Autor Wątek: Diablo II: Resurrected  (Przeczytany 6817 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Legrad

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 1 012
  • Reputacja: 25
Diablo II: Resurrected
« dnia: Lutego 20, 2021, 00:01:47 am »


 :angel:

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 20, 2021, 07:58:14 am »
Vicarious Vissions -  i jestem spokojny. Po remaku Tony'ego Hawka, Crashach pokazali jak bardzo są solidni. Uważam, że można brać w ciemno :D Najważniejsze, że nie zmienili klimatu, który był świetny, a w trójce  został porzucony na rzecz lekko komiksowego stylu. Cieszy crossgen oraz powrót do klasycznej oprawy. Dla osób, które mają takiego Switcha przenoszenie zapisu rozgrywki będzie genialną opcją. Miało nie być hypu z mojej strony ale o dziwo jednak lekko się jaram. Mam w pracy jednego fanatyka DII więc u niego to pewnie czarna msza została już w domu oprawiona, osiedlowe koty wybite i zjedzone, a logo Diablo II: Resurrected wytatuowane na plecach. Mówię o tym, bo pewnie w Acti i już mogą szampany otwierać bo to szajba będzie nieziemska - bardziej niż w przypadku Diaboła 4 jak na razie, ale po wpadce wizerunkowej jakim było zaprezentowanie Diablo Immortal myślę, że zostali do zrobienia tego remaku zmuszeni.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 22, 2021, 22:37:33 pm »
O jak mi się to podoba, bo patrząc na te trailery czwórki, mam wrażenie, ze coraz mniej tam RPGa, a dwójeczka to taki stary dobry "oldschool", a wyglądem w sumie nie odbiega (no ok, nie odbiera na ekranie laptopa, na telewizorze jednak różnica jest). Generalnie to jest pewniak taki, jakby w lotto losowano szóstkę spośród 6 kul, także szampany były na bank. Spodziewałem się wydania dwójki na GOGu, więc zaskoczenie wielkie.

Jakby tak jeszcze z tym cross-progression była jakaś opcja cross-buya (np. aktywacja gry na konto z tego samego mejla)...

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 22, 2021, 22:55:30 pm »
Wątpię aby czwórka miała mniej z gier RPG, kiedy żadna część tego za bardzo nie miała.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 23, 2021, 10:23:37 am »
Na konsolach w te Diabla da się grać normalnie padem?
Czy nadal trzeba zaznaczac jak osioł przeciwnika strzałką i klikać na niego aby uderzyć :lol:
Zagrał bym sobie bardzo chętnie bo klimat mega.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 23, 2021, 11:16:45 am »
Tak.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 23, 2021, 11:22:01 am »
Dzięki.
W takim razie Diablo 3 zaraz idzie do instalacji :)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 23, 2021, 22:26:22 pm »
Wątpię aby czwórka miała mniej z gier RPG, kiedy żadna część tego za bardzo nie miała.

Odwieczna wojna z ludźmi, którzy uważają serię Diablo za RPG :D


gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 25, 2021, 00:13:07 am »
Wiesz, teraz nawet Assassyn to RPG :P Ale pierwsze i drugie Diablo zdecydowanie bardziej na pierwszy rzut oka przypominają Baldury (bo na drugi rzut oka już nie), a trójka to już jest tank-mode.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #9 dnia: Lutego 26, 2021, 08:36:58 am »
Trójka została ułatwiona w kliku aspektach, by gracz nie mógł postaci zepsuć (a wystarczyłby reset w Diable II). Ludzie (gracze) oczywiście zaczęli psioczyć na taki stan rzeczy, ale koniec końców gra swoje zarobiła, bo wiadomo - marka.

Oczywiście zgadzam się, że Drugi Diabeł był bardziej złożony, ale co nie ukazać w segmencie h'n's, to i tak lata będzie za Patch of Exile.
Niestety z Diablo 4 będzie podobnie. Oczywiście ma to swoje zalety, bo nie każdy PoE ogarnie należycie.

