Autor Wątek: Need 4 Speed Heat  (Przeczytany 460 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sylvan Wielki

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 10 382
  • Reputacja: 197
Need 4 Speed Heat
« dnia: Lipiec 31, 2019, 16:56:06 pm »
Jak wieść niesie w tym roku otrzymamy kolejna grę z serii Need for Speed, tym razem o podtytule Heat.
Gra oczywiście zmierza na kombo PS4, Xbox One oraz PCMR. Prawdopodobna data premiery to 4ty kwartał br.
Nie trzeba być matematycznym geniuszem pokroju Grigorij Perelmana, który jako jedyny człowiek rozwiązał jeden z tak zwanych problemów milenijnych, by dostrzec pewną prawidłowość:

- Need for Speed Rivals     2013r;
- Need for Speed               2015r;
- Need for Speed Payback 2017r;

Warto zaznaczyć, że Rywale były gra bardzo dobra (pamiętam jak dziś, jedna z moich pierwszych pozycji na PS4) i zgarniały zasłużone 8/10.
Reset serii też mi się podobał. Okolice 7/10 spokojnie można wystawić. Natomiast ostatnia część, to gra mocno średnia, która dzierży 6/10.
Jak widać tendencja spadkowa. Miejmy nadzieję, że nowa odsłona przyniesie oczekiwaną jakość.

Prawdopodobnie otrzymamy powrót do korzeni serii, a na materiały z gry przyjdzie nam poczekać do targów gamescom przypadających na koniec sierpnia.

 

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 564
  • Reputacja: 9
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Need 4 Speed Heat
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 31, 2019, 19:43:34 pm »
...albo EA ubije kolejny tytuł. Oby nie.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 30 315
  • Reputacja: 247
  • You know Carcosa?
Odp: Need 4 Speed Heat
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 14, 2019, 15:09:35 pm »


Traginczy zwiastun, kolejny generyczny nfs bez zadnego pomyslu na siebie.

maertin

  • Redakcja
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 720
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Need 4 Speed Heat
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 14, 2019, 15:14:56 pm »
Ale wyścigowe Volvo intryguje :D

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

GoDlike

  • Redakcja
  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 05-08-2019
  • Wiadomości: 36
  • Reputacja: 1
Odp: Need 4 Speed Heat
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 14, 2019, 17:03:29 pm »
Jeezu znowu to robi Ghost Games, ktory kala swoim "kunsztem" każdą odsłonę od lat.


PS4 Pro | Xbox One S | PS3 | Xbox 360

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 978
  • Reputacja: 23
Odp: Need 4 Speed Heat
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 20, 2019, 22:00:20 pm »

GoDlike

  • Redakcja
  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 05-08-2019
  • Wiadomości: 36
  • Reputacja: 1
Odp: Need 4 Speed Heat
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 21, 2019, 12:23:39 pm »
Wygląda całkiem nieźle jak na Ghost Games, ale to studio nauczyło mnie, że lepiej poczekać na opinie graczy, bo potrafią stworzyć ładnie prezentujące się krapiszcze. Mnie osobiście strasznie kłują w oczy te mile i jardy :evil:


PS4 Pro | Xbox One S | PS3 | Xbox 360

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 302
  • Reputacja: 100
Odp: Need 4 Speed Heat
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 21, 2019, 14:07:59 pm »
Póki co gra prezentuje się bardzo dobrze i jest wiele w niej obiecujących rozwiązań

- Model jazdy został zmodernizowany. Pierwsze informacje mówią o dużej poprawie.
- Brak SpeedCards i innych mikrotranzakcji, powrót do tuningu jak z NFS 2015 + za to już zapowiadają paczki DLC z samochodami (jednak lepsze to niż lootboksy)
- Fajny podział na dzień i noc. Wygląda trochę że wyścigi za dnia mają klimat ProStreet z policją na poziomie NFS 2015, natomiast noc czerpie garściami z Rivals w którym dużo się ryzykowało im dłużej zaczepialiśmy policję
-127 samochodów... tyle aut jeszcze w NFSie nie było. Co prawda sporo tam różnych modeli jednego auta, ale różnice między Aventador SVJ a Aventador S są na tyle duże że mi to nawet pasuje :) Do tego dochodzą wersje cabrio/spyder wielu samochodów + powrót Ferrari! I to w jakim stylu :D
-Rozwinięty tuning + opcja tuningowania z apki na telefonie (już można pobierać) Baaardzo mi się podoba opcja modyfikowania dźwięku silnika + będzie możliwość wymiany całego silnika :) trochę jak w Forzie.
-Pasek uszkodzeń z Rivals/HP2010 wraca. Super bo wymusza dokładniejszą jazdę.
-Wraca Alldrive jako opcja przynajmniej. Czyli spotykanie innych graczy we Freeroam co mega dodawało klimatu w NFS 2015. Na szczęście z tego co wiadomo będzie to opcjonalne.

