Autor Wątek: Monster Hunter World  (Przeczytany 13193 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #120 dnia: Grudnia 13, 2017, 08:54:33 am »
Że też Wam się chce :lol: Przecież tak można ze wszystkim - lepszy z tego, gorszy z tego i na odwrót :lol:

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #121 dnia: Grudnia 13, 2017, 13:19:49 pm »
Fajny ten monster. Gra ladna, tylko ze obraz wydaje sie jakis nie ostry, malo czytelny. W trybie z wyzsza rozdzielczoscia jest znacznie lepiej.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #122 dnia: Grudnia 13, 2017, 15:03:47 pm »
Otóż to, nieostry obraz.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #123 dnia: Grudnia 13, 2017, 15:47:10 pm »





<dźwięk pękających odwłoków fanów wiedźmina>

Nie mogę się doczekać jak ta gra będzie wyglądać na XOX <3 Jedynej słusznej wersji.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #124 dnia: Grudnia 13, 2017, 16:26:05 pm »
Jeden ma nieostry obraz 1080p kiedy to wcześniej jaranko kłantunem, dla drugiego jedyna słuszna wersja to ta która nie zostanie wydana w Japonii, nic tylko czekać na trzeciego z artefaktem do śmiechu.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #125 dnia: Grudnia 13, 2017, 16:45:48 pm »
Szlag, myślałem, że jarałem się rozgrywką, a okazuje się, że ząbki i blur to najlepsze co było w quantum break :lol:


No ale spoko, MH CZOŁOWKA GIER TEJ GENERACJI!!

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #126 dnia: Grudnia 15, 2017, 17:09:58 pm »


Będzie można użyć instalki z poprzedniej bety.
I tym razem chyba nie jest wymagany ps plus.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 15, 2017, 17:27:19 pm wysłana przez Mnichu »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 697
  • Reputacja: 7
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #127 dnia: Grudnia 15, 2017, 17:42:30 pm »
Jeśli tak to chętnie sprawdzę.
PSN id Pearlsea1990

Aktualnie:
The Last of Us Part I, Forspoken

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #128 dnia: Grudnia 16, 2017, 08:28:26 am »

ki_ki

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 697
  • Reputacja: 7
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #129 dnia: Grudnia 22, 2017, 17:40:31 pm »
Ta Beta dzisiaj miała być dostępna, bo jak na razie nie chodzi ?
PSN id Pearlsea1990

Aktualnie:
The Last of Us Part I, Forspoken

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #130 dnia: Grudnia 22, 2017, 19:51:48 pm »
Chyba już powinna hulać.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #131 dnia: Stycznia 12, 2018, 08:30:27 am »

lupinator

  • Gość
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #132 dnia: Stycznia 12, 2018, 12:21:45 pm »
Na filmikach to wygląda super. Zresztą gra też się super, ale niestety nie sądzę, żeby po wszystkich tych betach zdążyli dodać do MHW grafikę. Ech jeszcze wersja PC tak późno.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #133 dnia: Stycznia 12, 2018, 14:11:35 pm »

Dalej nie jestem w stanie pojąć jakim cudem udało im się osiągnąć taki przepych graficzny z zachowaniem fizyk oraz cudownego gameplayu (co potwierdzam), kiedy u nogi x-kula i widmo porciku na maszyny wolno liczące gdzieś na horyzoncie.

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #134 dnia: Stycznia 12, 2018, 14:25:48 pm »
Ta gra stoi na MT Framework, starym ale bardzo elastycznym silniku, więc przy odpowiednich cięciach wizualnych i optymalizacji gra prawdopodobnie śmignęłaby na X360/PS3 a może i na Vicie (choć Vita używa MT Mobile, ale te silniki są kompatybilne).