Wracając do Diablo II - czekam. Jedna z najlepszych gier w jakie miałem przyjemność kiedykolwiek zagrać.

Poza tym, skoro blacharze podbierają nam eksy, to niech dadzą coś od siebie  :evil: :shifty:

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpnia 16, 2021, 18:51:17 pm »
Ktoś brał preordera i już grał?

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpnia 17, 2021, 08:54:53 am »
Cóż powiedzieć, stare wspaniałe diablo w nowej oprawie. Trójka przy tym wydaje się kaszalotem. Jest tak samo "trudno" jak w dwójce, choć zdziwiłem się, że tak szybko lepsze mikstury wypadają. Wolałbym grać na myszce i mogli pokusić się o dodanie takiej opcji, ale i na padzie nie jest źle. Na xboxie można jakoś kupić za 110 zł na islandzkim store, wystarczy region zmienić i można zapłacić polską kartą.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpnia 21, 2021, 19:47:01 pm »
Drugi Diabeł, to obok takich pozycji jak: Disciples II, Max Payne, Warcraft III jest jedną z moich ulubionych gier na blachę z okresu, gdy byłem nastolatkiem i zagrywałem się w te tytuły. Pograłem nieco wczoraj na Serii X i całość jest taka, jak ją zapamiętałem. Jest klimatycznie, oprawa audio (muzyka, wszelakie dźwięki), to istna rewelacja. Pograłem kilkadziesiąt minut i biorę na premierę. Jak to tam w ostatecznym rozrachunku wyjdzie, to się okaże, bowiem ponad sto godzin przy Path of Exile zrobiły swoje, ale raczej będę bawił się świetnie.

Jedyne co mnie zaskoczyło, to wybór jakości grafiki 4k przy 30 k/s, bądź niższa rozdzielczość i 60 klatek. Liczyłem, że uda się osiągnąć 4k przy 60 k/s.
Wspomniane PoE dużo gorzej się nie prezentuje, a na One X tak hulało.  :-?

Nic to. Fajnym dodatkiem jest za to możliwość przełączenia się niemal w każdym momencie gry pomiędzy wersjami. Coś, jak kolekcji Halo.





Pograłem paladynem i tak to się prezentuje.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpnia 23, 2021, 13:46:14 pm »
Ja tam jak zwykle, niby złote a skromnie, drewnianym patyczkiem.




Kula ognia z takiego patyczka uwalniana wyjątkowo dobrze jednym uderzeniem każdego pomiota w zasięgu powalała, jedynie przywódcy grup piekielnych lub podpakowane tria czasami przyjmowały z impetem dwie czy nawet trzy sztuki. Pula many co prawda szybko topniała ale mikstur wszędzie w bród to narzekać nie ma co.




Odwiedzając licznie zapomniane grobowce i miotając drewnianym patyczkiem ogniste kule w końcu udało się odblokować wisienkę na torcie czyli Hydry. Co prawda ze względu na niski poziom nie mogły się równać póki co w kwestii zadawanych obrażeń z kulą, jednak walory wizualne w nocnych/ciemnych wojażach czy fakt, że do pomieszczenia najpierw "wchodzi" pani Hydra, a dopiero po niej pani Czarodziejka pozbierać buteleczki z niebieską miksturą nie zawracając sobie skromnie ozłoconej kulami ognia wynagradzały tę niedogodność z nawiązką.


Bandycka bojówka zielonych skutecznie opluta przez panią Hydrę.



Grobowiec TalRasha z Durielem po odblokowaniu Hydry.


