 08:59:38 am »
Też nie lubię braku kariery. Pewnie dlatego Driveclub mnie aż tak nie wciągnął. No ale też cena jest w miarę spoko do zawartości.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #24 dnia: Kwietnia 13, 2017, 23:09:25 pm »
FAST RMX update out next week
Cytuj
FAST RMX’s first update will be out next week, developer Shin’en has announced. The patch will arrive next Wednesday – April 19.

The update primarily consists of two features. A time attack mode will be added, along with the ability to easily connect with friends online.
http://nintendoeverything.com/fast-rmx-update-out-next-week/

Obecnie nie mam zaliczonych dwóch pucharów na średnim trybie szybkości i około połowy na najwyższym. Ale gram sobie regularnie po trochu.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #25 dnia: Kwietnia 15, 2017, 11:21:59 am »
Zaliczyłem wszystkie wyścigi na pierwszych dwóch poziomach szybkości, pora zatem ocenić grę.

Grafika
Jak na razie jedna z najładniejszych gier na Switcha. Może nawet najładniejsza (BotW nieraz sprawia większe wrażenie, ale ma też mocno nierówną grafikę). Dużo jednak zależy od danej trasy. Niektóre wyglądają trochę ubogo, a na niektóre nie można się napatrzeć. Największą różnicą w stosunku do Fast Racing Neo na WiiU jest znacznie lepsza rozdzielczość. A czasem na torze dzieje się naprawdę sporo i AI przeciwników nie jest sztywno przypisane do trasy. Twórcy mówili, że gra ma nie tyle 30 tras, co 30 światów, bo każda sceneria jest zupełnie inna - i to prawda.
Wszystko chodzi w 60 fpsach i nie wiem, czy choć raz zdarzyło mi się, że gra przycięła.

Dźwięk
Dobre, szybkie techno rytmy. Nie ma może się czym zachwycać, ale muzyka pasuje do gry.

Grywalność
W grze nie ma żadnych broni, jedyne co można zbierać na trasie, to orby ładujące pasek boosta (do wykorzystania w dowolnym momencie). Jednak wydaje się to absolutnie wystarczające, bo i tak dzieje się sporo. Gra jest mega szybka (szczególnie na drugim i trzecim poziomie trudności) i trzeba dbać o to, by nie wypaść z trasy lub nie wpaść na jakąś pułapkę. Utrudnienia bywają różne (np. wielki robot-pająk chodzący po jednej trasie), a głównym elementem wyróżniającym FAST pośród innych wyścigów jest system zmiany fazy. Za pomocą jednego przycisku zmieniamy kolor pojazdu z żółtego na niebieski i musimy tak manewrować, by w fazie niebieskiej zaliczać niebieskich dopalaczy i odwrotnie. Jeśli zaś wjedziemy złym kolorem na dopalacz, to automatycznie nas spowalnia. Bardzo ciekawy to system i niełatwy do wymasterowania.

W grze brakuje trybu kariery. Jedyne, co mamy to 10 pucharów po 3 trasy na każdy poziom trudności (zaliczenie wyścigu na miejscu od 1-3 daje nam dostęp do kolejnych i odblokowuje nowe pojazdy, aż zdobędziemy wszystkie). Przydałoby się więcej głębi i rozbudowania. Ale ściganie i zaliczanie kolejnych wyścigów i tak sprawia masę radochy, a że gra jest dynamiczna, to prędko się nie znudzi.

Jest również tryb online (nawet jeszcze nie włączałem) i splitscreen, który sprawdza się świetnie, również w trybie tabletowym (pojedyncze joy cony są malutkie, ale szybko idzie się do nich przyzwyczaić).

No i wielką zaletą gry jest jej cena. 80 zł to naprawdę niewiele za tak dobrą grę.

Wystawiam mocne 8/10

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #26 dnia: Kwietnia 19, 2017, 14:50:42 pm »
Fast RMX Version 1.2 Is Now Live
Cytuj
Version 1.2 is now available to download, which adds a new time attack mode and allows you to group up with friends online.

http://www.nintendolife.com/news/2017/04/fast_rmx_version_1_2_is_now_live

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpnia 22, 2017, 14:08:35 pm »
New FAST RMX update in the works, adding new tracks and cups
Cytuj
Shin’en tells us that the update will add new tracks and new cups. It will be free from what we understand – you won’t need to pay anything extra.

FAST RMX will also debut in Japan for the first time soon.

Shin’en should be sharing more about the FAST RMX update very soon.
http://nintendoeverything.com/new-fast-rmx-update-in-the-works-adding-new-tracks-and-cups/

Tego się nie spodziewałem. Super wiadomość! :D Nawet jeśli trzeba by zapłacić za nową zawartość, to chętnie ją kupię.


Jest dodatkowe info:


http://www.nintendolife.com/news/2017/08/fast_rmx_is_getting_a_free_remix_update_next_month

Stawiam, że wkrótce po aktualizacji będzie jakaś promocja na grę.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 22, 2017, 18:38:13 pm wysłana przez POK »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #28 dnia: Września 03, 2017, 15:10:27 pm »
[Interview] Shin’en on why FAST RMX was made for Switch, next game will be “quite different”, more
http://nintendoeverything.com/interview-shinen-on-why-fast-rmx-was-made-for-switch-next-game-will-be-quite-different-more/

Ich następna gra na Switcha zaczęła powstawać jeszcze przed Fast RMX. Mam nadzieję, że wkrótce zobaczymy zapowiedź. Shin’en to jeden z moich ulubionych twórców indyków.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: FAST RMX
« Odpowiedź #29 dnia: Września 13, 2017, 17:51:43 pm »
Here's What's In Today's Free FAST RMX REMIX Update
Cytuj
First up we have six new tracks and two new cups:

Titanium Cup

    Tepaneca Haze
    Chuoku Habitat
    Ice Coast

Iridium Cup

    Cameron Raceway
    Sunahara Valley
    Scorpio Mine

This update is called the REMIX UPDATE for a good reason, the 6 new tracks are crossover tracks.

For instance, the new track 'Scorpio Mine' is a remix/crossover from the original 'Scorpio Circuit' and 'Willard Mine' tracks. Shin'en took the 'over the top' sandworm attacks from 'Scorpio Circuit' and mixed them up with the rollercoaster like environments of 'Willard Mine' into a completely new track. How cool does that sound?

Here are some more improvements which we can expect to see also:

    The CPU-driver AI has been improved
    A hang on the loading screen that happened when your Switch wasn't powered down for a month has been resolved
    Friend Online plays are now shown in yours
    Switch console 'Friend Activity log'
http://www.nintendolife.com/news/2017/09/exclusive_heres_whats_in_todays_free_fast_rmx_remix_update