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #135 dnia: Stycznia 12, 2018, 14:36:27 pm »
Ehh.

lupinator

  • Gość
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #136 dnia: Stycznia 12, 2018, 15:19:13 pm »
Ta gra stoi na MT Framework, starym ale bardzo elastycznym silniku, więc przy odpowiednich cięciach wizualnych i optymalizacji gra prawdopodobnie śmignęłaby na X360/PS3 a może i na Vicie (choć Vita używa MT Mobile, ale te silniki są kompatybilne).
Silnik jest tak elastyczny, że jest w stanie wyświetlać 20 fpsów na pierwszym planie i 5 na drugim w tym samym czasie :D

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #137 dnia: Stycznia 12, 2018, 15:22:37 pm »
Ta gra stoi na MT Framework, starym ale bardzo elastycznym silniku, więc przy odpowiednich cięciach wizualnych i optymalizacji gra prawdopodobnie śmignęłaby na X360/PS3 a może i na Vicie (choć Vita używa MT Mobile, ale te silniki są kompatybilne).
Silnik jest tak elastyczny, że jest w stanie wyświetlać 20 fpsów na pierwszym planie i 5 na drugim w tym samym czasie :D
To już kwestia optymalizacji, ale silnik, mimo swojego wieku, daje dość spore możliwości i jest bardzo skalowalny.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

lupinator

  • Gość
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #138 dnia: Stycznia 12, 2018, 15:28:28 pm »
daje dość spore możliwości
No tak ale tylko dla posiadaczy Pro którzy mogą wybrać czy chcą mieć dobry framerate, dobrą rozdziałkę, czy grafikę ;)

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #139 dnia: Stycznia 12, 2018, 15:37:44 pm »
Chodzi mi bardziej o możliwości w tworzeniu gier.
Pozy tym ten silnik ma już 11 lat na karku (z modyfikacjami, ale jednak), więc uważam, że jak na taki staż wizualnie i tak się całkiem dobrze prezentuje.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #140 dnia: Stycznia 12, 2018, 15:39:26 pm »
Czyli całe nic za jedyne ~ tysiąc złotych dopłaty. :klaszcze:

Lol, Mnichu, dalej nie wiesz o co tu chodzi?
« Ostatnia zmiana: Stycznia 12, 2018, 15:43:06 pm wysłana przez Juras »

lupinator

  • Gość
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #141 dnia: Stycznia 12, 2018, 15:43:01 pm »
Czyli całe nic za jedyne ~ tysiąc złotych dopłaty. :klaszcze:
Nic to jest dla zwykłego PS4, dla Pro do wyboru 1/3, a PC hmm... 3/3. No ale trzeba dopłacić, ale siara :(

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #142 dnia: Stycznia 12, 2018, 15:49:46 pm »
Na pc sobie trawkę wyłączyć będzie można, żeby nadgonić braki w umiejętnościach i mocy w podzespołach. :hihi:

lupinator

  • Gość
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #143 dnia: Stycznia 13, 2018, 19:02:29 pm »
Japońska reklama zapowiadająca powrót Kirina


Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #144 dnia: Stycznia 13, 2018, 22:46:18 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #145 dnia: Stycznia 15, 2018, 11:39:48 am »
Zabawnie się czyta, jak ludzie klaszczący uszami do słicza marudzą na grafę w Monster Hunterze :lol:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #146 dnia: Stycznia 17, 2018, 22:03:45 pm »
Już w piątek od godz. 3:00 dostępna trzecia beta na wyłączność, tym razem z dodatkowym zadaniem na upolowanie Nergigante.





Oraz japońska reklama:
« Ostatnia zmiana: Stycznia 18, 2018, 17:01:38 pm wysłana przez Juras »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #147 dnia: Stycznia 18, 2018, 08:14:44 am »
Jaka reklama :lol: Jak zawsze Japońce nie zawodzą.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #148 dnia: Stycznia 23, 2018, 08:34:08 am »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #149 dnia: Stycznia 25, 2018, 09:49:52 am »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #150 dnia: Stycznia 25, 2018, 14:46:40 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #151 dnia: Stycznia 26, 2018, 19:34:13 pm »
Kupiłem wersję PS4 i od razu pożałowałem. Konserwacja sieci w piątek o 18. Pomyśleć że jeezcze płacę za taką gówno-uslugę  :cry_anim:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #152 dnia: Stycznia 26, 2018, 19:47:49 pm »
Ile dałeś, one chyba chodzą za ok dwieście zł, prawda  :roll:

lupinator

  • Gość
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #153 dnia: Stycznia 26, 2018, 22:51:29 pm »
Ile dałeś, one chyba chodzą za ok dwieście zł, prawda  :roll:
A za ile mają chodzić przy premierze? :P Dałem 205 zł w Media Expert. Trochę gry już za mną i jest rewelacja, ale gram w co-opie na 2 osoby. Jedyny duży minus na razie to sposób łączenia - nie da się być w jednym zadaniu jeśli występuje w nim scenka. Trzeba dojść do scenki, wyjść z zadania i znowu do niego wejść tworząc party. Typowe japońskie dziwne zagranie, ale to mała wada w porównaniu do reszty jak na razie. Szkoda, że Sony mi skwasiło pierwszą godzinkę.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #154 dnia: Stycznia 26, 2018, 23:07:46 pm »
Właśnie za tyle widziałem dzisiaj w RTV AGD, ale wersja na One. W sumie się chwilę zastanawiałem nad zakupem, bo może być fajnie, ale jakoś polowanie na zwierzaki średnio do mnie przemawia.  :-?

lupinator

  • Gość
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #155 dnia: Stycznia 28, 2018, 22:01:59 pm »
Jestem po kilkunastu godzinach  gry - udało mi się to nabić jakimś cudem między jedną a drugą awarią skisłego PSNu. Co mogę powiedzieć - gra się rewelacyjnie prawie pod każdym względem. Mnóstwo setów do przetestowania, itemów do zebrania i craftowania, ustawień do wypróbowania i potworów do pokonania. Wszystko ma dobre tempo i gra nie pozwala się nudzić - ciągle jest się w biegu za czymś ciekawym. Z minusów po tym czasie, poza wspominanym łączeniem do co-opa, mogę dodać zbyt duże uproszczenie podstawowej fabuły. Potworki padają bez większego wyzwania, co smuci. Mam nadzieję, że lada moment trafię na jakiś większy stopień na schodach trudności. No i hitboxy nie są idealne, jak i cała strona techniczna gry (choć ma swoje momenty). Dobrze, że gameplay tutaj bardzo dużo wynagradza. Polecam

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #156 dnia: Lutego 01, 2018, 09:05:55 am »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #157 dnia: Lutego 01, 2018, 10:44:06 am »
Zastanawiam się czy czasami tego nie zakupić.
Juras napierdala w to 24h :o

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #158 dnia: Lutego 01, 2018, 21:37:10 pm »
Obszedłem wczoraj 3 sklepy. Nie było. Kupiłem cyfrowo. Próg wejścia jest wysoki bo to mój pierwszy MH i masa info oraz rzeczy do ogarnięcia naraz. Zbieractwa masa i nawet nie wiem co do czego i po co. Naklepałem jakiegoś jakby bazyliszka i chyba będzie druga kraina.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

lupinator

  • Gość
Odp: Monster Hunter World
« Odpowiedź #159 dnia: Lutego 01, 2018, 22:11:00 pm »
Obszedłem wczoraj 3 sklepy. Nie było. Kupiłem cyfrowo. Próg wejścia jest wysoki bo to mój pierwszy MH i masa info oraz rzeczy do ogarnięcia naraz. Zbieractwa masa i nawet nie wiem co do czego i po co. Naklepałem jakiegoś jakby bazyliszka i chyba będzie druga kraina.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
To dla mnie z kolei próg wejścia był zaskakująco niski. Byłem zdziwiony, jak gra wiele tłumaczy bo spodziewałem się wrzutki na głęboką wodę. Cały system jest naprawdę  intuicyjny, a podstawowa kampania (20-30h) pozwala cały czas uczyć się wszystkiego w swoim tempie, bo poziom trudności jest niewielki przed potworkami na wyższych levelach. Sam umarłem raptem 3 razy to nie chce sobie wyobrażać jak nudzili się w tym czasie wymiatacze serii. Zresztą uproszczenia są specjalnym ukłonem dla Zachodu, który się opłacił - 5 mln sztuk shipped.