Podsumowując, jest bardzo ładnie, głównie za sprawą efektów świetlnych i wysokiego kontrastu, co się przekłada na żywe kolory i o ironio można powiedzieć, że Diablo II jest bardziej kolorowe niż Diablo III które było mdłe i jednolite, a mimo to klimatem kładzie je na łopatki, co potęguje też udźwiękowienie gry.
Na duży plus czasy wczytywania, pomiędzy aktami około 10s, w obrębie aktu około 3s (bazowe PS4 z SSD) co w tego typu grze ma kolosalne znaczenie.
Spoiler: Filmik dla potwierdzenia. (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Z frimejtem już nie jest tak różowo, raczej 1080p, może dynamiczne, gra nakłada jakieś filtry na obraz typu ziarno, jednak niestabilne trzydzieści klatek, często lubi przyciąć/przeskoczyć. Później przy Hydrach na pustyni nie tyle co zwalniało ale jakby pomijało klatki. Nie wiem, może kto na testach to zanalizuje.

Za to sterowanie na tle DIiI czy PoE jest najsłabszym ogniwem tej układanki. Potki z pasa przypisane pod kierunki na krzyżaku, co jest niemożliwym do użycia bez zatrzymywania się a na L1 sobie przypisali podgląd lootu...


Do tego CHOLERNIE ZLAGOWANE- szybkie przeskakiwanie krzyżakiem po okienkach owocuje tym że zajedziesz o dwa za daleko, przy przerzucaniu przedmiotów np miedzy skrzynią a plecakiem postaci można przytrzymać [], jak przytrzymiesz za krótko to zalicza naciśniecie i wyrzucenie na ziemię-pozdro w multiplejerze z obcymi. Ktoś bystry inaczej wpadł na ten genialny pomysł, że lewa gałka symuluje kursor myszy. Plus wysoka czułość przy nawet lekko zwichrowanym analogu kursor będzie sam latał, co owocuje niemożnościom wyświetlenia okienka z opisem przedmiotu bo ten wyświetla się dopiero po chwili od najechania na przedmiot. Zapełnianie samego pasa miksturami, pierwszą butelkę w każdym pionowym rzędzie trzeba przeciągnąć z okna ekwipunku. Kostka Horadrimów też, wkładać można przytrzymaniem [], zmiksować trójkątem, ale już wyjąć trzeba przesunąć lub przeklikać kursor do kostki-chyba że przeoczyłem jakiś skrót.
Nie wiem ale na stan obecny sterowanie, a w szczególności zarządzanie ekwipunkiem to tragedia. Wszystko zajmuje pięć razy dłużej niż powinno.
Samo sterowanie postaci też jest jakieś nie takie. Często zahacza o elementy otoczenia i spowalnia, albo zatrzymuje, ale ok, powiedzmy taka mechanika. Za to nagminny jest brak brak reakcji przy interakcji z obiektami za pomocą X jak otwieranie drzwi czy skrzynek. Do nory Duriela nie mogę wejść bez biegania w kółko koło wyrwy w ścianie i napieprzania X, po wejściu często nie działa żaden skrót z umiejętnością póki nie nacisnę X czy odczekam paru chwil, a sam boss w tym czasie atakuje w najlepsze.
Z innych to jeszcze Najemnik i przeciwnicy często przechodzą i nawalają przez zamknięte drzwi. Często tak miałem, że podchodzę otworzyć a tam pyk leci seria i 80% HP nie ma. Konsola nie wyrabia z wczytywaniem przy teleportach.
Funkcjonalność trybu multiplayer to poziom DIiI, prywatna i zapraszasz z listy, albo wybierasz akt i zadanie i albo dołączy do kogoś kto tak wcześniej odpalił grę, albo założy nową i licz że ktoś się dołączy, brak jakichkolwiek pokoi/lobby, pomyłka na maxa. I to w grze która ma dedykowany tryb multiplayer, osobny od singla.