Podoba mi się ta gra. Jedynie czego się obawiam to co EA jako wydawca wymyśli by to schrzanić. Liczę że gra zostanie odpowiednio dopracowana na premierę, ale wstrzymam się z jej kupnem przynajmniej do świąt.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 564
  • Reputacja: 9
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Need 4 Speed Heat
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 21, 2019, 22:05:50 pm »
EA chyba za bardzo wymusza aby ta gra była casualowa (jak simsy) pod względem interfejsu i fabuły (fajnie ze są prawdziwi aktorzy, nakładanie naszej bryki na film to w ogóle jazda, ale co z tego, skoro scenariusz jest żałosny i stajesz się sławny bo przejechałeś "próbę czasową" w której twórcy dali 30s zapasu). Dziwne, że kiedyś nie mieli problemu ze skokiem w bok, jakim był Shift, a teraz mam wrażenie, ze kurczowo trzymają się podobnej gry i boją nieco bardziej zaryzykować - chyba, że ktoś tam uznał, że jak za bardzo zaryzykują i się nie uda, to seria leci do kosza. To w końcu EA.
Dla mnie jednak graficznie widać za dużo podobieństw (te same rozmycia kamer, te same zbliżenia), za bardzo to momentami dyskotekowe i oby faktycznie ten model jazdy były lepszy, bo gameplay z IGN który widziałem to była kopia NFS 2015 które teraz ogrywam - chociaż tutaj chyba zawiniła tez osoba która grała. Bez złapania pada w ręce nie zachęca mnie to, ale to tez dla tego, że gram teraz w NFS z 2015 i mnie tam dużo rzeczy irytuje (pościgi gdzie trzeba na policjantów czekać, bo nas za szybko gubią, czy rubberbanding który potrafi powodować, że auta przeciwników wypadają z trasy bo mają nadmiar koni jak za bardzo podrasujemy auto, a ich było słabe - zdejmujemy częsci i znów jest OK). Gra za bardzo próbuje dopasować się pod nas i ulepszanie wcale nie daje efektów na jakie bym liczył, bo wszystko stara się mi dorównać swoimi parametrami. A tego "ciągle online" też nie czuję w ogóle.

Wolałbym chyba przeskakiwanie klas aut wraz z kolejnymi wyścigami (czyli typowa "drabinka", za kilkanaście wyścigów wskakujemy w szybsze bryki i zaczyna być trudniej, a tuning zaczynamy od zera), może np. zdobywanie "nielegalnych" częsci do wyścigów dziennych nocą, mniej tego skakania i zoomowania kamerą gdy zaciągamy ręczny, mniej dyskoteki na trasie i trochę bardziej poważny klimat. Żebym faktycznie czuł ludzi którzy znają się na autach i godzinami ćwiczyli, żeby być dobrzy, a nie jakaś grupka znajomych która zdaje się nie miec pojęcia o samochodach :P Wiem, że fabuła to jest akurat najmniej ważna rzecz i można przymknąć oko, ale tej serii moim zdaniem przydałby się nieco cięższy i bardziej realistyczny klimat.

Ale każdy lubi co innego, ja się dobrze bawiłem przy Undergroundzie czy Shifcie (chociaż to dwa skrajne NFS, ale dobre), teraz bawię się tak sobie, trochę mam wrażenie, że Heat to tylko parę przeróbek (chociaż musiałbym zagrać w Paybacka dla pełnego obrazu - może na jego tle taki powrót to akurat zaleta). Być może powinienem po prostu kupić Xboxa i Forzę (Horizon) i nie narzekać a NFS ma po prostu taki być :)

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 302
  • Reputacja: 100
Odp: Need 4 Speed Heat
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 22, 2019, 10:29:46 am »
Jestem sceptycznie nastawiony mimo że concept mi się podoba. Sceptycznie bo EA to jednak EA.

Nie mniej z tego co widzę to model jazdy jest MOCNO zmieniony. I można ustawić sobie go pod swoje widzi mi się

Co zauważyłem
-Zniknął Drift Boost. W 2015 i Payback drift był najszybszą formą pokonywania zakrętów, w pewnych momentach zauważalne było nawet lekkie przyspieszanie w trakcie driftu. Tutaj wyraźnie samochód wytracił prędkość
- Demo z targów było wyraźnie skonfigurowane w następujący sposób: Mercedes AMG miał ustawiony handling gdzieś po środku i na filmikach jeździ jak w Payback, Corvett'a była mocno w drift i jeździ jak w NFS 2015 natomiast Nissan GTR był ustawiony na przyczepność i tu się robi ciekawie bo przy prowadzeniu tego auta mało kto driftował i pokonywali zakręty w podobny sposób jak w najlepszych częściach NFS.

Poniżej grafika z tym ustawieniem prowadzenia:


A tu gameplay z nissanem GTR - i proszę co najwyżej to robi lekkie skręty na ręcznym, ale nie dlugie drifty przez cały zakręt.


Dlatego pomimo sceptycyzmu do EA, liczę że tym razem może się ogarnęli i przygotowali solidny tytuł

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 417
  • Reputacja: 26
Odp: Need 4 Speed Heat
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 22, 2019, 10:46:26 am »
Ale to wczytywanie LOD po każdej zmianie auta, bądź jego elementu aż nadto rzuca się w oczy.
Tak samo jak mokra nawierzchnia, która nagle pojawia się po jakiś 10 sekundach od rozpoczęcia wyścigu :o

Mrocz

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2009
  • Wiadomości: 14 302
  • Reputacja: 100
Odp: Need 4 Speed Heat
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 22, 2019, 11:48:39 am »
Ale to wczytywanie LOD po każdej zmianie auta, bądź jego elementu aż nadto rzuca się w oczy.
Tak samo jak mokra nawierzchnia, która nagle pojawia się po jakiś 10 sekundach od rozpoczęcia wyścigu :o

na GT planet było to poruszane. Ktoś się dokopał na Reditcie rozmowy z developerem NFS HEAT i jest to ponoć wersja która ma już 4 miesiące. pierwotnie planowana na ogłoszenie na E3.

Miejmy nadzieje że już jest to naprawione bo z EA to różnie bywa

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 564
  • Reputacja: 9
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Need 4 Speed Heat
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 22, 2019, 13:22:27 pm »
A to dlatego przed E3 mówili "spokojnie, nowy NFS powstaje". Ja się bałem że go skasowali i od nowa robią, ale może jakaś tam marketingowa praktyka to była, albo jakiś fatal bug na tydzień przed, bo i tak się zdarzy. Ważne, że nie zarżnęli marki, bo obawy były różne.