Na chwilę obecną mam mieszane odczucia, z jednej strony gra się zajebiście, a z drugiej mdli na samą myśl o kraftingu Pełnych Mikstur Odnowienia czy ginięciu przez glicze. W PoE można przełknąć bo "za darmo", tu chcą prawie cztery kazimierze za wypożyczenie.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 23, 2021, 13:49:55 pm wysłana przez Juras »

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja: 19
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpnia 23, 2021, 16:35:56 pm »
Niestety ale rozdzielczość na next genach to to po prostu kpina. Na oko nie wygląda to nawet na 1440p w trybie 60 klatek. Ta gra przy takiej oprawia śmiało powinna mieć natywne 4k/60. Poza rozdzielczością przyczepiłbym się do interfejsu. Ja rozumiem, że na PC tak  to wyglądało, ale ta gra nigdy nie wyszła na konsolę i interfejs na padziochy  powinien być skopiowany z Diablo 3, albo chociaż dać możliwość wyboru. Te klikanie pseudo myszką przytrzymywanie przycisków jest mega irytujące, po 5 minutach walki robi się straszny burdel w ekwipunku.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpnia 23, 2021, 17:07:57 pm »
Co prawda nie miałem osobiście do czynienia z wersjami na NG, ale jestem niemal pewien, że to nie ma wersji natywnej tylko boosty ze wstecznej. Wyjdzie przy premierze, jak będzie tylko jeden zestaw trofeów, to nie ma natywnej wersji PS5.

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja: 19
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpnia 23, 2021, 17:38:45 pm »
Beta miała dwie wersję do wyboru - PS4/PS5, sprawdzałem dwa razy, pobrałem wersję na PS5.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpnia 23, 2021, 22:43:45 pm »
Tak, potwierdzam, że była wersja do wyboru.

Ten lag przy wszystkim jest straszny. Zastanawia mnie, czy on jest spowodowany tym, że w becie graliśmy teoretycznie jedynie online i jakieś dane leciały do serwera i to one lagowały, czy może jednak to wina działającego jako nakładka/podkładka oryginalnego Diablo (z tego samego powodu są problemy z kolizjami). Nie wiem też czy rozdzielczość nie jest tym starociem w tle ograniczona - co z tego, że daliby 4K, jak wtedy trzeba by wszystko 2x powiększyć, żeby nie pokazywać nagle większej ilości mapy na raz i w sumie dostalibyśmy niemal ten sam obraz (no, z mniejszym aliasingiem, wiadomo) - taka mogła być optymalna dla silnika gry.

Sterowanie też zawiodło - po tym, czego nauczyło nas Diablo 3, tu nagle dość spore zmiany. Nie wiem czy jakaś inna gra tak mocno między częściami zmieniła sterowanie.

Grało się fajnie, ale chyba nie mam ochoty brać na premierę na razie.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpnia 24, 2021, 00:31:58 am »
PoE też jest tylko online i mimo tysiąca innych problemów akurat sterowanie nie jest w żadnym stopniu zlagowane. Klikam pięć razy w prawo na kursorze czy lewej gałce i przeskakuje o pięć okienek w plecaku, a nie o cztery do siedem. W japońskiej Dragon's Dogmie Online przy graniu przez darmowe proxy też nie było żadnego opóźnienia w sterowaniu. Ba, pewności nie mam ale sezony w Diablo IiI na konsolach też są tylko online i dalej działa normalnie.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpnia 25, 2021, 22:29:21 pm »
Oczywiscie, że inne gry nie mają tego problemu, raczej mówiłem tu o gameplayu, ale jest tak jak mówisz - także w interfejsie wszystko skacze jak szalone, a tutaj już ewidentnie nie powinno. Nie wiem czy naprawią do premiery, beta wystartowała raptem miesiąc przed premierą, naprawić tyle bugów to nie jest łatwa sztuka. Gra zapewne stanie się grywalna bliżej świąt.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpnia 25, 2021, 22:36:16 pm »
Da się normalnie walczyć jak w D3 bez jazdy strzałką po przeciwnikach? :lol:

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpnia 25, 2021, 22:42:53 pm »
Tak, bez jazdy kursorem, aczkolwiek ja np. wybrałem amazonkę i tam jedną z pierwszych zdolności jest namierzanie przeciwników z większej odległości niż jak już na niego niemal wejdziesz - ale kursor jest tylko w "menu", czyli inventory, statsy, opcje, questy itd... Wiec jest zdecydowanie mniej intuicyjnie.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpnia 26, 2021, 08:29:21 am »
Ja miałem takie akcje z ognistą kulą, że przelatywała przez przeciwnika na linii strzału i zabijała wrogów za nim. Albo wybuchała na przeciwniku i nic mu nie robiła.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpnia 26, 2021, 09:56:38 am »
Trzeba było sprawdzić jak to wyglądało, jak przełączysz się na tryb retro. Ja miałem wrażenie, że w trybie 3D nie zawsze przeciwnicy są w tym samym miejscu, a wszelkie kolizje itd. są brane z trybu retro.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpnia 26, 2021, 14:08:17 pm »
Nie wiem, całkiem możliwe. Przypomniała mi się za to taka sytuacja, że leci kula w tego co wskrzesza kościotrupy, wybucha mu przed nosem i nic z paska nie schodzi, mimo że to ma obrażenia obszarowe i nawet jakby nie wybuchła bezpośrednio na nim, to był w obszarze rażenia. Kolejna, to samo. Puściłem serie, cała mana zeszła, plus potka i dalej nic. Ruszyłem się trochę i okazało się, że pod sobą, czy lekko przed, miał dzbana którego da się rozwalać tylko kopniakami i ten dzban blokował obrażenia z kuli.
Widziałem też jakiś przypadkowy film komputerowca, który się jarał tym remejkiem, chociaż mam wątpliwości czy tak to nazywać, ale przyznał że większość bolączek oryginału została nieruszona i pokazywał jak na myszy nie może przejść przez błonę w norze z robalami.

Później włączył mi się jeszcze ten filmik.



W sumie nic nowego się tu nie dowiedziałem, ale pod koniec około 16:52, walczy z wejściem do komnaty Tal Rasha tak samo jak ja na padzie.


Jeszcze jedno mnie zastanawia. Beta dawno skończona i żaden z tych liczycieli klatkowo/pikselowych analizy porównawczej nie zrobił?

« Ostatnia zmiana: Sierpnia 26, 2021, 14:18:01 pm wysłana przez Juras »

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpnia 27, 2021, 23:32:32 pm »
Mogli w takim razie zrezygnować z tego starego 2D, bo widać, że przez niego gra generuje spore problemy z detekcją wszystkiego - mam wrażenie, że pozycje postaci i przeciwników są generowane i wyliczane w 3D, ale już wszelka interakcja między nimi jest wyliczana po przekonwertowaniu liczb do 2D, a przeliczając pozycje nie da się dobrze zaokrąglić (bo animacje są inne), skoro to co w 3D zajmuje kilkanaście pikseli, w 2D może być raptem jednym. Nie był nam ten tryb do szczęścia potrzebny, a przez to detekcja kolizji jest nieco randomowa.

Zapowiadało się dobrze, wyszło średnio - ale na pewno będą to poprawiać i może za kilka miesięcy będzie warto sięgnąć po grę. Zobaczmy jak bardzo zmieniło się Diablo 3 od premiery (chociaż konsole dostały już i tak zmienioną/pooprawioną grę).

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja: 19
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpnia 28, 2021, 08:34:43 am »

Też mnie to zastawia gdzie analiza digital foundry. Wersja PS5 niewygląda nawet 1440p w trybie wydajności. Szukałem jakiś informacji w sieci, to tylko parę osób na Reddit zauważyło rozmyty obraz, większość growych serwisów nawet słówkiem o tym nie wspomniała. Nostalgia czy brak rzetelności "dziennikarzy"?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpnia 28, 2021, 15:03:41 pm »
Ja znam cztery kanały od analiz:

https://www.youtube.com/user/DigitalFoundry/videos
https://www.youtube.com/c/NXGamer/videos
https://www.youtube.com/c/VGTech/videos
https://www.youtube.com/c/ElAnalistaDeBits/videos

Na żadnym nic nie ma. Musieli dostać wytyczne, że nie wolno bo nie będzie press packa. A jeśli tak jest to jak dla mnie mocno podważa ich wiarygodność. Chociaż i tak ten ostatni, latynoski średnio wypadał, częsta rozbieżność w rozdzielczościach względem innych a na analizie fps ze Skyrima nie wyłapał widocznych spadków i na wykresie stałe 60. DF często pomija/nie zauważa istotne różnice. Na temat VGTech nie mam zdania. NX wydawał mi się najbardziej rzetelny.

Jeszcze mnie zastanawia YT. Wzorem linka do DF, wkleiłem resztę z "user" zamiast "c" i nie działały.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 28, 2021, 15:15:39 pm wysłana przez Juras »

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpnia 31, 2021, 23:11:03 pm »
Bo userzy mogą zakładać kanały (jeden user może mieć kilka kanałów), a DigitalFoundry ma chyba konto ze starych czasów i nie założyło żadnego kanału, tylko wrzuca na swoje główne (bezpośrednio pod usera).

Natomiast co do braku analiz... faktycznie coś z tym press packiem jest, chociaż z drugiej strony, skoro premiera praktycznie za chwilę, to może chcieli te 3 tygodnie poczekać na finalną wersję? Wiele się raczej nie zmieni, ale kto wie, czy im dalej w las tym nie będzie gorzej i może warto zaczekać :D

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #29 dnia: Września 02, 2021, 13:53:35 pm »
Motyw z darowaniem sobie analizy bety z tytułu "bo niedługo premiera" raczej nie przejdzie. Nie raz, nie dwa różne kanały oceniały wczesne wersje z gier. To zresztą zrozumiałe - zainteresowanie, wyświetlenia - zarobek.

Natomiast BANhammer na tego typu praktykę od Zamieci już brzmi rozsądniej. Mniejsze kanały chcą zarobić. DF to moloch, ale też z czegoś żyją.
Drugi Diabeł, to jedna z najgłośniejszych premier, więc zapewne na ocenę przyjdzie poczekać do premiery.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #30 dnia: Września 03, 2021, 23:29:33 pm »
Przynajmniej wiemy, czemu nie ma wersji pudełkowej - gold master musiałby powstać chwilę przed betą :D Wątpię, żeby przez miesiąc była znaczna poprawa, zwłaszcza, że jeszcze są inne klasy i akty, a jak wiadomo - gry mają najwięcej niedoróbek często właśnie pod koniec.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #31 dnia: Września 22, 2021, 13:58:34 pm »
Brak pudełkowej wersji ->  :(

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #32 dnia: Września 24, 2021, 09:49:52 am »
Cóż, taki za mnie fanatyk, że kupiłem na switcha i Xboxa xD

Na switchu gra działa całkiem spoko, czasem coś tam spowolni, ale póki co stabilnie. Interfejs trochę za mały i nie idzie doczytać co jest napisane pod paskiem życia wroga. Na switch oled pewnie będzie lepiej, bo jednak większy ekran, lite znacznie mniejszy.

Zacząłem grać po 22, więc ominęły mnie problemy premiery, co jest tradycją gier blizzarda. Na plus, że progres postaci można przenosić pomiędzy konsolami, na minus, że tylko w trybie online, więc w pociągu i tam gdzie internetu nie ma, pozostaje zrobić nową postać tylko na switcha.

Generalnie jest torpeda, grałem jakoś do 4 rano więc wciąga tak samo co 20 lat temu :)

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #33 dnia: Września 24, 2021, 12:12:21 pm »
Interfejs trochę za mały i nie idzie doczytać co jest napisane pod paskiem życia wroga.
Przed premierą się chwalili, ze dostosowali grę pod Switcha... czyli jednak nie.

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja: 19
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #34 dnia: Września 27, 2021, 20:49:14 pm »
Jak tam pyka ktoś na nowych konsolach? Myślałem, że po premierze coś wyjaśni się z tą rozdzielczością w trybie 60 klatek ale jakaś cisza w eterze. Filmiki z Tuby za wiele nie mówią, jednak obraz wygląda na trochę mydlany w porównaniu do wersji PC.

Edit
Jednak nie wytrzymałem i kupiłem. Niestety ale rozdzielczość w trybie wydajności została taka jak w becie, na oko jakieś 1440p. Na szczęście stary Diabeł jest na tyle mało dynamiczny, że spokojnie można grać w 30 siedząc bliżej tv, lub 60 siadając kawałek dalej . Co do samej gry, pomimo mechanik z przed 20 lat nadal wciąga jak bagno. Nawet do tego śmiesznie małego ekwipunku idzie się przyzwyczaić.  Po becie dodali marker kiedy cios nie trafia, dzięki czemu nie ma już takiego wrażenia, że uderza się w powietrze. Sama oprawa jest śliczna, brakuje tylko opcji zoomu w trakcie gry, żeby przyjrzeć się detalom.
« Ostatnia zmiana: Września 29, 2021, 14:42:01 pm wysłana przez grzeszczu »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #35 dnia: Września 29, 2021, 20:11:50 pm »
Gram w Performance i 60fps mi robi mocno. Fajnie zobaczyć tak płynnie grę, w którą grało się setki godzin. Czy rozdzielczość leci? Przyznam, że nie wiem i nie widzę, jest ok :)

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja: 19
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #36 dnia: Września 29, 2021, 22:28:05 pm »
Mam Sony 55 cali i muszę usiąść jakieś 1,5m od Tv żeby zobaczyć, że tryb jakości jest jednak sporo ostrzejszy.

Co do samej gry to z oryginałem miałem dosyć mało do czynienia (chyba przeszedłem 2 akt), za to w trójkę mam wbite jakieś 80 godzin i jadą mnie jak szmatę w Ressurected.  Na start wybrałem Paladyna, bo podobno prosty, niech jakiś stary wyjadacz napisze mi czy to normalne, że zginąłem już z 15 razy, a jestem w połowie drugiego aktu. Strasznie mnie jadą potworki z jakimkolwiek atakiem z elementem. Absolutnie nie uważam tego jako zarzut, w porównaniu do trójki daje to jednak niepowtarzalny klimat polowania i niepewności, a nie lecenie przez mapkę  na pałę trzymając w jednym ręku pada, a w drugim piwko.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #37 dnia: Września 29, 2021, 22:31:02 pm »
Normalne, trójka to Press x to Jason, w dwójce trzeba zwracać uwagę na kilka kwestii, jak chociaż żywioły.

Punkty umiejętności nie wydawaj wszędzie jak leci, trzeba wybrać te 3-4 skille i je maksowac.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #38 dnia: Października 01, 2021, 10:15:17 am »
Na początku grałem w trybie Jakość, ale potem przestawiłem na Wydajność. W sumie różnicy w grafie jakoś nie widzę, a gra rusza się wyraźnie płynniej. W Jakości miałem wrażenie, że ekran nie zawsze nadąża za postacią i jakby lekko drga. Tu jest bajka. No i ogólnie graficznie ekstra gra wygląda.

Poza tym to stare dobre Diablo 2 po wielu aktualizacjach. Po tym, jak dodali synergie umiejętności, trzeba dobrze planować rozwój postaci i każdy punkt ma duże znaczenie.

Liczę na to, że gra dorobi się nowej zawartości, bo twórcy coś o tym przebąkiwali, że mają takie plany, ale na premierę chcieli wydać klasyczne doświadczenie.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Diablo II: Resurrected
« Odpowiedź #39 dnia: Października 01, 2021, 23:19:31 pm »
Czyli kolejna gra wydana przed czasem ;) Oczywiście żartuję, jeśli dodatki będą darmowe, to ma to też jakiś sens, bo trafią do gry w momencie, gdy ludzie nieco zaczną się już nudzić i fajnie będzie zobaczyć rozszerzenie, po zapoznaniu się z klasyką.

Ja sie na razie wstrzymuję, zobaczę właśnie jak z tymi dodatkami, a poza tym moja kupka wstydu już i tak składa się z kilku kupek.